konka kirjutas:mul pole mõtet enam GT6-t sõitma tulla kuna rool juba maha müüdud.
puldiga saab ka veel GT6-te sõita.



konka kirjutas:mul pole mõtet enam GT6-t sõitma tulla kuna rool juba maha müüdud.
konka kirjutas:Mis see challenge oli mingi open värk vä? Jõhkralt palju osalejaid ja osad nimed olid ikka väga kahtlased, et vaevalt eestlased. 2 päeva üritasin esimeseks saada ja eile saingi kui sulgemiseni oli veel 2 tundi aega ja nüüd hommikul töölt koju jõudes vaatan et ikka mingi suvaline on haige skoori ette lasknud. Selle kahe päevaga sain vähemalt selle nipi selgeks kuidas selliseid suuri numbreid saada.
pets2 kirjutas:Jumal tänatud et sai see õudne drift läbi.Kuidagi palju oli sõitjaid jah
Nikson kirjutas:Challenge 4 pole eriti ega sõita praegu. Ma pole ka vaadanud, kes kus on praegu. Aga Akvaariumil saab minu poolt lihtne seekord olevat. Pole lihtsalt võimalust olnud oma aega parandada. Ruumi seal on selleks igatahes.
Noel kirjutas:Viitsiks keegi GT6-es ka mingeid selliseid Challengeid korraldada
pets2 kirjutas:Ma vist mainisin siin enne kuskil, et "peaks olema, et võitja võtab raja või kordamööda" või miskit taolist, muidu jäätegi kahekesi Nikson ja Akvaarium kihutama, sest sõidame Niksoni lemmikuid, mis on maailma raskeimad valitud. Mina ei viitsi ühte vihmast rasket ja pikka rada 78 korda sõita näiteks. Kui mul kuskil 4-6 korraga ei õnnestu, siis aeg on eluks tähtsam.
Et mida ebajuhitavam on auto, seda põnevam, et mida halvem nähtavus, seda põnevam, et mida libedam seda põnevam jne. Võiks ju üldse ainult drifte teha, see maailma populaarseim autspordiala
pets2 kirjutas:Olgu eks ma üritan veel nats. Kuidas te kurat nii palju eest ära saate...Kas te pidurdate ka ?
Nikson kirjutas:Täna oleks olnud võimalik oma aega üritada parandada, aga kahjuks Driveclubi serverid maas.
konka kirjutas:Nikson kirjutas:Täna oleks olnud võimalik oma aega üritada parandada, aga kahjuks Driveclubi serverid maas.
Et siis ma jäin ikka esimesele kohale püsima?
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline