Tuunimine ja seadistamine

Tuunimine ja seadistamine

PostitusPostitas StenNansten » 06 Aug 2024, 15:54

Siin võib vestelda ja küsida abi Gran Turismo 7s tuunimise ja seadistamise teemal.

Fully Customisable Suspension
Body Height Adjustments
Madalam auto on stabiilsem ja aerodünaamilisem. Kui auto ei käitu õigesti, tõsta seda!

Anti-Roll Bar
Auto kere kaldumine küljelt küljele, ees jäigem ARB lisab alajuhitavust, taga jäigem ülejuhitavust

    Asfalt Lv.10 / Lv.10
    Kruus/Lumi Lv.3 / Lv.5

Damping Ratio (Compression)
Aeglustab vedru liikumist kokku

    Asfalt 20% / 40%
    Kruus/Lumi Maksimum %

Damping Ration (Expansion)
Aeglustab vedru liikumist lahti

    Asfalt 30% / 50%
    Kruus/Lumi Maksimum %

Natural Frequency
Vedru tihedus, ees jäigem teeb autot alajuhitavamaks, taga jäigem ülejuhitavamaks.

    Asfalt max HZ ja esi- ja tagavedru sama väärtusega
    Kruusa/lume rehvid 2.00Hz

Negative Camber Angle
Ratta negatiivne kalle, aitab rehvidel hoida kurvis pidamist paremini. Mida suurema kiirusega ja pidamisega kurvid, seda rohkem kallet on parem.

    Racing rehvid 2,5 / 2,5 kraadi
    Sport rehvid 1.5 / 1.5 kraadi
    Comfort rehvid 1.0 / 1.0 kraadi
    Kruusa/Lume rehvid 1.5 / 1.5 kraadi

Toe Angle
Rataste nurk ülalt vaadates. Rattad sissepoole annab stabiilsust sirgel aga risk alajuhitavusele. Rattad väljapoole vastupidi efektiga. Sirged rattad on maksimeeritud sirge kiiruseks.

    0.00 kraadi / 0.00 kraadi

Fully Customisable Differential
Initial Torque
Ülejuhitavam ja ettearvamatum (5-60) Alajuhitavam ja ettearvatavam.
Kui kuskil üks ratas käib tühja, sättida kõrgemale seadet.
Eesmärk üritada see väärtus saada võimalikult madalaks.


    Asfalt Lv.10
    Kruus Lv.60

Acceleration Sensitivity
Sama mõju mis "Inital Torque" aga liiga kõrge väärtus teeb auto ebastabiilsemaks, kui gaasi kergitada.
Eesmärk üritada see väärtus saada võimalikult madalaks.


    Asfalt Lv.20
    Kruus Lv.60

Braking Sensitivity
Sama mõju mis "Inital Torque". Kui pidurdusel läheb auto juhitamatuks, tõsta seda väärtust.
Eesmärk üritada see väärtus saada võimalikult madalaks.


    Lv.5

Auto spetsiifilised seadistused (GTPlanet.net LINK)

Balance of Performance (BoP) ei suuda võrdsustada ja ei saa eemaldada ka autolt:

    - Wide Body

Auto näitajate täpseks muutmiseks (HP, KG või PP):

    - Tuning Shop Power Restrictor (HP, max. -30%)
    - Tuning Shop Ballast (KG. max. +200kg)
    - Tuning Shop Fully Customizable Computer (HP, max. -30%)

Auto jõudluse optimeerimine mingiks HP piiranguks:

- Power Restrictor 70%, mille abil mootori jõudlus muutub ühtlasemaks. Lisada võimalikult palju juppe autole, et see 70% või selle lähedale saada.

- Vältida ECU limiteerimist kuna see kärbib suuresti ka väänet.

- PP näitajaga võitlemisel aitab kaasa esiaero maha võtmine ja tagaaero peale panemine. PP muutus on suurem kui efekt rajal, eriti aeglasemate masinatega.

- Turbotuuninguga autodel kasutada võimalikult madala pöördemomendiga turbot nagu "Low-RPM Turbocharger".

Hea teada:

- "Rim Width" kui velgi vahetad, ei oma reaalset effekti rajal. Võib aga tekitada probleeme nagu näiteks rattastel vähem ruumi pööramiseks koobastes ja muud selle taolist.

- Vedrustuse tuunimises, mida madalam ja pehmem on üldjuhul parem. Peaasi on tunnetades teada, millal autol põhi vastu maad käib või esirattad blokeeritud auto kere poolt kui liiga madal või pehme vedrustus. Kui auto läheb kurvis ülejuhitavaks ükskõik kui palju gaasi on vajutatud, on vaja tagavedrustust tõsta.

- Kui tuuning käigukasti numbrid ei ühildu ligikaudseltki, mis rajal nähtav on - vaheta standard käigukastile korra ja siis vaheta tagasi soovitud käigukast. See dilemma tuleneb, kui autot tuunides auto pöördemoment läheb kõrgemale.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 6250
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Mine Üldine vestlus



Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist


GRAN TURISMO - The Real Driving Simulator
GAMEZONE