Kategooria 1Kergemate võistlusreeglite rikkumine või ohtlik käitumine rajal.
Hoiatus järgnevaks 3.etapiks
-1 litsentsipunkti
Kategooria 2Kontaktiga eelise saamine võistlusrajal.
3 sekundit + muundaja lõpptulemusse karistuseks.
-1 litsentsipunkti
Kategooria 3Kontaktiga konkurendi rajalt välja või seinapuutesse lükkamine.
5 sekundit + muundaja lõpptulemusse karistuseks.
-2 litsentsipunkti
Kategooria 4Karm sõiduviga, mille tagajärjel tekitas rajal avarii kahe või enama konkurendiga.
10 sekundit + muundaja lõpptulemusse karistuseks.
-2 litsentsipunkti
Kategooria 5Tähendab tahtlikku intsidenti rajal, mis on auto telemeetrialt ilmselge või enda tunnistatud tegevus võistlusjärgselt.
Diskvalifitseerimine
-4 litsentsipunkti
6.1 Intsidenti kategooriate karistusmäärajate muundajad6.1.0 > Rakendatakse baas karistusmäär ja seejärel järgnev vastavas järjekorras:
6.1.1 > Võistlusraja pikkuse järgi:
0-5,000m > 1x
5,001-10,000km > 2x
10,001-25,000km > 3x
25,001+km > 4x
6.1.2 > Hoiatust kandev võistlejal karistusmäär suurendatakse -
2x6.1.3 > Omades mööndust intsidendist, karistusmäär vähendatakse poole võrra.
6.1.4 > Karistatava lõpetamine viimasel kohal tagab
viimaselt kohalt startimise või kvalifikatsiooni keelu.
6.2 Litsentsipunktid (LP)6.2.0 > Kumuleeruvad ühe eraldiseisva võistlushooaja peale. Peavad olema nähtavad hooaja tabelist.
6.2.1 > Litsentsipunktide kogunedes 5 punkti peale, rakendub võistluskeeld üheks etapiks.
6.3 Hoiatust väärivad olukorrad6.3.0 > Pidurdusmaal korduv tagant otsasõit konkurentidele.
6.3.1 > Ohtliku olukorra tekitamine, kus intsident jäi olemata vaid suure juhuse tõttu.
6.3.2 > Lollitamine rajal nagu teistele vastu sõitmine ja kokkupõrkega ähvardamine.
6.3.3 > Ebavajaliku tsooni tekitamine võistlusrajal nagu kollased lipud.
6.4 Mööndused intsidentides6.4.0 > Positsiooni tagasi andes esimesel võimalikul võimalusel, näiteks sirgem rajalõik.
6.4.1 > Katkise autoga ohvrite taga boksi kulgedes.
6.4.2 > Tõendades, et kannataja internetiühendus oli ebastabiilne.
6.4.3 > Olukorrast mitte eelist saavutades rajapositsiooniga, ehk möödasõitu ei toimunud.
6.5 Karistussüsteemi täpsustused6.5.0 > Kõik kategooriad on rakendatavad ainult üks sündmus korraga. Üks olukord on ühest väärast teguviisist alguse saanud intsident või selle järgne ahelintsident.
6.5.1 > Üks olukord lõpeb kannatajale, kui auto seisab või rajavälisel alal auto on kontrolli all.
6.5.2 > Kvalifikatsioonis ja eelsõitudes saadud karistused realiseeritakse põhisõidus.
6.5.3 > Karistused realiseeritakse viimasest registreeritud vaheajavõtust.