1. Dragon Trail - Seaside (07/01/21)

Re: 1. Dragon Trail - Seaside (07/01/21)

PostitusPostitas puistumees » 09 Jaan 2021, 18:35

Kurvi sisenemisel on väga võimalik ohutult mööda sõita, nii paljud möödumised ka eelmine hooaeg toimusid. Seda siis suuremates pidurdustsoonides, mitte kiiretes kurvides, mida võistluskiirusel Gr.4 saab läbida ainult ühe joonega.

See reegel piiraks minu meelest veidi Liiga palju Gr.2te.

Eelmine hooaeg need olukorrad, kus Gr.1 käkkis Gr.3 täielikult ära võis vist ühe käe näppudel kokku lugeda. Ehk peavad sõitjad ise natuke rahulikumalt võtma, mitte igast august suruma lihtsalt.

Selles veits on sarja point ka, et seda kannatlikkust harjutada :D

Peaks suutma peaga mõelda ikka, et kiires kurvis ei lähe suruma :-D
If everything seems under control, you’re not going fast enough
Kasutaja avatar
puistumees
Sangar
Sangar
 
Postitusi: 1324
Liitunud: 27 Veebr 2015, 16:31
Asukoht: Pärnu



Litsents: S

 FOR_ninko

Re: 1. Dragon Trail - Seaside (07/01/21)

PostitusPostitas BasicMist » 09 Jaan 2021, 19:55

puistumees kirjutas:Kurvi sisenemisel on väga võimalik ohutult mööda sõita, nii paljud möödumised ka eelmine hooaeg toimusid. Seda siis suuremates pidurdustsoonides, mitte kiiretes kurvides, mida võistluskiirusel Gr.4 saab läbida ainult ühe joonega.

See reegel piiraks minu meelest veidi Liiga palju Gr.2te.

Eelmine hooaeg need olukorrad, kus Gr.1 käkkis Gr.3 täielikult ära võis vist ühe käe näppudel kokku lugeda. Ehk peavad sõitjad ise natuke rahulikumalt võtma, mitte igast august suruma lihtsalt.

Selles veits on sarja point ka, et seda kannatlikkust harjutada :D

Peaks suutma peaga mõelda ikka, et kiires kurvis ei lähe suruma :-D

Mina arvan, et peaks varbad ka appi võtma...
Friends think Im retarded but Mommy says Im special.
Kasutaja avatar
BasicMist
Guru
Guru
 
Postitusi: 563
Liitunud: 20 Veebr 2020, 13:37
Asukoht: Tallinn



Litsents: Kõik

 BasicMist118

Re: 1. Dragon Trail - Seaside (07/01/21)

PostitusPostitas powwa25 » 09 Jaan 2021, 19:55

puistumees kirjutas:Kurvi sisenemisel on väga võimalik ohutult mööda sõita, nii paljud möödumised ka eelmine hooaeg toimusid. Seda siis suuremates pidurdustsoonides, mitte kiiretes kurvides, mida võistluskiirusel Gr.4 saab läbida ainult ühe joonega.

See reegel piiraks minu meelest veidi Liiga palju Gr.2te.

Eelmine hooaeg need olukorrad, kus Gr.1 käkkis Gr.3 täielikult ära võis vist ühe käe näppudel kokku lugeda. Ehk peavad sõitjad ise natuke rahulikumalt võtma, mitte igast august suruma lihtsalt.

Selles veits on sarja point ka, et seda kannatlikkust harjutada :D

Peaks suutma peaga mõelda ikka, et kiires kurvis ei lähe suruma :-D


Aga mida teha, kui GR2 auto on GR4 autost mitu ringi maas?
Siis pole GR4 autol sinist lippu ja kui koguaeg kaarti vaadata, siis sõitmisega ei jõuagi tegeleda.
Pilt
powwa25
Administraator
 
Postitusi: 2091
Liitunud: 25 Jaan 2012, 22:12



Litsents: S

 powwa25

Re: 1. Dragon Trail - Seaside (07/01/21)

PostitusPostitas puistumees » 09 Jaan 2021, 21:49

powwa25 kirjutas:
puistumees kirjutas:Kurvi sisenemisel on väga võimalik ohutult mööda sõita, nii paljud möödumised ka eelmine hooaeg toimusid. Seda siis suuremates pidurdustsoonides, mitte kiiretes kurvides, mida võistluskiirusel Gr.4 saab läbida ainult ühe joonega.

See reegel piiraks minu meelest veidi Liiga palju Gr.2te.

Eelmine hooaeg need olukorrad, kus Gr.1 käkkis Gr.3 täielikult ära võis vist ühe käe näppudel kokku lugeda. Ehk peavad sõitjad ise natuke rahulikumalt võtma, mitte igast august suruma lihtsalt.

Selles veits on sarja point ka, et seda kannatlikkust harjutada :D

Peaks suutma peaga mõelda ikka, et kiires kurvis ei lähe suruma :-D


Aga mida teha, kui GR2 auto on GR4 autost mitu ringi maas?
Siis pole GR4 autol sinist lippu ja kui koguaeg kaarti vaadata, siis sõitmisega ei jõuagi tegeleda.

See pigem ühekordne juhus ikka :D

Kui tihti läheb kellelgi enne sõitu pidur katki, et ta peab 10 ringi otsima teisi pedaale?

Ja oli ka üks juhus teatud Suzuka rajal, kus kurvist väljudes Gr3 sõitis Gr1 tagaotsa segi :)
If everything seems under control, you’re not going fast enough
Kasutaja avatar
puistumees
Sangar
Sangar
 
Postitusi: 1324
Liitunud: 27 Veebr 2015, 16:31
Asukoht: Pärnu



Litsents: S

 FOR_ninko

Re: 1. Dragon Trail - Seaside (07/01/21)

PostitusPostitas I-N-D-R-E-K » 10 Jaan 2021, 22:11

Õhtust. P2nkzi idee huvitav aga siin üks varjatud oht. Nimelt pidurdavad Gr2 autod märksa paremini. Pigem jääks selle juurde, et kiiremad püüavad võimalikult ohutult mööduda. Minu olukord võiks öelda oli halbade juhuste kokkulangemine. Need kollased Nissanid on väga sarnased ( ma mõtlen Gr2 ja Gr4) tagantvaates. Ka vahetult enne kurvi pidurdada oleks olnud võibolla riskantne sest ma ei teadnud kui kaugel oli Sten kellest ma vahetult enne mööda sain. Muidugi ei õigusta see seda väikest kõksu kurvis. Ometi oli see poisike võrreldes Mihkli laksuga. Samas kui ei oleks olnud minu puudet ei oleks arvatavasti olnud ka Mihkli laksu. Õppetund minule, oleks pidanud olema kannatlikum ja mitte ära rikkuma Gr4 klassi esikoha heitluse. Tol momendil ma muidugi ei teadnud seda. Puistu tähelepanek ka muidugi õige, et vaevalt sellist piduripedaali jama rohkem tuleb. Ma ise vähemalt loodan seda, kuigi kosmosest kukuvad ka raketid alla ja asi see siis vedrul pooleks minna. Muidugi oleks huvitav kuulata P2nkzi kohtunike arvamust. Vabandused veelkord Powwa ees.
I-N-D-R-E-K
Guru
Guru
 
Postitusi: 785
Liitunud: 07 Juul 2017, 15:05





Re: 1. Dragon Trail - Seaside (07/01/21)

PostitusPostitas puistumees » 13 Jaan 2021, 16:16

Panin Indrekule siis 1 sõidu hoiatuse peale, et ta ei rikkunud powwa sõitu nii palju, kui Mihkel.
If everything seems under control, you’re not going fast enough
Kasutaja avatar
puistumees
Sangar
Sangar
 
Postitusi: 1324
Liitunud: 27 Veebr 2015, 16:31
Asukoht: Pärnu



Litsents: S

 FOR_ninko

Eelmine

Mine Multiclass Sari 2021



Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


GRAN TURISMO - The Real Driving Simulator
cron
GAMEZONE