Teine hooaeg rahva poolt hästi vastu võetud Multiclass sarjale!
Registreerunud:
Spoiler:
näita
Gr.2
#860 - QuinticZ - Nissan Motul Autech GT-R '16
#015 - Jyri_Ratas - Nissan Xanavi Nismo GT-R '08
#20 - tanelkas-Twitch - Lexus au Tom's RC F '16
#330 - Sulevv330 - Nissan Xanavi Nismo GT-R '08
#025 - Est_Rulx87 - Porsche Cayman GT4 Clubsport '16
#064 - Wtripo - Jaguar F-Type Gr.4
Gr.4
Pole lindpriisid!
Neste Garuda Super Sport R.I.P. Michelin 0 Tyre Life Mega Pit Stop Yorkshire Tea Break Racing Team Peugeot Sport:
#069 - StenNansten - Peugeot RCZ Gr.4 - Gr.4
#004 - P2nkz - Bugatti Veyron Gr.4 - Gr.4
#023 - puistumees1 - Volkswagen Scirocco Gr.4 - Gr.4
Rising Sun Ricerocket:
#077 - I-N-D-R-E-K - Lexus au Tom's RC F '16 - Gr.2
#131 - BasicMist118 - Lexus au Tom's RC F '16 - Gr.2
#088 - KAPRAL-AADU - Lexus RC F Gr.4 - Gr.4
Cenno Kukesupp Racing Team:
#013 - Nikson - Nissan Xanavi Nismo GT-R '08 - Gr.2
#017 - powwa25 - Nissan GT-R Gr.4 - Gr.4
#037 - Tuhjuhan - Nissan Motul Autech GT-R '16 - Gr.2
Honda: Powered by UIM:
#008 - Mihkel0987 - Honda Raybrig NSX Concept-GT '16 - Gr.2
3x K Racing Team:
#010 - Kuulius - Nissan Motul Autech GT-R '16 - Gr.2
#026 - kareltr26 - BMW M4 Gr.4 - Gr.4
#086 - Kramp86 - Subaru WRX Gr.4 - Gr.4
Osalejaid: 19
Registreerimine:
PSN - Auto Nr - Klass - Auto - Tiim
Need, kes eelmine hooaeg sõitsid Gr.1, tugevalt soovitatavalt Gr.4 klassi, need, kes sõitsid Gr.3, tugevalt soovitatavalt Gr.2 klassi. Ei taha näha seda, et "profid" lähevad Gr.2 klassi ära võitma. Kes eelmine hooaeg ei sõitnud, need vaatavad ise, kumba kampa nad paremini sobiksid.
#860 - QuinticZ - Nissan Motul Autech GT-R '16
#015 - Jyri_Ratas - Nissan Xanavi Nismo GT-R '08
#20 - tanelkas-Twitch - Lexus au Tom's RC F '16
#330 - Sulevv330 - Nissan Xanavi Nismo GT-R '08
#025 - Est_Rulx87 - Porsche Cayman GT4 Clubsport '16
#064 - Wtripo - Jaguar F-Type Gr.4
Gr.4
Pole lindpriisid!
Neste Garuda Super Sport R.I.P. Michelin 0 Tyre Life Mega Pit Stop Yorkshire Tea Break Racing Team Peugeot Sport:
#069 - StenNansten - Peugeot RCZ Gr.4 - Gr.4
#004 - P2nkz - Bugatti Veyron Gr.4 - Gr.4
#023 - puistumees1 - Volkswagen Scirocco Gr.4 - Gr.4
Rising Sun Ricerocket:
#077 - I-N-D-R-E-K - Lexus au Tom's RC F '16 - Gr.2
#131 - BasicMist118 - Lexus au Tom's RC F '16 - Gr.2
#088 - KAPRAL-AADU - Lexus RC F Gr.4 - Gr.4
Cenno Kukesupp Racing Team:
#013 - Nikson - Nissan Xanavi Nismo GT-R '08 - Gr.2
#017 - powwa25 - Nissan GT-R Gr.4 - Gr.4
#037 - Tuhjuhan - Nissan Motul Autech GT-R '16 - Gr.2
Honda: Powered by UIM:
#008 - Mihkel0987 - Honda Raybrig NSX Concept-GT '16 - Gr.2
3x K Racing Team:
#010 - Kuulius - Nissan Motul Autech GT-R '16 - Gr.2
#026 - kareltr26 - BMW M4 Gr.4 - Gr.4
#086 - Kramp86 - Subaru WRX Gr.4 - Gr.4
Osalejaid: 19
Registreerimine:
PSN - Auto Nr - Klass - Auto - Tiim
Need, kes eelmine hooaeg sõitsid Gr.1, tugevalt soovitatavalt Gr.4 klassi, need, kes sõitsid Gr.3, tugevalt soovitatavalt Gr.2 klassi. Ei taha näha seda, et "profid" lähevad Gr.2 klassi ära võitma. Kes eelmine hooaeg ei sõitnud, need vaatavad ise, kumba kampa nad paremini sobiksid.
Autode list:
Spoiler:
näita
Gr.2
Honda Raybrig NSX Concept-GT '16
Honda Epson NSX '08
Lexus au Tom's RC F '16
Lexus Petronas Tom's SC430 '08
Nissan Motul Autech GT-R '16
Nissan Xanavi Nismo GT-R '08
Gr.4
Alfa Romeo 4C Gr.4
Aston Martin V8 Vantage Gr.4
Audi TT Cup '16
BMW M4 Gr.4
Bugatti Veyron Gr.4
Chevrolet Corvette C7 Gr.4
Citroën GT by Citroën Gr.4
Dodge Viper Gr.4
Ferrari 458 Italia Gr.4
Ford Mustang Gr.4
Honda NSX Gr.4
Hyundai Genesis Gr.4
Jaguar F-type Gr.4
Lamborghini Huracán Gr.4
Lexus RC F Gr.4
Mazda Atenza Gr.4
McLaren 650S Gr.4
Mercedes-Benz SLS AMG Gr.4
Mitsubishi Lancer Evo.Final Gr.4
Nissan GT-R Gr.4
Peugeot RCZ Gr.4
Porsche Cayman GT4 Clubsport '16
Renault Sport Mégane Gr.4
Renault Sport Mégane Trophy '11
Subaru WRX Gr.4
Toyota 86 Gr.4
Toyota GR Supra (Nürburgring '19 Livery)
Volkswagen Scirocco Gr.4
Gr.2 klassis on võimalik kasutada korduvalt autosid, Gr.4 klassis igat autot üks.
Tiimid kuni 3 liiget. Võimalus sõita ka privaatsõitjana.
Tiimid siis igasuguste kombinatsioonidega seekord, kuna sellest midagi ei võida, kui kõik autod ühes klassis.
Honda Raybrig NSX Concept-GT '16
Honda Epson NSX '08
Lexus au Tom's RC F '16
Lexus Petronas Tom's SC430 '08
Nissan Motul Autech GT-R '16
Nissan Xanavi Nismo GT-R '08
Gr.4
Alfa Romeo 4C Gr.4
Aston Martin V8 Vantage Gr.4
Audi TT Cup '16
BMW M4 Gr.4
Bugatti Veyron Gr.4
Chevrolet Corvette C7 Gr.4
Citroën GT by Citroën Gr.4
Dodge Viper Gr.4
Ferrari 458 Italia Gr.4
Ford Mustang Gr.4
Honda NSX Gr.4
Hyundai Genesis Gr.4
Jaguar F-type Gr.4
Lamborghini Huracán Gr.4
Lexus RC F Gr.4
Mazda Atenza Gr.4
McLaren 650S Gr.4
Mercedes-Benz SLS AMG Gr.4
Mitsubishi Lancer Evo.Final Gr.4
Nissan GT-R Gr.4
Peugeot RCZ Gr.4
Porsche Cayman GT4 Clubsport '16
Renault Sport Mégane Gr.4
Renault Sport Mégane Trophy '11
Subaru WRX Gr.4
Toyota 86 Gr.4
Toyota GR Supra (Nürburgring '19 Livery)
Volkswagen Scirocco Gr.4
Gr.2 klassis on võimalik kasutada korduvalt autosid, Gr.4 klassis igat autot üks.
Tiimid kuni 3 liiget. Võimalus sõita ka privaatsõitjana.
Tiimid siis igasuguste kombinatsioonidega seekord, kuna sellest midagi ei võida, kui kõik autod ühes klassis.
Autode tehniline pool:
Spoiler:
näita
BoP: Off
Enne igat etappi vaadata HP ja KG näitajaid tabelist!
BoPi näitajad, aga võrdsustussüsteemi jaoks on see säte maas ja tulebki manuaalselt seda teha.
Rehvid: Kõik racing rehvid
Rehvikulu: 5x
Kütusekulu: 4x
Initial Fuel: 1. sõit 50%, 2. sõit 100%
Võrdsustamise süsteem:
2. sõidu tulemuste põhjal klassisiseselt kaaluprotsendid:
Tavapärane keskkoha(kohtade) põhine süsteem, kus keskmine või keskmised nullis ja siis 1% kaupa üles alla.
Enne igat etappi vaadata HP ja KG näitajaid tabelist!
BoPi näitajad, aga võrdsustussüsteemi jaoks on see säte maas ja tulebki manuaalselt seda teha.
Rehvid: Kõik racing rehvid
Rehvikulu: 5x
Kütusekulu: 4x
Initial Fuel: 1. sõit 50%, 2. sõit 100%
Võrdsustamise süsteem:
2. sõidu tulemuste põhjal klassisiseselt kaaluprotsendid:
Tavapärane keskkoha(kohtade) põhine süsteem, kus keskmine või keskmised nullis ja siis 1% kaupa üles alla.
Võistluskalender:
Spoiler:
näita
-1. Tokyo Expressway - South Outer Loop - 26. november
0. Alsace - Village - 3. detsember
1. Dragon Trail - Seaside - 7. jaanuar
2. Kyoto Driving Park - Yamagiwa+Miyabi - 14. jaanuar
3. Blue Moon Bay Speedway - Infield A - 21. jaanuar
4. Brands Hatch Grand Prix Circuit - 28. jaanuar
5. Tokyo Expressway - South Inner Loop - 4. veebruar
6. Suzuka Circuit - 11. veebruar
7. Autopolis International Racing Course - 18. veebruar
8. Circuit de Barcelona-Catalunya Grand Prix Layout - 25. veebruar
9. Autodromo Nazionale Monza - 4. märts
10. Red Bull Ring - 11. märts
11. Circuit de Spa-Francorchamps - 18. märts
12. Autodromo de Interlagos - 25. märts
13. Fuji International Speedway - 1. aprill
14. Nürburgring GP - 8. aprill
15. Nürburgring Nordschleife (2.4h sõit) - 17. aprill
0. Alsace - Village - 3. detsember
1. Dragon Trail - Seaside - 7. jaanuar
2. Kyoto Driving Park - Yamagiwa+Miyabi - 14. jaanuar
3. Blue Moon Bay Speedway - Infield A - 21. jaanuar
4. Brands Hatch Grand Prix Circuit - 28. jaanuar
5. Tokyo Expressway - South Inner Loop - 4. veebruar
6. Suzuka Circuit - 11. veebruar
7. Autopolis International Racing Course - 18. veebruar
8. Circuit de Barcelona-Catalunya Grand Prix Layout - 25. veebruar
9. Autodromo Nazionale Monza - 4. märts
10. Red Bull Ring - 11. märts
11. Circuit de Spa-Francorchamps - 18. märts
12. Autodromo de Interlagos - 25. märts
13. Fuji International Speedway - 1. aprill
14. Nürburgring GP - 8. aprill
15. Nürburgring Nordschleife (2.4h sõit) - 17. aprill
Sõitmine:
Spoiler:
näita
- Sõidud toimuvad puistumees1'e lobbys "gtplanet.eu Multiclass Sari 2021"
Kvalifikatsioon - 15 min
1. sõit - 20 min
2. sõit - 40 min
21:30 - Ruum avatud
22:00 - Kvali algus
~22:30 - 2. sõidu algus
Stardi tüüp: Paigalt start valestardi võimalusega
Stardijärjestus: 1. sõit järjestus kiiremad ees, teine sõit aeglasemad ees klassisiseselt.
Kvalifikatsioon - 15 min
1. sõit - 20 min
2. sõit - 40 min
21:30 - Ruum avatud
22:00 - Kvali algus
~22:30 - 2. sõidu algus
Stardi tüüp: Paigalt start valestardi võimalusega
Stardijärjestus: 1. sõit järjestus kiiremad ees, teine sõit aeglasemad ees klassisiseselt.
Punktisüsteem:
Spoiler:
näita
Kvalifikatsioon:
Klassisiseselt:
1. koht 3p
2. koht 2p
3. koht 1p
Sõidud:
1.sõit
Klassi osalejate arvu põhine, kus viimased 2 kohta jäävad punktidest ilma
2.sõit
Klassi osalejate arvu põhine.
Puhas sõit 1p
Klassidel loomulikult eraldi arvestused
Finaaletapilt üks pikk sõit, kus topeltpunktid tavapärase põhisõidu punktisüsteemi põhjal.
Punkte saavad ainult registreerunud kasutajad
Klassisiseselt:
1. koht 3p
2. koht 2p
3. koht 1p
Sõidud:
1.sõit
Klassi osalejate arvu põhine, kus viimased 2 kohta jäävad punktidest ilma
2.sõit
Klassi osalejate arvu põhine.
Puhas sõit 1p
Klassidel loomulikult eraldi arvestused
Finaaletapilt üks pikk sõit, kus topeltpunktid tavapärase põhisõidu punktisüsteemi põhjal.
Punkte saavad ainult registreerunud kasutajad
Ruumi lisaseaded:
Spoiler:
näita
Fixed room ownership - Yes
Boost - Off
Slipstream strength - Real
Visible Damage - On
Vigastused - Heavy (v.a Nordschleife)
Intial Fuel - Default
Grip Red. on Wet Track/track edge - Real
Tuuning - Keelatud
Auto number - Kohustuslik, enda number!
Countersteer Assistance - No Limit
ASM - No Limit
Driving Line Assist - No Limit
Traction Control - No Limit
ABS - No Limit
Auto-Drive - Prohibited
Correct Vehicle - Off
Replace Cars - Off
Ghost Lapped Cars - Off
Boost - Off
Slipstream strength - Real
Visible Damage - On
Vigastused - Heavy (v.a Nordschleife)
Intial Fuel - Default
Grip Red. on Wet Track/track edge - Real
Tuuning - Keelatud
Auto number - Kohustuslik, enda number!
Countersteer Assistance - No Limit
ASM - No Limit
Driving Line Assist - No Limit
Traction Control - No Limit
ABS - No Limit
Auto-Drive - Prohibited
Correct Vehicle - Off
Replace Cars - Off
Ghost Lapped Cars - Off
Reeglid ja karistused:
Spoiler:
näita
Shortcut Penalty Strong
Wall Collision Penalty None
Side Contact Penalty Off
Flag Rules On
Correct Vehicle - Off
Replace Cars - Off
Ghost Lapped Cars - Off
1.Foorumi üldkaristustik:
Enne osalemist oleks soovitatav lugeda veelkord Võrgupõhise võidusõidu reegleid ja sarja infot!
Nende reeglite rikkumisel on sarja kohtunikul karistada sõitjaid järgnevalt:
Võrgupõhise võidusõidu reeglid: viewtopic.php?f=8&t=36
2.Hoiatuse välja jagamine ja kandmine:
Korraldajal on õigus anda hoiatus ohtlikult aga mingil põhjusel veel karistust mitte vääriva intsidendi eest. Hoiatuse olemasolu sõitjal annab korraldajale sarnase asja eest topelt karistust anda.
- Üks hoiatus kestab 3 järgnevat etappi
- Võistlusjärgne ajaline karistus duubeldatakse, ehk näiteks 20s = 40s
- Tüüpilised ainult hoiatust väärivad olukorrad on:
3.Võistlustulemuse tühistamine:
Iga võistleja peab vähemalt läbima ideeaalis täisaja või -distantsi sõidus. Juhul kui nii ei juhtu, on võimalik tühistada tulemus järgnevatel asjaoludel:
4.Ebavajalik ohutsoonide tekitamine rajal:
Rajaääres seismise eest kollaste lippude tekitamine rajale on keelatud, kuna see võib anda teistele sõitjatele lippude eiramise eest karistust.
Lahenduseks on panna mäng pausile ja las mäng sõidab sinu eest siis vähemalt.
5.Võistlusjärgsed kaebused:
Kaebused esitada võistluste kohtunikule võistluse teema kaudu
6.Võistluse restartimine:
Võistluse korraldajal või korraldajatel on õigus teha sõidu või kvalifikatsiooni alguses restart, kui:
7.Võrk:
Vägagi soovitatavalt paluks omada head netiühendust võistlemiseks ja võidusõidu mängud on ühed tundlikumad selles osas, kaasa arvatud ka GT Sport. Võistlus eelselt probleemide olemasolu puhul kontrollida:
Peakohtunik: puistumees1
Abikohtunikud: StenNansten, P2nkz ja konsortsium
Wall Collision Penalty None
Side Contact Penalty Off
Flag Rules On
Correct Vehicle - Off
Replace Cars - Off
Ghost Lapped Cars - Off
1.Foorumi üldkaristustik:
Enne osalemist oleks soovitatav lugeda veelkord Võrgupõhise võidusõidu reegleid ja sarja infot!
Nende reeglite rikkumisel on sarja kohtunikul karistada sõitjaid järgnevalt:
- Hoiatus 1.kategooria intsidendi eest kui tagastab võidetud positsioonid.
- Ajalise karistuse vähendamine poole võrra 2. - 4.kategooria intsidendi eest, kui tagastab võidetud positsioonid.
- 10 sekundit 1.kategooria intsidendi eest
Eelise saamine jõulisel teel
- 20 sekundit 2.kategooria intsidendi eest
Vastase auto ära lõhkumine
- 40 sekundit 3.kategooria intsidendi eest
2.vastase auto ära lõhkumine
- 60 sekundit 4.kategooria intsidendi eest
Massiavarii korraldamine, ehk 3 või enam autot intsidendis
- 2x karistus tahtliku intsidendi ja boksi joonte eiramisest tingitud intsidendi eest
Tahtlik intsident on kas ilmselge tegevusest või tegevusetusest järeldatav salvestusel märgatav tegu või ise tunnistatud intsident.
- 1 Intsident = 1 puude! Iga järgnev puude käsitletakse eraldi intsidendina.
Võrgupõhise võidusõidu reeglid: viewtopic.php?f=8&t=36
2.Hoiatuse välja jagamine ja kandmine:
Korraldajal on õigus anda hoiatus ohtlikult aga mingil põhjusel veel karistust mitte vääriva intsidendi eest. Hoiatuse olemasolu sõitjal annab korraldajale sarnase asja eest topelt karistust anda.
- Üks hoiatus kestab 3 järgnevat etappi
- Võistlusjärgne ajaline karistus duubeldatakse, ehk näiteks 20s = 40s
- Tüüpilised ainult hoiatust väärivad olukorrad on:
- - Pidurdusmaal pidev tagant rähnimine
- Ohtliku olukorra tekitamine, mis suure juhuse moel teoks ei saanud
- Lollitamine rajal, nagu teistele vastu sõitmine ja kokkupõrkega ähvardamine
3.Võistlustulemuse tühistamine:
Iga võistleja peab vähemalt läbima ideeaalis täisaja või -distantsi sõidus. Juhul kui nii ei juhtu, on võimalik tühistada tulemus järgnevatel asjaoludel:
- - Kui pole läbinud 75% võistlusmaast või võistlusajast!
- Vähemalt 5 minutit sõidu ajast on sõidetud pausil!
4.Ebavajalik ohutsoonide tekitamine rajal:
Rajaääres seismise eest kollaste lippude tekitamine rajale on keelatud, kuna see võib anda teistele sõitjatele lippude eiramise eest karistust.
- - Hoiatus esmakordsel juhtumil.
- 10 sekundit karistust teistkordsel juhtumil.
Lahenduseks on panna mäng pausile ja las mäng sõidab sinu eest siis vähemalt.
5.Võistlusjärgsed kaebused:
Kaebused esitada võistluste kohtunikule võistluse teema kaudu
6.Võistluse restartimine:
Võistluse korraldajal või korraldajatel on õigus teha sõidu või kvalifikatsiooni alguses restart, kui:
- - Vähemalt üks võistleja ei saa tehniliste probleemide tõttu startida ja anda võimalus tal see ära parandada proovida ruumist korra väljudes ja tagasi tulles. Kui viga kordub, restarti sõidule pole alust teha.
- Vähemalt pooled autod on vigased stardijärgses insidendis, stardijärgne on sõidu esimesed 2 minutit.
7.Võrk:
Vägagi soovitatavalt paluks omada head netiühendust võistlemiseks ja võidusõidu mängud on ühed tundlikumad selles osas, kaasa arvatud ka GT Sport. Võistlus eelselt probleemide olemasolu puhul kontrollida:
- - PlayStation 4 internetiühenduse test näitab Nat Type: NAT 2 ja stabiilset 1mbps ühendust.
- Options nuppu puldil vajutades ja edasi > Options > Network > Delete Temporary Data
Peakohtunik: puistumees1
Abikohtunikud: StenNansten, P2nkz ja konsortsium
Tabel:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/138dleFTH8P2KH_nE_B-hm8WRei0w_nPQpaIP3P9jUKA/edit?usp=sharing