
Tausta informatsioon:
Spoiler:
näita
Stars’n Stripes II viib võistlejaid Ameerika muskelautode hiilgeajastusse, vara 70. aastatesse, mil võisteldi Trans Am võistlussarjades masinatega nagu Ford Mustang, Chevrolet Camaro, Plymouth Barracuda, Mercury Cougar jne. Gran Turismo Sport pakub meile ainult osa nendest võistlusmasinatest, kuid sellegi poolest peaks valikus leiduma midagi igale võidusõitjale.
Võistlussarja 6 etapi kulgedes külastame võidusõidu ringradasid, ovaale ja ka tänava ringradasid. Finaaliks koguneme Le Sarthe ringrajale.
Etapid saavad olema pigem lühikeste sõitudega, ja reaalsete kulunäitajatega, väljaaarvatud Finaal etapp.
Ringraja etapid: põhisõit 20min ja sprint 15min; ovaali etapid: sõidud 3x15min; finaaletapp: põhisõit 30min
Arvestust hakatakse pidama ka meeskondadele, mis on registreeritud ja kuhu kuulub 2 liiget.
Võistlussarja 6 etapi kulgedes külastame võidusõidu ringradasid, ovaale ja ka tänava ringradasid. Finaaliks koguneme Le Sarthe ringrajale.
Etapid saavad olema pigem lühikeste sõitudega, ja reaalsete kulunäitajatega, väljaaarvatud Finaal etapp.
Ringraja etapid: põhisõit 20min ja sprint 15min; ovaali etapid: sõidud 3x15min; finaaletapp: põhisõit 30min
Arvestust hakatakse pidama ka meeskondadele, mis on registreeritud ja kuhu kuulub 2 liiget.
Registreerimine
Spoiler:
näita
Registreerimine:
Registreerimine toimub Discordis sarja kanalis või foorumi sarja teemas.
PSN - Auto Nr - Auto - Racing Team

Registreerunud:
Jyri_ratas - 12 - Camaro - ____
StenNansten / 69 / Dodge Super Bee / Titanic Racing / Põhisõitja
I-N-D-R-E-K / 77 / põhi kui õnnestub / SHELBY
Kuulius / 10 / Mach 1 / Põhi
P2nkzne Mcpiin / 92 / autot veel ei oska valida / põhiklemm
Yolo // 77 // auto valiku otsus tuleb //
Registreerimine toimub Discordis sarja kanalis või foorumi sarja teemas.
PSN - Auto Nr - Auto - Racing Team

Registreerunud:
Jyri_ratas - 12 - Camaro - ____
StenNansten / 69 / Dodge Super Bee / Titanic Racing / Põhisõitja
I-N-D-R-E-K / 77 / põhi kui õnnestub / SHELBY
Kuulius / 10 / Mach 1 / Põhi
P2nkzne Mcpiin / 92 / autot veel ei oska valida / põhiklemm
Yolo // 77 // auto valiku otsus tuleb //
Tabel:
Coming soon…
Auto Turg
Spoiler:
näita
Automark ja mudel // Jõud (hp) // Kaal (kg) // Sõitja
Chevrolet Corvette Sting Ray Sport Coupe (C2) '63 // 370 // 1242 //
Chevrolet Corvette Stingray Convertible (C3) '69 // 356 // 1350 //
Chevrolet Camaro Z28 302 '69 // 344 // 1301 // Jyri
Dodge Super Bee '70 // 382 // 1287 // Sten
Ford Mustang Mach 1 '71 // 342 // 1388 // Kuulius
Pontiac Firebird Trans Am '78 // 345 // 1377 //
Shelby GT350 '65 // 345 // 1333 Indrek

Chevrolet Corvette Sting Ray Sport Coupe (C2) '63 // 370 // 1242 //
Chevrolet Corvette Stingray Convertible (C3) '69 // 356 // 1350 //
Chevrolet Camaro Z28 302 '69 // 344 // 1301 // Jyri
Dodge Super Bee '70 // 382 // 1287 // Sten
Ford Mustang Mach 1 '71 // 342 // 1388 // Kuulius
Pontiac Firebird Trans Am '78 // 345 // 1377 //
Shelby GT350 '65 // 345 // 1333 Indrek

Autode tehniline pool:
Spoiler:
näita
BoP: Off
Tuunimine: Lubatud
Näitajad: iga auto juures on võimsus ja kaal välja toodud .
Enne igat etappi üle kontrollida oma auto jõu ja kaalu näitajaid!
Rehvid: Sports Soft & Sport Medium (& Racing Hard erijuhul)
Rehvikulu: x 1
Kütusekulu: x 1
Initial Fuel: 40%
Finaaletapi eritingimused: kütus x 4; rehvid x 8; initial fuel 100% (võib veel muutuda)
Autode võrdsustamise süsteem:
Etapi esimese sõidu stardis kasutavad masinad Sports Soft rehvisegu. Sõidu võitja saab endale kogu etapiks Sports Medium rehvisegu. Ka ovaali etapi teise sõidu võitja saab endale kõvema segu. Teistele võistlejatele jääb Sports Soft. Järgmise etapi stardiks on kõigi masinate rehvisegu tagasi Sports Soft.
Kahel järjestikusel etapil kehveima tulemuse sooritanud võistleja saab oma kasutusse Racing Hard rehvisegu üheks etapiks.
Seadistamine:
Seadistamine on selle sarja puhul lubatud, sest kõikidel masinatel on originaal-käigukast vaikimisi halvas seades.
Seadistamiseta oleks see sari nende autodega võimatu.
GT Spordis kehtib seadistamise juures põhimõte, et kõik slaiderid põhja, top speed raja jaoks sobivaks, ja rajale.
Kes täpselt aru ei saa, mis slaidereid näppida, siis tehke nii nagu on tehtud selles videos siin...

Tuunimine: Lubatud
Näitajad: iga auto juures on võimsus ja kaal välja toodud .
Enne igat etappi üle kontrollida oma auto jõu ja kaalu näitajaid!
Rehvid: Sports Soft & Sport Medium (& Racing Hard erijuhul)
Rehvikulu: x 1
Kütusekulu: x 1
Initial Fuel: 40%
Finaaletapi eritingimused: kütus x 4; rehvid x 8; initial fuel 100% (võib veel muutuda)
Autode võrdsustamise süsteem:
Etapi esimese sõidu stardis kasutavad masinad Sports Soft rehvisegu. Sõidu võitja saab endale kogu etapiks Sports Medium rehvisegu. Ka ovaali etapi teise sõidu võitja saab endale kõvema segu. Teistele võistlejatele jääb Sports Soft. Järgmise etapi stardiks on kõigi masinate rehvisegu tagasi Sports Soft.
Kahel järjestikusel etapil kehveima tulemuse sooritanud võistleja saab oma kasutusse Racing Hard rehvisegu üheks etapiks.
Seadistamine:
Seadistamine on selle sarja puhul lubatud, sest kõikidel masinatel on originaal-käigukast vaikimisi halvas seades.
Seadistamiseta oleks see sari nende autodega võimatu.
GT Spordis kehtib seadistamise juures põhimõte, et kõik slaiderid põhja, top speed raja jaoks sobivaks, ja rajale.
Kes täpselt aru ei saa, mis slaidereid näppida, siis tehke nii nagu on tehtud selles videos siin...

Võistluskalender:
Spoiler:
näita
??. aprill: Testi etapp
19. aprill, teisipäev: Willow Spring: Big Willow

26. aprill, teisipäev: Laguna Seca

04. mai, kolmapäev: Blue Moon Speedway

11. mai, kolmapäev: Sardegna Roadtrack A

18. mai, kolmapäev: Northern Isles Speedway

25. mai, kolmapäev: Circuit de La Sarthe

19. aprill, teisipäev: Willow Spring: Big Willow

26. aprill, teisipäev: Laguna Seca

04. mai, kolmapäev: Blue Moon Speedway

11. mai, kolmapäev: Sardegna Roadtrack A

18. mai, kolmapäev: Northern Isles Speedway

25. mai, kolmapäev: Circuit de La Sarthe

Sõidud ja sõitude kestvus:
Spoiler:
näita
Ringraja etappidel:
Kvalifikatsioon - 5 min
Põhisõit - 20 min
Sprint - 15 min
Ovaali etappidel:
Kvalifikatsioon - 5 min
Sõidud - 3 x 15 min
Finaaletapp:
Põhisõit 30 min
Stardi tüüp: Lendstart
Stardijärjestus:
Ringraja etapi põhisõidu stardijärjekord pannakse kvalifikatsiooniga paikka. Sprindi stardijärjekord on põhisõidu tulemuste pööratud järjestus.
Ovaali etapi esimese sõidu stardijärjekord pannakse kvalifikatsiooniga paikka. Ovaali etapi 2. ja 3. sõidu stardijhärjekorrad on nendele eelnenud sõidu tulemuste pööratud järjestus.
Finaaletapi, Le Mans 24h etapi põhisõidu stardijärjekord on võistlejate punktitabeli pööratud paremusjärjestus (aeglased ees).
Lobby
Sõidud toimuvad Jyri_Ratase loodud lobby's ‘Stars’n Stripes’
Ruum on avatud pärast AK’d.
22:00 - Kvalifikatsiooni algus
~23:00 - Võistluse lõpp

Kvalifikatsioon - 5 min
Põhisõit - 20 min
Sprint - 15 min
Ovaali etappidel:
Kvalifikatsioon - 5 min
Sõidud - 3 x 15 min
Finaaletapp:
Põhisõit 30 min
Stardi tüüp: Lendstart
Stardijärjestus:
Ringraja etapi põhisõidu stardijärjekord pannakse kvalifikatsiooniga paikka. Sprindi stardijärjekord on põhisõidu tulemuste pööratud järjestus.
Ovaali etapi esimese sõidu stardijärjekord pannakse kvalifikatsiooniga paikka. Ovaali etapi 2. ja 3. sõidu stardijhärjekorrad on nendele eelnenud sõidu tulemuste pööratud järjestus.
Finaaletapi, Le Mans 24h etapi põhisõidu stardijärjekord on võistlejate punktitabeli pööratud paremusjärjestus (aeglased ees).
Lobby
Sõidud toimuvad Jyri_Ratase loodud lobby's ‘Stars’n Stripes’
Ruum on avatud pärast AK’d.
22:00 - Kvalifikatsiooni algus
~23:00 - Võistluse lõpp

Punktisüsteem:
Spoiler:
näita
Punktid:
Puntkisüsteem on sarja registreerunute arvul põhinev ja punktid jagunevad vastavalt etapi paremusjärjestusele.
Ringraja etapil koostatakse paremusjarjestus põhisõidus ja sprindis sooritatud tulemuste keskmisest.
Ovaali etapil koostatakse paremusjärjestus kolme sõidu keskmisest.
Finaaletapi tulemused juba on paremusjärjestus.
Lisapunktid:
Kvalifikatsioonivõit: 1 punkt
Põhisõidu võit ringraja etapilt: 2 punkti; sõiduvõit ovaali etapilt: 1
Puhas sõit etapilt: 1 punkt
Kiireim ring etapilt: 1 punkt

Puntkisüsteem on sarja registreerunute arvul põhinev ja punktid jagunevad vastavalt etapi paremusjärjestusele.
Ringraja etapil koostatakse paremusjarjestus põhisõidus ja sprindis sooritatud tulemuste keskmisest.
Ovaali etapil koostatakse paremusjärjestus kolme sõidu keskmisest.
Finaaletapi tulemused juba on paremusjärjestus.
Lisapunktid:
Kvalifikatsioonivõit: 1 punkt
Põhisõidu võit ringraja etapilt: 2 punkti; sõiduvõit ovaali etapilt: 1
Puhas sõit etapilt: 1 punkt
Kiireim ring etapilt: 1 punkt

Ruumi lisaseaded:
Spoiler:
näita
Fixed room ownership - Yes
Boost - Off
Slipstream strength - Real
Visible Damage - On
Vigastused - Heavy
Initial Fuel - 40%
Grip Red. on Wet Track/track edge - Real
Tuuning - Lubatud
Auto number - Kohustuslik enda number
Countersteer Assistance - No Limit
ASM - No Limit
Driving Line Assist - No Limit
Traction Control - No Limit
ABS - No Limit
Auto-Drive - Prohibited
Correct Vehicle - Off
Replace Cars - Off
Ghost Lapped Cars - Off
Boost - Off
Slipstream strength - Real
Visible Damage - On
Vigastused - Heavy
Initial Fuel - 40%
Grip Red. on Wet Track/track edge - Real
Tuuning - Lubatud
Auto number - Kohustuslik enda number
Countersteer Assistance - No Limit
ASM - No Limit
Driving Line Assist - No Limit
Traction Control - No Limit
ABS - No Limit
Auto-Drive - Prohibited
Correct Vehicle - Off
Replace Cars - Off
Ghost Lapped Cars - Off
Reeglid ja karistused:
Spoiler:
näita
Shortcut Penalty - Strong
Wall Collision Penalty - None
Side Contact Penalty - Off
Flag Rules - On
https://docs.google.com/document/d/1NRvNM9M4hREcrbbK55evltv4uzGP_4NagbWCuO2VFt8/edit?usp=sharing
Kehtivad samad reeglid, mis Steni sarjades, aga karistussüsteemina kasutame vanakooli 10-20-40-60 sekundit süsteemi. Samuti võib võistelda nii, et penalt on peal. Kuid kui korraldad mingi õnnetuse nii, et penalt on peal, siis järgneb olukorrale tavapärane karistus, lisaks +10s.
Reeglite rikkumisega kaob puhta sõidu punkt!
Kohtunik: Sten, P2nkz ja sõbrad.

Wall Collision Penalty - None
Side Contact Penalty - Off
Flag Rules - On
https://docs.google.com/document/d/1NRvNM9M4hREcrbbK55evltv4uzGP_4NagbWCuO2VFt8/edit?usp=sharing
Kehtivad samad reeglid, mis Steni sarjades, aga karistussüsteemina kasutame vanakooli 10-20-40-60 sekundit süsteemi. Samuti võib võistelda nii, et penalt on peal. Kuid kui korraldad mingi õnnetuse nii, et penalt on peal, siis järgneb olukorrale tavapärane karistus, lisaks +10s.
Reeglite rikkumisega kaob puhta sõidu punkt!
Kohtunik: Sten, P2nkz ja sõbrad.
