
Autor: I-N-D-R-E-K
Tokyos olla nähtud EstToyota võidusõidu massinaid.
#toyota
#gtplaneteu
#eetoyota
Sõiduruumi nimi: "Toyota Karikasari"
Auto: Toyota GR Yaris 1st Edition RZ “High Performance” ’20
Võistlusrada: Suzuka Circuit East Course
Kellaaeg: 18:15 - Päikseline / 18:45 - Päikseline
Penalti kordaja: 0:02.000
Päeva kava:
Võistluspäev Teisipäeval (13/04/21):
- 21:30 - Võistlusruum on leida mängumenüüst minnes Open Lobby
21:55 - Võistlusraja teadasaamine
22:00 - Algab kvalifikatsioon 10 minutit
22:10 - Algab 1.sõit 20 minutit
22.40 - Algab 2.sõit 20 minutit (+1 kellaaeg/ilmastik edasi)
23:10 - Planeeritav võistlusetapi lõpp
Võistlusrajad:
Tulemused:
Kvalifikatsioon:

1.Sõit:

2.Sõit:

Ülevaatamisel olukorrad:
puistumees kirjutas:15.ring 1.sõit oli mul mingi Yaris risti ees 1. kurvis
Kohtunik:
Oletan, et siin kõikidele asi ilmselge, kes iganes seda videolõiku vaatavad.12. Rajale naasmine ja vahejuhtumist toibumine
Vahejuhtumist toibuva võistleja kohustus on teha kõik võimalik, et mitte takistada ühtegi rajal olevat kaasvõistlejat, kes pole vahejuhtumis osalenud. Asjakohased vahejuhtumid on järgnevad (kuid ei piirdu nendega):
• Juhitavuse kaotamine
• Näoga vales suunas olemine
• Raja suhtes vertikaalselt asetsemine
• Rajalõiku arvestades ebaharilikult aeglaselt sõitmine
• Karistussüsteemi poolt määratud ajaline karistus ükskõik kui kauaks
Rajale naaseja peab:
Veenduma oma manöövri turvalisuses, kasvõi oodata kuni tekib piisav vahe rajal, et rajal olevaid konkurente ei segaks ja ei sunniks manöövreid tegema.
Parimal võimalusel rajaga paralleelselt, aeglaselt, jälgides ka rajal toimuvat.
Kui tagurdamine on vältimatu rajale naasmiseks, ärge alustage seda enne kui kindel olete rajal toimuvast!
Karistus:
Tavalisel juhul tähendaks see mthyolole Turvalise võidusõidu etiketi rikkumist aga kuna niigi lõpetas viimasel kohal ning ajaline karistus poleks mitte kuidagi mõjukas, annab siit hetkel hoiatuse aga tugeva hoiatuse igasuguste intsidentide puhul, mis järgneva 3 etapi jooksul võib juhtuda.
Etapi lisainfo:
- Kaebuste esitamiseks on aega 24 tundi peale võistlust, ehk terve järgnev päev. Kui midagi rajal juhtub, ärge lootke sellele, et korraldaja ise olukorra üles otsib. Korraldaja karistab iseseisvalt ainult rängemaid intsidente!
Kaebuste esitamisel kasutada punast värvikoodi, et korraldajal oleks lihtsam üles leida reaalne kaebus.
Võistlussarja tabel:
Autode hääletus järgmisteks karikasarjadeks: