
Teeks siis nüüd viimast korda Gran Turismo 6-s kuubikuid (pm 3 hooaega järjest nüüd), testiks uue ja loodetavasti palju parema süsteemi ära ning selgitaks, kas Jaapani inseneriteadus (+Gran Turismo tuuning) on nii eriline ja parem kui ülejäänud maailma oma, et luua ja jätkata sellist unikaalset sõidukite klassi nagu on Kei-Auto.
OSALEJAD:
Jaapani Kei-Autod:
NFSTimukas - Daihatsu OFC-1 '07
EestiTallinn068 - Daihatsu Coure TR-XX Avanzato R (J) '97
taniel1164 - Suzuki Kei Works '02
SpcVnd - Honda Z Act '70
R-3831013 - Suzuki Alto Works RS-Z '97
Maailm:
Mundukiller - Triumph Spitfire 1500 '74
Linnuke - Fiat Panda Super i.e. '90 (Valmis poolt vahetama)
olly1-1 - Marcos Mini Marcos GT '70 (Valmis poolt vahetama)
janek166 - Mini Cooper 1.3i '98
TABEL:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... sp=sharing
VÕISTLUSKALENDER:
SÕIT:
RADA:
VÕISTLUSAUTOD(väga palju):
TIIMID:
RUUMI SEADED:
TUUNIMINE ja SEADISTAMINE:
PUNKTID:
HOBUJÕUD (uuendatud):
KORRALDAJATIIM:
LISA:
REEGLID JA KARISTUSED:
Testiautode tuuning, default seade, mille järgi kaalud saadud:
Power Limiter nipp leida siit: viewtopic.php?f=114&t=1002
Vaielda ja küsida on võimalik kõige üle, mis ülal kirjas ja sooviks modede poolt, et saaks välja toodud see sari esilehe, tänud aktiivsetele foorumi inimestele.






Esimene etapp vb jääb hipikas viimaseks 
minu sõiduoskused jätavad veel jah natukene soovida, seda stabiilsust veel ei ole. Minu järgi süsteem seada oli tõesti viga.




