3. Kyoto Driving Park (15/06/21)

Re: 3. Kyoto Driving Park (15/06/21)

PostitusPostitas mth » 18 Juun 2021, 12:49

StenNansten kirjutas:Ei ole aga Ninko juhtumist lihtsalt suurt ei juhtunud ning esimene ring ka, kus kõik olukorrad leebema pilgu all. Ninko ise kaotas seetõttu ise rohkem.
Võistlusolukord selgelt, ära pikka kurja pea siin.

Minu arvates on see ka nagu roheline tuli divebombimisele, põhimõtteliselt saaks nii iga aeglane kurv päris kõvasti aega tagasi võtta sõites 2-3 sekundit eespool olevale autole otsa ja selle käigus kohta võitmata.

Fakt on see, et Ninko seda loteriid mängib, mõnikord pääseb puhtalt, mõni kord mitte. Mina paneks hoiatuse ikkagi järgmiseks sõiduks.
mth
Insener
Insener
 
Postitusi: 264
Liitunud: 09 Veebr 2021, 13:27




 mthyolo

Re: 3. Kyoto Driving Park (15/06/21)

PostitusPostitas Mihkel0987 » 18 Juun 2021, 13:10

Tulevat välja, et ma polegi see ainukene loll ja rahulolematu olend, kellele ei meeldi need otsused mida üks inimene oma väikese võidusõiduaruga välja genereerib.
Iou!

Pilt
Mihkel0987
Virtuoos
Virtuoos
 
Postitusi: 1896
Liitunud: 25 Okt 2013, 17:20
Asukoht: Saaremaa, Kadaka all.



Litsents: S

 Mihkel0987

Re: 3. Kyoto Driving Park (15/06/21)

PostitusPostitas mth » 18 Juun 2021, 15:10

Mihkel0987 kirjutas:Tulevat välja, et ma polegi see ainukene loll ja rahulolematu olend, kellele ei meeldi need otsused mida üks inimene oma väikese võidusõiduaruga välja genereerib.

Üsna kindel, et neid on veelgi. Paljud ei viitsi lihtsalt tuuleveskitega võidelda, selle arutluse võiks siiski emotsioonivaba hoida ja hoiduda hinnangutest nagu "väikese võidusõiduaruga" jne. Kui iga kord passiv-agressiivselt üritada oma vastaspoolele ära panna läheb see arutelu fookus arutelust ärapanemisele.
mth
Insener
Insener
 
Postitusi: 264
Liitunud: 09 Veebr 2021, 13:27




 mthyolo

Re: 3. Kyoto Driving Park (15/06/21)

PostitusPostitas BasicMist » 18 Juun 2021, 17:52

StenNansten kirjutas:
BasicMist kirjutas:Selge.
Vähemalt divebombing on tolereeritud.

Ei ole aga Ninko juhtumist lihtsalt suurt ei juhtunud ning esimene ring ka, kus kõik olukorrad leebema pilgu all. Ninko ise kaotas seetõttu ise rohkem.
Võistlusolukord selgelt, ära pikka kurja pea siin.

Ja minu penaltiga olukorras juhtus midagi!?
Räägid endale vastu ju!
Friends think Im retarded but Mommy says Im special.
Kasutaja avatar
BasicMist
Guru
Guru
 
Postitusi: 563
Liitunud: 20 Veebr 2020, 13:37
Asukoht: Tallinn



Litsents: Kõik

 BasicMist118

Re: 3. Kyoto Driving Park (15/06/21)

PostitusPostitas StenNansten » 18 Juun 2021, 18:12

Nujah....
Isegi kui oli planeeritud divebomb, ei olnud see kohe mitte üldse õnnestunud. Ja karistama ka sellest ei hakka kohe, kuna sõitja minevikus tuntud sellega. Praegu üldse on asi üle võlli kui igasugune sisekurvi manööver, kust saadakse vähekenegi kõrvale on kohe hull meeletu sukeldumine ja kõik halb. Eriti veel teatud kodanike puhul.
Võidusõitmist ei saa ära keelata ka päris.
Selles olukorras on pigem ohtlikud need kodanikud, kes hoogu maha võtmata lihtsalt vahele sõidavad ning pikendavad seda ohtlikku tegevust rajal sellega.

Ning ma pole kiinunud jagama karistust olukorrast, mis toimub esimesel ringil ja sõidu vea tegija ise on suurim kaotaja selle vahelises võitluses.
Ning sa Basic üritad segada end vahele teemaga,. mis ei seostu sellega.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5835
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: 3. Kyoto Driving Park (15/06/21)

PostitusPostitas BasicMist » 18 Juun 2021, 18:44

StenNansten kirjutas:Nujah....
Isegi kui oli planeeritud divebomb, ei olnud see kohe mitte üldse õnnestunud. Ja karistama ka sellest ei hakka kohe, kuna sõitja minevikus tuntud sellega. Praegu üldse on asi üle võlli kui igasugune sisekurvi manööver, kust saadakse vähekenegi kõrvale on kohe hull meeletu sukeldumine ja kõik halb. Eriti veel teatud kodanike puhul.
Võidusõitmist ei saa ära keelata ka päris.
Selles olukorras on pigem ohtlikud need kodanikud, kes hoogu maha võtmata lihtsalt vahele sõidavad ning pikendavad seda ohtlikku tegevust rajal sellega.

Ning ma pole kiinunud jagama karistust olukorrast, mis toimub esimesel ringil ja sõidu vea tegija ise on suurim kaotaja selle vahelises võitluses.
Ning sa Basic üritad segada end vahele teemaga,. mis ei seostu sellega.

Lihtsalt ei viitsi…
Oli juba partys aru saada, et sa ei saa ikka asjadest aru.
Las siis jääda. Suvi ka, keegi teine ei viitsi jaurata.
Friends think Im retarded but Mommy says Im special.
Kasutaja avatar
BasicMist
Guru
Guru
 
Postitusi: 563
Liitunud: 20 Veebr 2020, 13:37
Asukoht: Tallinn



Litsents: Kõik

 BasicMist118

Re: 3. Kyoto Driving Park (15/06/21)

PostitusPostitas Tuhjuhan » 18 Juun 2021, 19:59

StenNansten kirjutas:Ninko juhtumist lihtsalt suurt ei juhtunud ning esimene ring ka, kus kõik olukorrad leebema pilgu all. Ninko ise kaotas seetõttu ise rohkem.
Võistlusolukord selgelt, ära pikka kurja pea siin.

Esimese ringi olukordi, kui sõitjad veel tihedamas grupis, peaks just rangema pilguga vaatama. Võimalike kannatanute arv on siis suurem.
ps ei usu, et juhendis on mõne keelu taga kirjas, et esimesel ringil võib :-D
Tuhjuhan
Guru
Guru
 
Postitusi: 525
Liitunud: 29 Juul 2018, 15:18





Re: 3. Kyoto Driving Park (15/06/21)

PostitusPostitas StenNansten » 18 Juun 2021, 20:51

Tuhjuhan kirjutas:
StenNansten kirjutas:Ninko juhtumist lihtsalt suurt ei juhtunud ning esimene ring ka, kus kõik olukorrad leebema pilgu all. Ninko ise kaotas seetõttu ise rohkem.s
Võistlusolukord selgelt, ära pikka kurja pea siin.

Esimese ringi olukordi, kui sõitjad veel tihedamas grupis, peaks just rangema pilguga vaatama. Võimalike kannatanute arv on siis suurem.
ps ei usu, et juhendis on mõne keelu taga kirjas, et esimesel ringil võib :-D

Päriselus nagu tean, karistusi esimestel ringidel ei anta nii kergelt kui võistluse hilisemas faašis. F1s eriti täheldanud seda. Võistlusolukordadeks isegi pandud need olukorrad, kus keegi kraavis või spinniga lõpetab. Ning me sõidame kereautodega ka selles sarjas, kereautodel puutevead vaadatakse kergema pilguga kui vormel autodega. DTMi videoid vaataain üks õhtu. Üks vormelitelt kereautodele ümber tulnud sõitja Sophia Flörens mainis, kuidas ta ootab kerekere vastu võitlusi rajal, mis vormelitega suht keelatud oli. Muidugi auto ka ei purune. Muidugi kui on kahjustusi, tuleb mingi otsus ka.



Aga ma siiski ei saa aru sellest, mis siin nüüd saavutada tahetakse? Et Ninko saaks oms 4sek penaltit tulemustesse kirja ainult? Sest noh, kohta ei lange ja punktist ka ilma ei jää. Sama mõtetu kaebus kui see Baziiki penalti peale.
Mina näen lihtsalt üksteisele ära tegemist siin, muud midagi.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5835
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: 3. Kyoto Driving Park (15/06/21)

PostitusPostitas BasicMist » 18 Juun 2021, 21:28

Mind lihtsalt hämmastab, et sa jagad karistust olukorras kus puudus kontakt ning ohtlik olukord.
Samas kus oli kontakt ning ohtlik olukord neljal osalejal, seal ei jaga.
Jääb mõistatuseks.
Friends think Im retarded but Mommy says Im special.
Kasutaja avatar
BasicMist
Guru
Guru
 
Postitusi: 563
Liitunud: 20 Veebr 2020, 13:37
Asukoht: Tallinn



Litsents: Kõik

 BasicMist118

Re: 3. Kyoto Driving Park (15/06/21)

PostitusPostitas Tuhjuhan » 18 Juun 2021, 21:45

StenNansten kirjutas:
Tuhjuhan kirjutas:
StenNansten kirjutas:Ninko juhtumist lihtsalt suurt ei juhtunud ning esimene ring ka, kus kõik olukorrad leebema pilgu all. Ninko ise kaotas seetõttu ise rohkem.s
Võistlusolukord selgelt, ära pikka kurja pea siin.

Esimese ringi olukordi, kui sõitjad veel tihedamas grupis, peaks just rangema pilguga vaatama. Võimalike kannatanute arv on siis suurem.
ps ei usu, et juhendis on mõne keelu taga kirjas, et esimesel ringil võib :-D

Päriselus nagu tean, karistusi esimestel ringidel ei anta nii kergelt kui võistluse hilisemas faašis. F1s eriti täheldanud seda. Võistlusolukordadeks isegi pandud need olukorrad, kus keegi kraavis või spinniga lõpetab. Ning me sõidame kereautodega ka selles sarjas, kereautodel puutevead vaadatakse kergema pilguga kui vormel autodega. DTMi videoid vaataain üks õhtu. Üks vormelitelt kereautodele ümber tulnud sõitja Sophia Flörens mainis, kuidas ta ootab kerekere vastu võitlusi rajal, mis vormelitega suht keelatud oli. Muidugi auto ka ei purune. Muidugi kui on kahjustusi, tuleb mingi otsus ka.



Aga ma siiski ei saa aru sellest, mis siin nüüd saavutada tahetakse? Et Ninko saaks oms 4sek penaltit tulemustesse kirja ainult? Sest noh, kohta ei lange ja punktist ka ilma ei jää. Sama mõtetu kaebus kui see Baziiki penalti peale.
Mina näen lihtsalt üksteisele ära tegemist siin, muud midagi.

Minu kommentaar käis selle kohta, et esimesel ringil on rohkem lubatud.
Tuhjuhan
Guru
Guru
 
Postitusi: 525
Liitunud: 29 Juul 2018, 15:18





Re: 3. Kyoto Driving Park (15/06/21)

PostitusPostitas StenNansten » 18 Juun 2021, 21:46

BasicMist kirjutas:Mind lihtsalt hämmastab, et sa jagad karistust olukorras kus puudus kontakt ning ohtlik olukord.
Samas kus oli kontakt ning ohtlik olukord neljal osalejal, seal ei jaga.
Jääb mõistatuseks.

Ninko olukord on hinnagu põhine ja penaltiga sõitmine on otseselt reeglite vastane.

Tuhjuhanile nii, et antakse lihtsalt vigade üle rohkem andeks. Pole kerge ikkagi kõigega ümberringi arvestada kui palju autosid koos siiski. Mitte, et lähed surud läbi igatpoolt. Sõida nii viisakalt ja riskantselt kuidas ise heaks arvad.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5835
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: 3. Kyoto Driving Park (15/06/21)

PostitusPostitas BasicMist » 18 Juun 2021, 21:51

StenNansten kirjutas:
BasicMist kirjutas:Mind lihtsalt hämmastab, et sa jagad karistust olukorras kus puudus kontakt ning ohtlik olukord.
Samas kus oli kontakt ning ohtlik olukord neljal osalejal, seal ei jaga.
Jääb mõistatuseks.

Ninko olukord on hinnagu põhine ja penaltiga sõitmine on otseselt reeglite vastane.

Tuhjuhanile nii, et antakse lihtsalt vigade üle rohkem andeks. Pole kerge ikkagi kõigega ümberringi arvestada kui palju autosid koos siiski. Mitte, et lähed surud läbi igatpoolt. Sõida nii viisakalt ja riskantselt kuidas ise heaks arvad.

Võistlejatel on keelatud:
Tekitada kokkupuuteid kurvides ja kokkupõrkeid üldiselt.

Sinu reeglid…
Minu rikkumise reegel soovitab,
Ninko olukord keelab…
Saa nyyd aru.
Enne kui hakkad jälle filosofeerima, peaksid ehk raamidest välja tulema.
Friends think Im retarded but Mommy says Im special.
Kasutaja avatar
BasicMist
Guru
Guru
 
Postitusi: 563
Liitunud: 20 Veebr 2020, 13:37
Asukoht: Tallinn



Litsents: Kõik

 BasicMist118

Re: 3. Kyoto Driving Park (15/06/21)

PostitusPostitas StenNansten » 18 Juun 2021, 22:13

BasicMist kirjutas:
StenNansten kirjutas:
BasicMist kirjutas:Mind lihtsalt hämmastab, et sa jagad karistust olukorras kus puudus kontakt ning ohtlik olukord.
Samas kus oli kontakt ning ohtlik olukord neljal osalejal, seal ei jaga.
Jääb mõistatuseks.

Ninko olukord on hinnagu põhine ja penaltiga sõitmine on otseselt reeglite vastane.

Tuhjuhanile nii, et antakse lihtsalt vigade üle rohkem andeks. Pole kerge ikkagi kõigega ümberringi arvestada kui palju autosid koos siiski. Mitte, et lähed surud läbi igatpoolt. Sõida nii viisakalt ja riskantselt kuidas ise heaks arvad.

Võistlejatel on keelatud:
Tekitada kokkupuuteid kurvides ja kokkupõrkeid üldiselt.

Sinu reeglid…
Minu rikkumise reegel soovitab,
Ninko olukord keelab…
Saa nyyd aru.
Enne kui hakkad jälle filosofeerima, peaksid ehk raamidest välja tulema.

Saan aru küll aga mõtle nüüd nii, et lihtsalt toimub kerge puude auto külgede vahel koos kurvi läbides. Nii kerge et trajektoorid ei muutugi. Aga reegli järgi peaks samuti siis saama üks osapool karistada kuna on keelatud. Ei ole nagu mõistlik ning pigem hoida see hinnangliseks rohkem.

Soovitab jah ja kas järgisid soovitust? :-D
+ tahad siis ikkagi klippi ka kus sa penalti peal Pänksiga koha eest võitlesid? Sest see on otseselt keelatufd ja ei tundu nagu piisav see mis on hetkel.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5835
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: 3. Kyoto Driving Park (15/06/21)

PostitusPostitas Tuhjuhan » 18 Juun 2021, 22:17

StenNansten kirjutas:Tuhjuhanile nii, et antakse lihtsalt vigade üle rohkem andeks. Pole kerge ikkagi kõigega ümberringi arvestada kui palju autosid koos siiski. Mitte, et lähed surud läbi igatpoolt. Sõida nii viisakalt ja riskantselt kuidas ise heaks arvad.

Ehk siis jutt, et võtame esimese kurvi rahulikult on pehmodele? Õige võidusõitja lendab summa sisse ja loodab, et nõrgemad jõuavad piisavalt kiirelt eest kobida?
Tuhjuhan
Guru
Guru
 
Postitusi: 525
Liitunud: 29 Juul 2018, 15:18





Re: 3. Kyoto Driving Park (15/06/21)

PostitusPostitas BasicMist » 18 Juun 2021, 22:25

Kas oli kerge kokkupuude!?
Friends think Im retarded but Mommy says Im special.
Kasutaja avatar
BasicMist
Guru
Guru
 
Postitusi: 563
Liitunud: 20 Veebr 2020, 13:37
Asukoht: Tallinn



Litsents: Kõik

 BasicMist118

Re: 3. Kyoto Driving Park (15/06/21)

PostitusPostitas StenNansten » 18 Juun 2021, 22:27

Tuhjuhan kirjutas:
StenNansten kirjutas:Tuhjuhanile nii, et antakse lihtsalt vigade üle rohkem andeks. Pole kerge ikkagi kõigega ümberringi arvestada kui palju autosid koos siiski. Mitte, et lähed surud läbi igatpoolt. Sõida nii viisakalt ja riskantselt kuidas ise heaks arvad.

Ehk siis jutt, et võtame esimese kurvi rahulikult on pehmodele? Õige võidusõitja lendab summa sisse ja loodab, et nõrgemad jõuavad piisavalt kiirelt eest kobida?

Eiii :D
Kõik otsused siiski teeb sõitja ise kuidas sõita tahab ja riskida. Esimene ring ei ole huvitav ka niivisi kui see on maxima kassa järjekord.

Aga see Baziiki väljatoodud punkt vajaks ümbersõnastamist, et mitte keelatud vaid vältida vms. :?:

Selline keskmine või alla selle kokkupuude vaadates, kus Jüri auto väga suurt sellest ei arvanud.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5835
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: 3. Kyoto Driving Park (15/06/21)

PostitusPostitas puistumees » 19 Juun 2021, 16:28

StenNansten kirjutas:Nujah....
Isegi kui oli planeeritud divebomb, ei olnud see kohe mitte üldse õnnestunud. Ja karistama ka sellest ei hakka kohe, kuna sõitja minevikus tuntud sellega. Praegu üldse on asi üle võlli kui igasugune sisekurvi manööver, kust saadakse vähekenegi kõrvale on kohe hull meeletu sukeldumine ja kõik halb. Eriti veel teatud kodanike puhul.
Võidusõitmist ei saa ära keelata ka päris.
Selles olukorras on pigem ohtlikud need kodanikud, kes hoogu maha võtmata lihtsalt vahele sõidavad ning pikendavad seda ohtlikku tegevust rajal sellega.

Ning ma pole kiinunud jagama karistust olukorrast, mis toimub esimesel ringil ja sõidu vea tegija ise on suurim kaotaja selle vahelises võitluses.
Ning sa Basic üritad segada end vahele teemaga,. mis ei seostu sellega.

Ilmselgelt ei olnud ettekavatsetud sukeldumine ju :D

Tegemist oli siiski lihtsa sõiduveaga, kus magasin pidurduspunkti maha. Basic läks siis nagu silmaklappidega hobune ideaaltrajektoori võtma, kui kemplevad autod ees :D
If everything seems under control, you’re not going fast enough
Kasutaja avatar
puistumees
Sangar
Sangar
 
Postitusi: 1324
Liitunud: 27 Veebr 2015, 16:31
Asukoht: Pärnu



Litsents: S

 FOR_ninko

Re: 3. Kyoto Driving Park (15/06/21)

PostitusPostitas BasicMist » 20 Juun 2021, 0:49

puistumees kirjutas:
StenNansten kirjutas:Nujah....
Isegi kui oli planeeritud divebomb, ei olnud see kohe mitte üldse õnnestunud. Ja karistama ka sellest ei hakka kohe, kuna sõitja minevikus tuntud sellega. Praegu üldse on asi üle võlli kui igasugune sisekurvi manööver, kust saadakse vähekenegi kõrvale on kohe hull meeletu sukeldumine ja kõik halb. Eriti veel teatud kodanike puhul.
Võidusõitmist ei saa ära keelata ka päris.
Selles olukorras on pigem ohtlikud need kodanikud, kes hoogu maha võtmata lihtsalt vahele sõidavad ning pikendavad seda ohtlikku tegevust rajal sellega.

Ning ma pole kiinunud jagama karistust olukorrast, mis toimub esimesel ringil ja sõidu vea tegija ise on suurim kaotaja selle vahelises võitluses.
Ning sa Basic üritad segada end vahele teemaga,. mis ei seostu sellega.

Ilmselgelt ei olnud ettekavatsetud sukeldumine ju :D

Tegemist oli siiski lihtsa sõiduveaga, kus magasin pidurduspunkti maha. Basic läks siis nagu silmaklappidega hobune ideaaltrajektoori võtma, kui kemplevad autod ees :D

Sa pole näinud isegi kuidas silmaklapidega hobused hipodromil jooksevad…
Ma olin väike poiss siis kui sommid seal panustasid ja mängisid petangi…
Friends think Im retarded but Mommy says Im special.
Kasutaja avatar
BasicMist
Guru
Guru
 
Postitusi: 563
Liitunud: 20 Veebr 2020, 13:37
Asukoht: Tallinn



Litsents: Kõik

 BasicMist118

Re: 3. Kyoto Driving Park (15/06/21)

PostitusPostitas puistumees » 20 Juun 2021, 2:15

BasicMist kirjutas:
puistumees kirjutas:
StenNansten kirjutas:Nujah....
Isegi kui oli planeeritud divebomb, ei olnud see kohe mitte üldse õnnestunud. Ja karistama ka sellest ei hakka kohe, kuna sõitja minevikus tuntud sellega. Praegu üldse on asi üle võlli kui igasugune sisekurvi manööver, kust saadakse vähekenegi kõrvale on kohe hull meeletu sukeldumine ja kõik halb. Eriti veel teatud kodanike puhul.
Võidusõitmist ei saa ära keelata ka päris.
Selles olukorras on pigem ohtlikud need kodanikud, kes hoogu maha võtmata lihtsalt vahele sõidavad ning pikendavad seda ohtlikku tegevust rajal sellega.

Ning ma pole kiinunud jagama karistust olukorrast, mis toimub esimesel ringil ja sõidu vea tegija ise on suurim kaotaja selle vahelises võitluses.
Ning sa Basic üritad segada end vahele teemaga,. mis ei seostu sellega.

Ilmselgelt ei olnud ettekavatsetud sukeldumine ju :D

Tegemist oli siiski lihtsa sõiduveaga, kus magasin pidurduspunkti maha. Basic läks siis nagu silmaklappidega hobune ideaaltrajektoori võtma, kui kemplevad autod ees :D

Sa pole näinud isegi kuidas silmaklapidega hobused hipodromil jooksevad…
Ma olin väike poiss siis kui sommid seal panustasid ja mängisid petangi…

:good:
If everything seems under control, you’re not going fast enough
Kasutaja avatar
puistumees
Sangar
Sangar
 
Postitusi: 1324
Liitunud: 27 Veebr 2015, 16:31
Asukoht: Pärnu



Litsents: S

 FOR_ninko

Eelmine

Mine Mazda MX-5 Karikasari 2021



Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


GRAN TURISMO - The Real Driving Simulator
GAMEZONE