8. etapp; FINAAL (Nordschleife - 2. märts)

Re: 8. etapp; FINAAL (Nordschleife - 2. märts)

PostitusPostitas Tuhjuhan » 03 Mär 2022, 14:54

Seekord suudeti üsna kannatlikult möödumisvõimalusi oodata, ärevaid momente oli üllatavalt vähe. Kurvilisel osal oli päris põnev turvaautot mängida. Kahjuks olin selles sarjas masendavalt kehva.
Tuhjuhan
Guru
Guru
 
Postitusi: 526
Liitunud: 29 Juul 2018, 15:18





Re: 8. etapp; FINAAL (Nordschleife - 2. märts)

PostitusPostitas mth » 03 Mär 2022, 16:07

Tore sari oli, minulgi sai selgeks, et tänavatel kihutamine pole ikka minu teema, las see jääda poisikestele. Palju õnne P2rrettole ja tema perekonnale.

Kui midagi positiivset siit kaasa võtta, siis Jyri häält oli tore korra nädalas kuulda.
mth
Insener
Insener
 
Postitusi: 264
Liitunud: 09 Veebr 2021, 13:27




 mthyolo

Re: 8. etapp; FINAAL (Nordschleife - 2. märts)

PostitusPostitas Jyri_Ratas » 03 Mär 2022, 18:13

Streetracei esimene hooaeg sai eile läbi ja tänavatele on taas vaikus saabunud.
Kaheksa etapi sisse mahtus palju, autode lõhkumisest kuni sarjast loobumiseni välja. Kuid hea oli näha kaa, et viimaseks etapiks tulid enamus jälle kokku ja sai täis toas võistelda!

Viimase etapi paremusjärjestus pärast kolme sõittu on selline:
1 P2nkz
2 Sten
3 Kuulius
4 Indrek
5 Goldman
6 Sulev
7 Tripo
8 Jüri
9 Mati
10 Yolo
11 Johan

Palju õnne Familyle ja eelkõige P2rrettole, kes on läbi sarja võidutsenud erinevate autodega.
Etapilt kogunes mõnus 2200 kredot auhinnafondi

Kogu kaheksa etapi vältel on vankumatult topis olnud P2rretto. Üsna kindlalt on ta endale esikoha võtnud, teenides võdusõitudelt peaaegu 5 korda rohkem raha, millega ta hooaega alustas.
Teiseks tuli klubikaaslane Wtripo, kelle Bemm küll ei kiirendanud, aga selle eest oli sel topkiirust nii, et kindlustada endale piisav teenistus kogu sarjaks.
Suuruselt kolmanda rahapaki kimas endale Kuulius, kelle Subaarikul vahetati isegi käigukast ära, et anda konkurentide ees eelis.
Palju õnne!

Siin ka lõplik tabeliseis.
Pilt
Indrek on viimane, kes suutis terve hooaja jooksul end mitte miinusesse sõitta. Aga eriti suures jamas on Johan ja Yolo, kes kaotasid kogu oma raha ja kes võtsid kantpeadelt võlgu, lootes, et on edaspidi võidukamad...

Klubidearvestuses ei ole ka üllatusi selle kohapealt, et Family oli julgelt esimene.
Järjestus on selline:
FAMILY
Klubi RMW
Family TOM'S
Saaremaa Audi

Vaata ka tabelisse -> https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... edit#gid=0

Veelkord tänud osalemast

Mul on see Streetracei mõte peas loksunud juba mõnda aega... N200-N400 klassi autod vist suht lemmarid. Igapäeva autod, noh. Ja ehk me ei võistle nendega piisavalt. Sellest ka sari ajendatud.

Hea meel on, et sari teoks sai. Hea meel on ka, et VIST kuidagi viisi kõik toimis... või noh, enamvähem õnnestus. See sari oli suuresti kogemuse saamise üritus kaa. Majandussüsteem, reeglid, BoP vajaks kindlasti üle vaatamist ja korralikku täiendamist.

Siin kohal ka üleskutse kriitikale ja kommentaaridele. Mis sinu arvates töötas hästi, mis halvasti, ja mida sa enam sarjades näha ei tahaks?
Ootan juba, et saaks mingit aimu, mis see GT7 endast kujutab ning et saaks vaikselt hakata Streetracei järmgise hooajaga seoses mõtteid mõlgutama.
Kasutaja avatar
Jyri_Ratas
Insener
Insener
 
Postitusi: 437
Liitunud: 08 Nov 2020, 17:58





Re: 8. etapp; FINAAL (Nordschleife - 2. märts)

PostitusPostitas P2nkz » 03 Mär 2022, 20:45

Oli fun.

Minu jaoks need autod toimivad - täpselt see klassikaline Gran Turismo värk tegelikult ju.

Mis ei toiminud oli punkt/krediidisüsteem. Mõtlen siinjuures seda, et see oli liiga karm võistlejate suhtes. Sarja algul oli võistlejaterivi üpris suur, vaat täis tuba isegi peaaegu, aga kasumlik oli sõitmine kõigest esimesele 4-5 sõitjale, teised said kõik juba piki pead. Kulmu paneb kortsutama selle süsteemi suhtes veel see, et 3 sõidu peale võib ehk ühe sõiduvõidu saada, aga see mängib pea olematut rolli ning kokkuvõttes võib ikka lõpukolmandikku üldtulemusel jääda - ma arvan, et see sai suuresti ka päris mitmel osalejal määrajaks ning motivatsioonitapjaks. Pinguta palju tahad, aga punktid või krediit lihtsalt kaob ära. See tuleks järgmiseks korraks kuidagi ümber mängida ma leian, kas protsendid üle vaadata või ehk kuidagi mingit teist süsteemi rakendada hoopis.

Teine idee mis pakun (GT7 ehk võimaldab) oleks tulevikus vast see, et ärme kauple autodega vaid äkki juppidega. Või siis võimaldada rakendada võidukrediiti masinate uuendamisele? Midagi sinnakanti ehk.

Üldiselt jäin rahule, oli fun kruvimine.
P2nkz
Insener
Insener
 
Postitusi: 482
Liitunud: 09 Sept 2020, 8:25




 P2nkz

Re: 8. etapp; FINAAL (Nordschleife - 2. märts)

PostitusPostitas Tuhjuhan » 03 Mär 2022, 20:57

P2nkz kirjutas:......
Mis ei toiminud oli punkt/krediidisüsteem. Mõtlen siinjuures seda, et see oli liiga karm võistlejate suhtes. Sarja algul oli võistlejaterivi üpris suur, vaat täis tuba isegi peaaegu, aga kasumlik oli sõitmine kõigest esimesele 4-5 sõitjale, teised said kõik juba piki pead. Kulmu paneb kortsutama selle süsteemi suhtes veel see, et 3 sõidu peale võib ehk ühe sõiduvõidu saada, aga see mängib pea olematut rolli ning kokkuvõttes võib ikka lõpukolmandikku üldtulemusel jääda - ma arvan, et see sai suuresti ka päris mitmel osalejal määrajaks ning motivatsioonitapjaks. Pinguta palju tahad, aga punktid või krediit lihtsalt kaob ära. See tuleks järgmiseks korraks kuidagi ümber mängida ma leian, kas protsendid üle vaadata või ehk kuidagi mingit teist süsteemi rakendada hoopis.

Teine idee mis pakun (GT7 ehk võimaldab) oleks tulevikus vast see, et ärme kauple autodega vaid äkki juppidega. Või siis võimaldada rakendada võidukrediiti masinate uuendamisele? Midagi sinnakanti ehk....

Kirjutan arvamusele kahe käega alla. Ma üldiselt ei ole väga käega lööja aga selle sarja sõidud olid minu jaoks väga masendavad. Muidugi oma viga, et seadistada ja sõita ei oska.
Tuhjuhan
Guru
Guru
 
Postitusi: 526
Liitunud: 29 Juul 2018, 15:18





Re: 8. etapp; FINAAL (Nordschleife - 2. märts)

PostitusPostitas Jyri_Ratas » 05 Mär 2022, 1:55

P2nkz kirjutas:
Mis ei toiminud oli punkt/krediidisüsteem. Mõtlen siinjuures seda, et see oli liiga karm võistlejate suhtes. Sarja algul oli võistlejaterivi üpris suur, vaat täis tuba isegi peaaegu, aga kasumlik oli sõitmine kõigest esimesele 4-5 sõitjale, teised said kõik juba piki pead.

Võidusõitja elu ongi karm. Riskitakse kõigega. Seda magusam on ka võit... ja valusam kaotus.
Kõik said 1000 kulli. Sellest piisas 8 etapiks eeldusel, et igal etapil olid paar sõittu puhtad ja ei jää kordagi viimaseks. Kes viimaseks jäi ja kaotas auto ja kordagi etapivõitte ei võtnud, pidigi laenu võtma. See oli teada, et keegi laenu võtab, et edasi võistelda.

P2nkz kirjutas:Kulmu paneb kortsutama selle süsteemi suhtes veel see, et 3 sõidu peale võib ehk ühe sõiduvõidu saada, aga see mängib pea olematut rolli ning kokkuvõttes võib ikka lõpukolmandikku üldtulemusel jääda - ma arvan, et see sai suuresti ka päris mitmel osalejal määrajaks ning motivatsioonitapjaks.

Arusaadav. Keegi ei taha olla kaotaja. Vastupidi töötab jälle see kui ühes sõidus jäädakse viimasteks aga kahel teisel lõpetatakse topis, siis paremusjärjestuses ikkagi eespool. Head näited nii mõneltki etapilt - Tripo ja Sullu, kellel äpardusi juhtus.
Noh, ja kõik ei saagi korraga topis olla.
P2nkz kirjutas:... et ärme kauple autodega vaid äkki juppidega. Või siis võimaldada rakendada võidukrediiti masinate uuendamisele? Midagi sinnakanti ehk.

Jah. Juppidega kauplemine on hea idee. Kuidagi peaks pidurdama tugevate sõitjate masinate võimsaks forsseerimist ning rohkem aitama aeglasemaid. Nõrgematel sõitjatel on ehk vahendeid vähem, aga nemad just vajaksid tuunimist kõigerohkem, et konkurentsis püsida. Eks me peame seda asja mõtlema ja GT7s järele proovima, kuidas seda kõige paremini korraldada oleks.

Tuhjuhan kirjutas:Ma üldiselt ei ole väga käega lööja aga selle sarja sõidud olid minu jaoks väga masendavad. Muidugi oma viga, et seadistada ja sõita ei oska.

Kusjuures, tuunimine nende autode puhul ei andnudki väga palju juurde, kui just käigukasti jumala pekki ei keeranud. Selge see, et harjutamine enne etappi paha ei oleks teinud.
Eks autode BoP oli ka selline... autod jäid natukene erinevateks. Ja muidugi rajaeripärad hakkasid ka välja lööma. Võis juhtuda, et tuhjuhani autovaliku puhul oi ebaõnne... Täpselt nagu minul, Golfiga.

Üldiselt kumab tugevalt läbi see, et äkki peaks pöörduma tagasi ohutute punktide jagamisele vastavalt sooritusele. Lihtne, väga straight forward, neutraalne.
Kasutaja avatar
Jyri_Ratas
Insener
Insener
 
Postitusi: 437
Liitunud: 08 Nov 2020, 17:58





Eelmine

Mine GTPlanet Street Race (K)



Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


GRAN TURISMO - The Real Driving Simulator
GAMEZONE