Tulemused on siis vormistatud järgmiseks etapiks valmis.
EDIT:Kerge kommentaar ka võistluse kohta:
Kvalifikatsioonis sain puhtalt ja rahuga sõita rivi ees, üritada oma parimat, mis Subaru välja suutis anda. 1:42 tuli esimese ringiga ära, mis teadsin, et on üsna minu lagi selle masinaga täna aga ülejärgmine ring tõestas, et arvasin valet. Sain 1:40 sekka oma auto kuidagi sõidetud, mis andis lootust jällegi kõrges mängus osaleda 4WD masinate vastu. Pidamist autol jätkus ehk libisemise taha ring väga minna ei saanud. Pikas kurvis auto taguots enne kurvi lõppu tahtis kangesti ettepoole saada aga oli kergelt tagasi kontrolli alla viidav.
Esimene sõit, stardis pidamist polnud absoluutselt, ratas käis all ringi tühja, mõned said minust seetõttu ette. Esimeses kurvis kohe suudeti midagi korraldada ja sain seetõttu mõned kohad tagasi. Sõidu edenedes sain oma Subaru 4.kohale ja seal püsisin ma päris pikalt, jälitades Souli Corvette, mis tundus kiiremini liikuvat kui mu Subaru üldiselt. Nii ma sõitsin kuni boksipeatusteni Souli taga mõned sekundid maas. Boksitaktika oli siis ainult ühe peatuse peale arvestatud ja erinevalt Monacost ei suutnud keegi mu autot seekord katki teha, ehk taktika läks nii nagu vaja. Enne boksi läks rada ilusti kuivaks ära ka, venitasin kütusega viimase tilgani ära, mis oli 16 ringi. Selleks ajaks oli juba kindel, et ilma püsib kuivana ja panin julgelt Sport Soft alla. Comfort Softiga sai üsna kiiret ringiaega ka tehtud, 1:40 tuli ajaks. Boksist väljudes sain napilt Souli ette ja lootsin, et mu Subaru suudab kuivas liikuda kiiremini. Ja niivisi iga ringiga vahe kasvas ja polnud mul muud kui kindlalt lõpuni ära sõita. 1:33 aeg jäi mul laeks Sport Softiga ringiajaliselt. Tallinn veel suutsi minu tempot aeglustada oma tsirkusega ees aga ootasin rahulikult ära, kui see midagi tarka hakkab tegema ja sain vigastusteta mööda, ainuke ärev hetk peale boksi. Ja üllatuslik esikoht kuigi enne sõitu sai arvatud, et kuna vihmaetapp, taniel ilmselt domineerib seda aga ilmataat tahtis muud stsenaariumit.
Teine sõit oli juba sündmusterohkem. Startida sai viimaselt kohalt ehk üsna turvaliselt. Mingi kasjakk suudeti jälle esimeses kurvis nii mõnegi poolt korraldatud ja võitsin kohe kohti sellest.Imelik oli kuulda esimese rigni lõpu pooles, et EestiTallinn ikka liidrikohal aga see muutus üsnagi kiirelt mõned kurvid enne lõppu. Sõidu missioon oli püsida mihkli järel, teadsin, et mihkel on ka samuti ilma peatusteta taktikaga rajal. Et seetõttu mu põhikonkurent kui muidugi rajal püsib. erinevalt mihklist, mina nii kergelt oma veresugulastest mööda ei saanud. Mundu ja Tallinn päris pikalt laiutasid oma Subarutega mööda rada laiali. Mingi hetk kukkus Mundu ära ja ei läinud kaua kui ka Tallinn leidis oma tee pideva nelikveo meelis pinnasele.Tee lõpuks Subarutest vaba, oli aeg mihklit jälitama asuda. Souli eemaldas Tallinn ka mu tagant ära, et seegi oht kadus.Polnud mul muud kui siis Mihkel kätte saada. Sellegagi ei läinud kaua, mõned ringid kui mihkel sõiduvigadega mulle teene osutas ja talle sappa sain. Ringi sai tema sabas jõlgutud kui järgmise sõiduvea tõttu mulle möödasõidu võimalus avanes. Järgmine, kes ees oli, oli Nikson. Sama olukord mis oli ka eelmisel etapil Monacos, sirgel tohutult kiirem, kurvides üliaeglane. isegi nii aeglane, et kokkupõrget oli vahel raske vältida sellise libedaga ja maha keeratud piduritega. Nikson kaitses oma positsiooni vapralt, võibolla isegi liiga vapralt, sest sellega me mõlemad kaotasime tohutult aega. teadsin ka, et Taniel läheb meie ees ka boksi korra ja kui Niksonist mööda ei saa, pole mul väga võimalust Tanieli vastu saada kui märjaks jääb rada lõpuni. minu õnneks siis Taniel boksist tulles sattus ka Niksoni taha. Kuna Taniel on kiirem kui mina, kadusid mõlemad vaikselt ka eest ära. Soulbleed oli Niksoniga võitluse ajal jõudnud mulle uuesti sappa. Aga eelviimasel ringil juhtus see uuesti, rada kuivas. Läksin oma Subaruga siis täisrünnaku režiimile. Rada napilt juba kuivanud oli, suutsin Tanielist mööduda kergusega üleelviimases kurvis enne viimast ringi. Jäi veel ainult Nikson ja sihtisin väliskurvidest möödumist. Viimases kurvis oli väljapool veel piisavalt liba, et Nikson sai oma koha säilitada. Viimane ring algas, esimeses kurvis veel midagi ei üritanud aga seda järgmises tagasipöörde kurvis. pidurdasin nii hilja kui sain, leidsin seal väljapoolt ka pidamist kuni kurvist väljakiirendamise hetkeni kui auto taguots korraks libisema lõi. see andis Niksonile kergemat moodi vahe, mistõttu järgmised kurvid enne sirget polnud mul võimalust rünnata. Peale sirget pikas kurvis nägin oma võimalust, Niksonil oli oma autoga pidurdusmaal raskusi. Läksin uuesti väliskurvist, sain küll tagarattasse kerge kõksu ja auto läks kergelt libisema, flat floori abi oli väga kasulik, kuna lõi jälle masina kiirelt sirgeks tagasi. Ratas viga ise ka ei saanud. Ja sellega oli mul vaba tee järgmise võiduni.
Polnud nii kõrgete lootustega enne etappi, et kaks võitu saan aga kuidagi ma seda suutsin.

Järgmine etapp kindlasti enam nii kõrgele ei pretendeeri, vb poodiumit aga masin nüüd korralikult aeglasem kui teistel. Et tuleb ka sarja esimene mitte poodiumile sõit? eks näis.
