olly1 kirjutas:NFSTimukas kirjutas:Vihmarehvidena on max SS rehvid limiidiga Comfort rehvid.
Ütle nüüd lihtinimese keeles ka, kas vihmaga võib comforte kasutada, või käib sari ainult sport rehvidel?
Maksimaalne valik on määratud ja see on Sport Soft, kõik muu, mis annab valida, on lubatud. Nagu alati.
See lihtsalt nendele, kes kuubikutes ei osalenud ja ei tea, et comfort on vihma rehvi eest
Kommentaar:Arvasin oma masinast vähem selleks etapiks.

Teadsin, et pidamine saab hea olema ja sirgel aeglane. Sain selles osas siis ka hea kui ka halva üllatuse osaliseks. Kurvides on see ikka väga hea aga sirgel surm aeglane. Nagu McLaren-Honda.

Minu maksimaalne sirgekiirus jäi alla 220km/h. Ja järgmine etapp see sirgel veel aeglasem, ojaa

Kvalifikatsioon siis sai võimalikult kuiva rada ära kasutatud aja tegemiseks, enda arus, 3.ringil siiski veel suutsin seda oluliselt parandada ja sain oma kolmanda stardipositsiooni. Tundsin ennast selle autoga kindlalt seetõttu.
Esimese sõidu start, oli hea aga rehv nii ei arvanud ja ei suutnud kuidagi pidamist alla saada. Langesin päris korralikult kohe. Võistlus läks kuivaks ka sõidu edenedes, ehk mu CS rehvivalik, counter-stirke yep

, polnud väga kasulik kiirusele, mida niigi polnud. Mõtlesin rehvid ära vahetada veerand sõidu arvamusega, et veab nüüd lõpuni ära. EI, rehvid andsid juba 5 ringi enne lõppu otsad ja pidin ühe lisa peatuse veel tegema ilmselgelt. Kütuses mingit probleemi polnud, seda oli alati ja külluses. Ilmselt selle külluse tõttu sai ka 3.koht ka sõiduga saada lõppude lõpuks kätte.
Teine sõit, start sama hea ja halb korraga. Tallinna tsirkus tegi omamoodi raskeks võistluse esimesed kurvid, eriti veel linnukesele. Teine sõit kujunes rohkem vihmasõiduks edenedes, mõõduka rajaniiskusega tundusid minu ja Mihkli autod olema nagu raketid kurvides, mis tekitas ka üsna kehva olukorra võistluse esimesel veerandil, kus Wirx oma Camaroga väga hakkama ei saanud ja tekitas ummiku. Õnneks sain peaaegu hästi pidama, kerge kolks läks mihkli masinale pihta kuna siiski libe oli. Edasi kujunes sõit Tanieli jälitamiseks, teadsin, et läheb ta boksi ning märjal nelikvedu tõmbab hästi kiirelt lähedale. Peale boksi sai korraliku vahe sisse aga ilmataat minu kahjuks otsutsas rada veelgi kasta ja siis läks liiga libedaks ning taniel sai iga aeglase kurviga sekundi või kaks tagasi. Ja seetõttu ei suutnud ka oma positsiooni kaitsta edukalt, kuna pidamist polnud sellist nagu GT-Ril oli nõelasilma kurvist väljudes. Natuke kahju oli esimesest kohast niivisi ilma jääda viimasel ringil raja teises pooles aga nii see võidusõitmine käib.

Ning tallinn, ei tea, mis ta korraldas viimases kurvis viimasel ringil mulle, nii ees oli kui vähegi andis.
Tallinna diskvalifitseerimisest, väga selge oli see otsus juba mõlemat Linnukese vastu toimunud insidenti analüüsides. Esimesel korral lihtsalt peale lendamine ja välja surumine, selle eest oleks andnud ajalise karistuse kui oleks mõtekas olnud aga teine insident. Tallinn sõitis täisgaasiga üle raja täpselt Linnukesele ette, ei üritanud olukorda isegi mitte vältida (seda mõlemal korral siis). Üldsegi kasutas ta Sport Soft rehve, millega väga temal ei oleks üldse soovitanud rajal olla sellise märjaga.
Märkasin ka, et Linnuke ootas oma Sport rehvidega kuivemat ilma rajal või?
