Jaapani Kei-autod on Gran Turismo eksklusiiv autorühm, mida teistes mängudes vaevalt ühe või üldse ei leia. Samuti on sellel autorühmal kindlad piirangud nagu 660cc ja 63hp arendavad mootorid, 3.4x1.5x2 mõõtmed autodel. Peame reeglitest sarjaga ilusti kinni, autod on algul juba nõuetekohased aga tuuninguga pigistame 63hp-st viimase välja, mis võimalik. Autode võrdsustamise osa teeb masina kaal, mis on väga erinev aerodünaamilka teguri tõttu. Sport Soft on parim tänavalegaalne rehv, osades riikides vähemalt.TABEL:https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... QI/pubhtmlOSALEJAD:Registreerimiseks PSN ja auto. Sama saab ka teha mängusiseses foorumis.
Võistluskaal / PSN / Auto
Team Daihatsu
560kg ... NFSTimukas ... 1998 Daihatsu Midget II D Type
762kg ... Nikson ... 2002 Daihatsu Copen Active Top
Suzuki Sport
812kg ... olly1-1 ... 1995 Suzuki Cappuccino (EA21R)
682kg ... RAIX4958 ... 1991 Suzuki Cappucciono (EA11R)
Igaksjuhuks:
835kg ... luckykiller205 ... 2004 Suzuki MR Wagon Sport
Mugen Honda
594kg ... Linnuke ... 1985 Honda Today G
810kg ... soulbleed666 ... 1991 Honda Beat
Honda Amuse
604kg ... SpcVnd ... 1970 Honda Z Act
481kg ... lees009 ... 1967 Honda N360
Subda
680kg ... janek166 ... 1992 Mazda Autozam AZ-1
438kg ... Wirx ... 1958 Subaru 360
Pealtvaatajad
000kg ... Akvaarium ...
VÕISTLUSKALENDER:
Testirada Brno Circuit (Eifel)
Testietapp - 30.03 - Interlagos 1973 (Eifel)
1.etapp - 06.04 - Sonoma Raceway (Eifel)
2.etapp - 13.04 - Okayama International Circuit (Eifel)
3.etapp - 20.04 - Hungaroring (Eifel)
4.etapp - 27.04 - Smugglers Runaway Hillclimb (Andalucia)
5.etapp - 04.05 - Circuit Dijon-Prenois (Eifel)
6.etapp - 11.05 - Koolitee (Eifel flat)
7.etapp - 18.05 - Buddh International Circuit (Eifel)
8.etapp - 25.05 - El Capitan (Canyon) (Andalucia)
9.etapp - 01.06 - Autodromo Internationale de Codegua (Eifel)
10.etapp kestvussõit 90 minutit - 15.06 - Qeshm International Raceway
SÕIT:Sõidud toimuvad NFSTimuka või Wirxi lobbys.Ruumi võimalik leida Eesti Gran Turismo Kommuuni
club lobby listist kui ka
open lobby listist.
Stardijärjestuse valib mäng loosi tahtel valitu stardirivi poolt, mis mäng pakub.
Start sõidule kell 22:15 + 15 minutit ooteaega probleemide korral
Sõidu kestvus 40 minutit.
RADA:
Rajad:- Track Path Maker äppiga tehtud rajad ainult.
- Võimalikult reaalsed rajad võrreldes reaalse rajaga. (Korraldaja testib neid, et veenduda selles enne järgmist punkti)
- Rada avalikustub 24 tundi enne sõidu algust.
- Ruum üritab olla üleval tund aega enne sõidu algust, et harjutada tahtjad saaksid harjutada, kes saavad.
- Mängusisene kell sõidu alguses on 12.00 ja liigub reaalse kiirusega, ehk tase 1.
Ilma teeb:- Stardiilm 0% (selge ilm) kuni 100% (vihmane ilm) numbrid 0-100, kuna saab seadistada 10, 20, 30 jne, siis ümardan.
- Ilma muutlikus fixed (alati sama) kuni 60 (väga muutlik) numbrid 0-60
- Rajakatte niiskus 0% (kuiv) kuni 100% (uputus) numbrid 0-100, kuna saab seadistada 10, 20, 30 jne, siis ümardan.
- Kõik numbrid valib siis erapooletult selline tore ja mulle juba pikalt ustav olnud veebileht
https://www.random.org/ VÕISTLUSAUTOD:Igat autot saab kasutada AINULT 1.registreerunu.Rohelisega on võetud autod. Autode massi lisa tuleb auto võimaliku kõige kergema kaalu pealt. Ehk kõik kaalulangetuse jupid on peal, kere, kapott ja klaas.
Miinimum kaal - Auto nimetus - Kes kasutab (kui on)
+120kg
(719kg) - 2007 Daihatsu OFC-1
(496kg) - 1985 Honda Today G - Linnuke
+105kg
(622kg) - 1997 Daihatsu Coure/Mira TR-XX Avanzato R
(426kg) - 1967 Honda N360 - lees009
(459kg) - 1970 Honda Z Act - SpcVnd
(676kg) - 1991 Honda Beat - soulbleed666
(676kg) - 1992 Honda Beat Version F
(676kg) - 1993 Honda Beat Version Z
(567kg) - 1989 Mitsubishi Minica Dangan ZZ
(640kg) - 1992 Mazda Autozam AZ-1 - janek166
(612kg) - 1995 Suzuki Cappuccino (EA21R) - olly1-1
+90kg
(713kg) - 2002 Daihatsu Copen Detachable Top
(723kg) - 2002 Daihatsu Copen Active Top - Nikson
(348kg) - 1958 Subaru 360 - Wirx
(622kg) - 1991 Suzuki Cappucciono (EA11R) - RAIX4958
+75kg
(681kg) - 1997 Daihatsu Move SR-XX 2WD
(663kg) - 1995 Daihatsu Move CX
(750kg) - 2004 Suzuki MR Wagon Sport - luckykiller205
(714kg) - 2007 Suzuki Cervo SR
+60kg
(515kg) - 1998 Daihatsu Midget II D Type - NFSTimukas
+45kg
(540kg) - 1972 Honda Life Step Van
(631kg) - 1997 Suzuki Alto Works Suzuki Sport Limited
(631kg) - 1997 Suzuki Alto Works RS-Z
(714kg) - 2002 Suzuki Kei Works
+30kg
(710kg) - 1997 Daihatsu Move SR-XX 4WD
(714kg) - 1998 Suzuki Wagon R RR
+15kg
(803kg) - 2002 Daihatsu Move Custom RS Limited
(732kg) - 2002 Suzuki Alto Lapin Turbo
+0kg
RUUMI SEADED:
Rehvid - Sport Soft (SS)
Käigukast (AT / MT) - Vaba
Skid Recovery Force (SRF) - Keelatud
Active Stability Manager (ASM) - Lubatud
Antilock Braking System (ABS) - Lubatud
Traction Control System (TCS) - Lubatud
Sõidujoon - Lubatud
Active Steering - Lubatud
Tuuning - Lubatud
Nitro - Keelatud
Penaltid - Maas
Kahjustused - Kerged
Rehvi ja kütuse kulu - Väga kiire
Füüsika ja õhk - Simulatsioon
Kiirendusabi - Maas
Paigas ruumi omand - Peal (vältimaks mittenägemisi ja suuremat läägi)
TUUNIMINE ja SEADISTAMINE:Täitsa lubatud aga tegevust piiravad fikseeritud hobujõudude arv ja iga etapiga muutuv kaal.
Maksimaalne HP - 63hp
Maksimaalne kaal - Osalejate tabelis
PUNKTID:Punkte saavad ainult registreerunud kasutajad.
1.koht - 16p ; 2.koht - 15p ; 3.koht - 14p ..... 15.koht - 2p ; 16.koht - 1p
Võistluse kiirema ringi võitjale tuleb ka üks lisapunkt võidusõidu punktisummale otsa.
KILOGRAMMID:Autol kilogramme lisandub või väheneb vastavalt sõidus saavutatu positsioonile. Sõit 5 inimesega:
1.koht: +10kg ; 2.koht: +5kg ; 3.koht: 0kg ; 4.koht: -5kg ; 5.koht: -10kg
Lubatud on kasutada raskemat masinat, kui määratud kaal on, kui arvad, et auto on nii parem.
Masinad, millel enam kaalu langetada ei nii kuidas vaja, võiks teavitada NFSTimukale. Siis läheb mäng edasi nii, et viimane koht ei saa kaalu juurde aga ülejäänu ees saavad vastavalt süsteemile. Proovin ise ka jälgida seda.
KORRALDAJATIIM:Autor ja kohtunik -
NFSTimukas Abikohtunik -
WirxLISA:REEGLID JA KARISTUSED:
1. KUI MINGIL PÕHJUSEL KESET SÕITU RUUMIST VÄLJA LENDAD, SIIS PALUN MITTE ENNE SÕIDU LÕPPU UUESTI LIITUDA TOAGA, KUNA OSAD VÕISTLEJAD SAAVAD SIIS DISCONNECTI.
2. Enne osalemist kindlasti lugeda veelkord Võrgupõhise võidusõidu reegleid! Kaebused esitada 24 tunni jooksul peale sõitu.
3. Ringiga mingil põhjusel mahajääjad, palun jälgida enda ümber toimuvat, lasta mööda takistusteta tagant kiiremad!!! Kui seda eiratakse, on karistus KARM!
Karistus 1.etapp vahele kui saadud teist korda hoiatada
4. Lõigata otseloomulikult ei tohi, korra pikaks võib lasta, muru rataste küljes nkn karistab. Selgelt eristatav sihilik lõikamine asfalteeritud alal või sõita otseks aeglaseid kurve on karistatav.
Karistus 5-30 sekundit olenevalt olukorrast
Kaebused 24h tunni jooksul kohtunike postkasti. Kuna võimalikud karistused tulevad üldjuhul Ainult laekunud otsestele kaebustele! Hoide silmad ka lahti kuuenda punkti puhul.
Autode testimine ja kaalud, miks nii?:





(Näite tegemisel on kasutatud 1992 Mazda Autozam AZ-1)
* Autod on testitud 1km drag rajal ja kilogrammid pandud vastavalt:
27,5 sekundit +105kg
28 sekundit +90kg
28,5 sekundit +75kg
29 sekundit +60kg
29,5 sekundit +45kg
30 sekundit +30kg
30,5 sekundit +15kg
31 sekundit +0kg
Power Limiter nipp leida siit: viewtopic.php?f=114&t=1002- Küsida ja leida vigu pole keelatud. Proovin sarja jooksvalt arendada, et äkki järgmisel korral paremini teha.