Mihkel0987 kirjutas:Timukas, kui sul keeratakse sõit tuksi, siis on nutt lahti. Kui sina mingi jamaga hakkama saad, siis oled puhas nagu prillikivi. Õpi kaotama.
Miks siis Spc karistust ei saanud teises sõidus? Kuna see oli kindel võistlusinsident aga rikkus minu teisegi sõidu ära. Väga napilt lugesin selle karistamatuks, sest enne insidenti Spc tegi ka igast tsirkust.
olly1 kirjutas:Jah oleks, kui Wirx oleks teile vahetult ette keeranud. Wirx aga oli juba 5 sekundit rajal olnud, kui te temani jõudsite! Seda enam, et te nägite ka juba kaugelt et ta tuli rajale ja oli nõksa aeglasem. Mina oleks juba gaasi maha võtnud igaks juhuks. Ok Timukas tõstis käe gaasipedaalilt, Taniel küll mitte.
See olukord leiab siin kajastamist ainult tänu sellele, et korraldaja siin ise osales ja ka kannatas. Oleks Timuka asemel keegi teine, siis keegi ei räägiks sellest.
Siinkohal oleks nõus kellegi eelneva väitega, et kui Korraldaja ise osaleb kuskil karistust nõudvas olukorras, siis selle otsuse teeks keegi teine. Et jah, mingi abikohtunik selliseks olukorraks võiks olla (ntx Spc või Nikson).
Alati ei saa loota visuaalnägemisele, ükskõik kui kaua näha on olnud. Inimaju pole loodud originaalis tegelema nii paljude asjadega korraga, meil oli, autojuhtimine, konkurent seljataga ja aeglane masin ideaaltrajektoril ning aeg. Nii need valed lahendused sünnivad. 4 sekundit sellises olukorras möödub eriti kiirelt võistluses, replays vaadates muidugi, ammu nägi ju jne.
Ei saa päris nii võtta ja järgmiseks etapiks teen reegli ka ellu, täna kirjutan ära millalgi kui läpaka avan. Eks siis loete ja saab arutada selle üle. Ei ole raske minu arust kasutada muud rada ka kui ideaali ohutuse huvides.
Ja ärge küsige miks rada ei ole ainult ideaaltrajektoori laiune
