3. Kyoto Driving Park (15/06/21)

3. Kyoto Driving Park (15/06/21)

PostitusPostitas StenNansten » 09 Juun 2021, 11:35

Pilt
"Big Willow esimese ringi lõpus proovisin ka väheke rallikrossi rada." - Autor: I-N-D-R-E-K

Sõiduruumi nimi: "Mazda MX-5 karikasari"

Võistlusrada 1: Kyoto Driving Park - Miyabi
Kellaaeg: 05:00 / Päikseline
Penalti kordaja: 00:01.000

Võistlusrada 2: Kyoto Driving Park - Yamagiwa
Kellaaeg: 09:30 / Pilvine
Penalti kordaja: 00:04.000


Päeva kava:
Võistluspäev Teisipäeval (15/06/21):
    21:00 - 21:30 - Võistlusruum on leida mängumenüüst minnes Open Lobby
    22:00 - Algab võistluspäev - kvalifikatsioon 10 minutit
    22:15 - Algab 15 minutit sprintsõit (Rada 1)
    22:30 - Algab 30 minutit põhisõit (Rada 2)
    23:10 - Planeeritav võistlusetapi lõpp

Tulemused:
Kvalifikatsioon:
Pilt
1.sõit:
Pilt
2.sõit:
Pilt

Ülevaatamisel olukorrad:
BasicMist kirjutas:KAEBUS
Ninko sukeldus räigelt teise sõidu esimeses pooles kõigile sisse.
Eriti esimese ringi aeglane S kurv…


Kohtunik:
Ninko auto läks Basicust mööda sõites Jürile küljelt sisse, midagi erilist õnneks ei juhtunud kui Ninkol endal läks kõige hullemini. Basiik ise lihtsalt läks üritama midagi valesse kohta valel ajal ning lõpetas murul.
Vähemalt nii tahaks arvata olukorrast ja tembeldaks selle võistlusolukorraks.


puistumees kirjutas:KAEBUS:
Tundus, et Basic võistles suhteliselt pikka aega 2. sõidu 2. pooles 3.5sek penalt peal ja väga maha lasta ei plaaninud.


Kohtunik:
Ilmselgelt ei plaaninud BasicMist118 kanda ära oma rajalimiitide rikkumise eest saadud automaatset penaltit. Reeglistikus soovitusena oleval järgmisel sirgel polnud märki plaanist penaltit maha kanda ja nii läks sõidu lõpuni välja. Samal ajal siis ka võisteldes esikoha peale vahepeal.

Võistlusetiketi rikkumise eest ajapenalti +00:04.000


Etapi lisainfo:
- Kaebuste esitamiseks on aega 24 tundi peale võistlust, ehk terve järgnev päev. Kui midagi rajal juhtub, ärge lootke sellele, et korraldaja ise olukorra üles otsib. Korraldaja karistab iseseisvalt ainult rängemaid intsidente!
Kaebuste esitamisel kasutada punast värvikoodi, et korraldajal oleks lihtsam üles leida reaalne kaebus.


Varumeeste kohti: 2
(Põhimeestel soovitaks teavitada, kui ei saa tulla. Lihtsam arvestada ruumi varusõitjatele.)

Striimid:
StenNansten
FOR_ninko

Võistlussarja tabel:

Autode hääletus järgmisteks karikasarjadeks:
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5835
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: 3. Kyoto Driving Park (15/06/21)

PostitusPostitas Nikson » 15 Juun 2021, 12:15

Krt, valel ajal sõit. Õhtul hea mäng telekas.
Pilt
Nikson
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5092
Liitunud: 25 Jaan 2012, 21:08
Asukoht: Valga/Vantaa



Litsents: S

 Nikson

Re: 3. Kyoto Driving Park (15/06/21)

PostitusPostitas puistumees » 15 Juun 2021, 12:59

Nikson kirjutas:Krt, valel ajal sõit. Õhtul hea mäng telekas.

Seda küll, see läheb sõidu kõrvale telefonist jooksma
If everything seems under control, you’re not going fast enough
Kasutaja avatar
puistumees
Sangar
Sangar
 
Postitusi: 1324
Liitunud: 27 Veebr 2015, 16:31
Asukoht: Pärnu



Litsents: S

 FOR_ninko

Re: 3. Kyoto Driving Park (15/06/21)

PostitusPostitas puistumees » 15 Juun 2021, 23:40

KAEBUS:
Tundus, et Basic võistles suhteliselt pikka aega 2. sõidu 2. pooles 3.5sek penalt peal ja väga maha lasta ei plaaninud.
If everything seems under control, you’re not going fast enough
Kasutaja avatar
puistumees
Sangar
Sangar
 
Postitusi: 1324
Liitunud: 27 Veebr 2015, 16:31
Asukoht: Pärnu



Litsents: S

 FOR_ninko

Re: 3. Kyoto Driving Park (15/06/21)

PostitusPostitas BasicMist » 15 Juun 2021, 23:46

puistumees kirjutas:KAEBUS:
Tundus, et Basic võistles suhteliselt pikka aega 2. sõidu 2. pooles 3.5sek penalt peal ja väga maha lasta ei plaaninud.

Kellega ma võistlesin? :D

KAEBUS
Ninko sukeldus räigelt teise sõidu esimeses pooles kõigile sisse.
Eriti esimese ringi aeglane S kurv…
Friends think Im retarded but Mommy says Im special.
Kasutaja avatar
BasicMist
Guru
Guru
 
Postitusi: 563
Liitunud: 20 Veebr 2020, 13:37
Asukoht: Tallinn



Litsents: Kõik

 BasicMist118

Re: 3. Kyoto Driving Park (15/06/21)

PostitusPostitas P2nkz » 16 Juun 2021, 9:33

puistumees kirjutas:KAEBUS:
Tundus, et Basic võistles suhteliselt pikka aega 2. sõidu 2. pooles 3.5sek penalt peal ja väga maha lasta ei plaaninud.


Parandaks siin. *Üritas võistelda* :D :D :D
Aga ta mingeid olukordi sellega ei tekitanud, võin omalt poolt kinnitada.
P2nkz
Insener
Insener
 
Postitusi: 481
Liitunud: 09 Sept 2020, 8:25




 P2nkz

Re: 3. Kyoto Driving Park (15/06/21)

PostitusPostitas puistumees » 16 Juun 2021, 16:58

BasicMist kirjutas:
puistumees kirjutas:KAEBUS:
Tundus, et Basic võistles suhteliselt pikka aega 2. sõidu 2. pooles 3.5sek penalt peal ja väga maha lasta ei plaaninud.

Kellega ma võistlesin? :D

KAEBUS
Ninko sukeldus räigelt teise sõidu esimeses pooles kõigile sisse.
Eriti esimese ringi aeglane S kurv…

Jürile tõesti panin külge, kui oma pidurduspunkti maha magasin. Mis seal edasi toimus, pole Mul aimugi
If everything seems under control, you’re not going fast enough
Kasutaja avatar
puistumees
Sangar
Sangar
 
Postitusi: 1324
Liitunud: 27 Veebr 2015, 16:31
Asukoht: Pärnu



Litsents: S

 FOR_ninko

Kaebuste kokkuvõte

PostitusPostitas StenNansten » 17 Juun 2021, 12:03

Ülevaatamisel olukorrad:
BasicMist kirjutas:KAEBUS
Ninko sukeldus räigelt teise sõidu esimeses pooles kõigile sisse.
Eriti esimese ringi aeglane S kurv…



puistumees kirjutas:KAEBUS:
Tundus, et Basic võistles suhteliselt pikka aega 2. sõidu 2. pooles 3.5sek penalt peal ja väga maha lasta ei plaaninud.


Kohtunik:
Ilmselgelt ei plaaninud BasicMist118 kanda ära oma rajalimiitide rikkumise eest saadud automaatset penaltit. Reeglistikus soovitusena oleval järgmisel sirgel polnud märki plaanist penaltit maha kanda ja nii läks sõidu lõpuni välja. Samal ajal siis ka võisteldes esikoha peale vahepeal.

Võistlusetiketi rikkumise eest ajapenalti +00:04.000

Basicu olukord oli ilmselge, mis tegevust see väärib.
Siis Ninko, kaubamärgistatud julge olukordade ärakasutamine, mis seekord siis väga puhtalt ei läinud läbi.
Jürile küljelt sisse, midagi erilist õnneks ei juhtunud kui Ninkol endal läks kõige hullemini. Basiik ise lihsalt läks üritama midagi valesse kohta valel ajal ning lõpetas murul. Vähemalt nii tahaks arvata olukorrast ja tembeldaks selle võistlusolukorraks.

Minu avarii ka. :-D


Auto viskas vibama keset kurvi ja sellest korrigeerides viskas auto liiga äärekivi ääre peale ja sellest piisas, et viskab minema. :cry:
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5835
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: 3. Kyoto Driving Park (15/06/21)

PostitusPostitas P2nkz » 17 Juun 2021, 12:07

NIksoni poolt klassikaline barrikaadi kaitse peale keerates lslt :D

EI TULE LÄBI!!! :D
P2nkz
Insener
Insener
 
Postitusi: 481
Liitunud: 09 Sept 2020, 8:25




 P2nkz

Re: 3. Kyoto Driving Park (15/06/21)

PostitusPostitas StenNansten » 17 Juun 2021, 12:11

P2nkz kirjutas:NIksoni poolt klassikaline barrikaadi kaitse peale keerates lslt :D

EI TULE LÄBI!!! :D

EI SUKELDU KURAT!! :D

Kuigi pole väga viisakas pidurdusmaal lihtsalt peale keerata :D Pidurdusmaal siiski tahaks autot võimalikult otse hoida, et pidurdaks paremini.
Kui tahad kohta kaitsta, tuleb seda varem teha. :)
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5835
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: 3. Kyoto Driving Park (15/06/21)

PostitusPostitas Nikson » 17 Juun 2021, 13:11

Pidurda siis kui sa ei näe, et mööda ei saa. Olid ju vaevalt nina kõrvale saanud. Ja juba peaksin suure kaare võtma. Teatud seltskond selja taga on, siis peaks kohe mingi suurema kaare tegema, et mööda saaksite. Ja mis jutt see on, et kurvis pidurdada ei tohi? Nagu ma oleks pidurdusmaal siksakitanud. Ma võtsin pidevalt neid kurve poolenisti äärekivil. Sina ehk pidurdasid käiguga hoo maha (vaevalt sa täie hooga seda võtsid), mul automaatkast peal ja vaja pidurit kasutada.
Pilt
Nikson
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5092
Liitunud: 25 Jaan 2012, 21:08
Asukoht: Valga/Vantaa



Litsents: S

 Nikson

Re: 3. Kyoto Driving Park (15/06/21)

PostitusPostitas StenNansten » 17 Juun 2021, 15:24

Nikson kirjutas:Pidurda siis kui sa ei näe, et mööda ei saa. Olid ju vaevalt nina kõrvale saanud. Ja juba peaksin suure kaare võtma. Teatud seltskond selja taga on, siis peaks kohe mingi suurema kaare tegema, et mööda saaksite. Ja mis jutt see on, et kurvis pidurdada ei tohi? Nagu ma oleks pidurdusmaal siksakitanud. Ma võtsin pidevalt neid kurve poolenisti äärekivil. Sina ehk pidurdasid käiguga hoo maha (vaevalt sa täie hooga seda võtsid), mul automaatkast peal ja vaja pidurit kasutada.

Oleks ilusti saanud mööda seal, tee järgmise kurvi sisekurvi oli vaba. isegi pidurdasin natuke vara tundub aga kinni nkn pidurdasin, et hullemat sinuga ära hoida.

Ma ei harrasta käiguga pidurdamist, see ilmselge oleks videos ka kui oleks. Videost tahaks öelda, et see mulle peale lendamine oli pigem hiljaks jäänud kaitsemanööver kui kurvi sisse pööramine. Vähemalt mulle tundub nii.

Suva see olukord aga trajektoorid valitakse siiski turvalisuse huvides kurvi siis, kui veel pidurdama pole alustatud. See auto on pidurdamisel turvaline õnneks manööverdada aga mõne masinaga võib see väga kurvalt lõppeda.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5835
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Lõplikud tulemused:

PostitusPostitas StenNansten » 17 Juun 2021, 15:59

Tulemused:
Kvalifikatsioon:
Pilt
1.sõit:
Pilt
2.sõit:
Pilt

Ülevaatamisel olukorrad:
BasicMist kirjutas:KAEBUS
Ninko sukeldus räigelt teise sõidu esimeses pooles kõigile sisse.
Eriti esimese ringi aeglane S kurv…


Kohtunik:
Ninko auto läks Basicust mööda sõites Jürile küljelt sisse, midagi erilist õnneks ei juhtunud kui Ninkol endal läks kõige hullemini. Basiik ise lihtsalt läks üritama midagi valesse kohta valel ajal ning lõpetas murul.
Vähemalt nii tahaks arvata olukorrast ja tembeldaks selle võistlusolukorraks.


puistumees kirjutas:KAEBUS:
Tundus, et Basic võistles suhteliselt pikka aega 2. sõidu 2. pooles 3.5sek penalt peal ja väga maha lasta ei plaaninud.


Kohtunik:
Ilmselgelt ei plaaninud BasicMist118 kanda ära oma rajalimiitide rikkumise eest saadud automaatset penaltit. Reeglistikus soovitusena oleval järgmisel sirgel polnud märki plaanist penaltit maha kanda ja nii läks sõidu lõpuni välja. Samal ajal siis ka võisteldes esikoha peale vahepeal.

Võistlusetiketi rikkumise eest ajapenalti +00:04.000



Võistlussarja tabel:

Autode hääletus järgmisteks karikasarjadeks:
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5835
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: Kaebuste kokkuvõte

PostitusPostitas BasicMist » 17 Juun 2021, 19:21

StenNansten kirjutas:Ülevaatamisel olukorrad:
BasicMist kirjutas:KAEBUS
Ninko sukeldus räigelt teise sõidu esimeses pooles kõigile sisse.
Eriti esimese ringi aeglane S kurv…



puistumees kirjutas:KAEBUS:
Tundus, et Basic võistles suhteliselt pikka aega 2. sõidu 2. pooles 3.5sek penalt peal ja väga maha lasta ei plaaninud.


Kohtunik:
Ilmselgelt ei plaaninud BasicMist118 kanda ära oma rajalimiitide rikkumise eest saadud automaatset penaltit. Reeglistikus soovitusena oleval järgmisel sirgel polnud märki plaanist penaltit maha kanda ja nii läks sõidu lõpuni välja. Samal ajal siis ka võisteldes esikoha peale vahepeal.

Võistlusetiketi rikkumise eest ajapenalti +00:04.000

Basicu olukord oli ilmselge, mis tegevust see väärib.
Siis Ninko, kaubamärgistatud julge olukordade ärakasutamine, mis seekord siis väga puhtalt ei läinud läbi.
Jürile küljelt sisse, midagi erilist õnneks ei juhtunud kui Ninkol endal läks kõige hullemini. Basiik ise lihsalt läks üritama midagi valesse kohta valel ajal ning lõpetas murul. Vähemalt nii tahaks arvata olukorrast ja tembeldaks selle võistlusolukorraks.

Minu avarii ka. :-D


Auto viskas vibama keset kurvi ja sellest korrigeerides viskas auto liiga äärekivi ääre peale ja sellest piisas, et viskab minema. :cry:

Palun kohtunike seltskonnal yle vaadata reeglistik mis siin sarjas kehtib ning minu olukord.
Sinu jutust loen, et on soovituslik järgmisel sirgel penalt maha kanda. Too palun välja olukorrad kus ma võistlesin esikohale penalt peal. Enda teada ei saanud kordagi nina P2nkzi kõrvalegi.
Jagad karistust seal kus ei juhtunud reaalset ohtu aga seal kus toimus reaalne oht ning kokupõrge… Mitte midagi.
Kui kohtunike seltskond otsustab ka, et karistus on õigustatud reeglistiku põhjal. Siis olen nõus.
See ei muuda minu jaoks midagi, aga tundub minu jaoks ebareaalne otsus.
Võiksid veel SELLE SARJA reeglistikust välja tuua karistuse kandmise reegli.
“Läksin yritama midagi valel ajal, vales kohas”: D
Minumeelest mul oli ideaal trajektor, kui vaadata sinu sõitu striimist…
Lisaks ei olnud see manööver sellist karistust väärt. Ajavõitu praktiliselt ei tulnud seal.
Friends think Im retarded but Mommy says Im special.
Kasutaja avatar
BasicMist
Guru
Guru
 
Postitusi: 563
Liitunud: 20 Veebr 2020, 13:37
Asukoht: Tallinn



Litsents: Kõik

 BasicMist118

Re: 3. Kyoto Driving Park (15/06/21)

PostitusPostitas StenNansten » 18 Juun 2021, 6:55

Arvasin, et klipp kuidas P2nkiga võistled koos penaltiga oleks võinud sees olla. Videot monteerides jäi see vahele ja ei viitsinud uuesti teha. :-D
Ja miks üritad eitada selle reegli olemasolu kui sa ise seda mul teiste vastu eelnevalt aktiivselt kasutanud oled? Eelnevates sarjades ning kindlasti ma seda eemaldanud ka pole enne kui Kazunori. Sport Mode süsteemi lobbysse ei too. Ning isegi kui kellegiga ei plaani rajal võistelda vms, on vägagi soivituslik penalti esimessel võimalusel ära kanda.

Ideaal trajektoor või mitte, kui ees on kontrolli alt väljas olev auto või midagi muud kahtlast, tasub kaaluda alternatiiv trajektoore või siis lihtsalt aeglustada. Olenevalt olukorrast ja võimalustest. Eriti siis esimesel ringil.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5835
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: 3. Kyoto Driving Park (15/06/21)

PostitusPostitas Mihkel0987 » 18 Juun 2021, 7:05

StenNansten kirjutas:Arvasin, et klipp kuidas P2nkiga võistled koos penaltiga oleks võinud sees olla. Videot monteerides jäi see vahele ja ei viitsinud uuesti teha. :-D
Ja miks üritad eitada selle reegli olemasolu kui sa ise seda mul teiste vastu eelnevalt aktiivselt kasutanud oled? Eelnevates sarjades ning kindlasti ma seda eemaldanud ka pole enne kui Kazunori. Sport Mode süsteemi lobbysse ei too. Ning isegi kui kellegiga ei plaani rajal võistelda vms, on vägagi soivituslik penalti esimessel võimalusel ära kanda.

Ideaal trajektoor või mitte, kui ees on kontrolli alt väljas olev auto või midagi muud kahtlast, tasub kaaluda alternatiiv trajektoore või siis lihtsalt aeglustada. Olenevalt olukorrast ja võimalustest. Eriti siis esimesel ringil.

Nagu sa ise mainid, siis tegu on soovitusega ehk mitte kohustuslik.
Iou!

Pilt
Mihkel0987
Virtuoos
Virtuoos
 
Postitusi: 1896
Liitunud: 25 Okt 2013, 17:20
Asukoht: Saaremaa, Kadaka all.



Litsents: S

 Mihkel0987

Re: 3. Kyoto Driving Park (15/06/21)

PostitusPostitas BasicMist » 18 Juun 2021, 7:17

StenNansten kirjutas:Arvasin, et klipp kuidas P2nkiga võistled koos penaltiga oleks võinud sees olla. Videot monteerides jäi see vahele ja ei viitsinud uuesti teha. :-D
Ja miks üritad eitada selle reegli olemasolu kui sa ise seda mul teiste vastu eelnevalt aktiivselt kasutanud oled? Eelnevates sarjades ning kindlasti ma seda eemaldanud ka pole enne kui Kazunori. Sport Mode süsteemi lobbysse ei too. Ning isegi kui kellegiga ei plaani rajal võistelda vms, on vägagi soivituslik penalti esimessel võimalusel ära kanda.

Ideaal trajektoor või mitte, kui ees on kontrolli alt väljas olev auto või midagi muud kahtlast, tasub kaaluda alternatiiv trajektoore või siis lihtsalt aeglustada. Olenevalt olukorrast ja võimalustest. Eriti siis esimesel ringil.

Olen palunud seda reeglit kasutada kui on olnud ohtlike olukordi või reaalselt võistlusolukordi kus on keegi sellest kasu lõiganud või kaotanud, et muutub ghostiks!
Hetke olukorras ei muutunud isegi ghostiks ma kordagi. Kui olin P2nkzile lähedal, mitte isegi kõrval.
Ning tegemist on soovitusliku maha laskmisega.
Selge näide sulle: 20seki eduga esikohal sõites, saad penalti 3.5sek. Kas näed reaalset põhjust miks peaks laskma penalti maha kui ei ole veel ringiga kellegile järgi jõudnud? Pole lootust isegi võistelda kellegiga.

Sa kuidagi ei saa viimasel ajal yldse aru mis maailmas toimub.
Palun vaadata Sinu otsus yle kolleegiumil.
Friends think Im retarded but Mommy says Im special.
Kasutaja avatar
BasicMist
Guru
Guru
 
Postitusi: 563
Liitunud: 20 Veebr 2020, 13:37
Asukoht: Tallinn



Litsents: Kõik

 BasicMist118

Re: 3. Kyoto Driving Park (15/06/21)

PostitusPostitas StenNansten » 18 Juun 2021, 9:03

BasicMist kirjutas:
StenNansten kirjutas:Arvasin, et klipp kuidas P2nkiga võistled koos penaltiga oleks võinud sees olla. Videot monteerides jäi see vahele ja ei viitsinud uuesti teha. :-D
Ja miks üritad eitada selle reegli olemasolu kui sa ise seda mul teiste vastu eelnevalt aktiivselt kasutanud oled? Eelnevates sarjades ning kindlasti ma seda eemaldanud ka pole enne kui Kazunori. Sport Mode süsteemi lobbysse ei too. Ning isegi kui kellegiga ei plaani rajal võistelda vms, on vägagi soivituslik penalti esimessel võimalusel ära kanda.

Ideaal trajektoor või mitte, kui ees on kontrolli alt väljas olev auto või midagi muud kahtlast, tasub kaaluda alternatiiv trajektoore või siis lihtsalt aeglustada. Olenevalt olukorrast ja võimalustest. Eriti siis esimesel ringil.

Olen palunud seda reeglit kasutada kui on olnud ohtlike olukordi või reaalselt võistlusolukordi kus on keegi sellest kasu lõiganud või kaotanud, et muutub ghostiks!
Hetke olukorras ei muutunud isegi ghostiks ma kordagi. Kui olin P2nkzile lähedal, mitte isegi kõrval.
Ning tegemist on soovitusliku maha laskmisega.
Selge näide sulle: 20seki eduga esikohal sõites, saad penalti 3.5sek. Kas näed reaalset põhjust miks peaks laskma penalti maha kui ei ole veel ringiga kellegile järgi jõudnud? Pole lootust isegi võistelda kellegiga.

Sa kuidagi ei saa viimasel ajal yldse aru mis maailmas toimub.
Palun vaadata Sinu otsus yle kolleegiumil.

Arusaadav, et polnud ohtlik aga reegel ise siiski on üldistav kohavõitluse osas, ohtlik või mitte. Kui on võimalus, et auto muutub kummituseks, on see juba risk, et võib sisse vajuda kui juhtub kõrvuti ka minema.

Ning kui sul on 20 sekki vahe teise kohaga, on sul kogu maailm ja ilm turvaliselt penalti maha jooksutada ja naasta võistlusesse tagasi. Mingi 5 sekundit tuleb umbes kaotust.

Läbipaistva/ -sõidetavana on teil õigus:
    Teha kõik võimalik, samal ajal turvaliselt, et naasta tagasi normaalolekusse! Eelistatavalt järgmise rajasirge jooksul.
> Ehk see tähendab seda, et karistus tuleb maha kanda esimesel turvalisel võimalusel mitte rahulikult edasi sõita. Siin tulevad need agad mängu, et kui teed ise vea ja kui teeb eessõitja vea ning seetõttu läheb kohavõitluseks kui sul on penalti olnud kauem kui esimene võimalus penalti turvaliselt maha lasta.
Lihtsam on kas sõita rajapiirides riske võtmata või riske võttes olla valmis rajapiiride eiramise karistust maha kandma.. Kui ma 20 sekundit ees olen, ma väga sellist riski isiklikult ei võtaks ka. :-D
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5835
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: 3. Kyoto Driving Park (15/06/21)

PostitusPostitas BasicMist » 18 Juun 2021, 10:19

Selge.
Vähemalt divebombing on tolereeritud.
Friends think Im retarded but Mommy says Im special.
Kasutaja avatar
BasicMist
Guru
Guru
 
Postitusi: 563
Liitunud: 20 Veebr 2020, 13:37
Asukoht: Tallinn



Litsents: Kõik

 BasicMist118

Re: 3. Kyoto Driving Park (15/06/21)

PostitusPostitas StenNansten » 18 Juun 2021, 11:27

BasicMist kirjutas:Selge.
Vähemalt divebombing on tolereeritud.

Ei ole aga Ninko juhtumist lihtsalt suurt ei juhtunud ning esimene ring ka, kus kõik olukorrad leebema pilgu all. Ninko ise kaotas seetõttu ise rohkem.
Võistlusolukord selgelt, ära pikka kurja pea siin.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5835
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Järgmine

Mine Mazda MX-5 Karikasari 2021



Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


GRAN TURISMO - The Real Driving Simulator
cron
GAMEZONE