
Teeks siis nüüd viimast korda Gran Turismo 6-s kuubikuid (pm 3 hooaega järjest nüüd), testiks uue ja loodetavasti palju parema süsteemi ära ning selgitaks, kas Jaapani inseneriteadus (+Gran Turismo tuuning) on nii eriline ja parem kui ülejäänud maailma oma, et luua ja jätkata sellist unikaalset sõidukite klassi nagu on Kei-Auto.
OSALEJAD:
Jaapani Kei-Autod:
NFSTimukas - Daihatsu OFC-1 '07
EestiTallinn068 - Daihatsu Coure TR-XX Avanzato R (J) '97
taniel1164 - Suzuki Kei Works '02
SpcVnd - Honda Z Act '70
R-3831013 - Suzuki Alto Works RS-Z '97
Maailm:
Mundukiller - Triumph Spitfire 1500 '74
Linnuke - Fiat Panda Super i.e. '90 (Valmis poolt vahetama)
olly1-1 - Marcos Mini Marcos GT '70 (Valmis poolt vahetama)
janek166 - Mini Cooper 1.3i '98
TABEL:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... sp=sharing
VÕISTLUSKALENDER:
SÕIT:
RADA:
VÕISTLUSAUTOD(väga palju):
TIIMID:
RUUMI SEADED:
TUUNIMINE ja SEADISTAMINE:
PUNKTID:
HOBUJÕUD (uuendatud):
KORRALDAJATIIM:
LISA:
REEGLID JA KARISTUSED:
Testiautode tuuning, default seade, mille järgi kaalud saadud:
Power Limiter nipp leida siit: viewtopic.php?f=114&t=1002
Vaielda ja küsida on võimalik kõige üle, mis ülal kirjas ja sooviks modede poolt, et saaks välja toodud see sari esilehe, tänud aktiivsetele foorumi inimestele.