1. Dragon Trail - Seaside (07/01/21)

1. Dragon Trail - Seaside (07/01/21)

PostitusPostitas puistumees » 28 Dets 2020, 17:18

Webp.net-compress-image (4).jpg


Fotomeenutus eelmise hooaja Dragon Traili sõidust, kus KaPoIn'i tiim koos pildile jäänud enne Indreku õnnetut seina suunamist Kareli poolt
Autor: I-N-D-R-E-K

Sõidu korraldaja: puistumees1
Sõiduruumi nimi: "Multiclass Sari 2021”

Rada:
Nimi: Dragon Trail - Seaside
Kellaaeg: Hiline
Ilm: Mis ette juhtub

Võistluspäev neljapäeval:
21.45 - Võistlusruum on leida mängumenüüst minnes Open Lobby
22.00 - Start 15 minutilisele kvalifikatsioonile
22.15 - Start 20 minutisele sõidule - 14 ringi
~22:50 - Start 40 minutisele sõidule - 27 ringi

Rajagiidid:
Gr.2


Gr.2 LISAVIDEO:
1:26.990


Gr.4


Teated:
- Veendu, et su interneti ühendus oleks stabiilne, vähemalt üle 1mb/s ja NAT2.
- Kvalifikatsioonis ei seisa kuskil kui aeg läbi on!
- Kaebusi on aega esitada 24h etapi lõpust!

Tabel:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/138dleFTH8P2KH_nE_B-hm8WRei0w_nPQpaIP3P9jUKA/edit?usp=sharing

Tulemused:
Kvalifikatsioon:
Gr.2
1. Mihkel0987 - Honda NSX - 1:27.451 - 3p
2. BasicMist118 - Lexus RC F - 1:28.260 - 2p
3. tanelkas-Twitch - Lexus RC F - 1:28.479 - 1p

Gr.4
1. StenNansten - Peugeot RCZ - 1:44.269 - 3p
2. puistumees1 - Volkswagen Scirocco - 1:44.680 - 2p
3. powwa25 - Nissan GT-R - 1:45.491 - 1p

1.sõit:
1. Mihkel0987 - Honda NSX - 21:13.990 - Gr.2
2. tanelkas-Twitch - Lexus RC F - 21:28.100 - Gr.2
3. Kuulius - Nissan GT-R '16 - 21:31.525 - Gr.2
4. BasicMist118 - Lexus RC F - 21:48.464 - Gr.2
5. Jyri_Ratas - Nissan GT-R '08 - 22:05.975 - Gr.2
6. Nikson - Nissan GT-R '08 - 22:13.860 - Gr.2
7. QuinticZ - Nissan GT-R '16 - 22:14.497 - Gr.2
8. Tuhjuhan - Nissan GT-R '16 - 22:21.830 - Gr.2
9. I-N-D-R-E-K - Lexus RC F - 22:24.068 - Gr.2
10. puistumees1 - 21:41.117 (+2 ringi) - Gr.4
11. StenNansten - Peugeot RCZ - 21:47.822 (+2 ringi) - Gr.4
12. powwa25 - Nissan GT-R - 21:51.997 (+2 ringi) - Gr.4
13. kareltr26 - BMW M4 - 22:06.587 (+2 ringi) - Gr.4
14. P2nkz - Bugatti Veyron - 22:23.679 (+2 ringi) - Gr.4
15. Kramp86 - Subaru WRX - 22:42.204 (+2 ringi) - Gr.4
16. KAPRAL-AADU - Lexus RC F Gr.4 - 22:58.780 (+2 ringi) - Gr.4

1.sõidu patustaja:
QuinticZ

2.sõit:
1. BasicMist118 - Lexus RC F - 41:09.033 - Gr.2 - +3%
2. tanelkas-Twitch - Lexus RC F - 41:27.098 - Gr.2 - +2%
3. Jyri_Ratas - Nissan GT-R '08 - 41:36.+84 - Gr.2 - +1%
4. Kuulius - Nissan GT-R '16 - 41:58.648 - Gr.2
5. Nikson - Nissan GT-R '08 - 42:10.617 - Gr.2 - -1%
6. Tuhjuhan - Nissan GT-R '16 - 42:15.162 - Gr.2 - -2%
7. Mihkel0987 - Honda NSX - 41:37.543 (+1 ring) - Gr.2 - -3%
8. StenNansten - Peugeot RCZ - 41:48.431 (+4 ringi) - Gr.4 - +3%
9. puistumees1 - Volkswagen Scirocco - 41:50.653 (+4 ringi) - Gr.4 - +2%
10. P2nkz - Bugatti Veyron - 42:09.457 (+4 ringi) - Gr.4 - +1%
11. kareltr26 - BMW M4 - 42.17.102 (+4 ringi) - Gr.4
12. powwa25 - Nissan GT-R - 42:19.643 (+4 ringi) - Gr.4 - -1%
13. Kramp86 - Subaru WRX - 42:24.327 (+4 ringi) - Gr.4 - -2%
14. KAPRAL-AADU - Lexus RC F - 42:39.897 (+4 ringi) - Gr.4 - -3%
15. I-N-D-R-E-K - Lexus RC F - 42:19.728 (+10 ringi) - Gr.2 - DNF (Ei läbinud piisavalt ringe)
16. QuinticZ - Nissan GT-R '16 - DNF

2.sõidu patustaja:
Mihkel0987
Viimati muutis puistumees, 13 Apr 2021, 17:31, muudetud 8 korda kokku.
If everything seems under control, you’re not going fast enough
Kasutaja avatar
puistumees
Sangar
Sangar
 
Postitusi: 1324
Liitunud: 27 Veebr 2015, 16:31
Asukoht: Pärnu



Litsents: S

 FOR_ninko

Re: 1. Dragon Trail - Seaside (07/01/21)

PostitusPostitas P2nkz » 28 Dets 2020, 19:09

Alustame kohe mingi horror rajaga jah, siis edaspidi vähe lõbusam :D
P2nkz
Insener
Insener
 
Postitusi: 481
Liitunud: 09 Sept 2020, 8:25




 P2nkz

Re: 1. Dragon Trail - Seaside (07/01/21)

PostitusPostitas puistumees » 28 Dets 2020, 21:16

P2nkz kirjutas:Alustame kohe mingi horror rajaga jah, siis edaspidi vähe lõbusam :D

See on leebe, vaata järgmiseid nelja rada ;)
If everything seems under control, you’re not going fast enough
Kasutaja avatar
puistumees
Sangar
Sangar
 
Postitusi: 1324
Liitunud: 27 Veebr 2015, 16:31
Asukoht: Pärnu



Litsents: S

 FOR_ninko

Re: 1. Dragon Trail - Seaside (07/01/21)

PostitusPostitas Tuhjuhan » 30 Dets 2020, 22:08

Kui keegi hea inimene toa teeks, siis võiks ju täna harjutada. Nii umbes 22.00-22:30st alates
Tuhjuhan
Guru
Guru
 
Postitusi: 525
Liitunud: 29 Juul 2018, 15:18





Re: 1. Dragon Trail - Seaside (07/01/21)

PostitusPostitas puistumees » 30 Dets 2020, 22:45

Tuhjuhan kirjutas:Kui keegi hea inimene toa teeks, siis võiks ju täna harjutada. Nii umbes 22.00-22:30st alates

GT3 Trenni tehakse täna sellel ajal, mina kaasa arvatud
If everything seems under control, you’re not going fast enough
Kasutaja avatar
puistumees
Sangar
Sangar
 
Postitusi: 1324
Liitunud: 27 Veebr 2015, 16:31
Asukoht: Pärnu



Litsents: S

 FOR_ninko

Re: 1. Dragon Trail - Seaside (07/01/21)

PostitusPostitas powwa25 » 08 Jaan 2021, 10:16

Kaebus: Teise sõidu lõpu poole, seal 20 ringi kandis - Indrek ja Mihkel tegid tsipa liiga. Õhtul saan öelda täpse ringi, aga koht oli seal kiirete S'de lõpus ja tagasipööre enne bussipeatust.
Pilt
powwa25
Administraator
 
Postitusi: 2094
Liitunud: 25 Jaan 2012, 22:12



Litsents: S

 powwa25

Re: 1. Dragon Trail - Seaside (07/01/21)

PostitusPostitas Mihkel0987 » 08 Jaan 2021, 19:06

Ma ei tea, aga aeglasemate autodega sõitjaid võiksid silmad lahti hoida koos radaritega kui käib möödumine, ebanormaalne kuidas tehakse imelikke liigutusi. Nii ühelt kui ka teiselt poolt tuli matse, mis mu teise sõidu lihtsalt võssa keeras.
Kaebus: Timmer kusagil teises sõidus mõtles, et paneb kõksu ja saadab mu vagusid tegema. Paarkümmend sekundit varem kiitis kuidas tal radar ilusti peal, aga ikka oli pime.
Iou!

Pilt
Mihkel0987
Virtuoos
Virtuoos
 
Postitusi: 1896
Liitunud: 25 Okt 2013, 17:20
Asukoht: Saaremaa, Kadaka all.



Litsents: S

 Mihkel0987

Re: 1. Dragon Trail - Seaside (07/01/21)

PostitusPostitas powwa25 » 08 Jaan 2021, 22:01

powwa25 kirjutas:Kaebus: Teise sõidu lõpu poole, seal 20 ringi kandis - Indrek ja Mihkel tegid tsipa liiga. Õhtul saan öelda täpse ringi, aga koht oli seal kiirete S'de lõpus ja tagasipööre enne bussipeatust.

Ring oli 21.
Pilt
powwa25
Administraator
 
Postitusi: 2094
Liitunud: 25 Jaan 2012, 22:12



Litsents: S

 powwa25

Re: 1. Dragon Trail - Seaside (07/01/21)

PostitusPostitas BasicMist » 08 Jaan 2021, 22:25

powwa25 kirjutas:
powwa25 kirjutas:Kaebus: Teise sõidu lõpu poole, seal 20 ringi kandis - Indrek ja Mihkel tegid tsipa liiga. Õhtul saan öelda täpse ringi, aga koht oli seal kiirete S'de lõpus ja tagasipööre enne bussipeatust.

Ring oli 21.

Mihkel yldse nagu ei plaaninud pidurdada.
Indreku manööver on väga arusaamatu.
Mul läks väga napilt.

Puistu tahtis ka mind mingil ringil stardisirge lõpus lihtsalt välja põksida, kaebust ei tee siis otsima ei viitsi hakkata. ;)
Friends think Im retarded but Mommy says Im special.
Kasutaja avatar
BasicMist
Guru
Guru
 
Postitusi: 563
Liitunud: 20 Veebr 2020, 13:37
Asukoht: Tallinn



Litsents: Kõik

 BasicMist118

Re: 1. Dragon Trail - Seaside (07/01/21)

PostitusPostitas Mihkel0987 » 08 Jaan 2021, 23:59

Pidurdasin küll, aga vaatasin, et Powwa hoiab vasakule ja mõtlesin, et sisekurvist saan mööda ja kui ta sisenes kurvi, oli juba hilja.
Iou!

Pilt
Mihkel0987
Virtuoos
Virtuoos
 
Postitusi: 1896
Liitunud: 25 Okt 2013, 17:20
Asukoht: Saaremaa, Kadaka all.



Litsents: S

 Mihkel0987

Re: 1. Dragon Trail - Seaside (07/01/21)

PostitusPostitas I-N-D-R-E-K » 09 Jaan 2021, 1:14

Ööd. Mulle oli see etapp üldse ma ei tea mis. Esimese, sprindi sõitsin juba katkise piduriga( vedru pooleks). Õnneks kuidagi toimis, kuigi tegi imelikku häält kui vajutasin piduripedaali. Kahe sõidu vahel üritasin aru saada mis viga on, siis nägingi et vedru pooleks. Kruvikaga kuidagi sudisin ja sain nagu vedru otseks. Läksin kohe proovima ja selgus et pidurit ei olnud üldse. Ütlesin seda Basicule, mille peale kostis ta julgustavalt et kohe läheb sõiduks. Nii oligi ja mõtlesin mida teha. Stardist võtsin kohe vasakule, õnneks kellegile ette ei jäänud. Kuidagi veeresin ringi lõpuni ja boksi. Ees ootas tüüpiline LeMansi strateegia, st kogu pidurisüsteem tuli välja vahetada. Tormasin garaazi otsima uut pedaalide komplekti. Lõpuks leidsin selle ja vajalikud tööriistad ning remonttööd võisid alata. Kogu selle jama peale kulus ca 10, 11 ringi. Loomulikult oli pidur algul harjumatu ja sõitsin suht ettevaatlikult. Tasapisi kogusin kiirust ja harjusin selle kuradima piduri pedaaliga. Üritasin Gr4 autodest ohutult mööduda, peaaegu õnnestuski. Ise arvan, et Powwa ei pannud mind tähele antud situatsioonis. Võibolla ehmatas teda minu ootamatu ilmumine sisekurvi. Meie puude oli väga väike aga õnnetuseks kurvis. Peeglist nägin et ta vajus seina ja sain aru et see head ei tähenda. Mainisin seda ka Basicule. Basic tuli mu järgi ja ütles, et Powwa liigub väga aeglaselt ja auto vist täitsa sodi. Võtsin siis hoo maha ja jäin Powwat ootama. Sõitsi ta järgi boksi ja siis sealt välja. Lasin ta jälle endast mööda ja kuni sõidu lõpuni lonkisin ta taga. Sirgete peal üritasi väheke boostida ja talle hoogu juurde anda. Parim asi selgus aga kordust vaadates. Minu olukorrast lõhkus Powwa taga aero ja Mihkli paugust läks kõik ülejäänu punaseks. Ma olin aga juba kurvi taga ja seda ei näinud ning arvasin et see kõik oli minu käkk. Sellepärast ma ka püüdlikult Powwa taga ülejäänud sõidu sõitsin. Ma arvan, et see etapp ma punkte ei saagi sest jõudsin liiga vähe ringe sõita. Õnneks esimene etapp ja hullemaks vast ei lähe. Basic näitas Lexsuse kiirust ja see mõjus hingele kosutavalt. Elame, näeme mis edasine toob.
I-N-D-R-E-K
Guru
Guru
 
Postitusi: 786
Liitunud: 07 Juul 2017, 15:05





Re: 1. Dragon Trail - Seaside (07/01/21)

PostitusPostitas puistumees » 09 Jaan 2021, 2:10

Indrekule ei tule sellest midagi, natuke powwa oleks rohkem ehk radarit jälginud, oleks võib-olla märganud. Auk sinna iseenesest tekkis, Indrek oleks ka võinud seest äärekivi kasutada, et oleks ruumi veidi rohkem, seega mõlemad oleks natuke paremini saanud.

Küll aga Mikukene, kes läks ikka väga optimistlikult sööstma powwale otsa ja nagu Basic ütles, siis väga polnud plaanis pidurdada. Kuna Mikule karistus midagi ei muudaks, siis paneb talle 3ks etapiks hoiatuse alla. Kannatust veidi, kannatust.

Miku, see Steniga intsident. Võin sulle öelda, et esiveolise pilliga oled sa alatest paremkurvi apeksist committed, tal ei olnud väga varianti midagi rohkem teha, sest see küna ei keera tollel hetkel nii kiiresti, kui vaja oleks. Oleksid võinud sekundi kauem tema selja taga oodata ja seestpoolt minna, kõik oleks õnnelikud. Mingit karistust/hoiatust ei tule. (2.sõit, 18.ring, 2.kurv)

P2nkz oma pundiga võib ka üle vaadata need ja öelda, mis arvavad.
If everything seems under control, you’re not going fast enough
Kasutaja avatar
puistumees
Sangar
Sangar
 
Postitusi: 1324
Liitunud: 27 Veebr 2015, 16:31
Asukoht: Pärnu



Litsents: S

 FOR_ninko

Re: 1. Dragon Trail - Seaside (07/01/21)

PostitusPostitas powwa25 » 09 Jaan 2021, 3:46

puistumees kirjutas:Indrekule ei tule sellest midagi, natuke powwa oleks rohkem ehk radarit jälginud, oleks võib-olla märganud. Auk sinna iseenesest tekkis, Indrek oleks ka võinud seest äärekivi kasutada, et oleks ruumi veidi rohkem, seega mõlemad oleks natuke paremini saanud.


Ehk siis vend, kes on minust 6 ring taga peab iga hinna eest mööda saama?
Minul ei olnud isegi siniseid lippe.
Milleks pean arvestama sõitjaga, kui pole siniseid lippe?

Jutu iva on selles, et GR4 sõidu liider lihtsalt kõrvaldati. :)
Pilt
powwa25
Administraator
 
Postitusi: 2094
Liitunud: 25 Jaan 2012, 22:12



Litsents: S

 powwa25

Re: 1. Dragon Trail - Seaside (07/01/21)

PostitusPostitas Mihkel0987 » 09 Jaan 2021, 10:48

puistumees kirjutas:
Miku, see Steniga intsident. Võin sulle öelda, et esiveolise pilliga oled sa alatest paremkurvi apeksist committed, tal ei olnud väga varianti midagi rohkem teha, sest see küna ei keera tollel hetkel nii kiiresti, kui vaja oleks. Oleksid võinud sekundi kauem tema selja taga oodata ja seestpoolt minna, kõik oleks õnnelikud. Mingit karistust/hoiatust ei tule. (2.sõit, 18.ring, 2.kurv)

Ei ole otsusega rahul.
Iou!

Pilt
Mihkel0987
Virtuoos
Virtuoos
 
Postitusi: 1896
Liitunud: 25 Okt 2013, 17:20
Asukoht: Saaremaa, Kadaka all.



Litsents: S

 Mihkel0987

Re: 1. Dragon Trail - Seaside (07/01/21)

PostitusPostitas StenNansten » 09 Jaan 2021, 10:49

powwa25 kirjutas:
puistumees kirjutas:Indrekule ei tule sellest midagi, natuke powwa oleks rohkem ehk radarit jälginud, oleks võib-olla märganud. Auk sinna iseenesest tekkis, Indrek oleks ka võinud seest äärekivi kasutada, et oleks ruumi veidi rohkem, seega mõlemad oleks natuke paremini saanud.


Ehk siis vend, kes on minust 6 ring taga peab iga hinna eest mööda saama?
Minul ei olnud isegi siniseid lippe.
Milleks pean arvestama sõitjaga, kui pole siniseid lippe?

Jutu iva on selles, et GR4 sõidu liider lihtsalt kõrvaldati. :)

Olen siiin natuke Powwa poolt siin, on ju jutuks, et Gr.2 mehed peavad ise vaatama kuidas mööda saavad ja seda Turvaliselt. Gr.4l on lubatud hoida oma sõidujoont nii kuidas neil see on.
Ilmselt, kus Gr.2 ja Gr.4 kokku saavad ning Gr.4 sõitja kõige rohkem kannatas, tasuks lisakarmidusega vaadata Gr.2 sõitja tegusid. Kui mitte karistust, Indrekule võiks hoiatuse küll anda, et vähe ettevaatlikumalt üritama läheks ja valiks kohta, kus manöövrit teha.

Mihkel0987 kirjutas:
puistumees kirjutas:
Miku, see Steniga intsident. Võin sulle öelda, et esiveolise pilliga oled sa alatest paremkurvi apeksist committed, tal ei olnud väga varianti midagi rohkem teha, sest see küna ei keera tollel hetkel nii kiiresti, kui vaja oleks. Oleksid võinud sekundi kauem tema selja taga oodata ja seestpoolt minna, kõik oleks õnnelikud. Mingit karistust/hoiatust ei tule. (2.sõit, 18.ring, 2.kurv)

Ei ole otsusega rahul.

Oled sa ise ka Replayst vaadanud järgi, mida sa üritama läksid? :D Poole kurvi pealt nagu mõtlesid " oh, lähen äkki väliskurvist mööda kuigi seal ruum ohtlikult ainult kahaneb" :D Ning tänu autode kiiruse vahele said isegi selle väikse ajaga mulle külje alla.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5835
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: 1. Dragon Trail - Seaside (07/01/21)

PostitusPostitas Mihkel0987 » 09 Jaan 2021, 10:59

See reegel, et tuleb ise vaadata kust mööduda, on debiilsus kuubis. Mõlemad osapooled võiksid vaadata hetkeolukorda rajal ja leida kõige parem võimalus möödasõiduks. Me istume paatys ka ja ikka paneme pauku, sest kaks soss-seppa ei suuda otsustada kuhu nad lähevad ja mida nad teevad.
StenNansten kirjutas:
Mihkel0987 kirjutas:
puistumees kirjutas:
Miku, see Steniga intsident. Võin sulle öelda, et esiveolise pilliga oled sa alatest paremkurvi apeksist committed, tal ei olnud väga varianti midagi rohkem teha, sest see küna ei keera tollel hetkel nii kiiresti, kui vaja oleks. Oleksid võinud sekundi kauem tema selja taga oodata ja seestpoolt minna, kõik oleks õnnelikud. Mingit karistust/hoiatust ei tule. (2.sõit, 18.ring, 2.kurv)

Ei ole otsusega rahul.

Oled sa ise ka Replayst vaadanud järgi, mida sa üritama läksid? :D Poole kurvi pealt nagu mõtlesid " oh, lähen äkki väliskurvist mööda kuigi seal ruum ohtlikult ainult kahaneb" :D Ning tänu autode kiiruse vahele said isegi selle väikse ajaga mulle külje alla.

Sul on peeglid ja radar kasutada ja mäletamist mööda ma veel sirge peal ütlesin, et tulen.
Iou!

Pilt
Mihkel0987
Virtuoos
Virtuoos
 
Postitusi: 1896
Liitunud: 25 Okt 2013, 17:20
Asukoht: Saaremaa, Kadaka all.



Litsents: S

 Mihkel0987

Re: 1. Dragon Trail - Seaside (07/01/21)

PostitusPostitas BasicMist » 09 Jaan 2021, 12:00

See möödasõidu teema oli eelmine aasta ka suur probleem. Nyyd on kaardid vahetunud ja jonn on samasugune.
Kui meie eelmine aasta kirusime ja vandusime, et Gr 1 autod rikuvad Gr 3 sõidud ära. Ei kõla kuidagi sobilik see, et gr4 sõitja kaebab gr2 auto peale ning see ei muuda midagi.
Aga tore on näha et nyyd hakkab tulema seda juttu eelmise aasta Gr 1 meeste suust.
Friends think Im retarded but Mommy says Im special.
Kasutaja avatar
BasicMist
Guru
Guru
 
Postitusi: 563
Liitunud: 20 Veebr 2020, 13:37
Asukoht: Tallinn



Litsents: Kõik

 BasicMist118

Re: 1. Dragon Trail - Seaside (07/01/21)

PostitusPostitas StenNansten » 09 Jaan 2021, 13:25


Ma küll ei tea, mis radar aidanud siin olukorras oleks. :?:

BONUS: Kuidas üks ring 1% kütusega vastu pidada. :D
Spoiler: näita

Algab 1:33:00
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5835
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: 1. Dragon Trail - Seaside (07/01/21)

PostitusPostitas puistumees » 09 Jaan 2021, 16:42

StenNansten kirjutas:
Ma küll ei tea, mis radar aidanud siin olukorras oleks. :?:

BONUS: Kuidas üks ring 1% kütusega vastu pidada. :D
Spoiler: näita

Algab 1:33:00

Mihkel tegi väga küsitavaid asju siin ka, isegi siis, kui auto lappas juba :D külg ees gaas põhja, et ikka seina lendaks :D


Selle Indreku intsidendiga ma mõtlesin panna hoiatust ka, P2nkz oma pundiga võiks ka vaadata, aga ilmselt läheb hoiatuse peale.

Mul ei tekkinud eelmine hooaeg nagu mingeid erilisi probleeme Gr.3st möödasõiduga. Saladuskatte all võin öelda, et sirgel on kõvasti kergem. Mihkel sõitis eelmine hooaeg ka Gr.1, siis peaks kogemus olemas olema. Võrdlemisi vähe oli ikka seda klassidevahelist nügimist.

Kannatust, kannatust. Kurvi apeksil sisse minna või väljumisel väliskurvi ronida Gr.4le kõrvale pole eriti tark tegu.

Peaksid kõik probleemideta hakkama saama ikka, Gr.4 ei pea kogu aeg peeglisse vahtima.
If everything seems under control, you’re not going fast enough
Kasutaja avatar
puistumees
Sangar
Sangar
 
Postitusi: 1324
Liitunud: 27 Veebr 2015, 16:31
Asukoht: Pärnu



Litsents: S

 FOR_ninko

Re: 1. Dragon Trail - Seaside (07/01/21)

PostitusPostitas P2nkz » 09 Jaan 2021, 18:24

Tere, vaatame pundiga klipid üle.

Teeksin selle möödasõidu reegli suhtes ettepaneku.

Hetkel ütleb reegel, et Gr.2 autode piloodid peavad sooritama Gr.4 autodest möödasõidu ohutult, seejuures aeglasema grupi autojuhid võivad sõita oma liini ning ei pea tingimata teed andma kiirematele autodele.

Selles reeglis on teatud iva sees selles suhtes, et Gr2 ja Gr4 ei võistle omavahel, seega pole sisuliselt põhjust lasta end kas kiiremast või aeglasemast autost häirida. Nagu näha see ei toimi, eriti sellisel rajal, kus on sisuliselt 1 sirge ja ülejäänud pidevalt kurvid, seega tahes tahtmata on trajektoorierinevusi.

Seega ettepanek on muuta reeglit selliseks:
Gr.2 autodel on lubatud möödasõit sirgetel, ja kurvist VÄLJUMISEL olles veendunud, et möödasõit sooritatakse ohutult.

Sellega ehk välistab olukorrad kus pidurdamisel kurvi sisse erinevatel trajektooridel autod kohtuvad või siis keset kurvi kuskil apexis puude toimub.
Vaadates edasist võistluskalendrit on rajad ka kõik sellised, et sellise muudatusega ei tohiks kiirematel poistel mingeid probleeme tekkida.

Mis arvate?
P2nkz
Insener
Insener
 
Postitusi: 481
Liitunud: 09 Sept 2020, 8:25




 P2nkz

Järgmine

Mine Multiclass Sari 2021



Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


GRAN TURISMO - The Real Driving Simulator
cron
GAMEZONE