puistumees kirjutas:Minu ja Timmeri olukorra video siis, klassikaline keiss, et kumbki ei tahtnud järgi anda
Racing incident. No further action ütleks ma. Pada vs Katel.
puistumees kirjutas:Minu ja Timmeri olukorra video siis, klassikaline keiss, et kumbki ei tahtnud järgi anda
P2nkz kirjutas:puistumees kirjutas:Minu ja Timmeri olukorra video siis, klassikaline keiss, et kumbki ei tahtnud järgi anda
Racing incident. No further action ütleks ma. Pada vs Katel.
Nikson kirjutas:P2nkz kirjutas:puistumees kirjutas:Minu ja Timmeri olukorra video siis, klassikaline keiss, et kumbki ei tahtnud järgi anda
Racing incident. No further action ütleks ma. Pada vs Katel.
Eks ta sinnakanti läheb jah.
Sa oma sõbra, ronzeuse, intsidenti ka viitsid vaadata esimese sõidu teise ringi alguses. Mis arvamus sul,teil, sellest peale sõitu on?
ronzeus kirjutas:Minu ja Rallimehe intsidenti kohta niipalju, et oleksin saanud kindlasti rohkem ruumi jätta. Nüüd tagasivaadates justkui jääb mulje et keeran peale, tegelikkuses see mu mõte polnud. Tegu oli esimese GT Sporti sõiduga ja P2nkz küll rõhutas ja rõhutas, et hoia MFD's radar lahti ning katsu jälgida. Mida ma selles olukorras ei teinud? Ei vaadanud radarit ja ei osanud kuidagi arvata isegi, et keegi võib mul seal blindspotis olla.
Õnneks Rallimees jäi elama selles olukorras, seega heameel et tema sõitu sellega ära ei rikkunud.
- reaalajas on kõik teisiti, samuti oli minu arvamus olukorrast puistuga aga kordus näitas, et võistlusolukord, mitte, et ma olin välja surutud. raja jälgmine koos radari vaatamisega on selline järgmine tase, pol kerge see. Kui Hakkama ei saa, pigem jälgida ikka teed ennast ja keskenduda oma joonele. Juhul.
MFDs ka kasulik asi Track map, eriti kui ringiga hakkad saama. taga sõitev konkurent ilmub seal kaardile siis, kui hakkad nö ette jääma. See siis kõigile, kes ringiga saavad ja multiklassi osalejatele. Ei ole vaja ohverdada oma sõitu kohe kui sinised lipud väljas.
Peale esimest etappi olen mina igatahes S-O-L-D. Väga äge ettevõtmine teil siin! Sõidust niipalju, et närv oli ikka sees enne pika sõidu starti ja ega asi paremaks ei läinud, kui P2nkz ütles et kohalt start, milleks ma polnud kohe üldse valmis. Kolinal kukkumine oli muidugi komöödia minu jaoks, ent tegin tasa oma halva stardi tõenäoliselt oma kõige tugevama viimase ringiga, kus lõpuks oskasin ka wheel-to-wheel sõitmisel radarit jälgida![]()
PS! Kuidas see peale etappi nüüd kaalu/poweri asi välja näeb? Kui õigesti mõistan, siis mina krutin enda masinale +4% raskust juurde?
-Peale igat etappi sinu nimelisel real tabelis korraldajad hoolitsevad selle eest, et sul järgmiseks etapiks on õige võistlus kaalu ja jõu protsent seal kirjas. Süsteemi järgi esialgu võetakse ette kaaluga mängimine. Et mis sul selle etapi üldtulemustes on kirjas nime järgi, saad selle ise juba ennatlikult kaalus juurde või maha võtta.
BasicMist kirjutas:Mina arvamus, et keegi neist ruumi ei jätnud. Samas oleks rallimees võinud korraks gaasi maha lasta.
Zeus oli ees ning ideaaltrajektoril. Rallimehel ehk hoiatus.
Mine GT3 Tournament Vol. 2 2020/21
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline