Trial Mountain on hüplik ja väga salakaval rada. Peale seda, kui Nikson teatas, et sel rajal tuleb rangelt püsida valgete joonte vahel (tegelikult on see tänava rada ja need sõidutee jooned), muutus see rada veelgi raskemaks. Kiiremas korras lülitasin Driving Line välja (esimest korda GT6 ajaloos sõitsin võistlust ilma DL'ta) ja hakkasin sõiduajal pingsalt jooni jälgima. Kvali läks natuke nahka, oleks parema aja saanud (täitsa võimalik 1.18.xxx sõita joonte vahel), kui karel poleks kvali ajal ees töllerdanud (kaks korda lasin hoo maha ja jõudsin sappa, oleks siis võinud kõrvale tõmmata mõnes kurvis). Start oli 100% täppis, aga teises kurvis toimus midagi imelikku. Alguses arvasin, et Akvaarium trügis mind välja, aga pärast replay'd vaadates, tundus, et kokkupuudet ei olnudki (eks peab päeval selgema silmaga uuesti üle vaatama). Kuna kaotada polnud midagi, siis hakkasin viimaste seas täiega hagu andma ja enne esimest boxi peatust olin üleni higine (käed ja jalad olid tööd täis - roolimehe viga). Kui nägin, et cenno läks 28ndal minutil boxi, siis olin kindel, et mina pean välja venitama 1 boxi peatusega (muidu poleks teda kätte saanud). 24ndal minutil läksin boxi ja seal tangiti 99L. Selle küttega vedasin lõpuni välja, nii et viimasele ringile minnes läks kütte tuli põlema.
Nüüd tuleb ainult loota, et Bingo Loto naeratab mulle
Fun sõit oli.
PS! tuletaks uuematele osalistele meelde, et GT6 pakkub sellist võimalust nagu "blind spot indicator" ehk pimeda vaateala indikaator. Ehk siis need kes kapoti, nina või seest vaatega sõidavad, "peaksid" seda lisa kasutama, et aru saada, kas keegi teine on sinu kõrval või mitte. Ja vingumist ma ei taha kuulda, see on lihtsalt meeldetuletus.
