3. etapp: Tokyo Expressway-South Counterclockwise 24.11.2022

Re: 3. etapp: Tokyo Expressway-South Counterclockwise 24.11.

PostitusPostitas I-N-D-R-E-K » 25 Nov 2022, 12:15

Hommik. Rääkisin Matiga nüüd tööl sellest olukorrast. Ta ütles et tegelikult viimased 2 ringi käis kassi-hiire mäng. Kapral lasi meelega mõned kurvid pikaks ja jäi kohati uimerdama, aga ega sellepärast Kramp tast mööda ei sõitnud vaid hoidis vahet. Sellepärast ta otsustaski lõpus nii teha. Samas on hea et see juhtus sest tõi välja selle süsteemi kitsaskoha. Võibolla oleks mõtekas kahe sõidu ajad kokkuliita ja järgmine etapp oleks selle alusel. Siis ei oleks seda skeemitamist kahe sõidu vahel. Või siis rehvid vastavalt üldtabeli järgi. See oleks siis enamvähem sama mis kaalu vähendamisega oli kunagi.
Viimati muutis I-N-D-R-E-K, 25 Nov 2022, 12:21, muudetud 1 kord kokku.
I-N-D-R-E-K
Guru
Guru
 
Postitusi: 785
Liitunud: 07 Juul 2017, 15:05





Re: 3. etapp: Tokyo Expressway-South Counterclockwise 24.11.

PostitusPostitas Sulevv330 » 25 Nov 2022, 12:19

Kui Kapral oli softidel ja Kramp mediumitega siis on päris keeruline iga väiksema eksimusega mööduda. Eriti kui veel autod pole võrdsed. Et sellekaela ajada et Kramp ei läinud mööda. Ja juba see jutt et jäi meelega varem uimerdama on Kaprali süü juba algselt
Sulevv330
Entusiast
Entusiast
 
Postitusi: 200
Liitunud: 28 Apr 2020, 16:59




 Sulevv330

Re: 3. etapp: Tokyo Expressway-South Counterclockwise 24.11.

PostitusPostitas I-N-D-R-E-K » 25 Nov 2022, 12:26

Selge see et midagi toimus juba mitu ringi enne lõppu, sest muidu ma poleks neile järgi jõudnud. Tundub selline pada sõimab katelt olukord ja mõlemad on mustad. Ei ole rassistlik väljaütlemine.
I-N-D-R-E-K
Guru
Guru
 
Postitusi: 785
Liitunud: 07 Juul 2017, 15:05





Re: 3. etapp: Tokyo Expressway-South Counterclockwise 24.11.

PostitusPostitas bosatos » 25 Nov 2022, 12:44

Vahet ei ole, oli mis oli aga nüüd selgub kohtuniku otsusest, kuidas tulevikus võib samas olukorras käituda. Üldiselt mina väga konfliktide ei otsi. Kuna eile oli auto hea, siis vb surusin natuke rohkem, kui tavaliselt (Kuuliusega olid mõned momendid aga jäime mõlemad ellu).
Kasutaja avatar
bosatos
Entusiast
Entusiast
 
Postitusi: 148
Liitunud: 11 Nov 2013, 21:08
Asukoht: Võrumaa




 Kramp86

Re: 3. etapp: Tokyo Expressway-South Counterclockwise 24.11.

PostitusPostitas Nikson » 25 Nov 2022, 13:41

Seda nimelt koha loovutamist ma kartsin ka, et tegema hakatakse. Kahe toa puhul olnuks see keeruline, kuna ei tea mis aegu teises toas sõidetakse, aga ühe toa plus jällegi see, et teise sõidu alustamist ei pea kaua ootama. Kahjuks eile uuendusega ei lisatud seda, et lobby's peale sõitu tulemusi näeb. Nagu GTS oli. Olnuks ka kahe toa puhul lihtsam järjestust paika panna. On sellega mis on.
Ega seda koha loovutamist ju keelata ka saa. Aga võib mingi reegli teha, et finishi sirgel enne lõppu seda silmnähtavalt nimelt ära keelata. Mängige kassi ja hiirt ringi ajal. Kaotate ka sekundeid selle mängimisega ise ju.
Mihkel Autopolises ka tegi midagi sarnast järsu pidurdamiseks enne joont Lovvi vastu.
Võite oma pakkumisi ka asja lahendamiseks teha. Kui seda on vaja lahendada.
Pilt
Nikson
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5086
Liitunud: 25 Jaan 2012, 21:08
Asukoht: Valga/Vantaa



Litsents: S

 Nikson

Re: 3. etapp: Tokyo Expressway-South Counterclockwise 24.11.

PostitusPostitas Jyri_Ratas » 25 Nov 2022, 13:48

7.kategooria intsident
Tähendab tahtlikku intsidenti rajal, mis on auto telemeetrialt ilmselge või enda tunnistatud tegevus võistlusjärgselt.
Kasutaja avatar
Jyri_Ratas
Insener
Insener
 
Postitusi: 435
Liitunud: 08 Nov 2020, 17:58





Re: 3. etapp: Tokyo Expressway-South Counterclockwise 24.11.

PostitusPostitas mth » 25 Nov 2022, 13:48

Üldtabeli järgi rehvide paikapanemine mõlemaks sõiduks elimineeriks selle trikitamise tõepoolest, või miks ka mitte viimase sõidu tulemuste järgi. Seljuhul oleks siis sama rehv kasutada mõlemas sõidus. Eks nädal aega saame siin arutada mis see parim lahendus on.

Selge on see, et kui esimese sõidu tulemuste põhjal teise sõidu rehvid paika pannakse, siis jääb ka skeemitamine. See on muidugi õige point, et kassi-hiirt mängides kaotavad ajaliselt mõlemad.

Mõistlik oleks see olukord lahendada, samas võib seda võtta ka kui antud sarja eripära :)
mth
Insener
Insener
 
Postitusi: 263
Liitunud: 09 Veebr 2021, 13:27




 mthyolo

Re: 3. etapp: Tokyo Expressway-South Counterclockwise 24.11.

PostitusPostitas Sulevv330 » 25 Nov 2022, 13:55

Ah on mis on. Lükake üle joone kui näed et hakkab ees enne joont uimama. :-D
Sulevv330
Entusiast
Entusiast
 
Postitusi: 200
Liitunud: 28 Apr 2020, 16:59




 Sulevv330

Re: 3. etapp: Tokyo Expressway-South Counterclockwise 24.11.

PostitusPostitas bosatos » 25 Nov 2022, 14:11

Kui teises sõidus jääks samad rehvid, kuid stardirivi pööraks vastupidiseks nagu eelmisel aastal?
Kasutaja avatar
bosatos
Entusiast
Entusiast
 
Postitusi: 148
Liitunud: 11 Nov 2013, 21:08
Asukoht: Võrumaa




 Kramp86

Re: 3. etapp: Tokyo Expressway-South Counterclockwise 24.11.

PostitusPostitas mth » 25 Nov 2022, 14:30

bosatos kirjutas:Kui teises sõidus jääks samad rehvid, kuid stardirivi pööraks vastupidiseks nagu eelmisel aastal?

Nüüd kus mäng seda võimaldab, tundub see väga mõistlik lahendus.

Nüüd küsimus, kas rehvid määrab üldtabeliseis (minu eelistus) või viimase etapi tulemus.
mth
Insener
Insener
 
Postitusi: 263
Liitunud: 09 Veebr 2021, 13:27




 mthyolo

Re: 3. etapp: Tokyo Expressway-South Counterclockwise 24.11.

PostitusPostitas I-N-D-R-E-K » 25 Nov 2022, 14:54

Pole juba jupp aega nii kirgliku foorumi kasutamist olnud, põnev kohe. Olen ka seda meelt et üldtabeli järgi oleks tasavägisem sõita. See oleks siis põhimõtteliselt sama mis kunagi kaalu jaotamisega oli.
I-N-D-R-E-K
Guru
Guru
 
Postitusi: 785
Liitunud: 07 Juul 2017, 15:05





Re: 3. etapp: Tokyo Expressway-South Counterclockwise 24.11.

PostitusPostitas Jyri_Ratas » 25 Nov 2022, 15:02

mth kirjutas:
Nüüd küsimus, kas rehvid määrab üldtabeliseis (minu eelistus) või viimase etapi tulemus.

Viimase sõidu tulemuste järgi, jumala hea. Ongi liiga igav olnud see sari meil. Isegi hevidämmmm on maha keeratud. Ja kui mingeid intsidente tulemas on, siis miks meil on kohtunikud? Küll nad asjad paikka panevad. Neile on ka mingit tööd vaja, muidu molutavad seal ainult ja mingit muud kasu pole neist.
Kasutaja avatar
Jyri_Ratas
Insener
Insener
 
Postitusi: 435
Liitunud: 08 Nov 2020, 17:58





Re: 3. etapp: Tokyo Expressway-South Counterclockwise 24.11.

PostitusPostitas Sulevv330 » 25 Nov 2022, 15:53

Punktitabeli järgi oleks pidand kohe siis alguses tegema. Nüüd on seal phm esikoha meeste karistamine. Õnneks mina seal pole aga mõni saab siis päris mitu sõitu nende hardidega nüüd nühkida jälle. Mulle meeldib praegune olukord ka. Esimene sõit täitsa musta auku kukud siis on võimalus veel parandada midagi. Ja et ma kunagi veel softiga tahaks sõita äkki siis peaksin punktitabeli lõppu kukkuma ?
Sulevv330
Entusiast
Entusiast
 
Postitusi: 200
Liitunud: 28 Apr 2020, 16:59




 Sulevv330

Re: 3. etapp: Tokyo Expressway-South Counterclockwise 24.11.

PostitusPostitas Jyri_Ratas » 25 Nov 2022, 15:59

Sulevv330 kirjutas:Nüüd on seal phm esikoha meeste karistamine.

Ma terve sarja H-sussiga nühkinud. Ma karistan iseennast.
bosatos kirjutas:Kaebus!

Tahaks vidjo näha.
Kasutaja avatar
Jyri_Ratas
Insener
Insener
 
Postitusi: 435
Liitunud: 08 Nov 2020, 17:58





Re: 3. etapp: Tokyo Expressway-South Counterclockwise 24.11.

PostitusPostitas Tuhjuhan » 25 Nov 2022, 16:57

Leian, et praeguste reeglite järgi lõpus hoo maha võtmine ei ole keelatud. Tagant tulija saa ise otsustada, kas võtab samuti hoo maha ja kaotab aega kuid saab järgmiseks sõiduks paremad rehvid või sõidab täie hooga lõpuni lootes, et ajaline võit on väärt halvemaid rehve. Küll aga on keelatud keset sirget pidurdamine kui keegi on, kasvõi poole autoga, tuules. Võtnuks Kapral kohe lõpusirge alguses jala gaasipedaalilt olnuks, minu silmis, kõik ok.
ps Pakun variandi, et esimesele sõidule antakse rehvid üldseisu põhjal ja teisele esimese sõidu tulemuste järgi.
Tuhjuhan
Guru
Guru
 
Postitusi: 523
Liitunud: 29 Juul 2018, 15:18





Re: 3. etapp: Tokyo Expressway-South Counterclockwise 24.11.

PostitusPostitas bosatos » 25 Nov 2022, 18:24

Minu eesmärk pole karistus Kapralile vm, kuna ma nagunii sõidan poole kohaga siis punktid mine väga ei huvita. Aga lihtsalt võiks leida mingi lahenduse, et selline farss ei korduks... või siis teha nii, et ongi kõik lubatud mis oleks ka omamoodi huvitav
Kasutaja avatar
bosatos
Entusiast
Entusiast
 
Postitusi: 148
Liitunud: 11 Nov 2013, 21:08
Asukoht: Võrumaa




 Kramp86

Re: 3. etapp: Tokyo Expressway-South Counterclockwise 24.11.

PostitusPostitas mth » 25 Nov 2022, 18:56

Sulevv330 kirjutas:Punktitabeli järgi oleks pidand kohe siis alguses tegema. Nüüd on seal phm esikoha meeste karistamine.

Esikoha meeste karistamine ongi ju tegelikult BoP'i mõte, et selles mõttes pole seal nagu midagi protestida ja minu arvates olekski võinud seda boppi teha üldtabeli järgi, mitte viimase sõidu tulemuse järgi. kokkuvõttes on eesmärk ju sama, kiiremaid teha aeglasemaks ja aeglasemaid kiiremaks, et oleks rohkem võidusõitu.

Esimeses sõidus skeemitamise vastu on ainult üks rohi - teise sõidu rehvid ei sõltu esimese sõidu tulemustest. Iga teise variandiga jääb see skeemitamise võimalus.

Skeemitamise võimalus jääb ka loomulikult üldtabeli põhjal, aga see on keerulisem tänu 2 sõidu aegade liitmisele ja kokkuvõttes ei mängi ka see nii suurt rolli kuna lõpptulemuse järgi jagatakse ka punkte. Eilse sõidu põhjal ütleks, et põhimõtteliselt oli võimalik kavalusega esimeses sidus tagantpoolt viiendaks jääda ja teises sõidus softiga ennast kokkuvõttes esimeseks sõita...
mth
Insener
Insener
 
Postitusi: 263
Liitunud: 09 Veebr 2021, 13:27




 mthyolo

Re: 3. etapp: Tokyo Expressway-South Counterclockwise 24.11.

PostitusPostitas Sulevv330 » 25 Nov 2022, 20:34

Meelita palju sa tahad. Nagu näha oli kehvema rehvi mehed ikka ees. Softimeestel kõik kandikuga käes aga lihtsalt ei kasutata seda :) ja no see kavalus on ju kõigil võimalik. Nagu Nikson ütles et kui tahad uimerda. Ise kaotad aega.

Kõik juba niguini maha keeratud. Light dam. Mingit pitti ei ole.
Sulevv330
Entusiast
Entusiast
 
Postitusi: 200
Liitunud: 28 Apr 2020, 16:59




 Sulevv330

Re: 3. etapp: Tokyo Expressway-South Counterclockwise 24.11.

PostitusPostitas Nikson » 25 Nov 2022, 22:10

Ma arvan, et jääb nii nagu on. Nagu ennem kirjutasin, siis seda asja ma arvasin, et teatud võivad teha. Eks mingi aja kaotus on, aga mis teha. Küll aga keelan sellise tegevuse ära nüüd finishi sirgel pidurdamisega. Mihkel tegi seda Autopolises ja Kapral ka siin rajal. Vaatasin seda viimast ringi. Eks kassi hiire mäng käis jah. Hoo võib maha lasta finishi sirgel, aga pidurdamise keelan ära.
Pidurdamise eest määran järgmiseks sõiduks klass kehvemad rehvid. Kui juba on Hardid, siis kandub edasi järgimsesse sõitu, kus seda karistust saab kanda.
Pilt
Nikson
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5086
Liitunud: 25 Jaan 2012, 21:08
Asukoht: Valga/Vantaa



Litsents: S

 Nikson

Re: 3. etapp: Tokyo Expressway-South Counterclockwise 24.11.

PostitusPostitas Jyri_Ratas » 25 Nov 2022, 22:21

Aga ikkagi: 7. kategooria intsident oli.
Kasutaja avatar
Jyri_Ratas
Insener
Insener
 
Postitusi: 435
Liitunud: 08 Nov 2020, 17:58





EelmineJärgmine

Mine GT3 Tournament Vol.3 2022/23



Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


GRAN TURISMO - The Real Driving Simulator
GAMEZONE