Üldinfo ja registreerimine

Rehvi BoP vahemike kitsendamine

PostitusPostitas StenNansten » 16 Apr 2025, 16:22

Kitsendaks vahemikud ära, et oleks rehvi BoP efektiivsem kui nüüd rivi on pooleks arvestusega.
6) Hooaja sisene BoP
Spoiler: näita
Süsteem
0-15p - Racing: Hard (RH)
16-30p - Racing: Medium (RM) + (RH)
30p+ - Racing: Soft (RS) + (RM) + (RH)
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 6223
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

3.etapi õppetunnid

PostitusPostitas StenNansten » 23 Apr 2025, 13:23

Kohendasin natuke autovahetmise teemat, et mõjutaks ka tiimipunkte ning autode vahel tõmblemist liiga palju ka ette ei tuleks, siis igasugune vahetamine on piiratud 1x peale.

7) Võistlusauto vahetus
Spoiler: näita
Auto vahetamine sama brändi sees
Lubatud, punktide kadu pole.

Auto vahetamine koos võistlusklassi muutusega
Lubatud aga kõik eelnevalt teenitud punktid kaovad.

Auto vahetamine teist brändi auto jaoks
Lubatud aga kõik eelnevalt teenitud punktid kaovad.

Mitu korda hooaja jooksul võib
Ainult 1x hooaja jooksul!


Sai täiendatud detailsust võistlusautode kohta. Näiteks mõned Gr.4 autod omavad ka võimalusi GT Autos tagatiibade ja velgedega. Veljed otsustasin jätta lubatuks vahetada aga tagatiiba mitte, sest siis muutub ka Custom tiiva tõttu aero +50p kõrgemaks ja koos sellega PP väheneb. Ning AM klassis fikseerisin sõnaliselt ära poodide järgi, mille kaup läheb tuunimise alla, et rohkem raevu ja küsimusi ei tekiks. Ning avasin ikka pandora laeka võidusõidu mootorivahetustele kuna kütusekulu pole tegur sel hooajal, AM klassis pigem tahaks suuremat kütusekulu.

1) Võistlusklassid
Spoiler: näita
Gr.4 Pro - Professionaalsed ringraja autod
Gr.4 autod ainult!

Autode seadistamisest hoida eemale. Kontrollida seda ei saa aga loome härrasmeeste kokkuleppe sellega.

Sõitjatel on lubatud võistlusautodel muuta:
    - ECU %
    - Ballast KG
    - Power Restrictor %
    - Brake Controller balanss
    - Velgi

Sõitjatel pole lubatud võistlusautodel muuta:
    - Kõiki vedrustuse parameetreid
    - Kõik difri parameetreid
    - Aerodünaamilis parameetreid
    - Ballasti positsiooni
    - Käigukasti vahetus
    - Turbo detailide vahetus/muutmine
    - Mootori vahetamine
    - Aero elementide muutmine

Gr.4 Am - Iseehitatud ringraja autod
#Road Car ja #Professionally Tuned autod ainult!

Sõitjatel on lubatud võistlusautodel muuta:
    - Kõiki seadistus parameetreid
    - Kõiki tuuning juppe tuuning poest ja GT Autost

Iga võistlusauto peab olema varustatud:
    - "Carbon Ceramic Brake Kit" või "Racing Brake Kit"
    - Järjestikune käigukast (Kui auto juba sellega varustatud pole)

Põhisõidus on kohustus kõikidel sõitjatel käia boksis vähemalt 1x!

Keelatud on kasutada PP süsteemi riknevaid mootorivahetusi.

Mootorivahetuste list koos vajalike tähistega: viewtopic.php?f=224&t=2016
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 6223
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Poole hooaja kvaliteedi värskendused

PostitusPostitas StenNansten » 07 Mai 2025, 12:58

Autod on järgmine pool hooaega meil kergemad kütuse poolelt ja Gr4 Pro klassi sõitjad ei peaks nüüd ei keegi boksis käima tankimas.

Kütusekulu 1x
Kütusekogus kvalifikatsioonis 25%
Kütusekogus sprindis 25%
Kütusekogus põhisõidus 60%
Tankimise kiirus 5l/s

Ja kerge laiskuse muutus ka.

Ilmastiku tingimused
Kuivailma radadel Random ilm
Vihmailma radadel Accuweather ilmaennustus
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 6223
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Eelmine

Mine Turismiautod 2025



Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist


GRAN TURISMO - The Real Driving Simulator
cron
GAMEZONE