Nikson kirjutas:Nagu trennides aru saanud, siis pööraks tähelepanu stardile. Mitmed ei saa stardist hästi liikuma ja kuna rada kitsas, siis võib seetõttu kergesti kokkupõrkeid tekkida. Seega võib seal rohkem kaotada kui võita. Oleme stardis ettevaatlikumad siis siin rajal.
StenNansten kirjutas:Nikson kirjutas:Nagu trennides aru saanud, siis pööraks tähelepanu stardile. Mitmed ei saa stardist hästi liikuma ja kuna rada kitsas, siis võib seetõttu kergesti kokkupõrkeid tekkida. Seega võib seal rohkem kaotada kui võita. Oleme stardis ettevaatlikumad siis siin rajal.
Võiks sellistes kitsastes oludes kasutada pigem lendstarti?
Nkn juhtub midagi stardis, mide keegi ei taha aga lihtsalt tõenäosus on väga suur.
puistumees kirjutas:Lendstardi vastu poleks kindlasti sellistel kitsastel radadel, nagu Laguna, Le Mans, Nordschleife, kes jaksab seda hala ära kuulata, kui keegi valestardi sai või tagurpidikäik sees oli vms ja 10 meest puntis tal tagastanges.
Nikson kirjutas:Lendstarti ei tule. Peab niimoodi hakkama saama. Ehk tuleb uuel aastal esimene boksist läbisõidu karistus.
BasicMist kirjutas:Nikson kirjutas:Lendstarti ei tule. Peab niimoodi hakkama saama. Ehk tuleb uuel aastal esimene boksist läbisõidu karistus.
Jah
Nikson kirjutas:Lendstarti ei tule. Peab niimoodi hakkama saama. Ehk tuleb uuel aastal esimene boksist läbisõidu karistus.
Tuhjuhan kirjutas:Nikson kirjutas:Lendstarti ei tule. Peab niimoodi hakkama saama. Ehk tuleb uuel aastal esimene boksist läbisõidu karistus.
Kui sõitja X rammib sõitja Y rajalt välja või rikub muul, keelatud, moel ta sõidu ja lõpetab Y-st eespool siis kohtunik vahetab lõpuprotokollis X-i ja Y-i kohad
ps võimalik solvumiste vältimiseks hoidusin nimede nimetamisest
bosatos kirjutas:Enam vähem sõit, pigem olin liiga ettevaatlik. Esimese ringil sain tagant kerge müksu, jäin rajale aga koht oli viimane.
Mine GT3 Tournament Vol. 2 2020/21
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist