
Põhjanaabrite lahkel loal kopeerin meile siia sarja Back To The 90's.
Loodan, et pakub inimestele huvi ja saame väheke teistsuguse sõiduelamuse.
Sarjaga alustame ilmselt alles uuel aastal - kas peale Nissanit või kui teisipäev tühjaks jääb mingil põhjusel, siis varem.
Nagu nimigi ütleb, siis võistleme autodega, mis on toodetud vahemikus 1990-1999. Autod peavad olema tavalised tänavasõidu autod (igasugu Touring Car'id ja tuuningfirmade masinad on keelatud), mille max PP poes on 450 ja kaal poes ei tohi olla vähem kui 1000kg. Nagu allpool kirjas, võib autole teha täistuuningu (kruttige peale nii palju kui tahate). Kahte sama autot valida ei saa/ei tohi.
Autode valiku teeme nö loosimise teel. Esmalt teeme sõitjate registreerimise. Kui list on paigas, siis loosin listi järjekorda, mille alusel algab autode valik. Iga osaleja võiks teha omale TOP3 (parem, kui oleks TOP5) listi autodest. Kui kõigil listid valmis, siis hakkame neid esitama vastavalt loositud järjekorras. Esimesel mehel muidugi veab

Etappidelt saab nii punkte kui ka +/-PP-sid. PP muutused on püsivad kogu sarja vältel.
"Näide: Võidad esimese sõidu ja teises sõidus oled kolmas, siis saad kokku -13PP. Järgmisele etapile tuled siis 437PP-ga. Kui teisel etapil esimeses sõidus oled kolmas ja teises sõidus kaheteistkümnes, siis saad -5PP ning järgmisele etapile tuled 432PP-ga."
PP muutmisel on vabad käed - muuta võib nii võimsust, kui kaalu.
21:50 toimub kohaloleku kontroll! (kuidas toimub, info all pool)
Sõitude toimumise päevaks saab olema mingi päev stardiga kvalile hiljemalt kell 22:00.
Kuna lobbysse pääseb 16 võistlejat on 16 esimest registreerujat eelisjärjekorras, kes võistlema pääsevad. Iga järgnev, kes hiljem registreerub, läheb varusse.
Sõitude formaat on ca 80km ja ca 40km. Teine sõit on pööratud järjekord.
Sõidud toimuvad SpcVnd toas!
RAJAD | KALENDER
1. Etapp - Silverstone Grand Prix Circuit Forward Weather/Time variable
13 ringi/6 ringi
2. Etapp - Tokyo R 246
15 ringi/7 ringi
3. Etapp - Nürburgring GP/F Forward Weather/Time variable
15 ringi/7 ringi
4. Etapp - Red Bull Ring Forward Weather variable.
18 ringi/9 ringi
5. Etapp - Tsukuba Circuit Forward Weather variable.
39 ringi/19 ringi
6. Etapp - Autodromo Nazionale Monza Forward Weather variable.
13 ringi/6 ringi
7. Etapp - Mazda Raceway Laguna Seca Forward.
22 ringi/11 ringi
8. Etapp - Côte d'Azur Forward.
23 ringi/11 ringi
9. Etapp - Circuit de Spa-Francorchamps Forward Weather/Time variable.
11 ringi/5 ringi
10. Etapp - Grand Valley Speedway Forward.
16 ringi/8 ringi
Kui sõidu päevale satub PSN hooldus, GT6 hooldus või mõni muu looduslik katastroof (näiteks elioni jama

VÕISTLUSAUTO | AUTO SEADED
90'ndate tänavasõidukid
Õlivahetus lubatud.
Seadistamine lubatud.
Täistuuning lubatud
Keelatud on NITRO lisamine
Maksimaalne PP 450 (ostes ja avaetapil)
Minimaalne kaal 1000 kg (ostes ja kogu sarja vältel)
PUNKTID
Esimene sõit:
1. 32 punkti -10PP
2. 27 punkti -8PP
3. 25 punkti -6PP
4. 24 punkti -5PP
5. 22 punkti -4PP
6. 20 punkti -3PP
7. 18 punkti -2PP
8. 16 punkti -1PP
9. 14 punkti +1PP
10. 12 punkti +2PP
11. 10 punkti +3PP
12. 8 punkti +4PP
13. 6 punkti +5PP
14. 4 punkti +6PP
15. 2 punkti +8PP
16. 1 punkt +10PP
Teine sõit:
1. 16 punkti -6PP
2. 14 punkti -5PP
3. 13 punkti -4PP
4. 12 punkti -3PP
5. 11 punkti -2PP
6. 10 punkti -1PP
7. 9 punkti +1PP
8. 8 punkti +2PP
9. 7 punkti +3PP
10. 6 punkti +4PP
11. 5 punkti +5PP
12. 4 punkti +6PP
13. 3 punkti +7PP
14. 2 punkti +8PP
15. 1 punkt +9PP
16. 0 punkti +10PP
PS! Punkte saavad ainult registreerunud osalejad ja kes on vähemalt 90% etapist läbinud!
KOHALOLEKU KONTROLL
21:50 toimub kohaloleku kontroll. Kõik lähevad rajale ja kirjutavad, mitut inimest näevad. Kui ilmneb, et kedagi ei näe, siis jõuab veel seadmetele restarti teha.
Kui see ei aita ja ikka osasid ei näe, siis sõidate omal vastutusel - mittenägemine ei vabasta karistusest, kui kellelegi liiga teete.
KVALIFIKATSIOON
Kvalifikatsioon kestab 10 min. Race together - final corner
REHVID
MAX Sport Soft. Esimeses sõidus kohustuslik kasutada kahte erinevat segu vähemalt ühe täisringi.
Erinevatel telgedel erinevate rehvisegude kasutamine keelatud!
RUUMI SEADED
- Penalties - OFF
- Damage - Heavy
- Tire Wear / Fuel Consumption - VERY FAST
- Traction - Real
- Boost - OFF
- Slipstream - Real
- ABS - vaba valik
- TCS - OFF
- Driving Line - vaba valik
- SRF - OFF
- ASM - OFF
- Active Steering - OFF
- Käigukast (AT / MT) - vaba valik
REEGLID
- Chat keelatud. Samuti on keelatud kvalifikatsiooni ja sõidu ajal sõnumeid saata!(Segab teisi võistlejaid.)
- KUI MINGIL PÕHJUSEL KESET SÕITU RUUMIST VÄLJA LENDAD, SIIS PALUN MITTE ENNE SÕIDU LÕPPU UUESTI LIITUDA TOAGA, KUNA OSAD VÕISTLEJAD SAAVAD SIIS DISCONNECTI.
- Kui rage quitid, siis järgmisel etapil kvali vahele!
- Kui esimesele sõidule ei ilmu, siis teise sõidu stardis tuleb lasta kõik mööda ehk põhimõtteliselt stardid viimaselt kohalt. Kehtib ka disco-pepude kohta! (Kui disco on saadud peale 90% läbimist, siis ei pea mööda laskma!) Mööda tuleb lasta kohe esimesel ringil stardisirgel või hiljemalt esimeses kurvis kurvi pikaks lastes, mitte teisi segades!
Enne osalemist kindlasti lugeda veelkord Võrgupõhise võidusõidu reegleid!
Kaebused esitada 24 tunni jooksul peale sõitu.
KARISTUSED
Boxist väljudes joone ületamine: 10 sek/kord
Valgete joonte ületamine kiirel ringil: 5 sek/kord
Möödumine väljas pool rada: 10 sek/kord
Kaasvõistleja väljasõidu põhjustamine: 10 sek/kord
Kaasvõistleja auto lõhkumine: 20 sek/kord
Suurema avarii põhjustamine (osalejaks 3 ja enam autot): 30 sek. + kvali vahele jätmine järgmine etapp.
"Must" sõit (nt. kurvides möödumisel kaassõitja peale "toetumine" ): 15 sek. + hoiatus (2 hoiatust = kvalifikatsiooni vahele jätmisega)
Erinevate rehvisegude reegli vastu eksimine: 100 sek
Peale korduste vaatamist tehtud otsused ja määratud karistused on lõplikud ja ei kuulu edasi kaebamisele.
KOHTUNIKUD
1.SpcVnd
2. Nikson
OSALEJAD
Põhisõitjatel palun olla lobbys hiljemalt 21.40! Hilisema tulemise vabandab ainult teade foorumis või psnis!
1. SpcVnd/SpcVnd/#5 - Mazda efini RX-7 Type R-S (FD) '95
2. Nikson/Nikson/#13 - TVR V8S '91
3. Est_Rulx/Est_Rulx87/#25 - Nissan Silvia K's Dia Selection (S13) '90
4. Noel/Cenno_Lebedev/#19 - Acura NSX Coupe '97
5. soulbleed/soulbleed666/ #6 - Mercedes-Benz SLK 230 Kompressor `98
6. lees00/lees009/#9 - Toyota Altezza RS200 '98
7. Linnuke/Linnuke/#11 - Toyota MR2 GT-S '97
8. Wirxikas/Wirx/#55 - Honda NSX Type S´99
9. NFSTIMUKAS/NFSTimukas/#10 - Toyota Supra SZ-R '97
10. konka/Akvaarium/#37 - Audi S4
11. XXX/Hiir21/#?? - Toyota Celica GT Four (ST205) '98
12. Hundikutsu/Hundikutsu/ #82 - Honda lihtsalt S2000 '99
13. karacer/kareltr26 - Nissan Silvia spec-R AERO (S15) '99
14. villu/missasja - Mazda RX-7 GT-X (FC) '90
15. raix4958RAIX4958 - Lexus IS 200 (J) '98
16.
VARUSÕITJAD
1. Lamp/kupitz55/#99 - Subaru Impreza Sedan WRX STI '94
2. Mihkel0987/Mihkel0987/#8 - Mitsubishi FTO GP Version R '99
3.
Varusõitjate jaoks avaneb tuba 21.45. Palun varem lobbysse mitte tulla!
Kui reeglid rahuldavad sind ja oled huvitatud osavõtust, anna siinsamas teemas teada kujul GTP/PSN/#.
Osale kui oled 99% kindel, et viitsid ja saad osaleda.
TABEL
Jube pikk ja keeruline jutt sai ja kindlasti on küsimusi, nii et andke aga tulla
