2023 Tagasiside

Mis võiks järgmiseks hooajaks muuta (Saad valida kõike)

Autod
9
53%
Tiimid
2
12%
Sõidu pikkus
1
6%
Hooaja sisene BoP
0
Pole hääli
Tankimise kiirus
2
12%
Ilmastik
3
18%
 
Hääli kokku : 17

2023 Tagasiside

PostitusPostitas StenNansten » 07 Sept 2023, 10:01

Põhi osa hooajast on nüüd läbi ja võiks mõelda, mis järgmine aasta teema. Kindel vist see on, et selline terve aasta kord kuus etappidega formaat on hea lisada vähe variatsiooni meie võistlussarjade valikusse.

Enda isiklikud tähelepanekud sellest:
1) Autode võrdsus tiimiti klasside vahel, eriti Gr.1 võiks olla parem. Pigem panna hübriidid kokku omavahel või siis hübriidid välja jätta. Embakumba. Gr.2 ja Gr.3 väga suurt pole muud kui Polyphony Digital BoP peab muutuma.

2) Hooaja sisene rehvi BoP süsteem usun, töötas nii hästi kui sai ja leiab oma koha järgmine hooaeg sarnasel kujul.

3) 2 tunni pikkused sõidud on selline hea pikkus, ja pole liiga lühike ka, et ei saaks kestvussõiduks nimetada.

Järgmise hooaja eel:
1) Tuleb taas hääletus, mis sõite sõita hooaja siseselt tahaksime. Saab siia teemasse ka pakkuda oma kombosid, mis arvate, et võib osutuda populaarseks.

2) Kokku tuleks 8 etappi, saab hooaega suurendada kuna seekord võimalik juba jaanuaris pihta hakata.

3) Auto ja tiimide valiku plaan, et on tootjate järgi ja absoluutselt kõik tootjad, millel on igas klassis mingi auto. Või kui üks puudu jääb, asendab sarnasega. See veel selline uus toores idee.

4) Ning jääks kestvussõidu formaati kuigi on ka mõtteid olnud näiteks Super Formula hooaeg üle aasta kestva sarjana teha.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5844
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: 2023 Tagasiside

PostitusPostitas StenNansten » 07 Sept 2023, 10:04

Lisasin hääletuse ka nüüd hiljem millest mõned kiiremad vb jäid ilma, selle nägemisest.

Ilmastik seletaks ka, et Random asemel teeks midagi muud nagu vaataks internetist päris ilma välja sõiduks ja teeks selle järgi.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5844
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: 2023 Tagasiside

PostitusPostitas Lovvi » 07 Sept 2023, 10:07

Minu arust täitsa timm sari, et uuendada autosid ja kõik
Lovvi
Intern
Intern
 
Postitusi: 68
Liitunud: 10 Mär 2022, 17:52




 RealLovvi

Re: 2023 Tagasiside

PostitusPostitas P2nkz » 07 Sept 2023, 11:14

Hübriidi ja mittehübriidi osas nõus, et need tuleks lahus hoida. Gr1 sõitudes oli ilmselgelt näha kuidas Dodge oli jamas omadega nii küttekulu kui ka kiirenduse osas.

Omalt poolt lisaks Gr.4 autod ka valikusse ja kes teab, äkki veel mingi hullumeelse mõttena Gr.B autod?

Ma olen oma tiimiga super rahul, nende meestega võin järgmine aasta ka sõita.
P2nkz
Insener
Insener
 
Postitusi: 482
Liitunud: 09 Sept 2020, 8:25




 P2nkz

Re: 2023 Tagasiside

PostitusPostitas Pupujuku » 07 Sept 2023, 13:01

Meeldiks Gr4 autode lisamine. See annaks ka sellele uuele autode valiku süsteemile rohkem varianti. Ja see manuf. järgi valimine ka erasõitjatel on ka hea idee.
Pupujuku
Uustulnuk
Uustulnuk
 
Postitusi: 2
Liitunud: 31 Aug 2023, 16:36



Litsents: S

 Karlraisk

Re: 2023 Tagasiside

PostitusPostitas Tuhjuhan » 07 Sept 2023, 13:28

Meeldis tuunimise keeld, tankimise kiirus, sõitude pikkus, see, et etappidel olid pikad vahed, 12x aja muutus (24h sõidud)

1: Toetan ka GR4 autode lisamist
2. Rehvi Bop on hea aga rehvikulu võiks langetada ühe peale (muidu kipub kurvilisemal rajal softi eelis kaduma)
3. Üks etapp võiks olla GR B autodega näiteks Fishermans Ranchil. Kuna tankimist, rehvivahetust ei ole, siis teha kõigile 1 kohustuslik puhkepaus, näiteks 5 min (jutti 2 tundi VR-ga tundub veidi julm)
4. Hübriidid ja mittehübrid võiks lahus hoida.
5. Meeldib ka idee, et ilm pannakse paika selle järgi milline on antud paiga ilmaennustus. Enne sõitu anda kõigile aega, et sõidu seadetest vaadata milline ilm on tulemas.
Tuhjuhan
Guru
Guru
 
Postitusi: 526
Liitunud: 29 Juul 2018, 15:18





Re: 2023 Tagasiside

PostitusPostitas Sulevv330 » 07 Sept 2023, 14:02

Mulle meeldivad kõik ideed. Kõik võistlusklassid on toredad. Gr1 oli veits selline kehv. Aga vast saab sedagi võrdsemaks ajada.
Sulevv330
Entusiast
Entusiast
 
Postitusi: 201
Liitunud: 28 Apr 2020, 16:59




 Sulevv330

Re: 2023 Tagasiside

PostitusPostitas mth » 07 Sept 2023, 15:23

Väga tore sari aga sõidu pikkus võiks mingi 30 minutit olla :cool: äärmisel juhul tund :D
mth
Insener
Insener
 
Postitusi: 264
Liitunud: 09 Veebr 2021, 13:27




 mthyolo

Re: 2023 Tagasiside

PostitusPostitas StenNansten » 07 Sept 2023, 15:26

mth kirjutas:Väga tore sari aga sõidu pikkus võiks mingi 30 minutit olla :cool: äärmisel juhul tund :D

Selleks on meil muud sarjad ja needki lähevad pikemaks kui 1 tund mõnikord. :D
Palju küsid, niigi napilt saab seda sarja nimetada kestvussõitudeks.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5844
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: 2023 Tagasiside

PostitusPostitas Jyri_Ratas » 07 Sept 2023, 16:22

Rohkem masinaid võiks läbi sõitta hooaja jooksul. Tuua Gr4 sisse, hea mõte! Gr1 sõidud võiks ka jagada kaheks: LMP etapp, group C etapp.

Masinad võiksid olla ka kõik ühte aukku võrdsuse huvides (kui LMP, siis kõigil LMP; kui Group C, siis kõigil Group C; Gr1 VGTd ei ole omavahel võrdsed vist üldse?).
Kasutaja avatar
Jyri_Ratas
Insener
Insener
 
Postitusi: 437
Liitunud: 08 Nov 2020, 17:58





Re: 2023 Tagasiside

PostitusPostitas StenNansten » 07 Sept 2023, 16:50

Jyri_Ratas kirjutas:Rohkem masinaid võiks läbi sõitta hooaja jooksul. Tuua Gr4 sisse, hea mõte! Gr1 sõidud võiks ka jagada kaheks: LMP etapp, group C etapp.

Masinad võiksid olla ka kõik ühte aukku võrdsuse huvides (kui LMP, siis kõigil LMP; kui Group C, siis kõigil Group C; Gr1 VGTd ei ole omavahel võrdsed vist üldse?).

Gr.1 pigem nii:
    Hübriidid
    Mitte-hübriidid
    Grupp C

VGTd saavad väga ilusti hakkama vs päris masinad, kui õiges kategoorias mis välja tõin.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5844
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: 2023 Tagasiside

PostitusPostitas Rajareits » 07 Sept 2023, 18:30

Group C mõte meeldib mulle väga! Fännan neid palju, aga tundub veider 40 aastat vanema tehnoloogiaga võidu panna.

Nädala sees kaks tundi on hea. Võib rohkem, vähem ei raatsiks.

Eks võrdsemaks teeb ikka kui kõigil on üks- ja sama auto. Või siis tõesti, väga sarnased autod. Group C reeglid on võrdsed, autod nende järgi ka tehtud. Aga.. Miks mitte samade autodega? Kaob igasugu kisa ära. Livery editoriga saab igaüks oma nägemuse juurde visata ja minu jaoks on ikka kõik kuidagi erinev. Ei häiriks üldse et kõigil samad tuled on. Oleks vähem hala (mitte et seda tegelikult praegu palju kuuleks).

Kui kasutada erinevaid autosid, siis teeks ise tankimise kiiremaks. Siis janusemad kannatavad vähem. Juua pikal joogipausil hea, aga tegelt saab ju kiiremini ka juua. :D
Päris kestvussõitudes käiakse tankimas tihemini kui rehve vahetamas.

Ilma tahaks vahelduvamat. Vihm on osadele jah väga õudne, aga mu meelest lööb mõnusalt kaardipaki sassi ning kokkuvõttes võiks asi põnevam, närvekõditavam tulla.
Sel puhul muidugi, nagu eilegi tekkis küsimus, on see rehvi BoP. Kui kojamehed käima lähevad, kas siis võib kohe boksi minna rehve vahetama? Kunas tagasi hardi peale kolima peab? Kui terve sõit vihmas on, siis BoPd pole?
Päris sarjades karistatakse kiireid lisakaaluga. Kui ära kaotada päris BoP, siis võiks lisakaaluga ise kiireid karistada.
Kasutaja avatar
Rajareits
Guru
Guru
 
Postitusi: 677
Liitunud: 28 Jaan 2012, 12:19
Asukoht: Viljandi



Litsents: S

 Rajareits

Re: 2023 Tagasiside

PostitusPostitas StenNansten » 07 Sept 2023, 19:54

Rajareits kirjutas:Group C mõte meeldib mulle väga! Fännan neid palju, aga tundub veider 40 aastat vanema tehnoloogiaga võidu panna.

Nädala sees kaks tundi on hea. Võib rohkem, vähem ei raatsiks.

Eks võrdsemaks teeb ikka kui kõigil on üks- ja sama auto. Või siis tõesti, väga sarnased autod. Group C reeglid on võrdsed, autod nende järgi ka tehtud. Aga.. Miks mitte samade autodega? Kaob igasugu kisa ära. Livery editoriga saab igaüks oma nägemuse juurde visata ja minu jaoks on ikka kõik kuidagi erinev. Ei häiriks üldse et kõigil samad tuled on. Oleks vähem hala (mitte et seda tegelikult praegu palju kuuleks).

Kui kasutada erinevaid autosid, siis teeks ise tankimise kiiremaks. Siis janusemad kannatavad vähem. Juua pikal joogipausil hea, aga tegelt saab ju kiiremini ka juua. :D
Päris kestvussõitudes käiakse tankimas tihemini kui rehve vahetamas.

Ilma tahaks vahelduvamat. Vihm on osadele jah väga õudne, aga mu meelest lööb mõnusalt kaardipaki sassi ning kokkuvõttes võiks asi põnevam, närvekõditavam tulla.
Sel puhul muidugi, nagu eilegi tekkis küsimus, on see rehvi BoP. Kui kojamehed käima lähevad, kas siis võib kohe boksi minna rehve vahetama? Kunas tagasi hardi peale kolima peab? Kui terve sõit vihmas on, siis BoPd pole?
Päris sarjades karistatakse kiireid lisakaaluga. Kui ära kaotada päris BoP, siis võiks lisakaaluga ise kiireid karistada.

Võib one-make sõite ka panna lisaks, eks näis sellega hiljem mis.

Tankimine on hetkel 1-2x sõidu jooksul kõikide klasside peale ühes sõidus. Ilmselt läheb käiku Tuhjuhani soovitus rehvikulu 1x peale.
Rehvidega on lihtne, iga vahe on optimaalne rehv tulbas, alt üles Slikk-Inter-Wet. Slikk kannatab tegelikult veel umbes pool tulpa kõrgemale kuni juhitamatuks muutub. Mida pehmem rehv, seda kõrgem see limiit on slikkidel aga kui juba asi seal maal, interiga võidab nkn.

Lisakaalu teema hetkel võimatu kuna pole moodust kuidas kontrollida seda.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5844
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: 2023 Tagasiside

PostitusPostitas Rajareits » 07 Sept 2023, 20:09

Ai rehvidega ma mõtlesin just neil, kes tehniliselt peaks kehva rehviga sõitma. Kui sajab, siis kõigil võrdne.
Kasutaja avatar
Rajareits
Guru
Guru
 
Postitusi: 677
Liitunud: 28 Jaan 2012, 12:19
Asukoht: Viljandi



Litsents: S

 Rajareits

Re: 2023 Tagasiside

PostitusPostitas StenNansten » 07 Sept 2023, 21:28

Rajareits kirjutas:Ai rehvidega ma mõtlesin just neil, kes tehniliselt peaks kehva rehviga sõitma. Kui sajab, siis kõigil võrdne.

Siis oleme me kõik ühel rehvil jah, selles osas väga muid võimalusi/valikuid pole.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5844
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: 2023 Tagasiside

PostitusPostitas StenNansten » 19 Okt 2023, 10:48

Nüüd kui hooaeg on läbi, avalikustaks kava, mis enne järgmist hooaega koos paika paneme hääletustega:

1) Võistluskalender (Autoklass - Rada - Sõidu pikkus (Mitte üle 2 tunni))
2) Autode ja tiimide süsteem
3) Seadistamise võimalused

1.hääletus siis tuleb järgmine nädal
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5844
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten


Mine 2023 Kestvussõidud



Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


GRAN TURISMO - The Real Driving Simulator
GAMEZONE