
Kupitzaga on kõige parem üldse ratas-ratasse sõita.
Rajareits kirjutas:Ah minge Te ka kõik kuradile..
Kupitzaga on kõige parem üldse ratas-ratasse sõita.
paalikas kirjutas:Rajareits kirjutas:Ah minge Te ka kõik kuradile..
Kupitzaga on kõige parem üldse ratas-ratasse sõita.
Enamusajast kyll. Vahel viskab vigu ka sisse, aga kellel meist seda ei juhtu...
Temaga peab natuke harjuma lissalt ja saab kenasti ratas-rattas kulgeda
Noel kirjutas:powwa25 kirjutas:Taandun vaikselt metsa ära.
Ma lähen siis Paidesse ära.
Tubli olid aga ma lähen nüüd su kordust läbi vaatama ja tulemus kajastub järgmise sõidu lõputulemustesMihkel0987 kirjutas:Ma ei saanud karistust milline ime
lamp kirjutas:EDIT: samas ega vahet pole..saabki kvali ajal puhata nöa aivo sa vaatasid mis seal esimeses kurvis mul souliga juhtus? mingi lagi teema vöi mis värk? vöi et kas kordus üldse näitab kes vöi kas läägib?
lamp kirjutas:mul lihtsalt huvist, mängus nägin et olin tast ees, kolakat ei käinud ja siis peeglist nägin et oli taga risti. Samas nagu paar kaadrit jäi vahele ka. a nuh vahet väga pole vist enivei, karistus niigi peal juba.
soulbleed kirjutas:lamp kirjutas:mul lihtsalt huvist, mängus nägin et olin tast ees, kolakat ei käinud ja siis peeglist nägin et oli taga risti. Samas nagu paar kaadrit jäi vahele ka. a nuh vahet väga pole vist enivei, karistus niigi peal juba.
minul sel hetkel ei lääginud,aga tagant sa sisse sõitsid ja lendasin seina ..kahjuks pole kordust võtta et üle vaadata
lamp kirjutas:Siin peab wirx-iga nöus olema, sama teema oli mul niksoniga kuskil alguses sirge peal hakkasin väljas mööda minema 2 korda nö toksas seina, a wirxi selle eest karistada on natuke palju.
Võrgupõhise võidusõidu reeglid ja juhised
7. Õigused kurvides
•Kui lähenetakse kurvile/kurvi apeksile, siis autol, kellele „kuulub“ kurvi sisekülg, on kurvi sisenemise eelis ja teised sõitjad ei tohi teda oma tegevusega ohtu seada.
•Selleks, et teil oleks õigus eesolevale autole kurvi sisekülje poolt kõrvale sõita või et ta jätaks teile kurvi siseküljes ruumi, peab teie auto enne kurvi sisenemise punkti olema eesoleva autoga suures osas kõrvuti. Teie auto eesosa peab olema vähemalt eesoleva auto juhiistmega paralleelselt. Eesoleval juhil on õigus jääda täielikult oma valitud trajektoorile ilma mingite sekkumisteta, kui tagumine auto ei olnud temaga enne kurvi sisse pööramist piisavalt suures osas kõrvuti.
•Kui enne kurvi sisenemise punkti ollakse suures osas kõrvuti, siis on tagant tuleval juhil õigus saada kõrval piisavalt ruumi. Eesolev juht peab tagumisele juhile kõrval piisavalt ruumi jätma. See tähendab, et mõlemal juhil on õigus oma vastavale trajektoorile või raja poolele kuni kurvist väljumise hetkeni. Kumbki juht ei tohi teist juhti suruda apeksis või kurvist väljumise punktis kurvi sise- või väliskülje poole.
wirxikas kirjutas:Aga äkki sa siis põhjendaksid miks sa mind karistad. Mis oli selles asjas minu süü
Võrgupõhise võidusõidu reeglid ja juhised
7. Õigused kurvides
•Kui lähenetakse kurvile/kurvi apeksile, siis autol, kellele „kuulub“ kurvi sisekülg, on kurvi sisenemise eelis ja teised sõitjad ei tohi teda oma tegevusega ohtu seada.
•Selleks, et teil oleks õigus eesolevale autole kurvi sisekülje poolt kõrvale sõita või et ta jätaks teile kurvi siseküljes ruumi, peab teie auto enne kurvi sisenemise punkti olema eesoleva autoga suures osas kõrvuti. Teie auto eesosa peab olema vähemalt eesoleva auto juhiistmega paralleelselt. Eesoleval juhil on õigus jääda täielikult oma valitud trajektoorile ilma mingite sekkumisteta, kui tagumine auto ei olnud temaga enne kurvi sisse pööramist piisavalt suures osas kõrvuti.
•Kui enne kurvi sisenemise punkti ollakse suures osas kõrvuti, siis on tagant tuleval juhil õigus saada kõrval piisavalt ruumi. Eesolev juht peab tagumisele juhile kõrval piisavalt ruumi jätma. See tähendab, et mõlemal juhil on õigus oma vastavale trajektoorile või raja poolele kuni kurvist väljumise hetkeni. Kumbki juht ei tohi teist juhti suruda apeksis või kurvist väljumise punktis kurvi sise- või väliskülje poole.
Kõik need punktid olid mul ju täidetud ja sa annad lausa kvali vahelejätmise![]()
![]()
Nii ei saa ju rallit sõita.
Kuigi jahh on testi hooaeg ja erilist vahet pole aga ehk teed nii ka päris hooajal
Kumbki juht ei tohi teist juhti suruda apeksis või kurvist väljumise punktis kurvi sise- või väliskülje poole.
Rajareits kirjutas:Kurat, ma olen ka viimasel ajal sõna hakanud foorumis võtma.
Minu nägemus - Nikson surub Wirxi.
Sellel hetkel kui Nikson hakkab kurvi sisse keerama, on Wirxi esisild juba Niksoni tagasillast eespool, st Wirxil on õigus.
Isiklikult ei karistaks kedagi. Nikson saab kohe aru ka, et jama on ja võtab tagasi. Võistlussituatsioon. Kõik kontaktid polegi välditavad.
Sorry kui kedagi pahandan.
Mine DTM - Deutche Tourenwagen Masters
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline