Üldinfo ja registreerimine

Boosti kasutamine võistlussarjades

Hääletus lõppes 31 Mär 2025, 21:56

Ei sobi tõsistesse võiduajamistesse
2
29%
Poolt aga kui autod pole kiiremad kui kuubikud
0
Pole hääli
Poolt ja võiks ka kiiremate autodega proovida
5
71%
 
Hääli kokku : 7

Üldinfo ja registreerimine

PostitusPostitas StenNansten » 05 Veebr 2025, 21:12

Võistluse Korraldajad - StenNansten
Võistlusplatform - Gran Turismo 7 v1.56 (PS5/PS4)
Pilt
Võtame vahelduseks vähe rahulikumalt, ehk kuubikud on tagasi. Kerge kaal, paras kogus jõudu ja nitro, ehk kõik võimalik mis Gran Turismo 7-s olevate K-autodega teha saab, on tehtav. Need vähesed piirangud mis on, tulenevad kampaania Lightweight K-Cup võistlustest. 400pp-ga tasub arvestada umbes 100hp ja alla 800kg võistlusmasinaga. Varieeruvalt muidugi, mis auto valituks osutub, ja mida tuuningus prioriteediks pannakse.


#Võistlemine

    1) Võistlusruum
    Spoiler: näita
    Kuidas leida?
    Multiplayer Lobby (Lisa "Friends Only" filter).

    "Friends Only" võistlustuba
    Võistlusruumi leidmiseks vajalik lisada PlayStation sõbralisti võistlustoa korraldaja - "StenNansten".

    Võistlustoa nimi
    "GTPlanet.eu Kuubiku Ralli 7"

    2) Ajakava
    Spoiler: näita
    Võistlusruum avatud hiljemalt
    22:00

    Võistlusetapi algus
    22:15

    Võistlustoa optimeerimine
    Väiksema suurusega võistlustuba on internetiühenduste poolelt stabiilsem ja vähem nõudlikum.
    Iga etapp võistlustuba tehakse teada tulevate võistlejate alusel. Puudumisest soovitatav teavitada ette ja olla ka selles kindlad.

    Võistleja hilinemine etapile
    Maksimaalselt 5 minutit võib korraldaja oodata teavitatud hilinemisega võistlustuppa.

    Puudumistest soovitan ette teavitada varakult!

    3) Võistlusetapp
    Spoiler: näita
    Võistlussõidu pikkus ringide arvuga
    Stardijärjestus Aeglasemad eestpoolt sõidu tulemuste või edetabeli järjestuse põhjal*

    * 1.etapp 1.sõit practice järjestuse järgi.

    4) Punktisüsteem
    Spoiler: näita
    P1 25p
    P2 20p
    P3 15p
    P4 13p
    P5 12p
    P6 11p
    P7 10p
    P8 9p
    P9 8p
    P10 7p
    P11 6p
    P12 5p
    P13 4p
    P14 3p
    P15 2p
    P16 1p

    Toimib samamoodi nii mini-MM tabelis kui ka punktitabelis!

#Võistlusauto

    1) Võistlusautode valik
    Spoiler: näita
    Pilt
    Pilt
    Pilt
    Pilt
    Pilt

    2) Üldsätted
    Spoiler: näita
    Jõudluspunktid max Asfalt PP 400.00
    Jõudluspunktid max kruus PP 410.00
    Jõudluspunktid max lumi PP 385.00
    Maksimaalne hõbujõud 120 hp

    Rehvid Comfort: Soft (CS) / Dirt (D) / Snow (S)
    Rehvikulu 1x

    Kütusekulu 1x
    Kütusekogus stardis 10%
    Tankimise kiirus 3l/s

    Nitro/Overtake kulu 0,1x

    Seadistamine - Lubatud
    Tuunimine + Nitro - Lubatud

    3) Muundajad
    Spoiler: näita
    Nähtavad vigastused Aktiveeritud
    Mehaanilised vigastused Mitte rajal paranevad
    Boost Weak
    Tuulessõidu tugevus Realistlik
    Pidamise vähenemine väljapool rada Realistlik

    4) Juhiabid
    Spoiler: näita
    Countersteering Assistance Lubatud
    Active Stability Management Lubatud
    Driving Line Assist Lubatud
    Traction Control Lubatud
    ABS Lubatud
    Auto-Drive Keelatud

    5) Disain
    Spoiler: näita
    Võistlussarja ametlikud logod
    Saadaval logo StenNansten decalitest.
    #gtplaneteu / #kuubik / #eesti

    Mis on keelatud?
    Pornograafia ja inimkeha alastus
    Poliitilise taustaga sümboolika või reklaam
    Otseselt solvavavad sõnumid kellegi suunal

    Kasutades midagi keelatut autol:
    Määratakse suuline märkus ja kui järgmine etapp eemaldatud pole, tuleb kat.1 karistus.

    6) Hooaja sisene BoP
    Spoiler: näita
    Rehvi BoP
    Mida rohkem liidrile üldtabelis punktidega kaotad, seda pehmema rehvi võimaluse saad kasutamiseks.

    1.etapp
    Kõik võistlejad alustavad võrdselt kui ainult Comfort: Soft (CS) rehvid valida. 2.osavõistlusel rakendub selline süsteem:

    Süsteem
    Punktitabeli liider või liidrid viigi puhul - Comfort: Hard (CH) kasutatav ainult
    1-20p edetabeli liidrile kaotust - Comfort: Medium (CM) kasutatav lisaks
    21+p edetabeli liidrile kaotust -Comfort: Soft (CS) kasutatav lisaks

    Arvestus on sõitja individuaalsete punktide järgi. Ralli radadel see reegel ei kehti!

    BoP reegli rikkumine
    +1:00.000 ajakaristust sõidu tulemuses + 1 litsentsi punkt

    NB! Kuna kohustuslik rehv jääb CS peale, siis madalmale rehvile kukkujad saavad sõitude lõpus penalteid. Neid me ignoreerime päris tulemustes!
#Võistlusetapid

    1) Rajatingimused
    Spoiler: näita
    Kellaaeg
    1x ajakiirus
    Kvalifikatsioon Afternoon
    Võistlussõit Evening

    Ilmastiku tingimused
    Random ilm

    (04/03/25) 1.etapp - Kuubikute algusajad
    Spoiler: näita
    1) Tsukuba Circuit - Full Course :rain: (8 ringi)
    2) Kyoto Driving Park - Miyabi (10 ringi)
    3) Suzuka Circuit - East :rain: (8 ringi)

    (11/03/25) 2.etapp - Kuubikute lemmikud
    Spoiler: näita
    Sellele etapile valivad osalejad välja rajad, mida sõidame! Valikus ainult rajad, mis pole juba kasutusel.

    1) Watkins Glen - Short Course (4 ringi)
    2) Grand Valley Highway - South (4 ringi)
    3) Sardegna - Road Track - Layout C (5 ringi)
    4) Eiger Nordwand - Full Course (5 ringi)
    5) WeatherTech Raceway Laguna Seca - Full Course (3 ringi)

    (18/03/25) 3.etapp - Kuubiku RALLI (PP 385/410!)
    Spoiler: näita
    1) Colorado Springs - Lake (3 ringi)
    2) Sardegna Windmills - Full Course (3 ringi)
    3) Lake Louise - Short Track (5 ringi)
    4) Fishermans Ranch - Full Course (1 ring)

    (25/03/25) 4.etapp - Kuubikud vol.GT7
    Spoiler: näita
    1) Willow Springs International Raceway: Streets of Willow Springs (5 ringi)
    2) Autodrome Lago Maggiore - East End Reverse (7 ringi)
    3) Tokyo Expressway - South Clockwise (3 ringi)
    4) Nürburgring - Nordschleife (1 ring)

#Võistlusreeglistik

    1) Automaatsed reeglid
    Spoiler: näita
    +Dünaamiline ajaväärtus Rajalt (Valge joon ja äärekivi) väljapool sõitmine
    +00:03.000 Kollaste lippude alas möödasõit

    Raja lõikamise penaltid Kerged
    Seina puute penaltid Maas
    Korrigeeri autod peale seina sõitu rajale Maas
    Autode kokkupõrgete penaltid Maas
    Boksi joone ületamise penaltid Maas
    Läbipaistvaks muutumine Maas
    Lippude reeglid Aktiivne

    2) Korraldajapoolsed reeglid
    Spoiler: näita
    Korraldajad StenNansten
    Kohtunikud mthyolo / StenNansten

    Reeglid ja karistused

    3) Intsidendist teavitamine kohtunikele võistlusetapi järgselt
    Spoiler: näita
    Mis info on vajalik?
    Intsidendi toimumise aeg või koht, mis otsimist kergendaks olukorrale (ringi arv või võistlus üldaeg).

    Kuhu esitada?
    Vastava etapi teemasse avalikus vormis.

    Kaua saab esitada?
    Terve võistluspäeva järgne päev - keskööst keskööni.

    Miks kohtunikud ise ei otsi?
    Kohtunikel kohustus ainult 1.ring ülevaadata, edaspidised intsidendid on osapoolte vahelised ja kui kokkuleppele ei saada või on ilmselge liiga tegemise olukord - tuleb esitada kaebus.

#Registreerimine

    1) Vajalik info
    Spoiler: näita
    1. PlayStation Network (PSN) kasutajanimi
    2. Põhisõitja või Varusõitja
    3. Tiim ja reserveeritud auto number (Valikuline)

    2) Põhisõitja
    Spoiler: näita
    Tingimused
    Oled kindel oma osalemises peaaegu igal etapil.
    Omab eelist saada võistlustuppa.

    Rohkem kui 16 põhisõitjat
    Iga uus registreerunu on automaatselt varusõitja.
    Üle 20 põhisõitja soovijaga rakendub eel-kvalifikatsiooni süsteem.

    3) Varusõitja
    Spoiler: näita
    Tingimused
    Pole kindel osalemises paljudel etappidel.
    Vajadusel peab võistlustoa koha põhisõitjale andma.

    Põhisõitja koha vabanedes
    Võimalik küsida korraldajalt ülendamist põhisõitja kohale.

    4) Tiimid
    Spoiler: näita
    Tiimi suurus
    2 sõitjat + varusõitjad, kes toovad punkte kui põhisõitja puudu

#Võistlussarja tabel ja tulemused

Discordi Juturuum (Discord LINK)
#gtplaneteu #kuubik #eesti
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 6223
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

BoP valik

PostitusPostitas StenNansten » 06 Veebr 2025, 18:59

Sai lisatud hooaja sisese BoP-le lisaks teine valik, mida osalejad saavad valida oma häältega hääletuses, kui tippkiiruse teema tundub liiga jama.

Tippkiiruse BoPga oleks see võrdsustamine märksa dünaamilisem, kuna iga punkt loeb selles ja sel pole ülemist limiiti, kui madalale võib see langeda. Üsna eksperimentaalne aga vb tõhusam kui alternatiiv valik.

Rehvi BoP on meile ammu tuttav ja ei vaja suurt selgitamist.

Hääletada saab mõlemat valikut, kui mõlemad on ok või siis ka üksik valikuna, kumb iganes tundub parema valikuna võidusõidu jaoks selles sarjas.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 6223
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: Kuubiku Ralli 7

PostitusPostitas And_rew » 07 Veebr 2025, 12:16

• pGlrew
• Põhi
• Tiimiks avatud / #28
And_rew
Praktikant
Praktikant
 
Postitusi: 29
Liitunud: 18 Nov 2023, 3:46



Litsents: S

 pGlrew

Täiendusi

PostitusPostitas StenNansten » 16 Veebr 2025, 15:08

Piirame autode jõudlust ka natuke, et liiga suuri erinevusi rajale ei tuleks ning üks mootori vahetus jääks liiga jõhkraks ka.

Maksimaalne hõbujõud 120 hp
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 6223
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: Kuubiku Ralli 7

PostitusPostitas pets2 » 16 Veebr 2025, 18:58

Ka vanainimesele miskit ellu äratatud Lightweight K-car cup GT4. Oli meil vaidlemisi maajailm, ja jõudsime ikka järeldusele, et kõige võrdsem on kui on paigas võimsus ja kaal...ei mingit kuradi PP piirangut. Siin ju näiteid küll viimastest võistlustest, PP on sama aga noormehed reisibussidega panid teistele ringiga. Näiteks veel minu Beat `91 on 10x lahjem kui timmeri Beat täpselt samade lisade ja seadetaga. Võiks lihtsalt asja teha, näiteks nagu päris DTM, et paneb lihtsalt võitjale järgmiseks etapiks 5kg juurde ja kõik...lihtsuses peitub võlu :?: Kahju et vanus ei luba enam ise sarju orgunnida nagu oli mul Jay Leno Tank Car, keegi või-olla mäletab veel.
Kasutaja avatar
pets2
Kasparov raisk...
 
Postitusi: 1322
Liitunud: 27 Mär 2012, 13:10
Asukoht: Tallinn-Ardu




 PeeterBatRacer

Re: Kuubiku Ralli 7

PostitusPostitas StenNansten » 17 Veebr 2025, 0:55

pets2 kirjutas:Ka vanainimesele miskit ellu äratatud Lightweight K-car cup GT4. Oli meil vaidlemisi maajailm, ja jõudsime ikka järeldusele, et kõige võrdsem on kui on paigas võimsus ja kaal...ei mingit kuradi PP piirangut. Siin ju näiteid küll viimastest võistlustest, PP on sama aga noormehed reisibussidega panid teistele ringiga. Näiteks veel minu Beat `91 on 10x lahjem kui timmeri Beat täpselt samade lisade ja seadetaga. Võiks lihtsalt asja teha, näiteks nagu päris DTM, et paneb lihtsalt võitjale järgmiseks etapiks 5kg juurde ja kõik...lihtsuses peitub võlu :?: Kahju et vanus ei luba enam ise sarju orgunnida nagu oli mul Jay Leno Tank Car, keegi või-olla mäletab veel.

Hea meelega kasutaks muud BoP aga siiski põhjusega on see mis meil on - Ei saa lobbys näha sõitjate autode näitajaid.
Ja ilmselt GT7 lobbysse seda loota on natuke palju ka nüüdseks.

Ma isegi ei välista selleks sarjaks seda, et vomb tulla kasutusele light boost.
Pole kiire ringi punkti ja see boost pole nii tuntav ka aga natuke midagi on. Näis.

Selliste autodega rajal sõita väga äga kui saab rivi kuidagi võrdseks.

Ning auto seade teemal saab alati küsida abi.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 6223
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: Kuubiku Ralli 7

PostitusPostitas pets2 » 17 Veebr 2025, 16:32

StenNansten kirjutas:
pets2 kirjutas:Ka vanainimesele miskit ellu äratatud Lightweight K-car cup GT4. Oli meil vaidlemisi maajailm, ja jõudsime ikka järeldusele, et kõige võrdsem on kui on paigas võimsus ja kaal...ei mingit kuradi PP piirangut. Siin ju näiteid küll viimastest võistlustest, PP on sama aga noormehed reisibussidega panid teistele ringiga. Näiteks veel minu Beat `91 on 10x lahjem kui timmeri Beat täpselt samade lisade ja seadetaga. Võiks lihtsalt asja teha, näiteks nagu päris DTM, et paneb lihtsalt võitjale järgmiseks etapiks 5kg juurde ja kõik...lihtsuses peitub võlu :?: Kahju et vanus ei luba enam ise sarju orgunnida nagu oli mul Jay Leno Tank Car, keegi või-olla mäletab veel.

Hea meelega kasutaks muud BoP aga siiski põhjusega on see mis meil on - Ei saa lobbys näha sõitjate autode näitajaid.
Ja ilmselt GT7 lobbysse seda loota on natuke palju ka nüüdseks.

Ma isegi ei välista selleks sarjaks seda, et vomb tulla kasutusele light boost.
Pole kiire ringi punkti ja see boost pole nii tuntav ka aga natuke midagi on. Näis.

Selliste autodega rajal sõita väga äga kui saab rivi kuidagi võrdseks.

Ning auto seade teemal saab alati küsida abi.

Vaatasin kas ma olen ajast maha jäänud, aga vist ei, ikka on ju alles PP No Limit ja Max. Power Output saab ju määrata + Minimum Weight ka määrata ja pole mingit PP vajagi.
Kasutaja avatar
pets2
Kasparov raisk...
 
Postitusi: 1322
Liitunud: 27 Mär 2012, 13:10
Asukoht: Tallinn-Ardu




 PeeterBatRacer

Re: Kuubiku Ralli 7

PostitusPostitas StenNansten » 18 Veebr 2025, 0:44

pets2 kirjutas:
StenNansten kirjutas:
pets2 kirjutas:Ka vanainimesele miskit ellu äratatud Lightweight K-car cup GT4. Oli meil vaidlemisi maajailm, ja jõudsime ikka järeldusele, et kõige võrdsem on kui on paigas võimsus ja kaal...ei mingit kuradi PP piirangut. Siin ju näiteid küll viimastest võistlustest, PP on sama aga noormehed reisibussidega panid teistele ringiga. Näiteks veel minu Beat `91 on 10x lahjem kui timmeri Beat täpselt samade lisade ja seadetaga. Võiks lihtsalt asja teha, näiteks nagu päris DTM, et paneb lihtsalt võitjale järgmiseks etapiks 5kg juurde ja kõik...lihtsuses peitub võlu :?: Kahju et vanus ei luba enam ise sarju orgunnida nagu oli mul Jay Leno Tank Car, keegi või-olla mäletab veel.

Hea meelega kasutaks muud BoP aga siiski põhjusega on see mis meil on - Ei saa lobbys näha sõitjate autode näitajaid.
Ja ilmselt GT7 lobbysse seda loota on natuke palju ka nüüdseks.

Ma isegi ei välista selleks sarjaks seda, et vomb tulla kasutusele light boost.
Pole kiire ringi punkti ja see boost pole nii tuntav ka aga natuke midagi on. Näis.

Selliste autodega rajal sõita väga äga kui saab rivi kuidagi võrdseks.

Ning auto seade teemal saab alati küsida abi.

Vaatasin kas ma olen ajast maha jäänud, aga vist ei, ikka on ju alles PP No Limit ja Max. Power Output saab ju määrata + Minimum Weight ka määrata ja pole mingit PP vajagi.

Saab aga siis on autod suht ebavõrdsed, kuna aerodünaamika on erinev näiteks suurima teguriga.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 6223
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: Kuubiku Ralli 7

PostitusPostitas P2nkz » 22 Veebr 2025, 21:31

Pänks
#92
Põhi
Võin auto ka valida? Cappucino siis.
P2nkz
Guru
Guru
 
Postitusi: 506
Liitunud: 09 Sept 2020, 8:25




 P2nkz

Re: Kuubiku Ralli 7

PostitusPostitas Tuhjuhan » 22 Veebr 2025, 21:58

Tuhjuhan
37
Põhi
Tuhjuhan
Guru
Guru
 
Postitusi: 551
Liitunud: 29 Juul 2018, 15:18





Re: Üldinfo ja registreerimine

PostitusPostitas Nikson » 23 Veebr 2025, 10:56

Kui tippkiiruse BOP on, kuidas sa seda piirad? Kellegi tuules sõites ei tohi mingist kiirusest üle minna? Rajal oleva tuule tugevusega ka arvestama? Raja profiilist, allamäge? Lihtsalt küsin, et kuidas seda võimalik on tüpse kiiruse peale piirata? Sten mänguga rohkem kursis, saab selgitada. Võibolla on väga lihtne. :?:
Pilt
Nikson
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5257
Liitunud: 25 Jaan 2012, 21:08
Asukoht: Valga/Vantaa



Litsents: S

 Nikson

Re: Üldinfo ja registreerimine

PostitusPostitas StenNansten » 23 Veebr 2025, 13:10

Nikson kirjutas:Kui tippkiiruse BOP on, kuidas sa seda piirad? Kellegi tuules sõites ei tohi mingist kiirusest üle minna? Rajal oleva tuule tugevusega ka arvestama? Raja profiilist, allamäge? Lihtsalt küsin, et kuidas seda võimalik on tüpse kiiruse peale piirata? Sten mänguga rohkem kursis, saab selgitada. Võibolla on väga lihtne. :?:

Selle idee matame maha.

See sari tuleb Rehvi BoP ja weak boosti komboga võrdsustamise osas!
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 6223
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: Üldinfo ja registreerimine

PostitusPostitas pets2 » 23 Veebr 2025, 13:28

PBR
nr.56
Cappuccino
Kasutaja avatar
pets2
Kasparov raisk...
 
Postitusi: 1322
Liitunud: 27 Mär 2012, 13:10
Asukoht: Tallinn-Ardu




 PeeterBatRacer

Re: Üldinfo ja registreerimine

PostitusPostitas I-N-D-R-E-K » 23 Veebr 2025, 16:58

I-N-D-R-E-K / 77 / põhi / Daihatsu Copen.
Tiimiks avatud.
I-N-D-R-E-K
laste kiropraktik
laste kiropraktik
 
Postitusi: 821
Liitunud: 07 Juul 2017, 15:05





Re: Üldinfo ja registreerimine

PostitusPostitas I-N-D-R-E-K » 25 Veebr 2025, 9:31

Sten, mul auto valitud.
I-N-D-R-E-K
laste kiropraktik
laste kiropraktik
 
Postitusi: 821
Liitunud: 07 Juul 2017, 15:05





Re: Üldinfo ja registreerimine

PostitusPostitas Liito » 25 Veebr 2025, 16:51

Liito
402
Põhi

Jimny
Liito
Uudistaja
Uudistaja
 
Postitusi: 9
Liitunud: 18 Sept 2024, 21:19




 Mr_Liito

Re: Üldinfo ja registreerimine

PostitusPostitas goldmen100 » 25 Veebr 2025, 18:38

Goldmen100#74#põhi#Honda 660
goldmen100
Uudistaja
Uudistaja
 
Postitusi: 21
Liitunud: 10 Mär 2021, 21:40



Litsents: villu maldur

 goldman100

Re: Üldinfo ja registreerimine

PostitusPostitas pets2 » 11 Mär 2025, 16:08

Comfort: Hard (RH) kasutatav ainult
Comfort: Medium (RM) kasutatav lisaks
Comfort: Soft (RS) kasutatav lisaks
Mis see sulgudes R on, et siis Racing kummid või :?:
Kasutaja avatar
pets2
Kasparov raisk...
 
Postitusi: 1322
Liitunud: 27 Mär 2012, 13:10
Asukoht: Tallinn-Ardu




 PeeterBatRacer

Re: Üldinfo ja registreerimine

PostitusPostitas StenNansten » 11 Mär 2025, 18:55

pets2 kirjutas:Comfort: Hard (RH) kasutatav ainult
Comfort: Medium (RM) kasutatav lisaks
Comfort: Soft (RS) kasutatav lisaks
Mis see sulgudes R on, et siis Racing kummid või :?:

See peaks ikka C täht seal olema, parandan ära.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 6223
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Boosti küsimus

PostitusPostitas StenNansten » 26 Mär 2025, 21:58

Enne kui hooajale lõpu teeme ka küsimus laiemale ringile.
Nüüd kui oleme ühe võistlussarja läbinud light boosti kasutades, oli see hea või halb idee.

Kui boosti kasutada taas, peab võistlussari kindlasti olema kiirema ingi punktita ja ilma strateegilise elemendita.

Kiiremate autodega seda proovida võib boost othlikuks muutuda kuna sõitjatel on erineva pidamisega autod rajal ja suuremate kiirustega tuleb erinevus rohkem välja.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 6223
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Järgmine

Mine Kuubiku Ralli 7



Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


GRAN TURISMO - The Real Driving Simulator
cron
GAMEZONE