
Jep. P2nkziini esimene katse teha võistlussarja. Üritab olla vähe asjalikum sari, aga natuke on tilulilutamist ja millegi uue proovimist kah.
Sõidame 6 etappi teada-tuntud radadel üle maakera, kokku 200 ringi - sellest ka sarja nimi. Sõidetakse nii GR4 kui ka GR1 (Group C) autodega. Ei, ei ole multiclass vaid iga sõitja võistleb mõlema klassi autoga.
Registreerunud:
Spoiler:
näita
Registreerimine:
PSN - Auto Nr - Sõiduki bränd - Tiim (pole kohustuslik)
1.P2nkz - 92 - Jaguar
2.StenNansten - 69 - Mazda
3.FOR_ninko - 23 - Nissan
4.Jyri_Ratas - 15 - Mazda
5.mth - 777 - Porsche
6.Nikson - 13 - Mazda
7.Badguy492 - 33 - Jaguar
8.Tuhjuhan - 37 -Nissan
9.Wtripo - 64 - Mercedes-Benz
10.Kuulius - 10 - Nissan
11.I-N-D-R-E-K - 77 - Mercedes-Benz
12.Mihkel0987 - 8 - Porsche
13.PabloCorteza - 14 - Porsche
14.Sulev330 - 330 - Porsche
15.kersna80 - 111 - Nissan
PSN - Auto Nr - Sõiduki bränd - Tiim (pole kohustuslik)
1.P2nkz - 92 - Jaguar
2.StenNansten - 69 - Mazda
3.FOR_ninko - 23 - Nissan
4.Jyri_Ratas - 15 - Mazda
5.mth - 777 - Porsche
6.Nikson - 13 - Mazda
7.Badguy492 - 33 - Jaguar
8.Tuhjuhan - 37 -Nissan
9.Wtripo - 64 - Mercedes-Benz
10.Kuulius - 10 - Nissan
11.I-N-D-R-E-K - 77 - Mercedes-Benz
12.Mihkel0987 - 8 - Porsche
13.PabloCorteza - 14 - Porsche
14.Sulev330 - 330 - Porsche
15.kersna80 - 111 - Nissan
Autode list:
Spoiler:
näita
Mazda
Mazda Atenza GR.4
Mazda 787B '91
Jaguar
Jaguar F-Type GR.4
Jaguar XJR-9 '88
Mercedes-Benz
Mercedesz-Benz SLS GR.4
Mercedes-Benz Sauber C9 '89
Nissan
Nissan GT-R GR.4
Nissan R92CP '92
Porsche
Porsche Cayman GT4
Porsche 962 C '88
Iga võistleja peab valima ühe brändi, mille autodega võistelda soovib.
Segamini näiteks Nissan GR4 ja Porsche GR1 autodega võistelda ei saa
Autode arv ei ole limiteeritud, seega see on TÄIESTI OKEI, et rajal on 5 Porchet (vms)
Tiimid:
Tiimide moodustamine vabatahtlik, aga mitte kohustuslik. Tiimid kuni 2 liiget. Lisaks ei ole kohustust tiimikaaslastel sama sõidukibrändi kasutada.
Mazda Atenza GR.4
Mazda 787B '91
Jaguar
Jaguar F-Type GR.4
Jaguar XJR-9 '88
Mercedes-Benz
Mercedesz-Benz SLS GR.4
Mercedes-Benz Sauber C9 '89
Nissan
Nissan GT-R GR.4
Nissan R92CP '92
Porsche
Porsche Cayman GT4
Porsche 962 C '88
Iga võistleja peab valima ühe brändi, mille autodega võistelda soovib.
Segamini näiteks Nissan GR4 ja Porsche GR1 autodega võistelda ei saa
Autode arv ei ole limiteeritud, seega see on TÄIESTI OKEI, et rajal on 5 Porchet (vms)
Tiimid:
Tiimide moodustamine vabatahtlik, aga mitte kohustuslik. Tiimid kuni 2 liiget. Lisaks ei ole kohustust tiimikaaslastel sama sõidukibrändi kasutada.
Autode tehniline pool
Spoiler:
näita
BoP: Off
Enne igat etappi vaadata HP ja KG näitajaid tabelist! (High Power vs Low Power süsteem)
BoPi näitajad, aga Power süsteemi jaoks on see säte maas ja tulebki manuaalselt seda teha.
Rehvid: Racing Medium & Racing Soft
Rehvikulu: GR4 - 9x / GR1 - 7x
Kütusekulu: GR4 - 3x / GR1 - 5x
Initial Fuel: GR4 50% / GR1 100%
High Power - Low Power süsteem:
Testiks selles sarjas siis esimest korda High Power / Low Power süsteemi. Toimib see sedaviisi, et igal võistlejal on valida kumba autoga ta High Power ja Low Power seades sõidab. Kehtib see ainult hobujõududele, mitte kaalule. Seadistus peab autode vahel olema vastupidiselt, mis tähendab, et mõlema autoga High Power seades ei saa sõita.
Näiteks kui GR4 autoga sõita High Power seades, tuleb GR1 autoga sõita Low Power seades. Jõu seadistuse erinevusest tulenevalt on rajal sõitjad, kelle jõudluse erinevus on 6%, mis peaks aitama kaarte segada omajagu. Teistele võistlejatele oma valikust teada andma ei pea, küll aga kajastub see hiljem punktitabelis rohelise ja punase värviga. Tiimi siseselt omavahel seda reguleerima ei pea, vaid on igale sõitjale individuaalne. Sohki ei soovita teha, teen pistelisi kontrolle, vahelejäämise korral on karistuseks -20 Punkti.
Numbrid ja protsendid kõik Punktitabeli juures eraldi lehel kirjas.
Enne igat etappi vaadata HP ja KG näitajaid tabelist! (High Power vs Low Power süsteem)
BoPi näitajad, aga Power süsteemi jaoks on see säte maas ja tulebki manuaalselt seda teha.
Rehvid: Racing Medium & Racing Soft
Rehvikulu: GR4 - 9x / GR1 - 7x
Kütusekulu: GR4 - 3x / GR1 - 5x
Initial Fuel: GR4 50% / GR1 100%
High Power - Low Power süsteem:
Testiks selles sarjas siis esimest korda High Power / Low Power süsteemi. Toimib see sedaviisi, et igal võistlejal on valida kumba autoga ta High Power ja Low Power seades sõidab. Kehtib see ainult hobujõududele, mitte kaalule. Seadistus peab autode vahel olema vastupidiselt, mis tähendab, et mõlema autoga High Power seades ei saa sõita.
Näiteks kui GR4 autoga sõita High Power seades, tuleb GR1 autoga sõita Low Power seades. Jõu seadistuse erinevusest tulenevalt on rajal sõitjad, kelle jõudluse erinevus on 6%, mis peaks aitama kaarte segada omajagu. Teistele võistlejatele oma valikust teada andma ei pea, küll aga kajastub see hiljem punktitabelis rohelise ja punase värviga. Tiimi siseselt omavahel seda reguleerima ei pea, vaid on igale sõitjale individuaalne. Sohki ei soovita teha, teen pistelisi kontrolle, vahelejäämise korral on karistuseks -20 Punkti.
Numbrid ja protsendid kõik Punktitabeli juures eraldi lehel kirjas.
Võistluskalender
Spoiler:
näita
1 Spa Francorchamps - 14. aprill
2 Autodromo Nazionale di Monza (No Chicane) - 21. aprill
3 Circuit de La Sarthe (No Chicane) - 28. aprill
4 Suzuka GP - 5. mai
5 Fuji Speedway (No Chicane) - 12. mai
6 Willow Springs National Raceway: Big Willow - 19.mai
2 Autodromo Nazionale di Monza (No Chicane) - 21. aprill
3 Circuit de La Sarthe (No Chicane) - 28. aprill
4 Suzuka GP - 5. mai
5 Fuji Speedway (No Chicane) - 12. mai
6 Willow Springs National Raceway: Big Willow - 19.mai
Sõitmine
Spoiler:
näita
- Sõidud toimuvad P2nkz'i lobbys "Intercontinental 200 - 2021"
Kvalifikatsioon - 5 minutit (Olenevalt rajast kas one-shot võib-olla 2 kiiret ringi)
1. sõit - GR4 ca 20-25 min
2. sõit - GR1 40 min
21:30 - Ruum avatud
22:00 - Kvalifikatsiooni algus
22:05 - 1. Sõit
~22:30 - 2. Sõit
Stardi tüüp: Paigalt start valestardi võimalusega
Stardijärjestus: 1. Sõit (GR4) Aeglasemad ees / 2. Sõit (GR1) 1. sõidu tulemuste põhjal aeglasemad ees.
Kvalifikatsioon - 5 minutit (Olenevalt rajast kas one-shot võib-olla 2 kiiret ringi)
1. sõit - GR4 ca 20-25 min
2. sõit - GR1 40 min
21:30 - Ruum avatud
22:00 - Kvalifikatsiooni algus
22:05 - 1. Sõit
~22:30 - 2. Sõit
Stardi tüüp: Paigalt start valestardi võimalusega
Stardijärjestus: 1. Sõit (GR4) Aeglasemad ees / 2. Sõit (GR1) 1. sõidu tulemuste põhjal aeglasemad ees.
Punktisüsteem
Spoiler:
näita
Kvalifikatsioon:
1. Koht - 5p
2. Koht - 4p
3. Koht - 3p
4. Koht - 2p
5. Koht - 1p
Sõidud:
1. Sõit (GR4)
Osalejate arvu põhjal
2. Sõit (GR1)
Osalejate arvu põhjal
Puhas sõit 1p
Kiireima ringi eest punkte ei saa
Jõusüsteemi kuritarvitamise eest vahelejäämise korral -20p
Tootjate arvestus
Iga sõiduki brändi 2 kõrgemat finišeerijat toovad punkte oma tootja tiimile. Mõlema sõitja punktide kogusumma liidetakse kokku ning jagatakse 2-ga, et sealjuures balansseerida punktisummasid ning luua tihedamat konkurentsi.
1. Koht - 5p
2. Koht - 4p
3. Koht - 3p
4. Koht - 2p
5. Koht - 1p
Sõidud:
1. Sõit (GR4)
Osalejate arvu põhjal
2. Sõit (GR1)
Osalejate arvu põhjal
Puhas sõit 1p
Kiireima ringi eest punkte ei saa
Jõusüsteemi kuritarvitamise eest vahelejäämise korral -20p

Tootjate arvestus
Iga sõiduki brändi 2 kõrgemat finišeerijat toovad punkte oma tootja tiimile. Mõlema sõitja punktide kogusumma liidetakse kokku ning jagatakse 2-ga, et sealjuures balansseerida punktisummasid ning luua tihedamat konkurentsi.
Ruumi lisaseaded:
Spoiler:
näita
Fixed room ownership - Yes
Boost - Off
Slipstream strength - Real
Visible Damage - On
Vigastused - Heavy
Intial Fuel - GR4 50% / GR1 100%
Grip Red. on Wet Track/track edge - Real
Tuuning - Keelatud
Auto number - Kohustuslik, enda number!
Countersteer Assistance - No Limit
ASM - No Limit
Driving Line Assist - No Limit
Traction Control - No Limit
ABS - No Limit
Auto-Drive - Prohibited
Correct Vehicle - Off
Replace Cars - Off
Ghost Lapped Cars - Off
Boost - Off
Slipstream strength - Real
Visible Damage - On
Vigastused - Heavy
Intial Fuel - GR4 50% / GR1 100%
Grip Red. on Wet Track/track edge - Real
Tuuning - Keelatud
Auto number - Kohustuslik, enda number!
Countersteer Assistance - No Limit
ASM - No Limit
Driving Line Assist - No Limit
Traction Control - No Limit
ABS - No Limit
Auto-Drive - Prohibited
Correct Vehicle - Off
Replace Cars - Off
Ghost Lapped Cars - Off
Reeglid ja karistused:
Spoiler:
näita
Shortcut Penalty Strong
Wall Collision Penalty None
Side Contact Penalty Off
Flag Rules On
Correct Vehicle - Off
Replace Cars - Off
Ghost Lapped Cars - Off
1.Foorumi üldkaristustik:
Enne osalemist oleks soovitatav lugeda veelkord Võrgupõhise võidusõidu reegleid ja sarja infot!
Nende reeglite rikkumisel on sarja kohtunikul karistada sõitjaid järgnevalt:
Võrgupõhise võidusõidu reeglid: http://gtplanet.eu/viewtopic.php?f=8&t=36
2.Hoiatuse välja jagamine ja kandmine:
Korraldajal on õigus anda hoiatus ohtlikult aga mingil põhjusel veel karistust mitte vääriva intsidendi eest. Hoiatuse olemasolu sõitjal annab korraldajale sarnase asja eest topelt karistust anda.
- Üks hoiatus kestab 3 järgnevat etappi
- Võistlusjärgne ajaline karistus duubeldatakse, ehk näiteks 20s = 40s
- Tüüpilised ainult hoiatust väärivad olukorrad on:
3.Võistlustulemuse tühistamine:
Iga võistleja peab vähemalt läbima ideeaalis täisaja või -distantsi sõidus. Juhul kui nii ei juhtu, on võimalik tühistada tulemus järgnevatel asjaoludel:
4.Ebavajalik ohutsoonide tekitamine rajal:
Rajaääres seismise eest kollaste lippude tekitamine rajale on keelatud, kuna see võib anda teistele sõitjatele lippude eiramise eest karistust.
Lahenduseks on panna mäng pausile ja las mäng sõidab sinu eest siis vähemalt.
5.Võistlusjärgsed kaebused:
Kaebused esitada võistluste kohtunikule võistluse teema kaudu
6.Võistluse restartimine:
Võistluse korraldajal või korraldajatel on õigus teha sõidu või kvalifikatsiooni alguses restart, kui:
7.Võrk:
Vägagi soovitatavalt paluks omada head netiühendust võistlemiseks ja võidusõidu mängud on ühed tundlikumad selles osas, kaasa arvatud ka GT Sport. Võistlus eelselt probleemide olemasolu puhul kontrollida:
Peakohtunik: P2nkz
Abikohtunikud: Jury Duty - kogu kamp annab piitsa koos
Wall Collision Penalty None
Side Contact Penalty Off
Flag Rules On
Correct Vehicle - Off
Replace Cars - Off
Ghost Lapped Cars - Off
1.Foorumi üldkaristustik:
Enne osalemist oleks soovitatav lugeda veelkord Võrgupõhise võidusõidu reegleid ja sarja infot!
Nende reeglite rikkumisel on sarja kohtunikul karistada sõitjaid järgnevalt:
- - Hoiatus 1.kategooria intsidendi eest kui tagastab võidetud positsioonid.
- Ajalise karistuse vähendamine poole võrra 2. - 4.kategooria intsidendi eest, kui tagastab võidetud positsioonid.
- 10 sekundit 1.kategooria intsidendi eest
Eelise saamine jõulisel teel
- 20 sekundit 2.kategooria intsidendi eest
Vastase auto ära lõhkumine
- 40 sekundit 3.kategooria intsidendi eest
2.vastase auto ära lõhkumine
- 60 sekundit 4.kategooria intsidendi eest
Massiavarii korraldamine, ehk 3 või enam autot intsidendis
- 2x karistus tahtliku intsidendi ja boksi joonte eiramisest tingitud intsidendi eest
Tahtlik intsident on kas ilmselge tegevusest või tegevusetusest järeldatav salvestusel märgatav tegu või ise tunnistatud intsident.
- 1 Intsident = 1 puude! Iga järgnev puude käsitletakse eraldi intsidendina.
Võrgupõhise võidusõidu reeglid: http://gtplanet.eu/viewtopic.php?f=8&t=36
2.Hoiatuse välja jagamine ja kandmine:
Korraldajal on õigus anda hoiatus ohtlikult aga mingil põhjusel veel karistust mitte vääriva intsidendi eest. Hoiatuse olemasolu sõitjal annab korraldajale sarnase asja eest topelt karistust anda.
- Üks hoiatus kestab 3 järgnevat etappi
- Võistlusjärgne ajaline karistus duubeldatakse, ehk näiteks 20s = 40s
- Tüüpilised ainult hoiatust väärivad olukorrad on:
- Pidurdusmaal pidev tagant rähnimine
- Ohtliku olukorra tekitamine, mis suure juhuse moel teoks ei saanud
- Lollitamine rajal, nagu teistele vastu sõitmine ja kokkupõrkega ähvardamine
3.Võistlustulemuse tühistamine:
Iga võistleja peab vähemalt läbima ideeaalis täisaja või -distantsi sõidus. Juhul kui nii ei juhtu, on võimalik tühistada tulemus järgnevatel asjaoludel:
- - Kui pole läbinud 75% võistlusmaast või võistlusajast!
- Vähemalt 5 minutit sõidu ajast on sõidetud pausil!
4.Ebavajalik ohutsoonide tekitamine rajal:
Rajaääres seismise eest kollaste lippude tekitamine rajale on keelatud, kuna see võib anda teistele sõitjatele lippude eiramise eest karistust.
- - Hoiatus esmakordsel juhtumil.
- 10 sekundit karistust teistkordsel juhtumil.
Lahenduseks on panna mäng pausile ja las mäng sõidab sinu eest siis vähemalt.
5.Võistlusjärgsed kaebused:
Kaebused esitada võistluste kohtunikule võistluse teema kaudu
6.Võistluse restartimine:
Võistluse korraldajal või korraldajatel on õigus teha sõidu või kvalifikatsiooni alguses restart, kui:
- - Vähemalt üks võistleja ei saa tehniliste probleemide tõttu startida ja anda võimalus tal see ära parandada proovida ruumist korra väljudes ja tagasi tulles. Kui viga kordub, restarti sõidule pole alust teha.
- Vähemalt pooled autod on vigased stardijärgses insidendis, stardijärgne on sõidu esimesed 2 minutit.
7.Võrk:
Vägagi soovitatavalt paluks omada head netiühendust võistlemiseks ja võidusõidu mängud on ühed tundlikumad selles osas, kaasa arvatud ka GT Sport. Võistlus eelselt probleemide olemasolu puhul kontrollida:
- - PlayStation 4 internetiühenduse test näitab Nat Type: NAT 2 ja stabiilset 1mbps ühendust.
- Options nuppu puldil vajutades ja edasi > Options > Network > Delete Temporary Data
Peakohtunik: P2nkz
Abikohtunikud: Jury Duty - kogu kamp annab piitsa koos
Tabel:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1FRx_2aQAZf2eIoB3G4MEvKDJH4TRfGMX_PvjvdCW8VE/edit?usp=sharing