Valmistu selle suve lõplikuks adrenaliinisööstuks Mazda Miataga suvesarjas! See põnev sündmus hõlmab kuut intensiivset etappi, kus legendaarne Mazda Miata vallutab rajad. Me külastame ikoonilisi võidusõiduradu, mis on määratlenud autospordi ajaloo, alustades meistrivõistlusi näiteks legendaarse Daytona International Speedwayl, sarnaselt reaalsele MX-5 Cupile.
Iga etapp lubab suure kiirusega jälitusi, närvekõditavaid möödasõite ja mootorite möirgamist, kui juhid panevad end proovile mõnel kõige keerukamal ja austusväärsemal ringrajal. Olgu sa tulihingeline võidusõidufänn või spordis uus tulija, see suvesari toob kaasa katkematu põnevuse ja südant pumpava tegevuse. Kinnita turvavöö ja valmistu oma elu sõiduks!
Tingimused rehvisegude kasutamiseks: 1. Vaikimisi kõigil H-rehvisegu. 2. Medium rehvisegu, kui kaotatakse liidrile 15+ punkti. 3. Soft rehvisegu kui kaotatakse liidrile 25+ punkti. Lihtsustatult: tabeli ülaosa sõidab Hardiga, alumine osa Softiga.
Jälgi BoP!ist tulenevalt rehvisegu nõudeid. Määratud rehvisegu on üldtabelis igale sõitjale eraldi välja toodud.
Individuaalarvestus Etapitulemused selguvad sprindi ja põhisõidust võidetud punktide kokkulöömisel. Punktid jagunevad etapil osavõtjate arvu põhineselt Põhisõidu punktid: etapilt osavõtjate arvu põhine Sprindi punktid: etapilt osavõtjate arvu põhine x 0.5
Lisapunktid: Etapi kiireim ring (v.a. kvalifikatsiooni ring): +1 punkt Kvalifikatsiooni võit: +1 punkt
Meeskonnaarvestus Meeskondlikud tulemused võetakse meeskonna liikmete punktisumma keskmisest. Etapilt puuduv meeskonnaliige toob meeskonnale 0 punkti. Meeskondadesse mitte kuuluvad sõitjad saavad kokkuleppel puuduvat meeskonna liiget asendada.
Boonuspunktid (vimka): Et julgustada tiimitööd ja luua koordinatsioonitahet tiimi sees, siis tiimiliikmete üksteise järel finishijoone ületamise korral teenib kumbki liige etapilt punkte; lisaks teenib need boonuspunktid ka tiim: Sprint - +1 punkt Põhisõit - +2 punkti
Intsidendist kaebamine kohtunikele Mis info on vajalik? Intsidendi toimumise aeg (ringi arv ja ajasektor) Kuhu esitada? Kaebuste esitamine toimub Foorumisse avalikus vormis etapiteema all. Kaua saab esitada? Kaebuste esitamise periood on terve võistluspäeva järgne päev!
Room Mode Practice/Qualifier/Race Room Privacy: Friends Only Room Name: Flyin' Miata Power Series Race Type: Race for Real Max. Number of Participants: Etapil osalejate arvu järgi
Sprint: Random Põhisõit: Random Variable Time Speed Rate 10x
Custom Weather: Random
Race Settings
BoP/Tuning Forbidden On Car Settings Off v.a Brake Balance Boost Off Slipstream strength Strong Visible Damage On Mechanical Damage Heavy Tyre Wear x 1 Fuel Depletion x 3 Refueling speed 10 Litre/sec Initial Fuel (45%) Grip Reduction Off Track Real Race Finish Delay 180 sec Nitrous/Overtaking System Usage Time Multiplier Default
Qualifier Settings: Time Limit 5 Minute(s) Qualifying Continuation Time 180 second(s) Tyre Wear (Qualifying) x 1 Fuel Consumption (Qualifying) x 3 Initial Fuel 45% Tank
Regulation Settings: One-Make BoP on Tyre Type Sport
Nitrous Cannot be Fitted Kart Usage Off
Penalty Settings: Shortcut Penalty Strong Wall Collision Penalty None Correct Vehicle Course After Wall Collision Off Car Collision Penalty On Pit Lane Line Cutting Penalty On Ghosting During Race None Flag Rules On
Limit Driving Options: Countersteering Assistance No Limit Active Stability Management (ASM) No Limit Driving Line Assist No Limit Traction Control No Limit ABS No Limit Auto-Drive No Limit
1. PlayStation Network (PSN) kasutajanimi 2. GTPlanet.eu võistlusnumber 3. Meeskond
Tiimid Tiimi moodustavad 2 liiget, kellel on sarnase disainiga livery'd. Etapilt puuduv meeskonnaliige toob meeskonnale 0 punkti, kuid meeskondadesse mitte kuuluvad sõitjad saavad kokkuleppel puuduvat meeskonna liiget asendada.
Külalised ja kaasasõitjad: Suvesarjas on kõik teretulnud sõitma. Külalise esimene sõit on alati H-rehviga, kuniks punktiskoor on avatud.
Soovitan tiimide koostamise peale mõelda. Ainult meeskonda kuulujatel on võimalus teenida etappidelt Boonus punkte.
Boonuspunktid (vimka): Et julgustada tiimitööd ja luua koordinatsioonitahet tiimi sees, siis tiimiliikmete üksteise järel finishijoone ületamise korral teenib kumbki liige etapilt punkte - Sprint - +0.5 punkt Põhisõit - +1 punkt[/spoiler]
See sari on läbi, ja milline sõit see oli! Mazda Miata osutus nii põnevaks kui ka väljakutsuvaks sõidukiks, mille ootamatu käitumine põhjustas mõned üllatused tulemustes. Need kõvad rehvid ei teinud asja sugugi lihtsamaks!
Suured õnnitlused Stenile esimese koha eest – see ei ole üllatus. Erilised kiidusõnad Linnukesele muljetavaldava sõidu eest, ja Toyle, kes ka lõpetas poodiumil. Viimase etapi tulemused olid täis ootamatuid pöördeid, mis tegid lõpptabeli põnevaks.
Suured õnnitlused ka Walkmani tiimile, Kuulius ja Indrek võitsid tiimidearvestuse!
Nimetatud sõitjatega võtan ühendust.
Suurepärane töö kõigilt, ja ootame juba järgmisi seiklusi!