NFSTimukas kirjutas:Raix näppis seda hundikutsu juhtimisel näiteks juba harjudates kui ma oma liveryt veel tegin, küpsetasid kurja plaani. See pidurite keelt on küps is juba enne GT6 aega, lihtsalt nüüd saab sõiduajal lihtsamalt sellega tegeleda, kes iganes soovib. GT6 ajal sai isegi piduritega mässatud kuna tuning prohibited ei mõju tasakaalu muutustele.
Ning keegi pole keelanud sinulgi seda teha. Kui kontrollida ei saa, pole mõtet ka keelata. Ei pea end kurjaks sellest väga ajama. Pidurdusmaa võit on olematu, võidab stabiilsuses võibolla aga kuidas autopidurdab on kinni igaühe sõidustiilis, ise eelistan kergemat ülejuhitavust kurviks mis samas võib olenevalt kondinsioonist maksta mulle rehvid.
Siin tekibki usalduse küsimus, kui kontrollida ei saa. Kasutatakse ära kohe. Ma ei tea mida sina sel ajal tegid, kui me üldse neljapäevaste sõitudega alustasime. Võibolla olid mähkmed veel, aga mõtle oligi selles, et viimasel hetkel valitakse auto, ostetaks ja tullakse sellega rajale sõitma. Midagi muutmata, et kõigil ongi sama masin. Tullakse toime kuidas tullakse. Mina olen siiamaani nii käitunud. Mis siis, et pole ka mul keelatud, nagu sa ütled.
NFSTimukas kirjutas:Ma üldsegi ei vaevu ega tahagi oma korraldatud sarjades seadistamist ära keelata. Las need kes tahavad mängu taga vaeva rohkem näha, nautigu oma nähtud vaeva tulemust. Avatud kõigile kes iganes tahavad ja need kes seadistamise vastu, saavad rajale samuti sama moodi kui seadistatud masinad. Lihtsalt mitte viitsijad või virisejad peavad leppima sellega, mis antud on ja lootma parimat või halvemal juhul virisema auro üle.
Nagu internetist poleks võimalik leida seadet autole, mõne napi minuti vaev.
Loomulikult võid oma sarjades teha mida tahad. Reeglid on kirjas ja osavõtt igaühel vabatahtlik. Mina pole varema ja vaevalt, et ka tulevikus viitsinud sellega tegeleda. Igaühe vaba valik. Tean, et on inimese kellele meeldib seda väga teha ja las teevad. Pole isu siia mängu nii palju aega panna. Praegu suvel põhimõtteliselt neljapäeval ainult käima pannud.
Ja ega arvan, et internetist leitud seade ka igaühele pruugi sobida tegelikult.
NFSTimukas kirjutas:Meil niigi "kontenti vaene" GT mäng kätes mõnegi arvates, ja ikka piirame endit ka selles. Olgu seadistamine keelatud neljapäevastes sõitudes, autod pigem võrdsed aga ei näe põhjust, miks sa Nikson nii suurt kisa selle pidurite tasakaalu ja kütuse reziimidega tahad teha. Kütuse mahakeeramine tavaautodel niigi täiesti kasutu, töötab ainult võidusõidu masinate.
Kisa teen sellepärast, et mul on teemas punaselt kirjas, et seadistamine ja tuunimine keelatud, siis nii võiks ka olla. Et olekski kõigil võrdsed tingimused. Kui sa väidad, et kütuse mahakeeramine midagi ei anna, siis miks sa seda teed?
Vanasti olid peamiselt kõik sarjad ilma seadistamata, aga osavõtjaid jagus. Pole see lubamise/keelamise taga kinni. Ise eelisatan ilma seadistamise lubamiseta, kuna tõesti ei viitsi sellega pusida. Lihtsalt ei viitsi.
ChLoNiCaL-EST kirjutas:Tunnistan ilma valehäbita, et seadistan sõidu ajal brake balancet ja teatud autodel kasutan tractioni kah aga nagu tulemustest näha siis see ei anna erilist eelist. :P
Ärge nüüd ikka nii lolliks kah minge oma reeglitega. Kõike, mida ei saa mängu seadetest ära keelata on seega lubatud. Suulised kokkulepped ja siin kellegi eeldused ei maksa/loe midagi.
Tractionit saab keelata vist isegi seadetes. Vanasti oligi ka see mul keelatud tegelikult. Ka suusõnalised lepped võiks ikka lugeda midagi. Ega see tuuningu keeldki kõike lukusta, nagu kord selgus, kui Indrek võimsama masinaga rajal oli. Siis hakkasid küll mõned kisama, ka Timukas, aga siis ei öelnud keegi, et las olla kui lubatud. Kuigi ilmselgelt oli see Indrekul kogemata. Minul sellist asja ei juhtu, kuna autosid üles ei tuuni. Järelikult, kes tuunivad, peaks neljapäeval poest uue auto ostma, et sama asja ei juhtuks.