QUALY kell - 22:05 START kell - 22:15 KESTVUS: 60 Min REHVID: VABA (erinevatel telgedel erinevate rehvisegude kasutamine Keelatud) Tyre/Fuel - FAST TUUNIMINE ja SEADISTAMINE: Keelatud (õli vahetus lubatud)
Oli vast sõit Vähemalt algselt suutsin oma ülesande täita, et NISMO Z-idele vastu seista ja ka lause neid võites, hetkel. Sõidu tippmomentideks jäid kindlasti Rulxi vastu kaitsmised 2x, kus rulx suutis oma masina libedale viia. Esimesel korral oli ruumi, vähe aga oli, ja usaldasin oma auto pidureid õigusega. Ja replay näitas, et kerge kontakt oli aga see ei viinud rulxi rajalt välja ja oli sama klammerdunud mu auto külge kuni eemale pööras, lääg või mitte. Teisel korral olin sunnitud sisekurvi murule pöörama, sest ilmelt oleks rulx kas mulle külge/tagaratastesse sõitnud või võimalusel ka reageerinud, ning keeranud välja. Ise kurvi sirgeks natuke lõikamine tundus parim variant ja oli ta seda tõesti. Ei olnud ka Replays meievahel kontakti ollagi. All need siis videotena kõigile näha, millest jutt täpselt käis ja võib ka arvamust avaldada ka ise olukorrast
HSV võtsin siis puht juhusega, tundus, et see auto on Suzuka jaoks õige ja seda ta ka oli. Rehvi hoidis väga hästi ja kütust ka ei joonud 200l/100km. Sõit oli väga sündmustevaene, paar olukorda oli, kus auto tahtis kontrollialt ära kaduda ja tuleb meelde, et korra viis see ka lõikamiseni, mis tõi teise koha 2 sekundit lähemale.
Esimesel üritusel oli ikka kontakt, mille tagajärjel auto kaldus libedale. Teine üritus oli kaheldav, kuid ise reklaamisid lõikamist, nii et kohtunikud 28nda ringil toimus lõikamine.
Ära loe katmiseks seda, et jätad tagant kiiremale tulijale ideaaltrajektori vabaks. See annab tagant tulijale selge signaali, et lubad teda mööda, ilma võitluseta. Ebaaus ja ebasportlik.
Päris hea sõit. Tegin 3 peatust sest rehv kulus hullult. Esimesel ringil oli imelikku rähnimist ja kulunud rehvidega Niksonist läksin ka mingi kolinaga mööda, loodan et liiga ei teinud. Sõidu lõpus avastasin et Paalikas tuleb selg ees vastu. Olin juba päris lähedal kui paar ringi enne lõppu läksin silla all liiga palju üle äärekivi ja jäin seina taha kinni . Siis lasin rahulikult lõpuni.
Eks kohtunikud teevad sellest omad järeldused kunagi. Ja teisel korral ma olin sunnitud lihtsalt võtma liiga sisekurvi, et sa minu sõitu ei lõpetaks, näha oli, et alustasid pööramist minu poole, mida ma enne seda chase kaamerast nägin ka, mille just selleks olukorraks peale panin, et näha, mis sa nüüd teed.
Esimesel üritusel kontakti ei eita aga oleks sa hoidnud mu auto külge edasi, poleks olnud väljasõitu. Ja paar cm ikka oli ruumi lisaks auto laiusele ka Ei, see esimene üritus jah, jätsin natuke liiga vähe ruumi aga see siiski oleks olnud üle elatav. Ma taolisi olukordi korduvalt kogenud GT6-s online, et tean. Venelased, hullud, süstivad igasse auku vahele, mis jätad. Ja 28.ring vist ei läinud lõikamistega ülevaatamisele.
esimeses olukorras ei ole ruumi jätmisest mõtet midagi rääkida. seal oli ju kontakt ja lausa 2 korda, kui ma ei eksi. sellisel kiirusel ei ole ka eriti adekvaatne seletada, et oleks sa jätnud oma masina minu masina külge, siis poleks midagi juhtunud. kui toimub kokkupõrge, siis füüsikaseaduste järgi muutuvad mõlema objekti trajektoorid ja koos kulgemine on praktiliselt välistatud... teine olukord oli jah Rulxi oma virts
NFSTimukas kirjutas:Ja 28.ring vist ei läinud lõikamistega ülevaatamisele.
Ma ei tea kuidas siinsed korraldajad, aga kui minu sarjas keegi esitaks kaebuse, et palun üle vaadata selle ja selle sõitja X ring kuna ta seal lõikab, siis tuleks seda teha, kuna kaebus on esitatud. Siiamaani pole õnneks keegi seda teinud, et oma kohta tänu sellele saaks parandada.
NFSTimukas kirjutas:Ja 28.ring vist ei läinud lõikamistega ülevaatamisele.
Ma ei tea kuidas siinsed korraldajad, aga kui minu sarjas keegi esitaks kaebuse, et palun üle vaadata selle ja selle sõitja X ring kuna ta seal lõikab, siis tuleks seda teha, kuna kaebus on esitatud. Siiamaani pole õnneks keegi seda teinud, et oma kohta tänu sellele saaks parandada.
Kaebuse korral lähevad kõik olukorrad ylevaatamisele.
NFSTimukas kirjutas:Ja 28.ring vist ei läinud lõikamistega ülevaatamisele.
Ma ei tea kuidas siinsed korraldajad, aga kui minu sarjas keegi esitaks kaebuse, et palun üle vaadata selle ja selle sõitja X ring kuna ta seal lõikab, siis tuleks seda teha, kuna kaebus on esitatud. Siiamaani pole õnneks keegi seda teinud, et oma kohta tänu sellele saaks parandada.
Kaebuse korral lähevad kõik olukorrad ylevaatamisele.
Arvatavasti rulx nüüd juhust kasutab, kuigi kas auto kaitsmise tõttu on nii näiteks lubatud teha, või läheb siiski lõikamisena kirja? Vähemalt karistus võtab vähem sekundeid kui suur avarii.
1.Timukas 1:01:13.828 Honda HSV-010 GT Base Model 2.Est_Rulx + 6.049 Nissan Z GT500 Base Model 3.powwa + 18.214 Nissan Z GT500 Base Model 4.Paalikas + 1:08.778 Nissan Z GT500 Base Model 5.Linnuke + 1:13.896 Toyota Supra GT500 Base Model 6.Cenno + 1:28.585 Nissan Calsonic Skyline 7.Olly + 1 Lap Nissan Calsonic Skyline 8.SpcVnd + 1 Lap Nissan Z GT500 Base Model 9.Wirx + 1 Lap Lexus SC430 GT500 Base Model 10.Nikson + 1 Lap Toyota Supra GT500 Base Model 11.Lees + 1 Lap Lexus SC430 GT500 Base Model 12.Soul + 1 Lap Lexus SC430 GT500 Base Model 13.Missasja + 2 Laps Honda NSX GT500 Base Model
Esimene vidjo: minuarust Timuka süü, Rulx oli möödas juba ja niimoodi sisse sõita optimistlikult, sealjuures kontakti oli selgelt näha ju. Teine vidjo: Rulx rulx, ideaaltrajektoor jäetakse vabaks ka oma kohta kaitstes, võttes enne kurvi sisse kaitsev positsioon, selle lõikamise eest tuleks pigem au anda, kuna ta Eeldas(mis on väga tänuväärt omadus sõitjapuhul), et sa võid ta kõrval olla ja üritas sellega kontakti vältida! Ise läksid suurel kiirusel väliskurvis möödumist proovima...nagu SPC ütles, sinu oma virts!
Enda sõidust: Calsonicu jaoks isegi väga hea tulemus, kuna tahapoole jäi üks Z ja veel keegi. Alla 1.57,0xx aega mina ei saanudkiii. Ainuke asi, mida oleks paremini saanud oleks väiksem vahe liidriga, kuna tegin spinni kohe alguses ja viimane olingi + mõni kergem väljasõit samuti. Ah eks need head kohad pole enam kaugel, kasutame garaazist selle rämpsu ära. Ahjaa, kytusega oli viimaseaja rekord, paaki jäi ehk 1 Liiter diislit.
Sai siis seekordseks autoks valitud Nissan Z. Harjutamise ajal proovisin Rulxi aega kätte saada, aga jäin sekund aeglaseks. Sellega oli selge, et võitu ei saa, peab siis teise kohaga leppima. Kvalis olin lõpuks ikkagi kolmas, paalikas edastas mind. Start siis kolmandalt kohalt. Start oli päris hea ja sai paalikast kohe mööda ning Rulxile sappa. Aga mingi imelik jama toimus, rulx vist pidurdas minule liiga vara ja õnnetuse vältimiseks sõitsin välja. Ja hoppa, kohe viimaseks. Sai hakatud tasapisi ette rühkima, sai mõned mööda sõidud tehtud ja mis salata, kaasvõistlejad sõitsid ise ka välja. Vähemalt kolmest sain nii mööda, et külvasid kardulaid liival/murul. Lõpuks olin neljas ja vahe rulxiga oli stabiilne. Boksi taktikaga sai vist natuke nihu mindud. Tegin 2 peatust, kuigi mõttes oli ka 3. Ja 3 peatust oleks õigustanud, oleks saanud täie pasaga kimada.
Oli kõigest 1 välja sõit ja sellega kadus põnev sõit rulxiga ära. Loodame, et järgmisel etapil jamasid ei tule ja suudab korralikult sõita.
1.Est_Rulx Nissan Z GT500 Base Model 2.powwa + 12.186 Nissan Z GT500 Base Model 3.Timukas + 27.000 Honda HSV-010 GT Base Model (+ 2 Sek 20 Ring + 25 Sek 27 Ring ) 4.Paalikas + 1:02.729 Nissan Z GT500 Base Model 5.Linnuke + 1:07.847 Toyota Supra GT500 Base Model 6.Cenno + 1:22.536 Nissan Calsonic Skyline 7.Olly + 1 Lap Nissan Calsonic Skyline 8.SpcVnd + 1 Lap Nissan Z GT500 Base Model ( +5 Sek Kiirel ringil ) 9.Wirx + 1 Lap Lexus SC430 GT500 Base Model 10.Nikson + 1 Lap Toyota Supra GT500 Base Model 11.Lees + 1 Lap Lexus SC430 GT500 Base Model ( +2 Sek 10 Ring ) 12.Soul + 1 Lap Lexus SC430 GT500 Base Model ( +5 Sek Kiirel ringil ) 13.Missasja + 2 Laps Honda NSX GT500 Base Model (+2 Sek 10 Ringil ) Kiiremad ringid: 1.Est_Rulx 1.53.190 Nissan Z 2.Timukas 1.54.360 Honda HSV 3..powwa 1.54.502 Nissan Z 4.Paalikas 1.55.168 Nissan Z 5.Linnuke 1.55.398 Toyota Supra 6.SpcVnd 1.56.558 Nissan Z 7.Lees 1.56.732 Lexus 8.Cenno 1.57.092 Nissan Calsonic 9.Wirx 1.57.510 Lexus 10.Villu 1.57.567 Honda NSX 11.Soul 1.57.802 Lexus 12.Olly 1.58.567 Nissan Calsonic 13.Nikson 1.58.602Toyota Supra
Õiglus sai võidu Lobbys välja karjutud roppuste eest palun vabandust, see oli hetke emotsioon. Järgmine kord üritan vaoshoitum olla. Ma olen nagu Räikkönen, karjun välja kõik viha
Oho, parim ring mul lausa 2.kohal, poleks uskunud ja lepin siis karistusega. Saan aru ka, et pole siin karastatud sõitjaid GT6 online open lobbydest. Ei, õige otsus kohtunike poolt muidu, ei pea viha.