1. etapp Suzuka Circuit 28.10.2021

Re: 1. etapp Suzuka Circuit 28.10.2021

PostitusPostitas Mihkel0987 » 01 Nov 2021, 15:55

Järjekordselt võistlusolukord. Üks ei vaata körvale ja teine mängib lihtsalt Rambot ning kannatab enda lolluse pärast.
Iou!

Pilt
Mihkel0987
Virtuoos
Virtuoos
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 25 Okt 2013, 17:20
Asukoht: Saaremaa, Kadaka all.



Litsents: S

 Mihkel0987

Re: 1. etapp Suzuka Circuit 28.10.2021

PostitusPostitas P2nkz » 01 Nov 2021, 16:01

Njah ega ma ei oska ka väga midagi tarka selle Indreku ja Steni vahelise intsidendi kohta öelda. Pmst kõik 3 kaebusintsidenti on põhimõtteliselt täpselt sama keiss, et välimine võistlusauto saab kannatada, selle erandiga, et siin konkreetse juhtmi põhjal läksid mõlemad võistlejad rajalt välja.
Ees võistleme meie Kuuliusega täpselt samamoodi ja saime hakkama. Ei oska siit kuidagi kellegi suunas karistust vajutada.
P2nkz
Insener
Insener
 
Postitusi: 480
Liitunud: 09 Sept 2020, 8:25




 P2nkz

Re: 1. etapp Suzuka Circuit 28.10.2021

PostitusPostitas StenNansten » 01 Nov 2021, 18:27


Vähe parem video analüüsimiseks.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5812
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: 1. etapp Suzuka Circuit 28.10.2021

PostitusPostitas Nikson » 02 Nov 2021, 0:23

Sai P2nkz-ga ka veidi konsulteeritud ja jagan sellised karistused. Jagad hoiatusena karistused. ronzeus saab üheks sõiduks hoiatuse. Rulx ja Indrek kaheks. Rulxile ühe andsin juba selle eest, et lobbys kaasvõistlejat sõimama hakkas. Pooldan viisakamat käitumis.
Hoiatus tähendab seda, et kui järgmises sõidus toimub mingi jama, siis lisandub topelt karistus automaatselt. Kui hoiatuste ajal midagi ei juhtu, siis on nö taas puhas leht, aga järgmine kord enam hoiatust ei saa, vaid juba ajalise karistuse.
Koos hoiatusega kaotavad kõik kolm ka puhta sõidu punkti.
Pilt
Nikson
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5086
Liitunud: 25 Jaan 2012, 21:08
Asukoht: Valga/Vantaa



Litsents: S

 Nikson

Re: 1. etapp Suzuka Circuit 28.10.2021

PostitusPostitas karacer » 02 Nov 2021, 2:13

Tabelis punktid valesti.
karacer
Guru
Guru
 
Postitusi: 531
Liitunud: 22 Dets 2013, 21:02




 kareltr26

Re: 1. etapp Suzuka Circuit 28.10.2021

PostitusPostitas Nikson » 02 Nov 2021, 10:35

karacer kirjutas:Tabelis punktid valesti.

Veel jah. Teab seda.
Pilt
Nikson
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5086
Liitunud: 25 Jaan 2012, 21:08
Asukoht: Valga/Vantaa



Litsents: S

 Nikson

Re: 1. etapp Suzuka Circuit 28.10.2021

PostitusPostitas lamp » 02 Nov 2021, 13:51

Vötan ka söna nüüd veidi. Vaatasin teie "olukordi". rulx-i esimene olukord, gt-r lihtsalt ei jätnud piisavalt ruumi pigem süüd ei näeks (ise oleks maha lasknud ja sappa vötnud).

Rallimees vs Rulx, rulx tegi ideaalse kurvi sisenemise, mingit söidu viga jne asja seal pole. klassikaline pidurdusmaal möödumine. Rallimees pmst ise süüdi oma välja söidus. Kes minuga koos söitis neid söite ja sattus esimeses kurvis koos olema (hundu kindlasti) juba sirge keskel sättisin ennast nii et hundu igal juhul peab minema väljast kurvi ja sellega juba nullisin igasuguse vöimaluse esimeses kahes kurvis mööda söidu. :)

Indrek ja sten - seal vöiks indrekule näppu vibutada, kasuta radarit ja jäta ruumi ehk et seal vöiks penalti väikse määrata.
58362444 küsida vöib köike, vastuseid ei saa millegile.
lamp
Grand Master of GT6
 
Postitusi: 1736
Liitunud: 25 Jaan 2012, 22:30
Asukoht: Tallinn




 kupitz55

Re: 1. etapp Suzuka Circuit 28.10.2021

PostitusPostitas I-N-D-R-E-K » 02 Nov 2021, 15:04

Tere. Kui karistada siis tundub penalt 10 sekki humaansemana, kergemana kui hoiatus 2 sõiduks. Kui võimalik siis valiksin selle. Kõlab kummaliselt et endale penaltit soovin hoiatuse asemel. Nikson seekord jutte ei vaadanud?
Viimati muutis I-N-D-R-E-K, 02 Nov 2021, 16:22, muudetud 1 kord kokku.
I-N-D-R-E-K
Guru
Guru
 
Postitusi: 785
Liitunud: 07 Juul 2017, 15:05





Re: 1. etapp Suzuka Circuit 28.10.2021

PostitusPostitas puistumees » 02 Nov 2021, 15:15

Juttide ületamine on muidugi karmim rikkumine, kui konkurentide kõrvaldamine :p
If everything seems under control, you’re not going fast enough
Kasutaja avatar
puistumees
Sangar
Sangar
 
Postitusi: 1324
Liitunud: 27 Veebr 2015, 16:31
Asukoht: Pärnu



Litsents: S

 FOR_ninko

Re: 1. etapp Suzuka Circuit 28.10.2021

PostitusPostitas Nikson » 02 Nov 2021, 15:53

puistumees kirjutas:Juttide ületamine on muidugi karmim rikkumine, kui konkurentide kõrvaldamine :p

Jah sinu jaoks võib see olla, aga pole raske joonte vahel sõita. Mul osaleb ka selliseid sõitjad siin, kes ei ela selles mängus ja pole neid piire omale selgeks teinud, kui kaugele mingil rajal võib minna. Samuti ka ise. Nagu viimases Porsche etapil näha kompasin nii mitugi penalti omale. Seega las olla vähemalt joonte vahel sõitmisega mingigi võrdsus. Niikuinii on teatud seltskond kiirem, ka joonte vahel sõites.
Ja see hoiatuste teema. Tean, et sellele vihjad. Mis see hoiatus nüüd kehvem karistus on kui aja lisamine (ja Indrek, mina väntan 15 sekki otsa)? Kannatanud ei võitnuks mitte midagi sellega, kui 15 sekki lisanuks. Ei Rulx, rallimees ega Timukas. Oma kohale jäänuks kõik. Ise oleks Indrekule aja lisamisega ühe koha võitnud, aga mida see lisa punkt mulle andnuks? No ok, oleks teisigi tõusjaid olnud, aga mitte need kannatanud, kes kaebuse esitasid. Esimene etapp ja loodame, et osatakse üksteisega harjuda. Nagu Kupitz mainis, siis ka mina oleks mõnes situatsiooni ise pigem tagasi hoidnud ja sappa võtnud.
Mul pole siin võitjale auhinda nimelt välja pandud, aga ikka üritatakse vahest jõudsaid mõõdumisi, et Timuka top 3 tabelisse pääseda. Nägin küll teise sõidu kordustes esimesi ringe vaadates nii mõndagi. Nimesid mainima ei hakka. Kannatlikumad peaks oma mõõdumistega olema.
Minu orgunnitud sari, minu määratud reeglid. Indrekule tundub see hoiatus igatahes karmim karistus (vaatasin, et 10 sekundi lisamisega ei kaotanuks isegi oma kohta) olevat, kui puistumehe naeruvääristatud hoiatus. Kui mul oleks 10 sekundit karistus, kas Indreku puhul olnuks see siis karistus? Lõpuaeg olnuks 10 sekundit aeglasem, aga koht sama.

Kahes toas sõit seda jõulisemat mõõdumist arvatavasti tekitabki, kuna ei teata kuidas teises toas ehk põhikokurendil läheb ja siis tahetakse iga hinna eest nö aeglasemast sõitjast ruttu mõõda saada, et liigset aega mitte kaotada.
lamp kirjutas:Rallimees vs Rulx, rulx tegi ideaalse kurvi sisenemise, mingit söidu viga jne asja seal pole. klassikaline pidurdusmaal möödumine.

Ok Rulxil joppas jah, et pidama sai, aga rallimehel lõppenuks ju ikka rada ära. Põhimõtteliselt pidurdas Rulx ju rallimehe ikkagi välja, ruumi ju ei jäänud. Või mis teised asjatundjad arvavad.
Pilt
Nikson
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5086
Liitunud: 25 Jaan 2012, 21:08
Asukoht: Valga/Vantaa



Litsents: S

 Nikson

Re: 1. etapp Suzuka Circuit 28.10.2021

PostitusPostitas puistumees » 02 Nov 2021, 15:58

Ma niisama lõõbin, ei tasu nii tõsiselt võtta :-D

See on selge, et korraldaja määrab ise reeglid ja nende järgi käib

Ja Rulx läks seda 1. kurvi sõitma küll nii, nagu Rallimeest seal väljas poleks :D
If everything seems under control, you’re not going fast enough
Kasutaja avatar
puistumees
Sangar
Sangar
 
Postitusi: 1324
Liitunud: 27 Veebr 2015, 16:31
Asukoht: Pärnu



Litsents: S

 FOR_ninko

Re: 1. etapp Suzuka Circuit 28.10.2021

PostitusPostitas StenNansten » 02 Nov 2021, 16:18

Karistuste eesmärk on ikkagi see, et reaalselt hakkab tulemusele ka selle tagajärg, mis rajal korraldatud sai.
Ja ideaalis peaks tegema sõitja sarnastes olukordades edasi ettevaatlikumaks.
Hoiatus pole nagu midagi sellist, mis midagi paremaks teeb kui kohtunike ja asjaosaliste vahelise suhte.
Kui nähtakse, et ainult hoiatusi jagatakse intsidentide eest, keegi kuritahtlik võib kohe seda ära kasutada.
Nüüd tulevikuks näide ka ees, et tema sai see etapp ainult hoiatuse ja nüüd ma karistada = ebaõiglane. Kui jälle üks intsidentidest uuesti mingil kujul kordub.

Lihtsalt arvamus, ma kohtunikele vastu hakka kuigi tunnen, et konkurendi väljalükkamise eest võiks rohkem anda kui ainult hoiatuse.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5812
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: 1. etapp Suzuka Circuit 28.10.2021

PostitusPostitas I-N-D-R-E-K » 02 Nov 2021, 16:41

Tere. Ma ei kas jutt käib minust, aga ei saa siiani aru miks pidi Sten sinna prakku väevõimuga sõitma. Nagu Nikson ütles on mõnel nii kiire et ei ole 10-15 sekundit aega teise taga kahes kurvis sõita, vaid on kohe vaja nui neljaks mööda saada.
Minu silmis on olukorra põhjustaja Sten. Pealegi sain sõidus niigi karistada, kaotasin koheselt 3 kohta + puhtasõidu punkt. Ka mulle on igatpidi sõitudes liiga tehtud ja mitte vähe, aga mina ei kaeba kunagi kuna mul oli suurepärane " õpetaja" omal ajal.
I-N-D-R-E-K
Guru
Guru
 
Postitusi: 785
Liitunud: 07 Juul 2017, 15:05





Re: 1. etapp Suzuka Circuit 28.10.2021

PostitusPostitas Nikson » 02 Nov 2021, 16:47

StenNansten kirjutas:Karistuste eesmärk on ikkagi see, et reaalselt hakkab tulemusele ka selle tagajärg, mis rajal korraldatud sai.
Ja ideaalis peaks tegema sõitja sarnastes olukordades edasi ettevaatlikumaks.

Kas hoiatus ei tee ettevaatlikumaks? Ta saab hoiatuse ajal mingi apsu eest juba topelt ajalise karistuse. Kui sa mu eelmist postitust tähelepanelikult lugesid, siis näiteks puistu sarjas kasutatava 10 sekundilise karistuse puhul saanuks Indrek ajale lihtsalt 10 sekundit juurde, aga koht ei muutunuks. See olnuks siis tõsine karistus? Ja kirjutasin nagu ka, et peale hoiatuse saamist enam hoiatusi ei tule vaid hakkavad ajalised karistused tulema. Kas need ka oma eesmärki täidavad on niikuinii iseküsimus. Kui sa kohta sellega ei kaota, polegi nagu vahet.

StenNansten kirjutas:Hoiatus pole nagu midagi sellist, mis midagi paremaks teeb kui kohtunike ja asjaosaliste vahelise suhte.

Ma ei ürita küll siin kellekagi suhteid ei paremaks ega halvemaks teha.

StenNansten kirjutas:Kui nähtakse, et ainult hoiatusi jagatakse intsidentide eest, keegi kuritahtlik võib kohe seda ära kasutada.
Nüüd tulevikuks näide ka ees, et tema sai see etapp ainult hoiatuse ja nüüd ma karistada = ebaõiglane. Kui jälle üks intsidentidest uuesti mingil kujul kordub.

Sellest sai ka eil P2nkziga partys räägitud, aga eks tuleb igat olukorda eraldi üle vaadata. Ma ei õigusta selliseid olukordi ja loodan, et sõitjad on ikka piisavalt arukad, et nimelt sellist ei korraldata. Loodan, et sinagi saad.
Pilt
Nikson
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5086
Liitunud: 25 Jaan 2012, 21:08
Asukoht: Valga/Vantaa



Litsents: S

 Nikson

Re: 1. etapp Suzuka Circuit 28.10.2021

PostitusPostitas StenNansten » 02 Nov 2021, 17:14

I-N-D-R-E-K kirjutas:Tere. Ma ei kas jutt käib minust, aga ei saa siiani aru miks pidi Sten sinna prakku väevõimuga sõitma. Nagu Nikson ütles on mõnel nii kiire et ei ole 10-15 sekundit aega teise taga kahes kurvis sõita, vaid on kohe vaja nui neljaks mööda saada.
Minu silmis on olukorra põhjustaja Sten. Pealegi sain sõidus niigi karistada, kaotasin koheselt 3 kohta + puhtasõidu punkt. Ka mulle on igatpidi sõitudes liiga tehtud ja mitte vähe, aga mina ei kaeba kunagi kuna mul oli suurepärane " õpetaja" omal ajal.

Üldiselt ikka kuigi lõpus läksin kitsamaks sellega.
Nikson kirjutas:
StenNansten kirjutas:Karistuste eesmärk on ikkagi see, et reaalselt hakkab tulemusele ka selle tagajärg, mis rajal korraldatud sai.
Ja ideaalis peaks tegema sõitja sarnastes olukordades edasi ettevaatlikumaks.

Kas hoiatus ei tee ettevaatlikumaks? Ta saab hoiatuse ajal mingi apsu eest juba topelt ajalise karistuse. Kui sa mu eelmist postitust tähelepanelikult lugesid, siis näiteks puistu sarjas kasutatava 10 sekundilise karistuse puhul saanuks Indrek ajale lihtsalt 10 sekundit juurde, aga koht ei muutunuks. See olnuks siis tõsine karistus? Ja kirjutasin nagu ka, et peale hoiatuse saamist enam hoiatusi ei tule vaid hakkavad ajalised karistused tulema. Kas need ka oma eesmärki täidavad on niikuinii iseküsimus. Kui sa kohta sellega ei kaota, polegi nagu vahet.

StenNansten kirjutas:Hoiatus pole nagu midagi sellist, mis midagi paremaks teeb kui kohtunike ja asjaosaliste vahelise suhte.

Ma ei ürita küll siin kellekagi suhteid ei paremaks ega halvemaks teha.

StenNansten kirjutas:Kui nähtakse, et ainult hoiatusi jagatakse intsidentide eest, keegi kuritahtlik võib kohe seda ära kasutada.
Nüüd tulevikuks näide ka ees, et tema sai see etapp ainult hoiatuse ja nüüd ma karistada = ebaõiglane. Kui jälle üks intsidentidest uuesti mingil kujul kordub.

Sellest sai ka eil P2nkziga partys räägitud, aga eks tuleb igat olukorda eraldi üle vaadata. Ma ei õigusta selliseid olukordi ja loodan, et sõitjad on ikka piisavalt arukad, et nimelt sellist ei korraldata. Loodan, et sinagi saad.

Võiks võistlussarjal olla mingisugune karistustik, mille järgi kohtunikutöö juhindub ja on sõitjatele läbipaistvam.
Paistab see asi sel sarjal täitsa puudu olema. Ei pea midagi keerulist see olema. Kasvõi näiteks kokkupõrge rajal hoiatus, kaasvõistleja väljasurumine 15 sekki Auto lõhkumine 30sekki jne.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5812
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: 1. etapp Suzuka Circuit 28.10.2021

PostitusPostitas Mihkel0987 » 02 Nov 2021, 17:20

Timmer, ole lihtsalt kuss ja lepi antud olukorraga.
Iou!

Pilt
Mihkel0987
Virtuoos
Virtuoos
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 25 Okt 2013, 17:20
Asukoht: Saaremaa, Kadaka all.



Litsents: S

 Mihkel0987

Re: 1. etapp Suzuka Circuit 28.10.2021

PostitusPostitas I-N-D-R-E-K » 02 Nov 2021, 18:42

Õhtust, las ta nüüd olla ja lähme sõitudega edasi.
I-N-D-R-E-K
Guru
Guru
 
Postitusi: 785
Liitunud: 07 Juul 2017, 15:05





Re: 1. etapp Suzuka Circuit 28.10.2021

PostitusPostitas Nikson » 02 Nov 2021, 21:56

StenNansten kirjutas:Võiks võistlussarjal olla mingisugune karistustik, mille järgi kohtunikutöö juhindub ja on sõitjatele läbipaistvam.
Paistab see asi sel sarjal täitsa puudu olema. Ei pea midagi keerulist see olema. Kasvõi näiteks kokkupõrge rajal hoiatus, kaasvõistleja väljasurumine 15 sekki Auto lõhkumine 30sekki jne.

Ega midagi keerulist polegi. Kuna eelmine sari sai juba ajaviite alla tehtud, siis teen seda ka rohkem rohkem funi pärast, et omal sügistalvel ka midagi sõita oleks. Aga eks mõnel on ikka hull võidusõidu kihk sees. Mis pole iseenesest paha. Ja üldiselt lähtun ka 15 seki karistusest. Nii jonte ületamisel, kui mingitel radadel viitsin üle vaadata, kui ka avariide puhul. GT5 ajal kui sarju tegin sai ka ehk rangemalt neid asju tehtud, aga praegu ei tahaks reeglite ja karistustega ka liiga tõsiseks asja ajada. Seepärast ei tahagi, kui kaasõitjaid lobbys või foorumis sõimatakse. Sai meil Mihkel kunagi isegi bani selle eest foorumis. Võib teile meenutada ehk. :-D Aga loodan, et üldiselt sõidetakse ikkagi puhtalt.
Niikuinii lasen osalejatel olukorrad üle vaadata ja siis mingi otsuse teha. Nagu näha oli nendes olukordades erinevaid arvamusi, kes süüdi. Tänud kes viitsisid sõna sekka öelda. Ma võiks ju ghostingu sõitudeks peale panna, et keegi kannatada ei saaks, aga kas siis oleks ülde enam huvitav?
Ausalt öelda poleks tahtnud teatud põhjustel üldse seda sarja praegu alustada, aga kuna ta juba välja hõigatud oli, siis tuli ikka teha. Loodetavasti on Tokyos puhtam sõit.
Pilt
Nikson
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5086
Liitunud: 25 Jaan 2012, 21:08
Asukoht: Valga/Vantaa



Litsents: S

 Nikson

Re: 1. etapp Suzuka Circuit 28.10.2021

PostitusPostitas Jyri_Ratas » 02 Nov 2021, 22:16

Nikson kirjutas:Loodetavasti on Tokyos puhtam sõit.

Mul on eelmise aasta Tokyo väga värskelt meeles :D
Kasutaja avatar
Jyri_Ratas
Insener
Insener
 
Postitusi: 435
Liitunud: 08 Nov 2020, 17:58





Re: 1. etapp Suzuka Circuit 28.10.2021

PostitusPostitas lamp » 04 Nov 2021, 15:19

uuesti see rulx vs rallimees. Rulx jätkuvalt tegi köik öigesti. Sirgel kattev söidu joon (rallimees igal juhul läheb välis kurvi), pidurdusel körvale (takistab positsiooni vöitluses vastasel kurvi keeramist), rallimees välis kurvis et teel püsida vötab kenasti sappa ja proovib mujal vöi järgmine ring uuesti. Klassikaline vöistlus olukord, milles rulx välja söitu ei pöhjustanud vaid rallimees ise valis selle tee, selle asemel et korra järgi lasta. Ehk lühidalt kui sa näed et ruumi pole ära trügi ja pärast süüdistad teist kes tegi köik nö öigesti. Üldiselt et seal väljast mööda saada peab olema päris arvestatav kiiruse eelis enne kurvi, tehtav ilmselt aga mitte nende autodega.
58362444 küsida vöib köike, vastuseid ei saa millegile.
lamp
Grand Master of GT6
 
Postitusi: 1736
Liitunud: 25 Jaan 2012, 22:30
Asukoht: Tallinn




 kupitz55

EelmineJärgmine

Mine GT4japäev tuur (N)



Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


GRAN TURISMO - The Real Driving Simulator
cron
GAMEZONE