
Autor: Kramp86
"Seekord läks nii siis!!!"
#eetoyota2021
#gtplaneteu
#givesyouwings
Sõiduruumi nimi: "Toyota Karikasari"
Auto: Toyota GR Yaris 1st Edition RZ “High Performance” ’20
Võistlusrada: Dragon Trail - Seaside II
Kellaaeg: 8:00 - Hea Ilm / 10:00 - Hea Ilm
Penalti kordaja: 0:05.000
Päeva kava:
Võistluspäev Teisipäeval (06/04/21):
- 21:30 - Võistlusruum on leida mängumenüüst minnes Open Lobby
21:55 - Võistlusraja teadasaamine
22:00 - Algab kvalifikatsioon 10 minutit
22:10 - Algab 1.sõit 20 minutit
22.40 - Algab 2.sõit 20 minutit (+1 kellaaeg/ilmastik edasi)
23:10 - Planeeritav võistlusetapi lõpp
Võistlusrajad:
Tulemused:
Kvalifikatsioon:

1.Sõit:

2.Sõit:

Olukorrad:
bosatos kirjutas:Mihkel0987 kirjutas:Kaebus: Tripoloski tegi mulle kõvasti kurja, teine sõit esimene ring.
+1
Kohtunik:
Ülevaatamisel osalesid siis 3 eraldi olukorda 2.sõidu esimestelt ringidelt:
1.Olukord - Siin tegi valesti ainult Mihkel0987 ise, et läks trügima kurvi, mis on paljudele ka küsimuseks olnud üksi tervena läbida.
2.Olukord - WTripo kandis maha rajapoolset penaltit ning ühines ohtlikult tagasi võistlusesse tagasi, rikkudes järgnevaid kirjapandud reegleid:12. Rajale naasmine ja vahejuhtumist toibumine (Lühendatult vastavalt olukorrale)
Selle intsidendi puhul kehtib Wtripole järgmine karistus:
Vahejuhtumist toibuva võistleja kohustus on teha kõik võimalik, et mitte takistada ühtegi rajal olevat kaasvõistlejat, kes pole vahejuhtumis osalenud. Asjakohased vahejuhtumid on järgnevad (kuid ei piirdu nendega):
• Karistussüsteemi poolt määratud ajaline karistus ükskõik kui kauaks
Rajale naaseja peab:
- Veenduma oma manöövri turvalisuses, kasvõi oodata kuni tekib piisav vahe rajal, et rajal olevaid konkurente ei - segaks ja ei sunniks manöövreid tegema.2.kategooria intsidendi eest:
Tähendab eelise saamine jõulisel teel konkurendi rajalt välja lükates aga masinad jäävad terveks.
Karistus: 2 sekundit "5"(Korda) Rajakilomeetrid ehk 10 sekundit ajaline karistus 2.sõidus.
3.Olukord
See olukord on keeruline.
Jyri_Ratta kohta pole midagi siit ette heita, ta ilmselt andis ruumi rajale nii palju kui sai.
Wtripo polnud ilmselt piisavalt ettevaatlik nagu reeglistiku 10.punkt - Grupivõistluse teemal soovitab aga tema kaitseks tuleb välja 7.punkt - Õigused sirgel, kurvides ja kaitsev sõidustiil. Ta oli piisavalt Kramp86l külje all, et õiguslikult saada sisekurvi kehtimise eelist reeglite silmis.
Kramp86 oli mõlema sõitja poolt möödutav ning jäi väliskurvi ning reeglite õiguslikus mõttes nagu eelnevalt mainitud, jäi konkurentidele alla. Kahjuks ka 3.autole ruumi kurvi päris ei jätkunud kui kõik võistlusmasinad oleks täiesti küljepeeglites kinnigi. ning spinni rajale naasmisel tahaks lugeda sõita enda erroriks vaadates, kui tugevalt tagasipöörates rajale tagasi naasta taheti (Punane täpp oli sama koha peal edasi, kui auto veel asfaldi peal oli). Murul soovitaks natuke järgi anda ning veenduda, et auto on kontrolli all või anda gaasiga järgi. Tegemist neliveolise autoga, oleks ilmselt pööramises järgiandmisest piisanud.Lihtsalt tulevikuks teadmisi.
See olukord jääb võistlusolukorraks.
Etapi lisainfo:
- Kaebuste esitamiseks on aega 24 tundi peale võistlust, ehk terve järgnev päev. Kui midagi rajal juhtub, ärge lootke sellele, et korraldaja ise olukorra üles otsib. Korraldaja karistab iseseisvalt ainult rängemaid intsidente!
Võistlussarja tabel:
Autode hääletus järgmisteks karikasarjadeks: