
Valmistu selle suve lõplikuks adrenaliinisööstuks Mazda Miataga suvesarjas! See põnev sündmus hõlmab kuut intensiivset etappi, kus legendaarne Mazda Miata vallutab rajad. Me külastame ikoonilisi võidusõiduradu, mis on määratlenud autospordi ajaloo, alustades meistrivõistlusi näiteks legendaarse Daytona International Speedwayl, sarnaselt reaalsele MX-5 Cupile.
Iga etapp lubab suure kiirusega jälitusi, närvekõditavaid möödasõite ja mootorite möirgamist, kui juhid panevad end proovile mõnel kõige keerukamal ja austusväärsemal ringrajal. Olgu sa tulihingeline võidusõidufänn või spordis uus tulija, see suvesari toob kaasa katkematu põnevuse ja südant pumpava tegevuse. Kinnita turvavöö ja valmistu oma elu sõiduks!
VÕISTLUSAUTO
Mazda Roadster Touring Car Brand Central -> Cr.90,000
Rehvid: Sport
Seadistamine ja tuunimine keelatud. Autod on BoP-seades.
Kulud:kütus x 3
rehvid x 1
Kütusekogus stardis: 45%
VÕISTLUSKALENDER
0. etapp:
Willow Springs International Motorsports Park
12. juuni
1. etapp:
Daytona International Speedway
19. juuni
2. etapp
Tokyo Expressway - South Counterclockwise
26. juuni
3. etapp
Autódromo de Interlagos - Autódromo José Carlos Pace
3. juuli
4. etapp
Michelin Raceway Road Atlanta
10. juuli
5. etapp
Watkins Glen International
17. juuli
6. etapp
WeatherTech Raceway Laguna Seca
24. juuli
ETAPI ÜLESEHITUS
Lobby: Flyin' Miata Power Series
Lobby avatud: pärast AK'd
Kohaloleku kontroll ja Lobby optimeerimine: kl 22.00
Etapp:
kl 22.01 kvalifikatsioon 5 min,
kl 22.08 Sprint: ~15 min,
kl 22.25 Põhisõit ~30 min.
Starditüüp: lendstart
Stardijärjekord:
Sprint - Kvalifikatsiooni tulemuste järjestus (kiiremad ees);
Põhisõit - Sprindi tulemuste pööratud järjestus (aeglasemad ees).
BoP!
Rehvipõhine võrdsustussüsteem
Tingimused rehvisegude kasutamiseks:
1. Vaikimisi kõigil H-rehvisegu.
2. Medium rehvisegu, kui kaotatakse liidrile 15+ punkti.
3. Soft rehvisegu kui kaotatakse liidrile 25+ punkti.
Lihtsustatult: tabeli ülaosa sõidab Hardiga, alumine osa Softiga.
Jälgi BoP!ist tulenevalt rehvisegu nõudeid.
Määratud rehvisegu on üldtabelis igale sõitjale eraldi välja toodud.
PUNKTISÜSTEEM
Individuaalarvestus
Etapitulemused selguvad sprindi ja põhisõidust võidetud punktide kokkulöömisel. Punktid jagunevad etapil osavõtjate arvu põhineselt
Põhisõidu punktid: etapilt osavõtjate arvu põhine
Sprindi punktid: etapilt osavõtjate arvu põhine x 0.5
Lisapunktid:
Etapi kiireim ring (v.a. kvalifikatsiooni ring): +1 punkt
Kvalifikatsiooni võit: +1 punkt
Meeskonnaarvestus
Meeskondlikud tulemused võetakse meeskonna liikmete punktisumma keskmisest.
Etapilt puuduv meeskonnaliige toob meeskonnale 0 punkti. Meeskondadesse mitte kuuluvad sõitjad saavad kokkuleppel puuduvat meeskonna liiget asendada.
Boonuspunktid (vimka):
Et julgustada tiimitööd ja luua koordinatsioonitahet tiimi sees, siis tiimiliikmete üksteise järel finishijoone ületamise korral teenib kumbki liige etapilt punkte;
lisaks teenib need boonuspunktid ka tiim:
Sprint - +1 punkt
Põhisõit - +2 punkti
VÕIDUSÕIDU REEGLID
Mängupoolne karistustik+Dünaamiline ajaväärtus > Rajal piiridest (valge joon ja äärekivi) väljapool sõitmine
+00:03.000 > Kollaste lippude alas möödasõit
+00:03.000 > Boksi sisse- ja väljasõidu joonte ületamine
+01:00.000 > Autol keelatud juppide kasutamine; rehvireegli eiramine
Korraldajapoolne karistustik: määratud rehvisegu eiramine sõidus ja pehmema rehviga rajaletulek lisab lõppaega karistuse
+01:00.000Peakohtunik > StenNansten
Kohtunik > P2nkz ja sõbrad
Reeglid ja karistusedIntsidendist kaebamine kohtunikele
Mis info on vajalik? Intsidendi toimumise aeg (ringi arv ja ajasektor)
Kuhu esitada? Kaebuste esitamine toimub Foorumisse avalikus vormis etapiteema all.
Kaua saab esitada? Kaebuste esitamise periood on terve võistluspäeva järgne päev!
LOBBY SEADED
Room Mode Practice/Qualifier/Race
Room Privacy: Friends Only
Room Name: Flyin' Miata Power Series
Race Type: Race for Real
Max. Number of Participants: Etapil osalejate arvu järgi
Time/Weather Settings:
Weather Selection Method Custom Weather
Sprint: Random
Põhisõit: Random
Variable Time Speed Rate 10x
Custom Weather: Random
Race Settings
BoP/Tuning Forbidden On
Car Settings Off v.a Brake Balance
Boost Off
Slipstream strength Strong
Visible Damage On
Mechanical Damage Heavy
Tyre Wear x 1
Fuel Depletion x 3
Refueling speed 10 Litre/sec
Initial Fuel (45%)
Grip Reduction Off Track Real
Race Finish Delay 180 sec
Nitrous/Overtaking System Usage Time Multiplier Default
Qualifier Settings:
Time Limit 5 Minute(s)
Qualifying Continuation Time 180 second(s)
Tyre Wear (Qualifying) x 1
Fuel Consumption (Qualifying) x 3
Initial Fuel 45% Tank
Regulation Settings:
One-Make
BoP on
Tyre Type Sport
Nitrous Cannot be Fitted
Kart Usage Off
Penalty Settings:
Shortcut Penalty Strong
Wall Collision Penalty None
Correct Vehicle Course After Wall Collision Off
Car Collision Penalty On
Pit Lane Line Cutting Penalty On
Ghosting During Race None
Flag Rules On
Limit Driving Options:
Countersteering Assistance No Limit
Active Stability Management (ASM) No Limit
Driving Line Assist No Limit
Traction Control No Limit
ABS No Limit
Auto-Drive No Limit
REGISTREERUMINE
1. PlayStation Network (PSN) kasutajanimi
2. GTPlanet.eu võistlusnumber
3. Meeskond
Tiimid
Tiimi moodustavad 2 liiget, kellel on sarnase disainiga livery'd.
Etapilt puuduv meeskonnaliige toob meeskonnale 0 punkti, kuid meeskondadesse mitte kuuluvad sõitjad saavad kokkuleppel puuduvat meeskonna liiget asendada.
Külalised ja kaasasõitjad:
Suvesarjas on kõik teretulnud sõitma.
Külalise esimene sõit on alati H-rehviga, kuniks punktiskoor on avatud.
AUHINNAD
Auhinnafond.
Individuaalarvestuse TOP3: Auhindadeks meened
TOP1 meeskonnale Auhind selgumisel
Avatud on ka vabatahtlik auhinnafondi toetamise võimalus.
TulemusedTabelÜleskutse:
Tehke ja jagage Discordis Racing Photo'sid foorumi etapideteemade ja Discordi eventide jaoks;
disainige sarjale logo, tuleb logokonkurss.