Tuhjuhan kirjutas:Järgmine etapp lähtun mõttest, et lihtsam on pärast vabandada kui enne küsida. Peale väljasõitu panenen silmad kinni ja põrutan rajale.
Päris nii ka mitte aga tee servas võid vabalt liikuma hakata, et hoog taas üles saada. Tolles raja osas ja poolel sul poleks üldse probleem olnud ja kollased lipud hoolitsevad selle eest, et sektorisse tulevad sõitjad on ettevaatlikumad. Vähemalt ideelisel tasandil.
Rajale naasemine pole ilus kui üle raja laiuse täiega põrutad või kurvi lõpus ideaaltrajektoorile risti ette pargid peamiselt.
Usun, et suudame ümber raja serval aeglaselt oleva auto ümbert ilusti navigeerida mööda.
Segaduse vältimiseks hoida siis nii serva kui võimalik. Et kiirel tagant tulijal ei tuleks ajutegevuse käigus ideed, et saab sealt teiselt ja kitsamalt poolelt ka mööda sõita mis võib ohtliku olukorra luua ja intsidendist naaseja vastu kohtuniku silmis.