Aus olla, arvasin, et seekord sõit minu jaoks esikohale nii lihtne pole. Arvasin ilmselgelt valesti.

See, et ma kvalis juba terve sekundiga kinni panin oli suur üllatus. Samas sõidu start oli nagu Daniel Ricciardolt, väga niru.

powwaga oli õnneks lihtne, oota millal tal viga sisse tuleb ja kasuta juhust. Ei pidanud isegi tugevat pressingut tegema, et see olukord mulle saabuks. Üritasin distantsi hoida kuidas mõistlik, heavy dämm ikkagi ju peal.

Seoses sellega ka sain imestada, et seintest eemale niivisi suutsin hoiduda ja teha ka korralik ringiaeg soojade rehvidega. Rehvitemperatuur oli täiega tunda mul täna, panin ekstra tähelepanu ka sellele kuna:
NFSTimukas kirjutas:Nikson kirjutas:NFSTimukas kirjutas:Mul spets selleks ju nö ruumi tegemise koht ammu loodud, et saaks täpselt samades tingimustes harjutada. Seal samas, kus ka sõidu ruum tuleb.
Ei ütleks, et sealgi samad tingimused. Eelmine sõit oli enne kvali ringide nühkimisel minu jaoks pidamine veidi parem. Nii kui kvali algas oli libedam. Ja seda on täheldatud ka varem.
Minu jaoks see lihtsalt inimpsühholoogiline error. Kui vaja rohkem kiirust ja pidamist, nt kohapeale sõitmine, siis ikka tunnetab pidamis mure rohkem. Kvalis on jah, ringiaeg ülitähtis aga keskendumine on teistsugune.
Enne ma seda arvamust heaks ei kiida, kuni keegi suudab seda tõestada. Lihtsalt tunne võib vägagi petlik olla.
Asi hetke üsnagi tõendamata testi kohta ütleks, et rehvitemperatuuri käsi mängus siin. Ning kui kulu on ülikiire peale, ei tähenda see seda, et rehvitemperatuur ka sama kiirelt tõuseks kui rehv kulub.
Aga 4 minutit enne sõidu lõppu sai see seina külastus tehtud, vasak esiots puru aga õnneks sõidetavalt ja venitasin need 3 ringi ära sellega. Ei vajanud roolisammas vasardamist nagu Tallinnal ja Raixil.

Kuigi sõit oli minu poolt üsnagi domineeriv, oli lõbus jällegi mihkli, raixi ja tallinna seiklusi kuulda ja sellist eneseületamist poleks ka oodanud. Vb liiga alandlik olin siis.
