ChLoNiCaL-EST kirjutas:Ma tegin eile õhtul testi. Võtsin suvalise stock masina ja suvalise raja. Sõitsin paar ringi. Siis võtsin sellele masinale netist korralikud seaded ja sõitsin jälle paar ringi - jättes HP-d samaks. Ringi aeg muutus kohe 2-3 sec paremaks. Mida siin enam tõestada, et stock seaded on mingid random numbrid.

Kui vedrustust seadistad, on see juba tuuning vedrustus, mitte tavavedrustus. GT Spordis see asi lihtsustatud teadagi. Vanades GT mängudes enne vedru seadet seadistada ei saanudki kui ostad tuuningvedrustuse peale.
ChLoNiCaL-EST kirjutas:PS! Eilses sõidus ma ei suutnud aru saada, et kuidas on see võimalik, et kui lähed kurvi mõõduka tempoga vaba hooga (lased gaasi lahti) ja siis läheb masin külglibisemisse. Saan aru, et nii juhtub siis kui annad ilma tractionita tagaveolisega kurvis gaasi, et driftida aga vaba hoo pealt - aru ma ei saa kus see loogika on.
Tagamootor härra.
ChLoNiCaL-EST kirjutas:Olen netist lugenud päris palju seda kriitikat, et selles mängus on spinnid liiga kerged tulema ja ntx kohapealt äraminek on kah liiga ajuvaba.
See on mängul probleem jah aga see mõjutab meid ainult stardis või siis kraavist väljatulekuga ainult, et ratas käib all ringi ainult. Spinnid on küll nagu nad olema peavad, vähemalt teistes simulaatoriteks nimetatavad mängud isegi rohkem spinnimeelsed kohati. Ära usu internetti ka täiesti, see on mürgine.

Ja ise ka Linnukesega ühes paadis, eriliselt juhitavad autod on mõnusad, eriti kui õppida nendega sõitma ja seda ka veel kiiresti.

Aga sel autol midagi väga erilist polnud kui just siis tagamootori eripärad.
Ausaltöelda sõitsin ka seda rada esimest korda, harjutada ka ei jõudnud aga suutsin raja kuidagi enda jaoks ära lahendada üsnagi kiirelt. Teistpidi, õigetpidi ma ollen mäletatavasti ka sõitnud, proovinud Hamiltoni vormelit.
