Mazda MX-5 Karikasari 2021

Re: Mazda MX-5 Karikasari 2021

PostitusPostitas BasicMist » 29 Juun 2021, 12:35

Timuka jutust aru ei saanud midagi. Mingisuguse defektiga…

Kuulis tegi meie tiimis hämmastavat tööd ning individuaalselt samutli esimene(loe Timmerit ei arvesta)
Õnnitlused.

Sari oli enam-vähem, niipalju kui jõudsin.
Auto oli okei kui said raja selgeks.
Viimased kaks etappi täiesti pange pandud korraldusel.

Eks siit on miskit võtta järgmisteks etappideks.

Cheers!
Friends think Im retarded but Mommy says Im special.
Kasutaja avatar
BasicMist
Guru
Guru
 
Postitusi: 563
Liitunud: 20 Veebr 2020, 13:37
Asukoht: Tallinn



Litsents: Kõik

 BasicMist118

Re: Mazda MX-5 Karikasari 2021

PostitusPostitas Tuhjuhan » 29 Juun 2021, 13:25

P2nkz kirjutas:Tere!

Mulle tundub ka, et meie kamba jaoks on selline magus koht autodega, mis pole teab mis ülivõimsad, aga samas tahavad natuke pusimist ka saada. Ise sõitsin Mazda küll ainult 2 etappi, aga auto ise oli normaaaaaalna, mingeid sarnaseid võiks veel jah käiku lasta tulevikus.

Just minu mõte.
Võistkonna arvestuse võiks teha lihtsamaks:
1. Kuni 3 liiget võistkonnas;
2. Iga etapi 2 paremat toovad team'ile punkte;
3. Kolmas liige ei võta teistelt meeskondadelt team'i punkte eest (kui võistkond A sõitjad on esimene-teine -kolmas siis võistkond B neljandana lõpetanu toob B-le kolmanda koha punktid)
Tuhjuhan
Guru
Guru
 
Postitusi: 523
Liitunud: 29 Juul 2018, 15:18





Re: Mazda MX-5 Karikasari 2021

PostitusPostitas StenNansten » 29 Juun 2021, 15:01

Eks Viperis veel katsetab seda reservsõitja asja, siis vaatab edasi. Hetkel väga sinnapoole ei kipu see, et kasutaks rohkem ikkagi.

Viimased 2.etappi olid minu meelest just kõige ägedamad. Partys kuuldud emotsioonide põhjal oletaks, ma pole ainuke ja rada on rada, kõigil samasugune rataste all. :) Uisutamine oli just see mida vältima pidi võimalikult palju Tokyo 2.sõidus kui tahtsid kiire olla. Järelikult sõitsid valesti. :-D Ninko ees muidugi ka, kerge Tokyo Drift tunnelite vahelises sektsioonis. :cool: Hea vaatepilt oli alati.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5812
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: Mazda MX-5 Karikasari 2021

PostitusPostitas Mihkel0987 » 29 Juun 2021, 15:27

Jah, natukene oli äge ja natukene päris palju oli ka paras jauramine.
Iou!

Pilt
Mihkel0987
Virtuoos
Virtuoos
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 25 Okt 2013, 17:20
Asukoht: Saaremaa, Kadaka all.



Litsents: S

 Mihkel0987

Re: Mazda MX-5 Karikasari 2021

PostitusPostitas puistumees » 29 Juun 2021, 17:52

Viimane etapp oli minu 3st sõidetud etapist ülekaalukalt kõige lahedam.

Kyoto on meh nagu alati, rehvisäästusõit, mitte võidusõit.

Ovaalid niikuinii suht poogen, kuigi seekord oli isegi ok.

Tokyo oli igati äge, aga eks kui õlle kõrvale esimest korda rajale peale lendad, siis ei sobigi.

Eriti vihmane sõit, oli autolt mingi väljakutse ka ikka, mitte ei olnud tuim lõputu pidamisega sõitmine.
If everything seems under control, you’re not going fast enough
Kasutaja avatar
puistumees
Sangar
Sangar
 
Postitusi: 1324
Liitunud: 27 Veebr 2015, 16:31
Asukoht: Pärnu



Litsents: S

 FOR_ninko

Re: Mazda MX-5 Karikasari 2021

PostitusPostitas Nikson » 29 Juun 2021, 18:38

Ma ei tea millest Timukas siin kahe viimase etapi kohta jahub. Kui Baziicu mainitut kommenteerib, siis Baziic mainis nagu korraldusliku poolt. Olid sõidud põnevad või mitte, sellest polnud nagu juttu.
Ja kui tiimi värki kommenteerida, siis Tuhjuhani pakutud (on varemgi juttu olnud) variant, et kahe parema tulemus läheb arvesse. Mul polnud niikuinii viimasel etapil mõtet osaleda, kuna puistu oli ka kohal. Ja sai korralikud kohad. Mina kindlasti olnuks tagapool ja poleks puistu välja sõidetud kohtadest kasu olnud tiimil. Seega soodustab see, eriti suvel, sõidust loobumist, kuna potentsiaalselt parem varusõitja on kohal. Pidanuks ma ikka Kyotost ja kõrvale jääma....
Pilt
Nikson
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5086
Liitunud: 25 Jaan 2012, 21:08
Asukoht: Valga/Vantaa



Litsents: S

 Nikson

Re: Mazda MX-5 Karikasari 2021

PostitusPostitas puistumees » 29 Juun 2021, 21:44

Pooldan ka pigem seda varianti, et 2 parimat siis teenivad punkte, see reservsõitja teema veits tobe, et kui reservil tuleb paremini välja kui põhisõitjatel, kui mõlemad kohal, siis pole sellest nagu mingit kasu. Kuna ta on reserv, siis teda ilmselt isiklikud punktid niikuinii ei huvita ja tiimile ka kasu pole, siis milleks üldse sõita...

Pakuks ka sellise variandi, et enne igat etappi saab iga tiim valida, kes neile punkte toovad antud etapil. Kui tiim jätab valimata, siis lähevad 2 kehvema sõitja punktid.
If everything seems under control, you’re not going fast enough
Kasutaja avatar
puistumees
Sangar
Sangar
 
Postitusi: 1324
Liitunud: 27 Veebr 2015, 16:31
Asukoht: Pärnu



Litsents: S

 FOR_ninko

Re: Mazda MX-5 Karikasari 2021

PostitusPostitas Kuulius » 29 Juun 2021, 22:32

Täitsa põnev sari oli. Polegi varem sarja arvestuses nii kōrgel kohal olnud, kuid ilmselgelt on süüdi selles see, et võtsin lihtsalt igalt etapilt osa, mitte nagu paljud teised siin.

Aga jah, pooldan ka tuleviku mōttes sōitudes põnevuse hoidmiseks kasutada samasse kiirusklassi kuuluvaid autosid. Paistab, et on rohkem kohavahetusi ja etapp üldiselt pōnevam kui kiirete pillidega.
Kuulius
Entusiast
Entusiast
 
Postitusi: 212
Liitunud: 01 Okt 2019, 16:54




 Kuulius

Eelmine

Mine Mazda MX-5 Karikasari 2021



Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


GRAN TURISMO - The Real Driving Simulator
cron
GAMEZONE