Väljakutse #3 - Dakar 2022 (25/01/22)

Väljakutse #3 - Dakar 2022 (25/01/22)

PostitusPostitas StenNansten » 04 Jaan 2022, 13:33

Pilt
Meie oma väike isiklik Dakari ralli kastikatega. Igasst ideid on kogemuse parandamiseks lubatud välja kirjutada siin teemas. Praeguse idee kohaselt esimene sõit on massstardiga ja edasised eelmise etapi kaotuste põhjal liidrile. Võime ka kõik sõidud massstardiga teha ja punktisüsteemi alusel.

Võistlemine:

Info:
Spoiler: näita
Võistluspäev 25.jaanuari Teisipäeval:
    21:30 - Võistlusruum on leida mängumenüüst minnes Open Lobby
    22:00 - Algab võistluspäev
      Kvalifikatsioon.Willow Springs
      1. Colorado Springs (3 ringi)
      2. Sardegna - WIndmills (3 ringi)
      3. Fisherman's Ranch (2 ringi)
      4. Fisherman's Ranch II (2 ringi)

Võistlustoa nimi > "GTPlanet.eu Dakar 22"
Kvalifikatsioon > Mass start määratud kohaks ja selle lõpptulemus määrab stardirivi 1.kiiruskatseks.
Startimine > Paigalt valestardi võimalusega esimesel kiiruskatsel, järgmistel ajavahede järgi.

Ajavõtu süsteem:
Spoiler: näita
Kirja läheb sõidu üldaeg, ehk Total Time, ning iga kiiruskatsega liidetakse see otsa.
Ajad riputan foorumisse otse ülesse, tabelit ei tule.

Oma kaotust liidritele ajaliselt saab vaadata kiiruskatse järgselt Race Resultsidest. Selle järgi ka stardi vahed iga kord!

Kui kaotad rohkem kui ühe minuti, siis maksimaalne rajale mineku aeg on 1 minut! Mass start kui mitu kodanikku nii kaugele langenud.

Võidu tingimused > Väikseim Total Time


Autod:

Ford Raptor F-150 SVT Raptor '11
Toyota Tundra TRD Pro '19

Tehniline pool:
Spoiler: näita
T5 > 690hp / 2780kg

Rehvid Willow > Comfort Soft (CS)
Rehvid muu > Dirt (D)
Seadistamine ja tuunimine > Lubatud


Lisainfo:

Reeglistik, Karistustik ja Kohtunikud:
Spoiler: näita
Kohtunikud:
Peakohtunik: StenNansten
Kohtunik: P2nkz ja sõbrad

Korraldaja poolsed reeglid ja karistused:

Täpsemad võistlusruumi seaded:
Spoiler: näita
Race Settings:
Boost > Off
Slipstream strength > Real
Visible Damage > On
Mechanical Damage > None
Tyre Wear > Off
Fuel Depletion > Off
Initial Fuel > Default
Grip Red. on Wet Track/track edge > Low
Race Finish Delay > 180 sec
Overtaking System Usage Time Multiplier > Default

Regulation Settings:
Filter by Category > Off
Balance of Performance > Off
Max Power Limit > Off
Minimum Weight > Off
Maximum Tyre Rating > No Limit
Minimum Tyre Rating > No Limit
Livery Restrictions > No Limit
Car Number Type > No Limit
Assign Car Numbers Automatically > None
Tuning > No Limit
Kart Usage > Off

Penalty Settings:
Ghosting During Race > None
Shortcut Penalty > Off
Wall Collision Penalty > None
Side Contact Penalty > Off
Correct Vehicle Course After Wall Collision > Off
Replace Cars When They Leave The Track > Off
Flag Rules > Off
Ghost Lapped Cars > Off

Limit Driving Options:
Countersteering Assistance > No Limit
Active Stability Management (ASM) > No Limit
Driving Line Assist > No Limit
Traction Control > No Limit
ABS > No Limit
Auto-Drive > No Limit


Registreerimine:
PSN Nimi / Auto / Number

StenNansten / Toyota / 69
P2nkz / Vord / 92
mthyolo / Toyota / 777
I-N-D-R-E-K / Ford / 77
KAPRAL-AADU / RamFord / 88
goldmen100 / Toyota / 74
Tuhjuhan / Toyota / 37
Kuulius / Ford / 10

Huvist sõidu vastu saab anda teada ka hääletuse kaudu.

Discordi Juturuum
#gtplaneteu #eedakar2022 #eesti
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 4875
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: Väljakutse #3 - Dakar 2022 (25/01/22)

PostitusPostitas P2nkz » 04 Jaan 2022, 15:27

jõu ja kaalu suhtes pole aimugi. Äkki rohkem jõudu isegi ägedam, rohkem POWERIT rattaid ringi ajada ja skandinaavia flikke visata :D

Aga ma igaks juhuks panen kirja.

Plärts / #92 / Toybota.
Kui tiimi vaja, siis ajab ooga-booga toyboy bazooka kutid garaažist kohale.
Viimati muutis P2nkz, 04 Jaan 2022, 15:33, muudetud 1 kord kokku.
P2nkz
Insener
Insener
 
Postitusi: 336
Liitunud: 09 Sept 2020, 8:25



Litsents: A

 P2nkz

Re: Väljakutse #3 - Dakar 2022 (25/01/22)

PostitusPostitas StenNansten » 04 Jaan 2022, 15:32

P2nkz kirjutas:jõu ja kaalu suhtes pole aimugi. Äkki rohkem jõudu isegi ägedam, rohkem POWERIT rattaid ringi ajada ja skandinaavia flikke visata :D

Ei jõudnud ise T1 klassi jõudlust proovida ka enne tööd :-D
Aga T5 oli täitsa mõnus aga ma olin seadistanud ka kõike, vedrustust kõrgeks ja pehmeks ning diffrit lukku.

Reaalsuses muidugi T5, see KAMAZ tuntuim sellest klassist, kaalub üle 3 tonni ja 1100hp. GT Sport ei lubanud sellist ekstreemsust. :cry:
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 4875
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: Väljakutse #3 - Dakar 2022 (25/01/22)

PostitusPostitas mth » 04 Jaan 2022, 21:25

mthyolo paneb ka kirja ja sõidab Toyotaga kuna need on eriti vastupidavad masinad!
mth
Entusiast
Entusiast
 
Postitusi: 131
Liitunud: 09 Veebr 2021, 13:27




 mthyolo

Re: Väljakutse #3 - Dakar 2022 (25/01/22)

PostitusPostitas I-N-D-R-E-K » 05 Jaan 2022, 20:01

Õhtust, panen endki kirja
#77 / I-N-D-R-E-K / Raptor kuna nimi eriti äge.
I-N-D-R-E-K
Guru
Guru
 
Postitusi: 599
Liitunud: 07 Juul 2017, 15:05





Re: Väljakutse #3 - Dakar 2022 (25/01/22)

PostitusPostitas KIHUTAJA007 » 06 Jaan 2022, 17:55

Heil # 88 / Kapral Aadu / RAM Raptor igatahes.
KIHUTAJA007
Entusiast
Entusiast
 
Postitusi: 104
Liitunud: 08 Veebr 2018, 21:41




 KIHUTAJA007

Re: Väljakutse #3 - Dakar 2022 (25/01/22)

PostitusPostitas StenNansten » 14 Jaan 2022, 12:59



Videos siis rada näidatud, mille järgi juhinduksime ja sooviks reaalselt seda täna õhtul proovida ka kell 21.00.
Rajakaardi oleks võinud ka teha aga sellelt jääks mõnest olulisest detailist ilma, mis vajalikud on näha ise.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 4875
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: Väljakutse #3 - Dakar 2022 (25/01/22)

PostitusPostitas Tuhjuhan » 14 Jaan 2022, 18:20

Tuhjuhan / Toyota / 37
Tuhjuhan
Insener
Insener
 
Postitusi: 387
Liitunud: 29 Juul 2018, 15:18





Re: Väljakutse #3 - Dakar 2022 (25/01/22)

PostitusPostitas Kuulius » 14 Jaan 2022, 22:37

Kuulius / #10 / Raptor
Kuulius
Entusiast
Entusiast
 
Postitusi: 149
Liitunud: 01 Okt 2019, 16:54




 Kuulius

Re: Väljakutse #3 - Dakar 2022 (25/01/22)

PostitusPostitas StenNansten » 15 Jaan 2022, 12:06

Kvalifikatsiooni sõit jääb Willowisse, päris originaal plaanide järgi ideed teosada ei saanud aga Free Runis teeme videos märgitud rada ja võtame peale joone ületust vastavalt oma kohale rivvi kuni kõik kohal on.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 4875
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: Väljakutse #3 - Dakar 2022 (25/01/22)

PostitusPostitas P2nkz » 22 Jaan 2022, 19:38

hehe, ma avastasin, et ma yoyoyoyta reganud, tegelt sõidan vordiga.
P2nkz
Insener
Insener
 
Postitusi: 336
Liitunud: 09 Sept 2020, 8:25



Litsents: A

 P2nkz

Re: Väljakutse #3 - Dakar 2022 (25/01/22)

PostitusPostitas StenNansten » 25 Jaan 2022, 9:05

Täna Dakaritame ja lisasin punkti, et keegi meil üle ühe minuti stardis ootama ei peaks. Fikseeritud max ajakaotus on 1 minut ja selle pealt võib ka mass starti teha ja ajatabelis tagasi tulla
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 4875
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Väljakutse tulemused

PostitusPostitas StenNansten » 26 Jaan 2022, 12:34

Pilt

Tänud neile, kes sõitma tulid, loodetavasti oli hea sõiduõhtukene. :)

Willowi teemat ilmselt pole mõtet uuesti teha tulevikus, Track Path Makeri v2 ära kannatama. :cool:
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 4875
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten


Mine Väljakutsed



Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


GRAN TURISMO - The Real Driving Simulator
GAMEZONE