Tuunimine ja seadistamine

Tuunimine ja seadistamine

PostitusPostitas StenNansten » 19 Juul 2023, 23:42

Siin võib vestelda ja küsida abi Gran Turismo 7s tuunimise ja seadistamise teemal.

Universaalne lihtsustatud algseade tavaautodele (v1.41)
Spoiler: näita
NB! See seade on sihitud Racing rehvidele asfalt teekattega ringradadele!

Fully Customisable Suspension
Body Height Adjustments > Võimalikult madalaks.
Anti-Roll Bar > Lv.8 / Lv.8
Damping Ratio (Compression) > 20% / 20%
Damping Ration (Expansion) > 30% / 30%
Natural Frequency > 3.00Hz
Negative Camber Angle > 2.0 / 2.0 kraadi
Toe Angle > 0.00 kraadi / 0.00 kraadi

Fully Customisable Differential
Initial Torque > Lv.10
Acceleration Sensitivity > Lv.15
Braking Sensitivity > Lv.5


Universaalne algseade tavaautodele (v1.41)
Spoiler: näita
Fully Customisable Suspension
Body Height Adjustments
Madalam auto on stabiilsem ja aerodünaamilisem. Kui auto ei käitu õigesti, tõsta seda!

    Asfalt > Võimalikult madalaks.
    Kruus > Võimalikult kõrgeks, soovil madaldada kuni hüpetest maandumisel auto kerele ei maandu.

Anti-Roll Bar
Auto kere kaldumine küljelt küljele

    Asfalt > Lv.8 / Lv.8
    Kruus > Lv.4 / Lv.6

Damping Ratio (Compression)
Aeglustab vedru liikumist kokku

    Asfalt >20% / 20%
        Kruus > 40% / 40%

      Damping Ration (Expansion)
      Aeglustab vedru liikumist lahti

        Asfalt > 30% / 30%
        Kruus > 50% / 50%

      Natural Frequency
      Vedru tihedus, ees jäigem teeb autot alajuhitavamaks, taga jäigem ülejuhitavamaks.

        Racing rehvid > 3.00+Hz
        Sport rehvid> 2.00Hz
        Comfort ja kruusa rehvid > 1.50Hz

      Negative Camber Angle
      Ratta negatiivne kalle, aitab rehvidel hoida kurvis pidamist paremini. Mida suurema kiirusega ja pidamisega kurvid, seda rohkem kallet on parem./i]

        Racing rehvid > 2.0 / 2.0 kraadi
        Sport rehvid > 1.5 / 1.5 kraadi
        Comfort rehvid > 1.0 / 1.0 kraadi
        Kruusa rehvid > 0.5 / 0.0 kraadi

      Toe Angle
      [i]Rataste nurk ülalt vaadates. Rattad sissepoole annab stabiilsust sirgel aga risk alajuhitavusele. Rattad väljapoole vastupidi efektiga. Sirged rattad on maksimeeritud sirge kiiruseks.


        0.00 kraadi / 0.00 kraadi

      Fully Customisable Differential
      Initial Torque
      Ülejuhitavam ja ettearvamatum (5-60) Alajuhitavam ja ettearvatavam. Kui kuskil üks ratas käib tühja, sättida kõrgemale seadet.

        FF > Lv.10
        FR / MR / RR > Lv.8
        4WD > Lv.5 / Lv.8
        Kruus > Lv.60 / Lv.60

      Acceleration Sensitivity
      Sama mõju mis "Inital Torque" aga liiga kõrge väärtus teeb auto ebastabiilsemaks, kui gaasi kergitada.

        FF > Lv.20
        FR / MR / RR > Lv.15
        4WD > Lv.5 / Lv.15
        Kruus > Lv.60 / Lv.60

      Braking Sensitivity
      Sama mõju mis "Inital Torque". Kui pidurdusel tekib alajuhitavus, tõsta seda väärtust.

        Lv.5

      Auto spetsiifilised seadistused (GTPlanet.net LINK)


Mootori vahetuse võimalused (v1.48)
Spoiler: näita
AMG
M158-AMG-GT3-'20 (Mercedes-AMG GT3 '20) R
    Mercedes-Benz 190 E 2.5-16 Evolution II '91

Audi
BYH-R8 (R8 4.2 FSI R Tronic '07)
    Audi TTS Coupe '14
    Toyota MR2 GT-S '97

R5-20vT-Quattro-Pikes (Sport Quattro S1 Pikes Peak '87) R
    Volkswagen Golf I GTI '83

BMW
P65B44-Z4 (Z4 GT3 '11) R
    BMW 3.0 CSL '73
    BMW M3 Coupe '03

Bugatti
8.0-WR16-64v4T-Chiron (Chiron '16)
    Chevrolet Corvette ZR1 (C6) '09
    Dodge Viper GTS '13
    Lamborghini Huracan LP 610-4 '15
    Lexus RC F '14
    Nissan GT-R NISMO '17

Chevrolet
LS9-Corvette (Corvette ZR1 (C6) '09)
    Pontiac Firebird Trans Am '78

LT1-Corvette (Corvette Stingray (C7) '14)
    Mazda Roadster S (ND) '15

LT4-Camaro (Camaro ZL1 1LE Package '18)
    Chevrolet Camaro Z28 ’69
    TVR Tuscan Speed 6 '00

LT5-Corvette-C7 (Corvette C7 ZR1 '19)
    Chevrolet Corvette (C1) '58
    Chevrolet Corvette Sting Ray Sport Coupé (C2) '63
    Chevrolet Corvette Stingray Convertible (C3) '69
    Chevrolet Corvette Stingray L46 350 (C3) '69
    Chevrolet Corvette C4 ZR-1 ’89
    Nissan Silvia K’s Type S (S14) '94
    Nissan Silvia K’s Aero (S14) '96
    Subaru BRZ STI Sport '18
    Toyota 86 GT "Limited" '16

Dodge
Hellcat-Charger (Charger SRT Hellcat '15)
    Dodge Challenger R/T '70
    Jeep Willys MB ‘45
    Plymouth Superbird '70

Demon-Challenger (Challenger SRT Demon '18)
    Dodge Charger R/T 426 Hemi '68

Ferrari
F136F-458 (458 Italia '09)
    Alfa Romeo 4C '14

F140B-Enzo (Enzo '02)
    Ferrari F40 ‘92

Ford
Coyote-5.0L-Mustang (Mustang GT Premium Fastback '15)
    DeTomaso Pantera '71
    Ford Mustang Mach 1 '71

V8-Ford-GT-LM-Test (GT LM Spec II Test Car) R
    Ford Focus RS '18

Voodoo-5.2L-GT350R (Shelby GT350R '16)
    Ford Mustang Boss 429 ’69
    Ford Roadster '32
    Shelby G.T.350 '65

Garage RCR
K24A-Civic (Civic)
    Honda Civic Type R (EK) '97
    Honda Civic Type R (EK) Touring Car
    Honda Integra Type R (DC2) '95
    Nissan Sileighty '98

Greening Auto Company
Windsor-351-Maverick (GAC Maverick)
    Ford Mustang Gr.3 Road Car
    Ford Shelby GT350R ’16
    Ford F-150 SVT Raptor '11
    Porsche Cayman GT4 '16

Honda
K20C1-Civic-'20 (Civic Type R Limited Edition (FK8) '20)
    Abarth 595 SS ‘70
    Honda Beat '91
    Honda Civic (EK) Type R '98
    Honda Integra (DC2) Type R '98
    Mini Cooper S '65

Honda-HR-414E-NSX (NSX GT500 '16) R
    Amuse S2000 GT1
    Garage RCR Civic
    Honda NSX Type R '92
    Honda NSX Type R '02
    Subaru BRZ Drift Car

Honda-2&4-SE75E-2&4 (Project 2&4 Powered by RC213V)
    Honda S800 '66
    Honda S660 '16

B18C-Integra-'98 (Integra Type-R (DC2) '98)
    Honda Civic SiR・II (EG) '93

Jaguar
V12-XJR-9 (XJR-9 '88)R
    Jaguar XJ220 '92

Lamborghini
L539-Aventador-SV (Aventador LP750-4 Superveloce '15)
    Lamborghini Countach 25th Anniversary ‘88

Lexus
3UZ-FE-SC430 (SC430 GT500 '08) R
    Toyota Crown Athlete G
    Toyota Tundra TRD Pro '19

LR-GUE-LFA (LFA '10)
    Toyota GR Supra RZ '20
    Toyota Alphard Executive Lounge '18

Mazda
13B-REW-RX-7 (RX-7 Spirit R Type A (FD) '02)
    Mazda Eunos Roadster NA '89
    Suzuki Cappuccino '91

R26B-787B (787B '91) R
    Mazda 3 X Burgundy Selection '19
    Mazda Atenza Gr.3 Road Car
    Mazda RX-7 Spirit R (FD) '02
    Mazda RX-7 GT-X (FC) '90
    Mazda RX-8 Spirit R '12

Mitsubishi
Evo-Final-Gr.B (Mitsubishi Lancer Evolution Final Gr.B) R
    Mitsubishi Lancer Evolution III GSR '95
    Mitsubishi Lancer Evolution IV GSR '96
    Mitsubishi Lancer Evolution V GSR '98
    Mitsubishi Lancer Evolution VI GSR T.M. EDITION Special Color Package '99
    Mitsubishi Lancer Evolution IX MR GSR '06

Nissan
Nissan-LZ20B-Skyline (Skyline Super Silhouette Group 5 '84) R
    GReddy Fugu Z
    Nissan Skyline Hard Top 2000GT-R (KPGC10) '70
    Nissan Skyline 2000GT-R (KPGC110) '73

SR20DET-Silvia-S15 (Silvia Spec-R Aero (S15) '02)
    Nissan Silvia S13 Ks '90
    Nissan Fairlady Z 432 '69

VK45DE-GT-R (GT-R Nismo GT500 '16) R
    Nissan Fairlady Z (Z34) '08

VRH35Z-R92CP (R92CP '92) R
    Nissan Skyline R33 GT-R V-Spec '97
    Nissan Skyline R34 GT-R V-Spec II Nür '02
    Nissan Skyline GT-R V・spec II (R32) '94

RB26DETT-GT-R-R34 (Nissan Skyline R34 GT-R V-Spec II Nur '02)
    Nissan Fairlady Z Version S (Z33) '07

VR38DETT-GT-R-Nismo (GT-R Nismo '17)
    Alpine A110 Première Édition '17
    Lancia Delta HF Integrale '91
    Mitsubishi Lancer Evolution Final Edition Gr.B Road Car
    Nissan 180SX Type X '96
    Nissan Fairlady Z 300ZX
    Nissan Silvia Touring Car
    Nissan GT-R NISMO (R32) '90
    Nissan Z Performance '23
    Nismo 400R '95

Pagani
M158-AMG-Huayra (Huayra '13)
    Toyota Supra RZ '97

Porsche
959.50-959 (Porsche 959 '87)
    Porsche 356 A/1500 GS Carrera '56
    Porsche 911 Carrera RS (901) '73
    Porsche 911 Carrera RS (964) '92

M64/03-911 (911 Carrera RS (964) '92)
    Volkswagen 1200 '66
    Volkswagen Sambabus '62

M97/80-911 (911 RSR (991) '17) R
    Porsche 911 930 Turbo ‘81
    Porsche 911 (997) GT3 '09
    Porsche 911 GT3 RS '16

Roadster Shop
LS7-Rampage (Rampage)
    Amuse NISMO 380rs Super Leggera
    Chevrolet Corvette C7 Gr.3 Road Car
    DeLorean DMC-12 S2 '04
    Honda NSX Gr.4
    Nissan Fairlady 240ZG (HS30) '71
    Re Amemiya FD3S

RUF
CTR38-CTR3 (CTR3)
    Porsche 911 Carrera RS (993) '95
    Subaru WRX Gr.B Road Car

Subaru
LS7-BRZ (BRZ Drift Car '17) R
    Bugatti Veyron Gr.4
    Lexus LC500 '17
    Nissan Silvia Q's (S13) '88
    Nissan GT-R Premium Edition '17

Suzuki
H25A-Escudo (V6 Escudo Pikes Peak Special '98) R
    Mitsubishi Lancer Evolution X Final '15
    Mitsubishi GTO Twin Turbo '91

V8-Suzuki-VGT-Gr.3 (Vision Gran Turismo Gr.3) R
    Alfa Romeo 4C Gr.3 Road Car
    BMW M3 Evolution '89
    Subaru BRZ S '15

K14C-Swift (Swift Sport '17)
    Suzuki Jimny XC '18

Toyota
2JZ-GTE-Supra (Toyota Supra RZ '97)
    Nissan Silvia S15 Spec R '02
    Subaru BRZ S '21
    Toyota GR86 RZ '21
    Toyota GR Corolla MORIZO Edition '22
    Toyota GR Supra RZ '19
    Toyota GR Yaris '20
    Toyota Supra 3.0GT Turbo A '88

3E-GTE-MR2 (MR2 GT-S '97)
    Toyota Corolla Levin 1600GT APEX (AE86) '83
    Toyota Sprinter Trueno 1600GT APEX (AE86) '83

R > Võidusõidu autode mootorid

Mootori vahetuste list (GTPlanet.net LINK)


Balance of Performance (BoP) ei suuda võrdsustada ja ei saa eemaldada ka autolt:

    - Wide Body

Auto näitajate täpseks muutmiseks (HP, KG või PP):

    - Tuning Shop Power Restrictor (HP, max. -30%)
    - Tuning Shop Ballast (KG. max. +200kg)
    - Tuning Shop Fully Customizable Computer (HP, max. -30%)

Auto jõudluse optimeerimine mingiks HP piiranguks:

- Power Restrictor 70%, mille abil mootori jõudlus muutub ühtlasemaks. Lisada võimalikult palju juppe autole, et see 70% või selle lähedale saada.

- Vältida ECU limiteerimist kuna see kärbib suuresti ka väänet.

- PP näitajaga võitlemisel aitab kaasa esiaero maha võtmine ja tagaaero peale panemine. PP vahe on suurem kui efekt.

- Turbotuuninguga autodel kasutada võimalikult madala pöördemomendiga turbot nagu "Low-RPM Turbocharger".

Hea teada:

- "Rim Width" kui velgi vahetad pole võidusõiduks kasulik muudatus ja võib ka probleeme tekitada nagu näiteks rattastel vähem ruumi pööramiseks koobastes ja muud selle taolist. Kasutada ilu eesmärgil pigem.

- Aerodünaamika tasemed algselt vähemalt jätta 100 astet vahega esi- ja tagaotsa vahel. Näiteks Lv.300 ees ja Lv.400 taga. Liiga tugev surujõud ees võib auto kurvides ebastabiilseks teha.

- Kui tuuning käigukasti numbrid ei ühildu ligikaudseltki, mis rajal nähtav on - vaheta standard käigukastile korra ja siis vaheta tagasi soovitud käigukast. See dilemma tuleneb, kui autot tuunides auto pöördemoment läheb kõrgemale.


Viimati tõstisStenNansten, 19 Juul 2023, 23:42.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5937
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Mine Üldine vestlus



Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


GRAN TURISMO - The Real Driving Simulator
GAMEZONE