1. Etapp (06/04/21)

1. Etapp (06/04/21)

PostitusPostitas StenNansten » 30 Mär 2021, 11:53

Pilt
Autor: Kramp86
"Seekord läks nii siis!!!"
#eetoyota2021
#gtplaneteu
#givesyouwings

Sõiduruumi nimi: "Toyota Karikasari"
Auto: Toyota GR Yaris 1st Edition RZ “High Performance” ’20
Võistlusrada: Dragon Trail - Seaside II
Kellaaeg: 8:00 - Hea Ilm / 10:00 - Hea Ilm
Penalti kordaja: 0:05.000


Päeva kava:
Võistluspäev Teisipäeval (06/04/21):
    21:30 - Võistlusruum on leida mängumenüüst minnes Open Lobby
    21:55 - Võistlusraja teadasaamine
    22:00 - Algab kvalifikatsioon 10 minutit
    22:10 - Algab 1.sõit 20 minutit
    22.40 - Algab 2.sõit 20 minutit (+1 kellaaeg/ilmastik edasi)
    23:10 - Planeeritav võistlusetapi lõpp

Võistlusrajad:
Spoiler: näita
1. Autodrome Lago Maggiore - West
2. Autodrome Lago Maggiore - West II
3. Kyoto Driving Park - Miyabi
4. BB Raceway
5. BB Raceway II
6. Tsukuba Circuit
7. Tokyo Expressway - East Outer Loop
8. Tokyo Expressway - East Inner Loop
9. Suzuka Circuit East Course
10. Autopolis International Racing Course Shortcut Course
11. Fuji International Speedway (Short)
12. Nürburgring Nordschleife
13. Dragon Trail - Seaside
14. Dragon Trail - Seaside II
15. Autodrome Nazionale Monza
16. Sardegna - Windmills (D)
17. Sardegna - Windmills II (D)
18. Colorado Springs - Lake (D)
19. Colorado Springs - Lake II (D)
20. Fishermans Ranch (D)
21. Fishermans Ranch II (D)


Tulemused:
Kvalifikatsioon:
Pilt
1.Sõit:
Pilt
2.Sõit:
Pilt

Olukorrad:
bosatos kirjutas:
Mihkel0987 kirjutas:Kaebus: Tripoloski tegi mulle kõvasti kurja, teine sõit esimene ring.

+1

Kohtunik:
Ülevaatamisel osalesid siis 3 eraldi olukorda 2.sõidu esimestelt ringidelt:

1.Olukord - Siin tegi valesti ainult Mihkel0987 ise, et läks trügima kurvi, mis on paljudele ka küsimuseks olnud üksi tervena läbida.

2.Olukord - WTripo kandis maha rajapoolset penaltit ning ühines ohtlikult tagasi võistlusesse tagasi, rikkudes järgnevaid kirjapandud reegleid:
    12. Rajale naasmine ja vahejuhtumist toibumine (Lühendatult vastavalt olukorrale)
    Vahejuhtumist toibuva võistleja kohustus on teha kõik võimalik, et mitte takistada ühtegi rajal olevat kaasvõistlejat, kes pole vahejuhtumis osalenud. Asjakohased vahejuhtumid on järgnevad (kuid ei piirdu nendega):
    • Karistussüsteemi poolt määratud ajaline karistus ükskõik kui kauaks

    Rajale naaseja peab:
    - Veenduma oma manöövri turvalisuses, kasvõi oodata kuni tekib piisav vahe rajal, et rajal olevaid konkurente ei - segaks ja ei sunniks manöövreid tegema.
Selle intsidendi puhul kehtib Wtripole järgmine karistus:
    2.kategooria intsidendi eest:
    Tähendab eelise saamine jõulisel teel konkurendi rajalt välja lükates aga masinad jäävad terveks.
    Karistus: 2 sekundit "5"(Korda) Rajakilomeetrid ehk 10 sekundit ajaline karistus 2.sõidus.

3.Olukord
See olukord on keeruline.
Jyri_Ratta kohta pole midagi siit ette heita, ta ilmselt andis ruumi rajale nii palju kui sai.

Wtripo polnud ilmselt piisavalt ettevaatlik nagu reeglistiku 10.punkt - Grupivõistluse teemal soovitab aga tema kaitseks tuleb välja 7.punkt - Õigused sirgel, kurvides ja kaitsev sõidustiil. Ta oli piisavalt Kramp86l külje all, et õiguslikult saada sisekurvi kehtimise eelist reeglite silmis.

Kramp86 oli mõlema sõitja poolt möödutav ning jäi väliskurvi ning reeglite õiguslikus mõttes nagu eelnevalt mainitud, jäi konkurentidele alla. Kahjuks ka 3.autole ruumi kurvi päris ei jätkunud kui kõik võistlusmasinad oleks täiesti küljepeeglites kinnigi. ning spinni rajale naasmisel tahaks lugeda sõita enda erroriks vaadates, kui tugevalt tagasipöörates rajale tagasi naasta taheti (Punane täpp oli sama koha peal edasi, kui auto veel asfaldi peal oli). Murul soovitaks natuke järgi anda ning veenduda, et auto on kontrolli all või anda gaasiga järgi. Tegemist neliveolise autoga, oleks ilmselt pööramises järgiandmisest piisanud. :good: Lihtsalt tulevikuks teadmisi.

See olukord jääb võistlusolukorraks.


Etapi lisainfo:
- Kaebuste esitamiseks on aega 24 tundi peale võistlust, ehk terve järgnev päev. Kui midagi rajal juhtub, ärge lootke sellele, et korraldaja ise olukorra üles otsib. Korraldaja karistab iseseisvalt ainult rängemaid intsidente!

Võistlussarja tabel:

Autode hääletus järgmisteks karikasarjadeks:
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5812
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: 1. Etapp (06/04/21)

PostitusPostitas bosatos » 07 Apr 2021, 8:01

Kuidagi ootamatult alagas see sari, et oleks võinud mõned ringid ennem proovida ja aru saada mis vanker on!
Kvalifikatsioonis õiget kiiret ringi ei saanud kokku, keegi ikka segas vahele, aga sellest pole midagi.
Sõidus sain tünga kuna sain aru, et bussika kurvis peab olema joonte vahel, nüüd vaatasin sõitu järgi siis vist ainuke kes seal ei lõiganud! Ja tänu sellele teises sõidus sõitis konkurent tagant selga ja mille tagajärel sõitsin seina ja auto katki. Mõned kurvid hiljem jõudis sama konkurent järgi ja kuna minu kiirus polnud päris see siis surus mööda ja tänu sellel lendasin täiesti seina. Eks olin ise ka süüdi, oleks võinud ise ka järgi anda aga noh nüüd tean, kuidas tulevikus peab tuleb sõita!!! Tundub, et selles autost võib isegi asja saada.
PS! Pole suurem asi kirjanik!!!
Kasutaja avatar
bosatos
Entusiast
Entusiast
 
Postitusi: 148
Liitunud: 11 Nov 2013, 21:08
Asukoht: Võrumaa




 Kramp86

Re: 1. Etapp (06/04/21)

PostitusPostitas Jyri_Ratas » 07 Apr 2021, 8:23

bosatos kirjutas:Kuidagi ootamatult alagas see sari, et oleks võinud mõned ringid ennem proovida ja aru saada mis vanker on!

Järgmise etapi alguses saad siis öelda et nüüd on möned ringid proovitud.
Kasutaja avatar
Jyri_Ratas
Insener
Insener
 
Postitusi: 435
Liitunud: 08 Nov 2020, 17:58





Re: 1. Etapp (06/04/21)

PostitusPostitas mth » 07 Apr 2021, 9:29

Mina sain samuti aru, et bussikas peab ikka joonte vahele jääma, kuid sõidu jooksul hakkasid kahtlused tekkima nähes, et minu ees sõitvad autod panid sealt ikka täiesti suvaliselt läbi. Teises sõidus üritasin ise sama teha, aga kuna polnud seda väga harjutanud siis lõppes see enamasti seinas :) Tiimi mehhaanikkutel oli ikka täis tööpäev eile.
mth
Insener
Insener
 
Postitusi: 263
Liitunud: 09 Veebr 2021, 13:27




 mthyolo

Re: 1. Etapp (06/04/21)

PostitusPostitas P2nkz » 07 Apr 2021, 9:44

我要感谢我的团队和机械师们度过一个愉快的夜晚。 真可惜,这对Mihkel来说太糟糕了。
P2nkz
Insener
Insener
 
Postitusi: 480
Liitunud: 09 Sept 2020, 8:25




 P2nkz

Re: 1. Etapp (06/04/21)

PostitusPostitas StenNansten » 07 Apr 2021, 10:00

Joonte vahel olemisest rääkis partys ainult Mihkel, ja tundub, et tal on ohvreid. :-D


Paneks tulemused ka ülesse aga ei saa arvuti kaudu foorumisse sisse mitte mingil moel, et, peate ootama nendega, et foorumist neid imetleda saaks. Isegi parooli resettisin ja ikka ei luba sisse logida. :-D
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5812
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: 1. Etapp (06/04/21)

PostitusPostitas Sulevv330 » 07 Apr 2021, 10:10

See krdi Team china tegi eile korraliku ajuloputus tööd :D leidus ohvreid ka. Ärge neid enam kuulake. :-D :-D
Sulevv330
Entusiast
Entusiast
 
Postitusi: 200
Liitunud: 28 Apr 2020, 16:59




 Sulevv330

Re: 1. Etapp (06/04/21)

PostitusPostitas bosatos » 07 Apr 2021, 10:19

Jyri_Ratas kirjutas:
bosatos kirjutas:Kuidagi ootamatult alagas see sari, et oleks võinud mõned ringid ennem proovida ja aru saada mis vanker on!

Järgmise etapi alguses saad siis öelda et nüüd on möned ringid proovitud.


Ära karda, küll ma leian uue põhjuse miks ma ei tule toime sõitmisega :s
Kasutaja avatar
bosatos
Entusiast
Entusiast
 
Postitusi: 148
Liitunud: 11 Nov 2013, 21:08
Asukoht: Võrumaa




 Kramp86

Tulemused

PostitusPostitas StenNansten » 07 Apr 2021, 10:23

Sain sisse, vahetasin parooli telefoni kaudu. :cool:

Tulemused:
Kvalifikatsioon:
Pilt
1.Sõit:
Pilt
2.Sõit:
Pilt

Aega kaebusi veel esitada tulemuste mõjutamiseks tänase päeva täistiksumiseni, soovitatavalt kaebused ka punaselt kirjutada, seda vaenulikku värvi.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5812
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: 1. Etapp (06/04/21)

PostitusPostitas puistumees » 07 Apr 2021, 10:31

Timmeriga oleme vist viigis tabeli esikohale :D

Ja PS: Mihkli ütlusi ei tasu kunagi tõsiselt võtta
If everything seems under control, you’re not going fast enough
Kasutaja avatar
puistumees
Sangar
Sangar
 
Postitusi: 1324
Liitunud: 27 Veebr 2015, 16:31
Asukoht: Pärnu



Litsents: S

 FOR_ninko

Re: 1. Etapp (06/04/21)

PostitusPostitas Mihkel0987 » 07 Apr 2021, 14:59

Kaebus: Tripoloski tegi mulle kõvasti kurja, teine sõit esimene ring.
Iou!

Pilt
Mihkel0987
Virtuoos
Virtuoos
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 25 Okt 2013, 17:20
Asukoht: Saaremaa, Kadaka all.



Litsents: S

 Mihkel0987

Re: 1. Etapp (06/04/21)

PostitusPostitas bosatos » 07 Apr 2021, 15:13

Mihkel0987 kirjutas:Kaebus: Tripoloski tegi mulle kõvasti kurja, teine sõit esimene ring.


+1
Viimati muutis bosatos, 07 Apr 2021, 16:45, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
bosatos
Entusiast
Entusiast
 
Postitusi: 148
Liitunud: 11 Nov 2013, 21:08
Asukoht: Võrumaa




 Kramp86

Re: 1. Etapp (06/04/21)

PostitusPostitas powwa25 » 07 Apr 2021, 15:59

bosatos kirjutas:Mis karistused on siin sarjas? Poksist läbisõita järgmine etapp on selline mõnus karistus :-D


Palun kasuta muuda nuppu!
Pilt
powwa25
Administraator
 
Postitusi: 2091
Liitunud: 25 Jaan 2012, 22:12



Litsents: S

 powwa25

Re: 1. Etapp (06/04/21)

PostitusPostitas StenNansten » 07 Apr 2021, 16:48

Minu sarjades hetkel veel piirdume ainult hoiatuste ja ajaliste karistustega + puhta sõidu punkt ka kui midagi võtta.

Vaatame mõlemad olukorrad üle, sõitude replayd mängus ka nüüd saada.


EDIT:

Video ka olukordadest, võite arvamusi avaldada.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5812
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: 1. Etapp (06/04/21)

PostitusPostitas P2nkz » 07 Apr 2021, 17:48

StenNansten kirjutas:
Video ka olukordadest, võite arvamusi avaldada.


1. Šikaanis pole intsidenti olla.

2. Siit on välja jäänud üks osa veel. Wtripo hakkas penaltit maha laskma, mis on iseenesest igati õige, aga ta oleks puistu sellega peaaegu välja lükanud - rohkem tähelepanelikum tasub olla, muud ei midagi. Peale penalti nulli jooksmist liitub ta uuesti sõiduga ja jääb Mihklile ette, aga niipalju see ongi, et jääb ette. Racing line oli jah Mihklil, mille järgi võiks öelda, et tegemist on ebaohutu taasühinemisega, aga samas on Mihkel see, kes talle sisse keerab ja ise kannatab. Mine võta nüüd kinni, kumb süüdi on.

3. Äärmisel tobe intsident. Ma ütleks vb ainult nii palju, et äkki päris need for speed'i lükkeid pole vaja teha. 3-wide suruda olematusse pannkooki end pole just parim idee. See, et Kramp kannatada sai juhtus sellepärast, et ta jäi kõige äärmiseks ning pidi parema servaga muru võtma - edasine on teada juba.
P2nkz
Insener
Insener
 
Postitusi: 480
Liitunud: 09 Sept 2020, 8:25




 P2nkz

Re: 1. Etapp (06/04/21)

PostitusPostitas StenNansten » 07 Apr 2021, 18:37

P2nkz kirjutas:
StenNansten kirjutas:
Video ka olukordadest, võite arvamusi avaldada.


1. Šikaanis pole intsidenti olla.

2. Siit on välja jäänud üks osa veel. Wtripo hakkas penaltit maha laskma, mis on iseenesest igati õige, aga ta oleks puistu sellega peaaegu välja lükanud - rohkem tähelepanelikum tasub olla, muud ei midagi. Peale penalti nulli jooksmist liitub ta uuesti sõiduga ja jääb Mihklile ette, aga niipalju see ongi, et jääb ette. Racing line oli jah Mihklil, mille järgi võiks öelda, et tegemist on ebaohutu taasühinemisega, aga samas on Mihkel see, kes talle sisse keerab ja ise kannatab. Mine võta nüüd kinni, kumb süüdi on.

3. Äärmisel tobe intsident. Ma ütleks vb ainult nii palju, et äkki päris need for speed'i lükkeid pole vaja teha. 3-wide suruda olematusse pannkooki end pole just parim idee. See, et Kramp kannatada sai juhtus sellepärast, et ta jäi kõige äärmiseks ning pidi parema servaga muru võtma - edasine on teada juba.

Krampile võib tulevikuks õelda, et nii aggresiivselt teele tagasi pööramisel pole ka mõtet. Sul oleks auto ilusti terveks jäänud kui oleks natuke muru peal rohkem veetnud ja turvaliselt parema pinnase peale tagasi naasenud.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5812
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: 1. Etapp (06/04/21)

PostitusPostitas puistumees » 07 Apr 2021, 18:52

1. Miku ise läks suruma ja omad vitsad peksavad
2. Miku keeras ise sisse, radar on sõber
3. Racing incident
If everything seems under control, you’re not going fast enough
Kasutaja avatar
puistumees
Sangar
Sangar
 
Postitusi: 1324
Liitunud: 27 Veebr 2015, 16:31
Asukoht: Pärnu



Litsents: S

 FOR_ninko

Re: 1. Etapp (06/04/21)

PostitusPostitas BasicMist » 07 Apr 2021, 19:34

1. Siin jah Mihkel ise läks sukelduma
2. Mina siin näen Mihklit kui kannatajat, olgugi et Witrop lasi penaltit maha aga sukeldus räigelt sisse. Käitumine tema poolt väga imelik. Jätab kurvisisenemise vabaks möödujatele ja siis lendab peaaegu täisnurga all sisse möödujale kurvi apexis.
3. Arusaamatu olukord, kolm peata ratsaniku põrutas koos kurvi. Vähemalt yks mees natukene päästis pedaali vabaks.
Friends think Im retarded but Mommy says Im special.
Kasutaja avatar
BasicMist
Guru
Guru
 
Postitusi: 563
Liitunud: 20 Veebr 2020, 13:37
Asukoht: Tallinn



Litsents: Kõik

 BasicMist118

Lõplikud tulemused:

PostitusPostitas StenNansten » 08 Apr 2021, 11:12

Seis punktitabelis on vägev. :cool:

Tulemused:
Kvalifikatsioon:
Pilt
1.Sõit:
Pilt
2.Sõit:
Pilt

Olukorrad:
bosatos kirjutas:
Mihkel0987 kirjutas:Kaebus: Tripoloski tegi mulle kõvasti kurja, teine sõit esimene ring.

+1

Kohtunik:
Ülevaatamisel osalesid siis 3 eraldi olukorda 2.sõidu esimestelt ringidelt:

1.Olukord - Siin tegi valesti ainult Mihkel0987 ise, et läks trügima kurvi, mis on paljudele ka küsimuseks olnud üksi tervena läbida.

2.Olukord - WTripo kandis maha rajapoolset penaltit ning ühines ohtlikult tagasi võistlusesse tagasi, rikkudes järgnevaid kirjapandud reegleid:
    12. Rajale naasmine ja vahejuhtumist toibumine (Lühendatult vastavalt olukorrale)
    Vahejuhtumist toibuva võistleja kohustus on teha kõik võimalik, et mitte takistada ühtegi rajal olevat kaasvõistlejat, kes pole vahejuhtumis osalenud. Asjakohased vahejuhtumid on järgnevad (kuid ei piirdu nendega):
    • Karistussüsteemi poolt määratud ajaline karistus ükskõik kui kauaks

    Rajale naaseja peab:
    - Veenduma oma manöövri turvalisuses, kasvõi oodata kuni tekib piisav vahe rajal, et rajal olevaid konkurente ei - segaks ja ei sunniks manöövreid tegema.
Selle intsidendi puhul kehtib Wtripole järgmine karistus:
    2.kategooria intsidendi eest:
    Tähendab eelise saamine jõulisel teel konkurendi rajalt välja lükates aga masinad jäävad terveks.
    Karistus: 2 sekundit "5"(Korda) Rajakilomeetrid ehk 10 sekundit ajaline karistus 2.sõidus.

3.Olukord
See olukord on keeruline.
Jyri_Ratta kohta pole midagi siit ette heita, ta ilmselt andis ruumi rajale nii palju kui sai.

Wtripo polnud ilmselt piisavalt ettevaatlik nagu reeglistiku 10.punkt - Grupivõistluse teemal soovitab aga tema kaitseks tuleb välja 7.punkt - Õigused sirgel, kurvides ja kaitsev sõidustiil. Ta oli piisavalt Kramp86l külje all, et õiguslikult saada sisekurvi kehtimise eelist reeglite silmis.

Kramp86 oli mõlema sõitja poolt möödutav ning jäi väliskurvi ning reeglite õiguslikus mõttes nagu eelnevalt mainitud, jäi konkurentidele alla. Kahjuks ka 3.autole ruumi kurvi päris ei jätkunud kui kõik võistlusmasinad oleks täiesti küljepeeglites kinnigi. ning spinni rajale naasmisel tahaks lugeda sõita enda erroriks vaadates, kui tugevalt tagasipöörates rajale tagasi naasta taheti (Punane täpp oli sama koha peal edasi, kui auto veel asfaldi peal oli). Murul soovitaks natuke järgi anda ning veenduda, et auto on kontrolli all või anda gaasiga järgi. Tegemist neliveolise autoga, oleks ilmselt pööramises järgiandmisest piisanud. :good: Lihtsalt tulevikuks teadmisi.

See olukord jääb võistlusolukorraks.


Võistlussarja tabel:

Ning kuulsin, et mõned ei tea sellise hääletuse olemasolust, siis toon uuesti lingi välja ka, kus saate autosid hääletada. Järgmine karikasari hakkab kohe peale seda Juunis.
Autode hääletus järgmisteks karikasarjadeks:
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5812
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: 1. Etapp (06/04/21)

PostitusPostitas puistumees » 08 Apr 2021, 12:15

Tripo ju viibis rajal :?: ;)

Kolmene viik esikohale on põnev
If everything seems under control, you’re not going fast enough
Kasutaja avatar
puistumees
Sangar
Sangar
 
Postitusi: 1324
Liitunud: 27 Veebr 2015, 16:31
Asukoht: Pärnu



Litsents: S

 FOR_ninko

Järgmine

Mine Toyota Karikasari 2021



Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


GRAN TURISMO - The Real Driving Simulator
cron
GAMEZONE