GTPlanet - Võrgupõhise võidusõidu reeglid (Sekundaarsed)

GT Planet'i ametlikud uudised ja teadaanded

Re: GTPlanet - Võrgupõhise võidusõidu reeglid (Sekundaarsed)

PostitusPostitas puistumees » 29 Apr 2024, 14:44

Tooks siia selle litsentsipunktide jutu juurde näiteks, et vb on seda mõistlikum teha sarnasel moel nagu see nt EVALis on

Seal on küll sarjapõhine, aga sari ongi kolmandik aastat, 7 etappi
4 karistuspunkti = Rivi lõpust start
6 karistuspunkti = etapikeeld
Iga järgnev 2p = etapikeeld

Numbreid/karistusi tuleks vb mudida, aga ideeks siis, see karistuste mitmekordistamine veidi veider mu jaoks
Nt
4 punkti = rivi lõpust start
7 punkti = rivi lõpust start
10 punkti = etapikeeld
Vms, vb hoopis numbreid kohati väiksemaks vaja, meil nagu otseselt neid korduvkaristadasaajaid väga pole.

Lisaks, kui sõitja nt keerab jura kokku ja lahkub sõidust on ajakaristus+karistuspunkt asemel võimalik anda lihtsalt 2 karistuspunkti.

Jne jne edasiarendused
If everything seems under control, you’re not going fast enough
Kasutaja avatar
puistumees
Sangar
Sangar
 
Postitusi: 1327
Liitunud: 27 Veebr 2015, 16:31
Asukoht: Pärnu



Litsents: S

 FOR_ninko

Värskendasin oma ideed

PostitusPostitas StenNansten » 02 Mai 2024, 10:40

Üritasin rakendada litsentsipunktide süsteemi esindatavale kujule ja natuke modifitseerisin omalt poolt seda.

7. Karistussüsteem ja määrad
Spoiler: näita
Kategooria 1
    Kergemate võistlusreeglite rikkumine või ohtliku käitumine rajal.
    1 sekund + muundajad lõpptulemusse karistuseks.
    -1 litsentsipunkti

Kategooria 2
    Kontaktiga eelise saamine võistlusrajal.
    2 sekundit + muundajad lõpptulemusse karistuseks.
    -1 litsentsipunkti

Kategooria 3
    Kontaktiga konkurendi rajalt välja või seinapuutesse lükkamine.
    4 sekundit + muundajad lõpptulemusse karistuseks.
    -2 litsentsipunkti

Kategooria 4
    Karm sõiduviga, mille tagajärjel tekitas rajal avarii kahe või enama konkurendiga kontaktses osaluses.
    8 sekundit + muundajad lõpptulemusse karistuseks.
    -2 litsentsipunkti

Kategooria 5
    Tähendab tahtlikku intsidenti rajal, mis on auto telemeetrialt ilmselge või enda tunnistatud tegevus võistlusjärgselt.
    Diskvalifitseerimine
    -4 litsentsipunkti

7.1 Intsidenti kategooriate karistusmäärajate muundajad
7.1.0 > Rakendatakse baas karistusmäär, seejärel võistlusraja pikkus ja seejärel vajadusel vigastused.
7.1.1 > Võistlusraja pikkuse järgi:
    0-5,000m > 1x
    5,001-10,000km > 2x
    10,001-25,000km > 3x
    25,001+km > 4x
7.1.2 > Võistlusmasinate vigastused kannatajatel:
    Aerodünaamiline või vedrustuse komponendid > 2x
    Jõuülekande vigastus > 4x

7.2 Litsentsipunktid
7.2.0 > Kumuleeruvad ühe eraldiseisva võistlushooaja peale. Peavad olema nähtavad hooaja tabelist.
7.2.1 > Litsentsipunktide kogunedes 5 punkti peale, rakendub võistluskeeld üheks etapiks.

7.3 Karistussüsteemi täpsustused
7.3.0 > Kõik kategooriad on rakendatavad ainult üks sündmus korraga. Üks olukord on ühest väärast teguviisist alguse saanud intsident või selle järgne ahelintsident.
7.3.1 > Üks olukord lõpeb kannatajale, kui auto seisab või rajavälisel alal auto on kontrolli all.
7.3.2 > Kvalifikatsioonis ja eelsõitudes saadud karistused realiseeritakse põhisõidus.
7.3.3 > Karistused realiseeritakse viimasest registreeritud vaheajavõtust.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5871
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Kiirem muudatus

PostitusPostitas StenNansten » 02 Mai 2024, 11:34

Vähendaks kat.7 karistust millegi sellise peale, mis poleks liialt julm. Kuni veel selle uue karistustiku kallal töötame siin.

Enne:
7.kategooria intsident
    Tähendab tahtlikku intsidenti rajal, mis on auto telemeetrialt ilmselge või enda tunnistatud tegevus võistlusjärgselt.
    Karistus: Üldtabeli viimase 3 võistlusetapi punktitulemuse tühistamine.

Pärast:
7.kategooria intsident
    Tähendab tahtlikku intsidenti rajal, mis on auto telemeetrialt ilmselge või enda tunnistatud tegevus võistlusjärgselt.
    Karistus: Diskvalifitseerimine etapilt

Rakenduks järgmise nädala võistlusteks.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5871
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Reeglistiku versioon 10

PostitusPostitas StenNansten » 15 Mai 2024, 13:54

Täiesti uus #BuildFromGroundUp karistussüsteem meie võistlustele. Ilmselt pole veel päris lõplik, ehk võib jätkuvalt ideid pakkuda, aga umbes sellisel kujul, on plaan see reaalsesse kasutusse panna.

6. Karistussüsteem
Spoiler: näita
Kategooria 1
    Kergemate võistlusreeglite rikkumine või ohtlik käitumine rajal.
    Hoiatus järgnevaks 3.etapiks
    -1 litsentsipunkti

Kategooria 2
    Kontaktiga eelise saamine võistlusrajal.
    3 sekundit + muundaja lõpptulemusse karistuseks.
    -1 litsentsipunkti

Kategooria 3
    Kontaktiga konkurendi rajalt välja või seinapuutesse lükkamine.
    5 sekundit + muundaja lõpptulemusse karistuseks.
    -2 litsentsipunkti

Kategooria 4
    Karm sõiduviga, mille tagajärjel tekitas rajal avarii kahe või enama konkurendiga.
    10 sekundit + muundaja lõpptulemusse karistuseks.
    -2 litsentsipunkti

Kategooria 5
    Tähendab tahtlikku intsidenti rajal, mis on auto telemeetrialt ilmselge või enda tunnistatud tegevus võistlusjärgselt.
    Diskvalifitseerimine
    -4 litsentsipunkti

6.1 Intsidenti kategooriate karistusmäärajate muundajad
6.1.0 > Rakendatakse baas karistusmäär ja seejärel järgnev vastavas järjekorras:
6.1.1 > Võistlusraja pikkuse järgi:
    0-5,000m > 1x
    5,001-10,000km > 2x
    10,001-25,000km > 3x
    25,001+km > 4x
6.1.2 > Hoiatust kandev võistlejal karistusmäär suurendatakse - 2x
6.1.3 > Omades mööndust intsidendist, karistusmäär vähendatakse poole võrra.

6.2 Litsentsipunktid (LP)
6.2.0 > Kumuleeruvad ühe eraldiseisva võistlushooaja peale. Peavad olema nähtavad hooaja tabelist.
6.2.1 > Litsentsipunktide kogunedes 5 punkti peale, rakendub võistluskeeld üheks etapiks.

6.3 Hoiatust väärivad olukorrad
6.3.0 > Pidurdusmaal korduv tagant otsasõit konkurentidele.
6.3.1 > Ohtliku olukorra tekitamine, kus intsident jäi olemata vaid suure juhuse tõttu.
6.3.2 > Lollitamine rajal nagu teistele vastu sõitmine ja kokkupõrkega ähvardamine.
6.3.3 > Karistatav lõpetab võistlusetapi viimasel kohal.
6.3.4 > Ebavajaliku tsooni tekitamine võistlusrajal nagu kollased lipud.

6.4 Mööndused intsidentides
6.4.0 > Positsiooni tagasi andes esimesel võimalikul võimalusel, näiteks sirgem rajalõik.
6.4.1 > Katkise autoga ohvrite taga boksi kulgedes.
6.4.2 > Tõendades, et kannataja internetiühendus oli ebastabiilne.
6.4.3 > Olukorrast mitte eelist saavutades rajapositsiooniga, ehk möödasõitu ei toimunud.

6.5 Karistussüsteemi täpsustused
6.5.0 > Kõik kategooriad on rakendatavad ainult üks sündmus korraga. Üks olukord on ühest väärast teguviisist alguse saanud intsident või selle järgne ahelintsident.
6.5.1 > Üks olukord lõpeb kannatajale, kui auto seisab või rajavälisel alal auto on kontrolli all.
6.5.2 > Kvalifikatsioonis ja eelsõitudes saadud karistused realiseeritakse põhisõidus.
6.5.3 > Karistused realiseeritakse viimasest registreeritud vaheajavõtust.

Eelnevalt kategooria olnud "6. Hoiatused ja mööndused" ühildati karistustikuga kokku.
Sellesse "kategooriasse" sai ka lisatud punkt 6.4.3

Muudatuste väljalaske aeg on 23.Juuni!
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5871
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Eelmine

Mine Info / Uudised / Reeglid



Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist


GRAN TURISMO - The Real Driving Simulator
GAMEZONE