Lõpuks sai mööd ja siis ülejäänud ka surusid jõuga mööda. Vaatan kordusest neid kohti. Ega AI-ga võidu sõida. Wirxiga läks lõpus päris huvitavaks. Aga õnneks ta eksis ja pääsesin veel. Rehvid olid üsna läbi juba mul.


Nagu alati, üritasin olla võimalik eeskujulik sõitja rajal aga reaktsioon andis vajaka (rulxi rähnimise põhjus
ja kehv start, ennustasin liiga ette. ) Mööduda peaaegu võimatu nende Maseratidega kellestki linnarajal. Korra sai seda üritades kurvi laialt võtvatele nina vahele sokutatud ja tagaratastesse, kui sisekurvi tõmbasid end kiirelt. Peaaegu oleks parandanud, kui oleksin olnud julgem Rulxist möödumisel täpselt enne lõppu, ei tahtnud oma kohta avarii tõttu rallimehele ka kinkida teades, kui aggresiivselt rulx kohta kaitseb. Rallimehelt väga hea töö minu taga hoidmisel. 






Noel kirjutas:Lõpuks ometi üks linnarada ka, neid võiks pallju rohkem olla ja RS valik mulle meeldis väga. Polegi erilist kirjutada, kui et sõit sujus korralikult, hoidsin end tagasi veidi liigseid riske võtmata, et kuskile nurka kinni ei jääks. Peale esimest boksi olin Niksoni taga kinni, mis ajas närvi veits kuna kaotasin aega, aga kui linnarajal puhtalt mööda ei saa siis oota kasvõi 10 ringi(tea kas sain Niksonist puhtalt?)
Miks NFS lõpus boksi läksid?
Kütet jäi palju järele taas.




Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist