
GTPlanet Streetrace viib meid illegaalsesse võidusõidu maailma. Võistluse käigus satume öistele kummisuitsust hallidele ja nitrohaisulistele linnatänavatele, kus kiirused on ohtlikult kõrged, veelgi kõrgemad on panused! Peatselt selgub, kes on tõeline mootorite rokkstaar ja kellest tehakse luuser!
Taustainformatsioon ja reeglid:
Spoiler:
näita
Võistlejaks registreerunud valib autoturult võistlusauto, samuti saab võistleja 1000 krediiti taskuraha, mida on vaja etappidel osalemiseks ja uute autode muretsemiseks. Autoturul on kõiki automudeleid üks.
Et etappidele osalema pääseda, on võistlejal vaja autot ja 200 krediiti, et maksta osalustasu. Osalustasu korjatakse kokku enne igat etappi, ning see saab olema võidusumma.
Etapid koosnevad kvalifikatsioonist ja kolmest 15 minutilisest öisest sõidust. Etapi võitja selgub pärast 3 sõitu saavutatud tulemuste kokku arvestamisel. Esimese sõidu stardijärjekord pannakse paika 5 minutilise kvalifikatsiooniga, kahel järgneval sõidul on stardijärjekorras aeglasemad ees.
Võistlus käib krediidi ja autode peale. Võistlejatelt kokku kogutud osalusmaks läheb võitjate vahel jagamisele pärast igat etappi. Võidusumma jaguneb võistlejate vahel protsentuaalselt nii:
1. koht - 30%
2. koht - 25%
3. koht - 20%
4. koht - 15%
5. koht - 10%
6. koht - 5%.
Etapil viimasele kohale jäänud võistleja jätab oma auto võtmed võitja kätte. Ehk teisisõnu etapi kaotajal tuleb hakata uut masinat muretsema ning etapi võitja peab sõitma järgmise etapi kaotaja autoga.
Etappide vahel on võistlejal võimalus osta ja müüa võistlusautosid. Auto ostu hind turult on 300 krediiti. Auto müügi hind konkurendile on 150 krediiti. Auto müügi hind autoturule on 50 krediiti. Turg avaneb pärast etapi tulemuste kinnitamist. Turg sulgub 24h enne järgmise etapi algust. Ostu-müügi tehingud tuleb vormistada järgmise etapiteema all.
Autode tuunimine on lubatud. Samuti on võistlejatel võimalus luua autoklubid või olemasoleva klubiga liituda. Klubi liikmed võivad jagada autode tuunimisnippe ja laenata üksteisele klubisiseselt oma autosid. Samuti koostatakse autoklubidest edetabel vastavalt liikmete saavutatud tulemustele etappidel. Autoklubides võib liikmeid olla kuni 3. Autode klubisisesed laenutehingud tuleb vormistada järgmise etapiteema all.
Võistleja, kes hooaja jooksul kaotab kõik oma raha, võib võistlust jätkata saades laenuhailt 500 krediiti laenu järgmisel etapil osalemiseks ja uue auto ostuks. Võlg tasutakse hooaja lõpus võidetud krediidi ja auto müügist saadud tuluga.
Sarja võidab võistleja, kellel on võitudest ja autode müügist kõige rohkem krediiti kogunenud.
Et etappidele osalema pääseda, on võistlejal vaja autot ja 200 krediiti, et maksta osalustasu. Osalustasu korjatakse kokku enne igat etappi, ning see saab olema võidusumma.
Etapid koosnevad kvalifikatsioonist ja kolmest 15 minutilisest öisest sõidust. Etapi võitja selgub pärast 3 sõitu saavutatud tulemuste kokku arvestamisel. Esimese sõidu stardijärjekord pannakse paika 5 minutilise kvalifikatsiooniga, kahel järgneval sõidul on stardijärjekorras aeglasemad ees.
Võistlus käib krediidi ja autode peale. Võistlejatelt kokku kogutud osalusmaks läheb võitjate vahel jagamisele pärast igat etappi. Võidusumma jaguneb võistlejate vahel protsentuaalselt nii:
1. koht - 30%
2. koht - 25%
3. koht - 20%
4. koht - 15%
5. koht - 10%
6. koht - 5%.
Etapil viimasele kohale jäänud võistleja jätab oma auto võtmed võitja kätte. Ehk teisisõnu etapi kaotajal tuleb hakata uut masinat muretsema ning etapi võitja peab sõitma järgmise etapi kaotaja autoga.
Etappide vahel on võistlejal võimalus osta ja müüa võistlusautosid. Auto ostu hind turult on 300 krediiti. Auto müügi hind konkurendile on 150 krediiti. Auto müügi hind autoturule on 50 krediiti. Turg avaneb pärast etapi tulemuste kinnitamist. Turg sulgub 24h enne järgmise etapi algust. Ostu-müügi tehingud tuleb vormistada järgmise etapiteema all.
Autode tuunimine on lubatud. Samuti on võistlejatel võimalus luua autoklubid või olemasoleva klubiga liituda. Klubi liikmed võivad jagada autode tuunimisnippe ja laenata üksteisele klubisiseselt oma autosid. Samuti koostatakse autoklubidest edetabel vastavalt liikmete saavutatud tulemustele etappidel. Autoklubides võib liikmeid olla kuni 3. Autode klubisisesed laenutehingud tuleb vormistada järgmise etapiteema all.
Võistleja, kes hooaja jooksul kaotab kõik oma raha, võib võistlust jätkata saades laenuhailt 500 krediiti laenu järgmisel etapil osalemiseks ja uue auto ostuks. Võlg tasutakse hooaja lõpus võidetud krediidi ja auto müügist saadud tuluga.
Sarja võidab võistleja, kellel on võitudest ja autode müügist kõige rohkem krediiti kogunenud.
Taustainfo lühidalt:
Spoiler:
näita
Võistleja saab vahendid: + 1K ja Auto
Autoklubid: kuni 3 liiget, võib laenata klubiliikmetele autosid
Vastavalt klubiliikmete keskmisele sooritusele, pannakse autoklubid edetabelisse.
Tuunimine lubatud
Etapp: sisenemine maksab 200 krediiti.
Kvali 5 min.
Sõidud 3 x 15 min.
Etapi võitja korjab võidusumma ja kaotaja auto.
Kui raha saab otsa, laen 500.
Autoturg:
Uue auto ostuhind 300krediiti
Kasutatud auto 150
Auto müügihind 50 krediiti
Autoklubid: kuni 3 liiget, võib laenata klubiliikmetele autosid
Vastavalt klubiliikmete keskmisele sooritusele, pannakse autoklubid edetabelisse.
Tuunimine lubatud
Etapp: sisenemine maksab 200 krediiti.
Kvali 5 min.
Sõidud 3 x 15 min.
Etapi võitja korjab võidusumma ja kaotaja auto.
Kui raha saab otsa, laen 500.
Autoturg:
Uue auto ostuhind 300krediiti
Kasutatud auto 150
Auto müügihind 50 krediiti
Registreerimine:
Spoiler:
näita
Registreerunuid: 14
Jyri_Ratas - #015 - Volkswagen Golf I GTI '83 - ??? - Põhi
Tuhjuhan - #037 - Renault Sport Clio '00 - ??? - ???
Kuulius - #010 - Subaru STI ‘98 - ??? - Põhi
Goldmen100 - #074 - Honda S2000 '99 - ??? - ???
Toy4584 - #045 - Porsche 911 Turbo '81 - ??? - ???
Nikson - #013 - Mazda Roadster - ??? - ???
FAMILY:
Dominkz P2rretto - #92 - Hachiroku Tureno (Toyota Trueno) - ???
Sulevv330 - #330 - Honda Integra - Varu
Wtripo - #063 - BMW M3 '89 - ???
Klubi RMW:
StenNansten - #069 - Mitsubishi GTO '91 - ???
Saaremaa Audi:
Mihkel0987 - #008 - Fugu Z - Varu
mthyolo - #777 - Toyota MR2 - ???
Family TOM'S:
I-N-D-R-E-K - #077 - Toyota Supra '88 - ???
KAPRAL-AADU - #088 - Toyota Supra '97 - ???
Registreerimine:
PSN - Auto Nr - Auto valik - Auto klubi - Põhi-/Varusõitja
Jyri_Ratas - #015 - Volkswagen Golf I GTI '83 - ??? - Põhi
Tuhjuhan - #037 - Renault Sport Clio '00 - ??? - ???
Kuulius - #010 - Subaru STI ‘98 - ??? - Põhi
Goldmen100 - #074 - Honda S2000 '99 - ??? - ???
Toy4584 - #045 - Porsche 911 Turbo '81 - ??? - ???
Nikson - #013 - Mazda Roadster - ??? - ???
FAMILY:
Dominkz P2rretto - #92 - Hachiroku Tureno (Toyota Trueno) - ???
Sulevv330 - #330 - Honda Integra - Varu
Wtripo - #063 - BMW M3 '89 - ???
Klubi RMW:
StenNansten - #069 - Mitsubishi GTO '91 - ???
Saaremaa Audi:
Mihkel0987 - #008 - Fugu Z - Varu
mthyolo - #777 - Toyota MR2 - ???
Family TOM'S:
I-N-D-R-E-K - #077 - Toyota Supra '88 - ???
KAPRAL-AADU - #088 - Toyota Supra '97 - ???
Registreerimine:
PSN - Auto Nr - Auto valik - Auto klubi - Põhi-/Varusõitja
Tabel:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/15_BGvSQYAtWZVNKvSAnBoH63k2cKB-R0S6J75SgMG20/edit?usp=sharing
Autoturg:
Spoiler:
näita
Siit leiab autod, mis autoturul saadaval.
Igat autot on autoturul 1. Võistlusele registreerumiseks tuleb valida üks auto turuplatsilt, millega alustatakse avaetappi.
Korraldaja proovib jooksvalt silma peal hoida autode saadavusel
Autode ostu-müügi tehingud etappide vahel teostada järgmise etapiteemade all.
Auto müügihind turul: 300 krediiti
Turu ostuhind kasutatud autole: 50 krediiti
Vaata ka Autode tehniline pool[/size]
Mudel
Võimsus
Kaal
Nissan 180SX '96
260HP
1305kg
Porsche 911 Turbo '81
248HP
1404kg
Honda Civic '98
250HP
1102kg
Renault Sport Clio '00
241HP
1401kg
Toyota Corolla Levin
243HP
1099kg
Nissan Fairlady Z '89
250HP
1494kg
Pontiac Firebird Trans Am '78
252HP
1377kg
Volkswagen Golf I '83
250HP
1050kg
Mitsubishi GTO '91
250HP
1513kg
Subaru Impreza 22B-STi '98
249HP
1295kg
Subaru Impreza Type R STi '99
257HP
1285kg
Honda Integra '98
246HP
1101kg
Mitsubishi Lancer Evo '96
251HP
1309kg
BMW M3 '89
255HP
1308kg
Toyota MR2 '97
243HP
1308kg
Honda NSX '92
240HP
1439kg
Mazda Roadster 89
226HP
996kg
Mazda RX-7 '90
250HP
1300kg
Honda S2000 '99
250HP
1302kg
Nissan Silvia '90
260HP
1299kg
Nissan Skyline '94
248HP
1500kg
Nissan Skyline '97
246HP
1509kg
Toyota Supra '88
258HP
1300kg
Toyota Supra RZ '97
247HP
1404kg
Toyota Trueno
243HP
1099kg
Greddy Fugu Z
235HP
1309kg
Igat autot on autoturul 1. Võistlusele registreerumiseks tuleb valida üks auto turuplatsilt, millega alustatakse avaetappi.
Korraldaja proovib jooksvalt silma peal hoida autode saadavusel
Autode ostu-müügi tehingud etappide vahel teostada järgmise etapiteemade all.
Auto müügihind turul: 300 krediiti
Turu ostuhind kasutatud autole: 50 krediiti
Vaata ka Autode tehniline pool[/size]
Mudel
Võimsus
Kaal
Nissan 180SX '96
260HP
1305kg
Porsche 911 Turbo '81
248HP
1404kg
Honda Civic '98
250HP
1102kg
Renault Sport Clio '00
241HP
1401kg
Toyota Corolla Levin
243HP
1099kg
Nissan Fairlady Z '89
250HP
1494kg
Pontiac Firebird Trans Am '78
252HP
1377kg
Volkswagen Golf I '83
250HP
1050kg
Mitsubishi GTO '91
250HP
1513kg
Subaru Impreza 22B-STi '98
249HP
1295kg
Subaru Impreza Type R STi '99
257HP
1285kg
Honda Integra '98
246HP
1101kg
Mitsubishi Lancer Evo '96
251HP
1309kg
BMW M3 '89
255HP
1308kg
Toyota MR2 '97
243HP
1308kg
Honda NSX '92
240HP
1439kg
Mazda Roadster 89
226HP
996kg
Mazda RX-7 '90
250HP
1300kg
Honda S2000 '99
250HP
1302kg
Nissan Silvia '90
260HP
1299kg
Nissan Skyline '94
248HP
1500kg
Nissan Skyline '97
246HP
1509kg
Toyota Supra '88
258HP
1300kg
Toyota Supra RZ '97
247HP
1404kg
Toyota Trueno
243HP
1099kg
Greddy Fugu Z
235HP
1309kg
Autode tehniline pool:
Spoiler:
näita
BoP: Off
Tuunimine: Lubatud
Näitajad: Iga auto juures on võimsus ja kaal välja toodud .
Enne igat etappi üle kontrollida oma auto HP jai KG näitajaid!
Rehvid: Sports Hard
Rehvikulu: x 1
Kütusekulu: x 1
Initial Fuel: ???%
Võrdsustamise süsteem:
Eelmise etapi kaotaja loovutab oma auto eelmise etapi võitjale. Järgmine etapp tuleb etapivõitjal sõita kaotaja autoga.
Tuunimine: Lubatud
Näitajad: Iga auto juures on võimsus ja kaal välja toodud .
Enne igat etappi üle kontrollida oma auto HP jai KG näitajaid!
Rehvid: Sports Hard
Rehvikulu: x 1
Kütusekulu: x 1
Initial Fuel: ???%
Võrdsustamise süsteem:
Eelmise etapi kaotaja loovutab oma auto eelmise etapi võitjale. Järgmine etapp tuleb etapivõitjal sõita kaotaja autoga.
Võistluskalender:
Spoiler:
näita
Mõistagi on kõikide sõittude kellaajad hilised, et pimedusevarjus võistlus maha pidada.
0 Test etapp - 29. detsember
(Sardegna - Road Track A 19.20; Sainte- Croix A 20.30; Goodwood 19.45)
1 Mount Panorama - 12. jaanuar
2 Tokyo Expressway - South Outer Loop - 19. jaanuar
3 Alsace - Village II - 26. jaanuar
4 Tokyo Expressway - East Inner Loop - 2. veebruar
5 Tokyo Expressway - South Inner Loop - 9. veebruar
6 Tsukuba Circuit - 16. veebruar
7 Willow Springs: Big Willow - 23. veebruar
8 Nordschleife - 2. märts
0 Test etapp - 29. detsember
(Sardegna - Road Track A 19.20; Sainte- Croix A 20.30; Goodwood 19.45)
1 Mount Panorama - 12. jaanuar
2 Tokyo Expressway - South Outer Loop - 19. jaanuar
3 Alsace - Village II - 26. jaanuar
4 Tokyo Expressway - East Inner Loop - 2. veebruar
5 Tokyo Expressway - South Inner Loop - 9. veebruar
6 Tsukuba Circuit - 16. veebruar
7 Willow Springs: Big Willow - 23. veebruar
8 Nordschleife - 2. märts
Sõitmine:
Spoiler:
näita
- Sõidud toimuvad StenNansteni lobbys "GTPlanet Streetrace”
Kvalifikatsioon - 5 min
Sõidud - 3 x 15 min
21:45 - Ruum avatud ehk kogunemine
22:00 - Võistluse algus
~23:00 - Võistluse lõpp
Stardi tüüp: Paigalt start valestardi võimalusega
Stardijärjestus: 1. sõit kiired ees, 2. ja 3. sõidud aeglased ees
Kvalifikatsioon - 5 min
Sõidud - 3 x 15 min
21:45 - Ruum avatud ehk kogunemine
22:00 - Võistluse algus
~23:00 - Võistluse lõpp
Stardi tüüp: Paigalt start valestardi võimalusega
Stardijärjestus: 1. sõit kiired ees, 2. ja 3. sõidud aeglased ees
Võidusumma jagunemine:
Spoiler:
näita
Võidu summa jaguneb võistlejate vahel protsentuaalselt nii:
1. koht - 30%
2. koht - 25%
3. koht - 20%
4. koht - 15%
5. koht - 10%
6. koht - 5%.
Näiteks, 7 võistlejaga etapil hakkab võidusumma jaguma nii:
1. koht - 420 krediiti
2. koht - 350 krediiti
3. koht - 280 krediiti
jne…
Kvalifikatsioonivõit:
50 krediiti
Sõidud:
Puhas sõit: 25 krediiti
Kiireim ring: 75 krediiti
Krediiti võidavad ainult registreerunud kasutajad
1. koht - 30%
2. koht - 25%
3. koht - 20%
4. koht - 15%
5. koht - 10%
6. koht - 5%.
Näiteks, 7 võistlejaga etapil hakkab võidusumma jaguma nii:
1. koht - 420 krediiti
2. koht - 350 krediiti
3. koht - 280 krediiti
jne…
Kvalifikatsioonivõit:
50 krediiti
Sõidud:
Puhas sõit: 25 krediiti
Kiireim ring: 75 krediiti
Krediiti võidavad ainult registreerunud kasutajad
Ruumi lisaseaded:
Spoiler:
näita
Fixed room ownership - Yes
Boost - Off
Slipstream strength - Real
Visible Damage - On
Vigastused - Heavy
Initial Fuel - ???%
Grip Red. on Wet Track/track edge - Real
Tuuning - Lubatud
Auto number - Kohustuslik, enda number!t
Countersteer Assistance - No Limit
ASM - No Limit
Driving Line Assist - No Limit
Traction Control - No Limit
ABS - No Limit
Auto-Drive - Prohibited
Correct Vehicle - Off
Replace Cars - Off
Ghost Lapped Cars - Off
Boost - Off
Slipstream strength - Real
Visible Damage - On
Vigastused - Heavy
Initial Fuel - ???%
Grip Red. on Wet Track/track edge - Real
Tuuning - Lubatud
Auto number - Kohustuslik, enda number!t
Countersteer Assistance - No Limit
ASM - No Limit
Driving Line Assist - No Limit
Traction Control - No Limit
ABS - No Limit
Auto-Drive - Prohibited
Correct Vehicle - Off
Replace Cars - Off
Ghost Lapped Cars - Off
Reeglid ja karistused:
Spoiler:
näita
Reeglite rikkumisega kaob puhta sõidu punkt!
Shortcut Penalty - Strong
Wall Collision Penalty - None
Side Contact Penalty - Off
Flag Rules - On
https://docs.google.com/document/d/1NRvNM9M4hREcrbbK55evltv4uzGP_4NagbWCuO2VFt8/edit?usp=sharing
Minu pärast võid võistelda nii, et penalt on peal, kui korraldad mingi pardaki nii, et penalt on peal, siis järgneb olukorrale tavapärane karistus+10s.
Kohtunik: FOR_ninko, Sten, P2nkz ja sõbrad.
Juhul, kui penalti andmine annaks kellelegi meist eelise või oleme ise intsidendis, siis laseme olukorra üle vaadata kellelgi teisel, kui seda on vaja.
Shortcut Penalty - Strong
Wall Collision Penalty - None
Side Contact Penalty - Off
Flag Rules - On
https://docs.google.com/document/d/1NRvNM9M4hREcrbbK55evltv4uzGP_4NagbWCuO2VFt8/edit?usp=sharing
Minu pärast võid võistelda nii, et penalt on peal, kui korraldad mingi pardaki nii, et penalt on peal, siis järgneb olukorrale tavapärane karistus+10s.
Kohtunik: FOR_ninko, Sten, P2nkz ja sõbrad.
Juhul, kui penalti andmine annaks kellelegi meist eelise või oleme ise intsidendis, siis laseme olukorra üle vaadata kellelgi teisel, kui seda on vaja.