Tour de Ratas 2021

Kuidas teatesõit tundus võisluskogemusena?

Hääletus lõppes 23 Sept 2021, 9:00

Oli täitsa hea, võiks veel teha
4
57%
Oli meh, võib-olla võrdsemad auto või teine rada muudaks arvamust
2
29%
GARBAAAZ
1
14%
 
Hääli kokku : 7

Tour de Ratas 2021

PostitusPostitas StenNansten » 23 Aug 2021, 15:15

Pilt
Põhineb sarja idee suusatamisest, nimi tuleneb Tour de Ski nimelisest võistlusest ise. Põhirõhk loodan, et sel sarjal langeb meeskondlikult ning väga oluline saab olema autode jaotamine ja võimalik, et ka taktika autode kasutamiseks õigel distantsil/etapil. Samuti kõik etapid toimuvad ühes kohas, ehk Nürburgringil.

Tiim "Americas" autod (4 sõitjat):
Spoiler: näita
"Auto nimi" - Klassika autod
"Auto nimi" - 1x Kasutatud autod tiimis
"Auto nimi" - 2x Kasutatud autod tiimis


Chevrolet Camaro Z28 '69 (N300)
Chevrolet Camaro SS'16 (N500)
Chevrolet Camaro ZL1 1LE '18 (N700)
Chevrolet Corvette Sting Ray Sport Coupe (C2) '63 (N400)
Chevrolet Corvette Stingray Convertible (C3) '69 (N300)
Chevrolet Corvette C7 Stingray '14 (N500)

Dodge Challenger R/T '70 (N400)
Dodge Charger SRT Hellcat '15 (N700)
Dodge Superbee '70 (N300)
Dodge Viper GTS '02 (N500)
Dodge Viper GTS '13 (N600)
Dodge Viper SRT10 Coupe '06 (N500)

Ford F-150 SVT Raptor '11 (N400)
Ford Focus ST '15 (N300)
Ford GT '06 (N600)
Ford Mustang GT Premium Fastback '15 (N400)
Ford Mustang Mach 1 '71 (N300)

Pontiac Firebird Trans Am '78 (N200)

Tesla Model S Signature Performance '12 (Gr.X)

Tiim "Europe" autod (4 sõitjat):
Spoiler: näita
"Auto nimi" - Klassika autod
"Auto nimi" - 1x Kasutatud klassika autod tiimis
"Auto nimi" - Kasutatud autod tiimis


Abarth 500 '09 (N100)

Alfa Romeo 4C Launch Edition '14 (N200)
Alfa Romeo MiTo 1.4 T Sport '09 (N200)

Alpine A110 Premiere Edition '17 (N300)
Alpine A110 1600S '72 (N100)

Aston Martin DB11 '16 (N600)
Aston Martin V8 Vantage S '15 (N400)

Audi R8 4.2 FSI R Tronic '07 (N400)
Audi TT Coupe 3.2 quattro '03 (N200)
Audi TTS Coupe '14 (N300)

BMW i3 '15 (Gr.X)
BMW M3 '03 (N300)
BMW M3 Coupe '07 (N400)
BMW M3 Sport Evolution '89 (N200)
BMW M4 Coupe '14 (N400)
BMW Z8 '01 (N400)

Citroen DS3 Racing '11 (N200)

De Tomaso Pantera '71 (N300)

Ferrari 512 BB '76 (N400)

Fiat 500 F '68 (N100)
Fiat 500 1.2 8v Lounge SS '08 (N100)

Jaguar E-Type Coupe '61 (N300)
Jaguar F-Type R Coupe '14 (N600)

KTM X-BOW R '12 (N300)

Lancia Delta HF Integrale Evoluzione '91 (N200)

Maserati GranTurismo S '08 (N400)

McLaren MP4-12c '10 (N600)

Mercedes-Benz A45 AMG 4MATIC '13 (N400)
Mercedes-Benz AMG GT S '15 (N500)
Mercedes-Benz SLS AMG '10 (N600)

Mini Cooper S '05 (N200)
Mini Mini-Cooper S '65 (N100)

Peugeot 208 GTI by Peugeot Sport '14 (N200)
Peugeot RCZ GT Line '15 (N200)

Porsche 911 Turbo (930) '81 (N300)
Porsche 911 GT3 (996) '01 (N400)
Porsche 911 GT3 (997) '08 (N400)
Porsche Taycan Turbo S '19 (Gr.X)

Renault R8 Gordini '66 (Gr.X)

Renault Sport Clio RS 220 EDC Trophy '15 (N200)
Renault Sport Clio RS 220 EDC Trophy '16 (N200)
Renault Sport Clio V6 24v '00 (N200)
Renault Sport Megane RS Trophy '11 (N300)

TVR Tuscan Speed 6 '00 (N400)

Volkswagen 1200 '66 (N100)
Volkswagen Golf I GTI '83 (N100)
Volkswagen Golf VII GTI '14 (N200)
Volkswagen Samba Bus Type 2 (T1) '62 (N100)

Tiim "Asia-Pacific" autod (5 sõitjat):
Spoiler: näita
"Auto nimi" - Klassika autod
"Auto nimi" - Kasutatud autod tiimis


Daihatsu Copen Active Top '02 (N100)

Gran Turismo Amuse S2000 GT1 Turbo (N600)

Honda Beat '91 (N100)
Honda Civic Type R (EK) '98 (N200)
Honda Civic Type R '15 (N300)
Honda Fit Hybrid '14 (N100)
Honda Integra Type R (DC2) '98 (N200)
Honda NSX '17 (N600)
Honda NSX Type R '92 (N300)
Honda Project 2&4 Powered by RC213V (Gr.X)
Honda S660 '15 (N100)
Honda S800 '66 (N100)
Honda S2000 '99 (N200)

Hyundai Genesis Coupe 3.8 Track '13 (N300)

Lexus LC500 '17 (N500)
Lexus RC F '14 (N500)

Mazda Atenza Sedan XD L Package '15 (N200)
Mazda Demio XD Touring '15 (N100)
Mazda Eunos Roadster (NA Special Package) '89 (N100)
Mazda Roadster Touring Car (N200)
Mazda Roadster S '15 (N100)
Mazda RX-7 GT-X (FC) '90 (N200)
Mazda RX-7 Spirit R Type A (FD) '02 (N300)

Mitsubishi GTO Twin Turbo '91 (N300)
Mitsubishi Lancer Evolution IV GSR '96 (N300)
Mitsubishi Lancer Evolution Final Edition '15 (N300)

Nissan 180SX Type X '96 (N200)
Nissan Fairlady Z 300ZX TwinTurbo 2seater (Z32) '89 (N300)
Nissan Fairlady Z Version S '07 (N300)
Nissan GT-R NISMO '17 (N600)
Nissan GT-R Premium Edition '17 (N600)
Nissan Silvia K's Dia Selection (S13) '89 (N200)
Nissan Skyline GT-R V-spec II (R32) '94 (N300)
Nissan Skyline GT-R V-spec (R33) '97 (N300)
Nissan Skyline GT-R V-spec II Nür (R34) '02 (N300)

Re Amemiya FD3S RX-7 (N400)

Subaru BRZ S '15 (N200)
Subaru Impreza 22B-STI Version '98 (N300)
Subaru Impreza Coupe WRX Type R STi Version VI '99 (N300)
Subaru WRX STI Type S '14 (N300)

Suzuki Swift Sport '07 (N100)

Toyota 2000GT '67 (N200)
Toyota 86 GRMN '16 (N200)
Toyota 86 GT '15 (N200)
Toyota 86 GT Limited '16 (N200)
Toyota Corolla Levin 3door 1600GT APEX (AE86) '83 (N100)
Toyota Crown Athlete G '13 (N300)
Toyota GR 86 '21 (N200)
Toyota GR Supra RZ '19 (N300)
Toyota GR Supra RZ '20 (N400)
Toyota GR Yaris RZ "High Performance" '20 (N300)
Toyota MR2 GT-S '97 (N200)
Toyota S-FR '15 (N100)
Toyota S-FR Racing Concept '16 (N400)
Toyota Sports 800 '65 (N100)
Toyota Sprinter Trueno 3door 1600GT APEX (AE86) '83 (N100)
Toyota Supra 3.0GT Turbo A '88 (N300)
Toyota Supra RZ '97 (N300)
Toyota Tundra TRD Pro '19 (N400)

Ajavõtu süsteem ja Meeskonnad:
Spoiler: näita
3 Meeskonda (Brand Central):
    - America
    - Europe
    - Asia-Pacific

Autode kasutuskorrad tiimis: 1x, suurema huvi puhul 2x ühte autot

Ajavõtu süsteem:
Sõidu üldaeg, ehk Total Time.

Individuaal ajaarvestus: Sõitude Total Time liidetakse omavahel järjest otsa.
Meeskondlik: Meeskonna aeglaseim Total Time -(lahutada) Meeskonna kiireim Total Time
Sõidust puudumise korral: Etapi viimase koha ajale liidetakse +1 minut otsa.

Võidu tingimused: Väikseim Total Time

NB! Teatesõit toimib erinevalt kogu sarjast, täpsemalt etapi infos!

Võistlusautode Info:
Spoiler: näita
Tava: 21.sajandi autod (2000>)
Klassika: 20.sajandi autod (<1999)

Autoklass: Gr.N ja Gr.X
Auto hind: Max. Cr.250,000
Tuunimine: Lubatud lisada Hobujõude ja vähendada Kaalu auto originaal N-klassi piires!
Seadistamine: Hääletus!
Rehvivalik: Sport Soft (SS) / Sport Medium (SM) / Sport Hard (SH)

Sõitude info ja kuupäevad:
Spoiler: näita
Võistluspäev (Üldjuhul) Teisipäeval:
    21:00 - 21:30 - Võistlusruum on leida mängumenüüst minnes Open Lobby
    22:00 - Algab võistluspäev

Võistlustoa nimi: "Tour de Ratas 2021"
Võõrustav võistlusraja kompleks: Nürburgring (Saksamaa)
Stardijärjekord: Etapiinfos täpsemalt
Startimine: Paigalt valestardi võimalusega
Võistlusinfo: Täismahus enne järgmist etappi vähemalt

Kalender:
07/09/21 - Meeskondlik Teatesõit / Klassika Sprint Ühisstardist 25km
14/09/21 - Autovahetusega Ühisstardist 60km + 40km Eraldistardist Klassikat
21/09/21 - 100km Klassikat Ühisstardist
28/09/21 - 125km Eraldistardist Jälitussõit FINAAL

Etapi täisinfod:

Termineid:
Eraldistart - Alustamine etapile ettemääratud vahede järgi.
Jälitussõit - Tabeli liidrid asuvad jälitama oma konkurente madalamatel kohadel tabelis.

Võistlusruumi seaded:
Spoiler: näita
Race Settings:
Boost: Off
Slipstream strength: Real
Visible Damage: On
Mechanical Damage: Heavy
Tyre Wear: 15x
Fuel Depletion: 5x
Initial Fuel: Default
Grip Red. on Wet Track/track edge: Real
Race Finish Delay: 180 sec
Overtaking System Usage Time Multiplier: Default

Regulation Settings:
Filter by Category: Off
Balance of Performance: Off
Max Power Limit: Off
Minimum Weight: Off
Maximum Tyre Rating: Sport Soft
Minimum Tyre Rating: Sport Hard
Livery Restrictions: No Limit
Car Number Type: No Limit
Assign Car Numbers Automatically: None
Tuning: Prohibited
Kart Usage: Off

Penalty Settings:
Ghosting During Race: None
Shortcut Penalty: Strong
Wall Collision Penalty: None
Side Contact Penalty: Off
Correct Vehicle Course After Wall Collision: Off
Replace Cars When They Leave The Track: Off
Flag Rules: On
Ghost Lapped Cars: Off

Limit Driving Options:
Countersteering Assistance: No Limit
Active Stability Management (ASM): No Limit
Driving Line Assist: No Limit
Traction Control: No Limit
ABS: No Limit
Auto-Drive: No Limit

Registreerimine ja Tabel (13 põhisõitjat / 1 varusõitjat (12)):
Spoiler: näita
Registreerimisel on vajalikud:

    Auto Number >
    PlayStationi Nimi (PSN) >
    Tiim >
    Põhisõitja või Varusõitja>

Teine võistlustuba: Vajalik on rohkem kui 16 põhisõitja koha nõudlejat.

    Põhisõitja: Sõitja, kes on enam-vähem kindel osaleja terve planeeritud võistluskalender ja omab eesõigust võistluskohale võistlusruumis.

    Varusõitja: Sõitja, kes pole kindel oma osalemises igal etapil ning peab andma oma koha võistlustoas ära põhisõitjale kui vaja. Kui varusõitjate vahel konkurents võistlusruumis, kehtib reegel, kes ees see mees.

Võistlustabel ja Registreerunud

Reeglistik, Karistustik ja Kohtunikud:
Spoiler: näita
Korraldaja poolsed reeglid ja karistused:

Kohtunikud:
Peakohtunik: StenNansten
Kohtunik: P2nkz ja sõbrad


Discordi Juturuum
#gtplaneteu #eeratas2021 #eesti
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5837
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: Tour de Ratas 2021

PostitusPostitas puistumees » 23 Aug 2021, 15:29

23
FOR_ninko
Asia-Pacific
Varu

Põnev ja huvitav, miskit teistsugust.

Muidugi 12 points to Rapla selle bänneri eest
If everything seems under control, you’re not going fast enough
Kasutaja avatar
puistumees
Sangar
Sangar
 
Postitusi: 1324
Liitunud: 27 Veebr 2015, 16:31
Asukoht: Pärnu



Litsents: S

 FOR_ninko

Re: Tour de Ratas 2021

PostitusPostitas Jyri_Ratas » 24 Aug 2021, 19:18

Ma ei saa mitte muffigi aru, aga no ehk selgub võistluse käigus, mis toimuma hakkab.

15 Jyri_ratas EU
Kasutaja avatar
Jyri_Ratas
Insener
Insener
 
Postitusi: 435
Liitunud: 08 Nov 2020, 17:58





Re: Tour de Ratas 2021

PostitusPostitas P2nkz » 24 Aug 2021, 22:50

Ma ka ei saa väga palju aru, aga kui driftida saab, siis sõidan ka.

Pkaksnkzet 92 Jaaa regiooni täpsustan hiljem
P2nkz
Insener
Insener
 
Postitusi: 481
Liitunud: 09 Sept 2020, 8:25




 P2nkz

Re: Tour de Ratas 2021

PostitusPostitas mth » 25 Aug 2021, 10:04

Ma ei saa ka mitte midagi aru, aga here goes.

mth / 777 / ja Audisid tehakse ikka Euroopas.
mth
Insener
Insener
 
Postitusi: 264
Liitunud: 09 Veebr 2021, 13:27




 mthyolo

Uuendus peateemas

PostitusPostitas StenNansten » 25 Aug 2021, 11:10

Loodetavasti nüüd süsteem arusaadavam kui enne, loodan. :D
Lisatud sai siis täis autode list meeskondadele, loodetavalt parandatud ajavõtu süsteemi seletust ja ka tehtud tabel valmis.

Tiim "Americas" autod (0 sõitjat):
Spoiler: näita
"Auto nimi" - Klassika autod
X - Kasutatud autod tiimis


Chevrolet Camaro Z28 '69 (N300)
Chevrolet Camaro SS'16 (N500)
Chevrolet Camaro ZL1 1LE '18 (N700)
Chevrolet Corvette Sting Ray Sport Coupe (C2) '63 (N400)
Chevrolet Corvette Stingray Convertible (C3) '69 (N300)
Chevrolet Corvette C7 Stingray '14 (N500)

Dodge Challenger R/T '70 (N400)
Dodge Charger SRT Hellcat '15 (N700)
Dodge Superbee '70 (N300)
Dodge Viper GTS '02 (N500)
Dodge Viper GTS '13 (N600)
Dodge Viper SRT10 Coupe '06 (N500)

Ford F-150 SVT Raptor '11 (N400)
Ford Focus ST '15 (N300)
Ford GT '06 (N600)
Ford Mustang GT Premium Fastback '15 (N400)
Ford Mustang Mach 1 '71 (N300)

Pontiac Firebird Trans Am '78 (N200)

Tesla Model S Signature Performance '12 (Gr.X)

Tiim "Europe" autod (2 sõitjat):
Spoiler: näita
"Auto nimi" - Klassika autod
X - Kasutatud autod tiimis


Abarth 500 '09 (N100)

Alfa Romeo 4C Launch Edition '14 (N200)
Alfa Romeo MiTo 1.4 T Sport '09 (N200)

Alpine A110 Premiere Edition '17 (N300)
Alpine A110 1600S '72 (N100)

Aston Martin DB11 '16 (N600)
Aston Martin V8 Vantage S '15 (N400)

Audi R8 4.2 FSI R Tronic '07 (N400)
Audi TT Coupe 3.2 quattro '03 (N200)
Audi TTS Coupe '14 (N300)

BMW i3 '15 (Gr.X)
BMW M3 '03 (N300)
BMW M3 Coupe '07 (N400)
BMW M3 Sport Evolution '89 (N200)
BMW M4 Coupe '14 (N400)
BMW Z8 '01 (N400)

Citroen DS3 Racing '11 (N200)

De Tomaso Pantera '71 (N300)

Ferrari 512 BB '76 (N400)

Fiat 500 F '68 (N100)
Fiat 500 1.2 8v Lounge SS '08 (N100)

Jaguar E-Type Coupe '61 (N300)
Jaguar F-Type R Coupe '14 (N600)

KTM X-BOW R '12 (N300)

Lancia Delta HF Integrale Evoluzione '91 (N200)

Maserati GranTurismo S '08 (N400)

McLaren MP4-12c '10 (N600)

Mercedes-Benz A45 AMG 4MATIC '13 (N400)
Mercedes-Benz AMG GT S '15 (N500)
Mercedes-Benz SLS AMG '10 (N600)

Mini Cooper S '05 (N200)
Mini Mini-Cooper S '65 (N100)

Peugeot 208 GTI by Peugeot Sport '14 (N200)
Peugeot RCZ GT Line '15 (N200)

Porsche 911 Turbo (930) '81 (N300)
Porsche 911 GT3 (996) '01 (N400)
Porsche 911 GT3 (997) '08 (N400)
Porsche Taycan Turbo S '19 (Gr.X)

Renault R8 Gordini '66 (Gr.X)

Renault Sport Clio RS 220 EDC Trophy '15 (N200)
Renault Sport Clio RS 220 EDC Trophy '16 (N200)
Renault Sport Clio V6 24v '00 (N200)
Renault Sport Megane RS Trophy '11 (N300)

TVR Tuscan Speed 6 '00 (N400)

Volkswagen 1200 '66 (N100)
Volkswagen Golf I GTI '83 (N100)
Volkswagen Golf VII GTI '14 (N200)
Volkswagen Samba Bus Type 2 (T1) '62 (N100)

Tiim "Asia-Pacific" autod (1 sõitja):
Spoiler: näita
"Auto nimi" - Klassika autod
X - Kasutatud autod tiimis


Daihatsu Copen Active Top '02 (N100)

Gran Turismo Amuse S2000 GT1 Turbo (N600)

Honda Beat '91 (N100)
Honda Civic Type R (EK) '98 (N200)
Honda Civic Type R '15 (N300)
Honda Fit Hybrid '14 (N100)
Honda Integra Type R (DC2) '98 (N200)
Honda NSX '17 (N600)
Honda NSX Type R '92 (N300)
Honda Project 2&4 Powered by RC213V (Gr.X)
Honda S660 '15 (N100)
Honda S800 '66 (N100)
Honda S2000 '99 (N200)

Hyundai Genesis Coupe 3.8 Track '13 (N300)

Lexus LC500 '17 (N500)
Lexus RC F '14 (N500)

Mazda Atenza Sedan XD L Package '15 (N200)
Mazda Demio XD Touring '15 (N100)
Mazda Eunos Roadster (NA Special Package) '89 (N100)
Mazda Roadster Touring Car (N200)
Mazda Roadster S '15 (N100)
Mazda RX-7 GT-X (FC) '90 (N200)
Mazda RX-7 Spirit R Type A (FD) '02 (N300)

Mitsubishi GTO Twin Turbo '91 (N300)
Mitsubishi Lancer Evolution IV GSR '96 (N300)
Mitsubishi Lancer Evolution Final Edition '15 (N300)

Nissan 180SX Type X '96 (N200)
Nissan Fairlady Z 300ZX TwinTurbo 2seater (Z32) '89 (N300)
Nissan Fairlady Z Version S '07 (N300)
Nissan GT-R NISMO '17 (N600)
Nissan GT-R Premium Edition '17 (N600)
Nissan Silvia K's Dia Selection (S13) '89 (N200)
Nissan Skyline GT-R V-spec II (R32) '94 (N300)
Nissan Skyline GT-R V-spec (R33) '97 (N300)
Nissan Skyline GT-R V-spec II Nür (R34) '02 (N300)

Re Amemiya FD3S RX-7 (N400)

Subaru BRZ S '15 (N200)
Subaru Impreza 22B-STI Version '98 (N300)
Subaru Impreza Coupe WRX Type R STi Version VI '99 (N300)
Subaru WRX STI Type S '14 (N300)

Suzuki Swift Sport '07 (N100)

Toyota 2000GT '67 (N200)
Toyota 86 GRMN '16 (N200)
Toyota 86 GT '15 (N200)
Toyota 86 GT Limited '16 (N200)
Toyota Corolla Levin 3door 1600GT APEX (AE86) '83 (N100)
Toyota Crown Athlete G '13 (N300)
Toyota GR 86 '21 (N200)
Toyota GR Supra RZ '19 (N300)
Toyota GR Supra RZ '20 (N400)
Toyota GR Yaris RZ "High Performance" '20 (N300)
Toyota MR2 GT-S '97 (N200)
Toyota S-FR '15 (N100)
Toyota S-FR Racing Concept '16 (N400)
Toyota Sports 800 '65 (N100)
Toyota Sprinter Trueno 3door 1600GT APEX (AE86) '83 (N100)
Toyota Supra 3.0GT Turbo A '88 (N300)
Toyota Supra RZ '97 (N300)
Toyota Tundra TRD Pro '19 (N400)

Ajavõtu süsteem ja Meeskonnad:
Spoiler: näita
3 Meeskonda (Brand Central):
    - America
    - Europe
    - Asia-Pacific

Autode kasutuskorrad tiimis: 1x, suurema huvi puhul 2x ühte autot

Ajavõtu süsteem:
Sõidu üldaeg, ehk Total Time.

Individuaal ajaarvestus: Sõitude Total Time liidetakse omavahel järjest otsa.
Meeskondlik: Meeskonna aeglaseim Total Time -(lahutada) Meeskonna kiireim Total Time

Võidu tingimused: Väikseim Total Time

NB! Teatesõit toimib erinevalt kogu sarjast, täpsemalt etapi infos!

Võistlusautode Info:
Spoiler: näita
Tuunimine: Lubatud lisada Hobujõude ja vähendada Kaalu auto originaal N-klassi piires!

Sõitude info ja kuupäevad:
Spoiler: näita
Kalender:
NB! Pole veel lõplikud kuupäevad! Ootan töögraafikut.


Võistlustabel ja Registreerunud
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5837
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: Tour de Ratas 2021

PostitusPostitas Wtripo » 25 Aug 2021, 11:16

Wtripo #63 america
Kasutaja avatar
Wtripo
Praktikant
Praktikant
 
Postitusi: 29
Liitunud: 31 Mär 2021, 0:10
Asukoht: Tallinn



Litsents: 63

 Wtripo

Re: Tour de Ratas 2021

PostitusPostitas Tuhjuhan » 25 Aug 2021, 11:30

Tuhjuhan - 37 -Asia-Pacific
Tuhjuhan
Guru
Guru
 
Postitusi: 526
Liitunud: 29 Juul 2018, 15:18





Re: Tour de Ratas 2021

PostitusPostitas Kuulius » 25 Aug 2021, 11:58

Kuulius #10 Aasia
Kuulius
Entusiast
Entusiast
 
Postitusi: 212
Liitunud: 01 Okt 2019, 16:54




 Kuulius

Re: Tour de Ratas 2021

PostitusPostitas Sulevv330 » 25 Aug 2021, 12:06

Sulevv330 #330 murika

Osalen vb alles teisest etapist.
Sulevv330
Entusiast
Entusiast
 
Postitusi: 201
Liitunud: 28 Apr 2020, 16:59




 Sulevv330

Re: Tour de Ratas 2021

PostitusPostitas Mihkel0987 » 25 Aug 2021, 20:36

KTM
Iou!

Pilt
Mihkel0987
Virtuoos
Virtuoos
 
Postitusi: 1896
Liitunud: 25 Okt 2013, 17:20
Asukoht: Saaremaa, Kadaka all.



Litsents: S

 Mihkel0987

Re: Tour de Ratas 2021

PostitusPostitas I-N-D-R-E-K » 26 Aug 2021, 12:55

# 77 / I-N-D-R-E-K / regioon vähe hiljem .
I-N-D-R-E-K
Guru
Guru
 
Postitusi: 786
Liitunud: 07 Juul 2017, 15:05





Re: Tour de Ratas 2021

PostitusPostitas P2nkz » 31 Aug 2021, 21:02

Panen end jänkidesse
P2nkz
Insener
Insener
 
Postitusi: 481
Liitunud: 09 Sept 2020, 8:25




 P2nkz

Re: Tour de Ratas 2021

PostitusPostitas StenNansten » 01 Sept 2021, 13:27

Jänkidele siis ametlikult nüüd igat autot võimalik kasutada 2x

Tulen täna ka ilmselt jänkina rajale. Klassika autod tunduvad põnevad. :-D
#Superbee #nodiff
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5837
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: Tour de Ratas 2021

PostitusPostitas P2nkz » 02 Sept 2021, 21:16

Kas see tuunimise osa uuesti kaalumisele äkki tuleks? Saaks USA klassikutele vähemalt normaalse käigukasti alla.
P2nkz
Insener
Insener
 
Postitusi: 481
Liitunud: 09 Sept 2020, 8:25




 P2nkz

Re: Tour de Ratas 2021

PostitusPostitas Sulevv330 » 03 Sept 2021, 11:27

Ameerika pillid nii alla arvestuse jah muidu kui tuunida ei saa
Sulevv330
Entusiast
Entusiast
 
Postitusi: 201
Liitunud: 28 Apr 2020, 16:59




 Sulevv330

Re: Tour de Ratas 2021

PostitusPostitas StenNansten » 03 Sept 2021, 14:44

Teil 3 päeva võimalus keegi ümber moosida. :-D
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5837
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: Tour de Ratas 2021

PostitusPostitas Tuhjuhan » 06 Sept 2021, 15:30

Kuna seadistamise lubamise poolt ja vastu on võrdselt hääli kas siis läheb käiku kolmas,
Mul pohh täitsa, variant?
Tuhjuhan
Guru
Guru
 
Postitusi: 526
Liitunud: 29 Juul 2018, 15:18





Re: Tour de Ratas 2021

PostitusPostitas StenNansten » 06 Sept 2021, 15:46

Tuhjuhan kirjutas:Kuna seadistamise lubamise poolt ja vastu on võrdselt hääli kas siis läheb käiku kolmas,
Mul pohh täitsa, variant?

Ei lähe, foorumit nii palju ikka jälgisin, et esimesena sai 5 häält täis seadistamise poolt ja ilmselt nii on selles viigis mingi variant võitjaks lugeda ka.
Ehk seadistamine saab lubatud olema! Ameerika esindajad kindlasti tunnevad end kergendatult. :-D
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5837
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: Tour de Ratas 2021

PostitusPostitas Mihkel0987 » 06 Sept 2021, 20:50

Protest. Nöuan uut hääletust, kuna seis jäi viiki.
Iou!

Pilt
Mihkel0987
Virtuoos
Virtuoos
 
Postitusi: 1896
Liitunud: 25 Okt 2013, 17:20
Asukoht: Saaremaa, Kadaka all.



Litsents: S

 Mihkel0987

Järgmine

Mine Tour de Ratas 2021



Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


GRAN TURISMO - The Real Driving Simulator
cron
GAMEZONE