Nikson kirjutas:Kes eile trenni tegid. Kui pikka distantsi sõitsite, siis kas ringide arv oli paras ca 40 minuti jaoks?
Tegelikult, kui huvilisi, siis võin ise täna ka pika sõidu trenni läbi veel viia. 22.15 näiteks.
Nikson kirjutas:Kes eile trenni tegid. Kui pikka distantsi sõitsite, siis kas ringide arv oli paras ca 40 minuti jaoks?
Tegelikult, kui huvilisi, siis võin ise täna ka pika sõidu trenni läbi veel viia. 22.15 näiteks.
Sulevv330 kirjutas:Nikson kirjutas:Kes eile trenni tegid. Kui pikka distantsi sõitsite, siis kas ringide arv oli paras ca 40 minuti jaoks?
Tegelikult, kui huvilisi, siis võin ise täna ka pika sõidu trenni läbi veel viia. 22.15 näiteks.
Steni striimis oli Indreku võitja aeg 42 min.
P2nkz kirjutas:Härra Nikson!
Linnukese idee, aga ise toetan mõtet.
Kas võiks teha proovi jagada toad kaheks nii, et on kiiremad ja aegalasemad, kaalud-hobujõu järgi.
Annab võimaluse kiiretel omaettte paugutada ja aeglasemad autot saavad ka omas tempos sõita.
Ehk aitab vältida ka seda, et kiired kutid aeglaste autode taha jäävad toppama ja aega kaotavad.
Võib-olla sulle idee ei meeldi, aga äkki prooviks vähemalt ühe etapi järele.
Nikson kirjutas:Kes eile trenni tegid. Kui pikka distantsi sõitsite, siis kas ringide arv oli paras ca 40 minuti jaoks?
Tegelikult, kui huvilisi, siis võin ise täna ka pika sõidu trenni läbi veel viia. 22.15 näiteks.
StenNansten kirjutas:P2nkz kirjutas:Härra Nikson!
Linnukese idee, aga ise toetan mõtet.
Kas võiks teha proovi jagada toad kaheks nii, et on kiiremad ja aegalasemad, kaalud-hobujõu järgi.
Annab võimaluse kiiretel omaettte paugutada ja aeglasemad autot saavad ka omas tempos sõita.
Ehk aitab vältida ka seda, et kiired kutid aeglaste autode taha jäävad toppama ja aega kaotavad.
Võib-olla sulle idee ei meeldi, aga äkki prooviks vähemalt ühe etapi järele.
+1
Oma kaalukategooriad ja sõiduoskused omavahel. Kindlasti turvalisem rajal liiklemiseks.
StenNansten kirjutas:P2nkz kirjutas:Härra Nikson!
Linnukese idee, aga ise toetan mõtet.
Kas võiks teha proovi jagada toad kaheks nii, et on kiiremad ja aegalasemad, kaalud-hobujõu järgi.
Annab võimaluse kiiretel omaettte paugutada ja aeglasemad autot saavad ka omas tempos sõita.
Ehk aitab vältida ka seda, et kiired kutid aeglaste autode taha jäävad toppama ja aega kaotavad.
Võib-olla sulle idee ei meeldi, aga äkki prooviks vähemalt ühe etapi järele.
+1
Oma kaalukategooriad ja sõiduoskused omavahel. Kindlasti turvalisem rajal liiklemiseks.
Hundikutsu kirjutas:StenNansten kirjutas:P2nkz kirjutas:Härra Nikson!
Linnukese idee, aga ise toetan mõtet.
Kas võiks teha proovi jagada toad kaheks nii, et on kiiremad ja aegalasemad, kaalud-hobujõu järgi.
Annab võimaluse kiiretel omaettte paugutada ja aeglasemad autot saavad ka omas tempos sõita.
Ehk aitab vältida ka seda, et kiired kutid aeglaste autode taha jäävad toppama ja aega kaotavad.
Võib-olla sulle idee ei meeldi, aga äkki prooviks vähemalt ühe etapi järele.
+1
Oma kaalukategooriad ja sõiduoskused omavahel. Kindlasti turvalisem rajal liiklemiseks.
Selline muutus eeldab fikseeritud toa omanikest loobumist. Olles aeglase/kiire toa omanik, aga ise oled kiire/aeglane sõitja, siis annaks see toa omanikule eelise/ebaeelise.
Näiteks olles aeglaste sõitjate toa omanik aga oskuste või HP/KG järgi kiire sõitja. Saad suure tõenäosusega sõita pingevabalt oma sõitu, sest teised toa liikmed on sust vähemalt sekund kaks aeglasemad ja ei ohusta sind kuidagi. Samal ajal käib kiirete toas ratas rattas sõit, mille käigus kaotatakse aega.
Mitmes toas sõites ei tohi tegelikult võidu sõita, kogu mäng käib tegelikult aja peale
Sulevv330 kirjutas:No eelmine aasta jagati lihtsalt punktitabel pooleks.
Nikson kirjutas:Kui peaksin jälle sarja tegema ja huvilisi palju, siis võib seda enne algust arutada, kuidas jagamine teha. Proovime praegu nii hakkama saada, nagu olnud on.
Nikson kirjutas:Sulevv330 kirjutas:No eelmine aasta jagati lihtsalt punktitabel pooleks.
Ma ei tea mida sa eelmise aasta all mõtled. Kui minu GT3 sarja, siis oli seal juba paaris ja paaritud vaheldumisi. Varasemad on küll olnud tabel nö keskelt pooleks.
Ma arvan, et selle sarjaga läheb samamoodi edasi nagu olnud. Saan Linnukese ja P2nkzi mõttest aru, aga aeglasemad kuuluvad ka võidusõidu juurde. Saan aru, et see probleem on nüüd tõusnud pärast Barcelona etappi aktuaalseks, aga tuleb nö kiiretel ja aeglastel omavahel ka hakkama saada. Arusaadav, et kui mu Mersul rehv veidi juba kulunud ja sõiduoskus pole ka tipptasemel, siis jään jalgu ja korrigeerin ehk kurvis kiirusega oma trajektori, et rajal püsida ja sirgel jälle piisavalt kiirust, et eest ära sõita. Eks ikka ajab närvi. Maggiore meenub.Kui vabalt igaüks oma aega tahaks sõita, siis peaks time trialina selle juba kuidagi tegema. Olen aru saanud, et mõned kütusesäästjad kasutavad kiireid vahel tuules sõites ära. Siis kaoks mõnedel see eelis ära ja pole nii lihtne ühe peatuse taktikat teha. Seega mingit miinust tuleb jälle juurde. Eks need kiired on nuhluseks ja abiks ka vahest. Tuleb omavahel lihtsalt koos rajal hakkama saada.
Kui peaksin jälle sarja tegema ja huvilisi palju, siis võib seda enne algust arutada, kuidas jagamine teha. Proovime praegu nii hakkama saada, nagu olnud on.
mth kirjutas:Tuleks ka hea meelega kui saaksite veidike hiljem alustada, üritan 2215 kohal olla aga kardan et pigem jõuan 5-10 minutit hiljem.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline