Sõiduruum: "Intercontinental 200 - 2021" Võistlusrada: Autodromo di Nazionale Monza (No Chicane) Rajateave:GR4: 08:00 - Hea Ilm / GR1: 19:30 - Hea ilm
Võistluspäeva ajakava: 21:45 - Ruum avatud 22:00 - Kvalifikatsiooni algus - 5 minutit 22:05 - 1. Sõit: GR4 - 12 Ringi ~22:30 - 2. Sõit: GR1 - 40 Minutit
Stardi tüüp: Paigalt start valestardi võimalusega Stardijärjestus: 1. Sõit (GR4) Aeglasemad ees / 2. Sõit (GR1) 1. sõidu tulemuste põhjal aeglasemad ees.
Muu info: -Kvalifikatsiooni aeg on lühike. Katsuks väljasõidul ja kiirel ringil koos ilusti hakkama saada, et kellegi kvali ei luhtuks - Kaebusi aega esitada 24h peale etapi lõppu
GR1. Esimese kurvis hoidsin tagasi ja siis mõtlesin saan paar kohta ,aga silma nurgast tuli välja badguy kes oli risti teel ja ei jõudnud ära keerata nii ,et auto oli katki ja sõit tuksis.
Mihkel0987 kirjutas:Viskan ka siis küsitava olukorra õhku, et esimene sõit, esimene šikaan ja keegi lendas mulle sellise lauluga tagant selga, et reset rajale.
Ilmselt mina siis, lisaks, et mulle tundus, et mind nügiti tagant poolt korduvalt, üritasin radarist aru saada kus ma paiknema peaks ja jäin esimesse shikaani pidurdamisega kindlasti hiljaks.
Teine sõit algas päris hästi, leidsin päris hea tempo üles kuni läks veidi laiaks ja tegin spinni. Karjusin küll chatis, et ma risti keset teed, sain isegi raja äärde võetud ja vaikselt liikuma kuni Indek tagant sisse tuli ja mõlemad autod punaseks sõitis. See oli päris valus pauk ja suutsin vist alles viimasel kolmel ringil sama hoogu näidata nagu alguses
Oli päris huvitav seiklus, eriti siis G29 vallas see sõit.
Seda olukorda, mis mu 1.sõidu ära rikkus tahaks ka näha kordusest. tean, et vajusin natuke sügavale šhikaani Puistu kõrvale aga kas puistul oli seetõttu õigus šhikaanist väljumisel minule ruumi mitte ka anda, tahaks sellele vastust.
Ülejäänu oli kõik G29st tingitud seiklused, eriti piduripedaal. ON/OFF lüliti nagu Thrustmasteriga ja Fanateciga võrreldes. Suured mahapidurdamised olid peamine eksimuskoht ning selle pedaaliga ma ei suutnud mitte mingisugust enesekindlust saada terve etapp. Rooli väga mitte-informatiivne ning nõrk feedback ja gaasipedaal oli okei, sain juba äkki kvalis hakkama nendega piisaval tasemel endale.
Puistu pildist vaadates ütleks, et lõpuks on mõlemad süüdi ja racing incident. Puistu oleks võind vabalt switch back movega koha tagasi võtta ja Timmer oma logitechiga poleks pidanud nii entusastlikult minema kurvi.
Lendas šikaani veits jõulise divebombiga sisse ja siis sõitis ise kruusale
Minu paha jah, mäletasin, et sikaanist välja tulles olid veel mul külje all. Plaan oli ruumi teha kuna suht jõuliselt tulin ka. See spinn tuli ikkagi sinust kui rajale tagasi üritasin minna.
Võidusõidu olukord ja kohutav kurv mulle terve etapp
Wtripo kirjutas:GR1. Esimese kurvis hoidsin tagasi ja siis mõtlesin saan paar kohta ,aga silma nurgast tuli välja badguy kes oli risti teel ja ei jõudnud ära keerata nii ,et auto oli katki ja sõit tuksis.
3 Wide, 1. ring. Ütlen kohe ära, et võistlusintsident. Badguy vajub kurvis välja ning hoiab gaasi peal, et üritada tagasi rajale saada, paraku seda risti teele ette. Ega ta palju teha poleks ka saanud. Ehk tõesti gaas maha ja pidurit, aga kontrollimatu spini eest kedagi karistada ei saa.
Mihkel0987 kirjutas:Viskan ka siis küsitava olukorra õhku, et esimene sõit, esimene šikaan ja keegi lendas mulle sellise lauluga tagant selga, et reset rajale.
Esimese kurvi käigus vajub mth vasakule muruserva peale, kaotab auto üle kontrolli. Müksab goldmani ning siis veereb Mihklile tagant sisse. Ma saan aru, et mth on ise juba omaks võtnud intsidendi põhjustamise.
StenNansten kirjutas:Seda olukorda, mis mu 1.sõidu ära rikkus tahaks ka näha kordusest. tean, et vajusin natuke sügavale šhikaani Puistu kõrvale aga kas puistul oli seetõttu õigus šhikaanist väljumisel minule ruumi mitte ka anda, tahaks sellele vastust.
Sten pidurdab hilja, vajub pikaks ja seejärel liivale. Spin tuleb rajale naasmisel saadud müksust Puistu poolt. Omad vitsad peksavad. Võistlusintsident, minu poolt NFA.
puistumees kirjutas:2. sõidu 2. ringi 1. kurvi võib ka vaadata ja mis valemiga ma kruusale jõudsin
Puistu ees teeb Tuhjuhan küsitava manöövri Kuuliuse ette (kas ei näinud radarist?) ning põrkab sealt tagasi Puistu otsa lükates ta liivale. Tuhjuhanit võib oodata siit ohtliku olukorra põhjustamine.
puistumees kirjutas:2. sõidu 2. ringi 1. kurvi võib ka vaadata ja mis valemiga ma kruusale jõudsin
Puistu ees teeb Tuhjuhan küsitava manöövri Kuuliuse ette (kas ei näinud radarist?) ning põrkab sealt tagasi Puistu otsa lükates ta liivale. Tuhjuhanit võib oodata siit ohtliku olukorra põhjustamine.
Vabandan kannatanute ees! Radar oli peal kuid uskusin millegi pärast viimase hetkeni, et mind lastakse vahele. Mingit põhjust ruumi tegemiseks muidugi polnud, see et ma ise taolistes situatsioonides tavaliselt järele annan on minu probleem.