NFSTimukas kirjutas:Minu seadistus on:
Masin nii madalaks kui võimalik ja toe angle mõlemad nulli,
Pidurite tasakaal ettepoole suunatud, high speed ringi testi tulemus. Masin oli pidurdades tugevalt ülejuhitav,
Differ täiesti avatuks ja pidurdus tundlikkus ka 60 peale,
Ja surujõud maksimaalne, kuna linnaradadel vb tuleb kasuks,
Ja muu nii nagu mäng ette serveeris mulle.
See kõik on minu nö tüüptuuning iga masinaga, või siis algtuuning kui masin piisavalt ebamugav on ja seadistada rohkem soovin. Tesla mul 5+.
Ok, mul kukkus mott maha nüüd

Ise autot väga testida ei jõudnudki, tegin puusalt sellise seade, et oleks lihtne juhtida autot. See nagu toimus, õnnestus kogu sõit puhta lehega läbida, kuid jah enamuse tempos pidada ei suutnud. Mulle meeldis Hundikutsu tagasihoidlikkus, algul rääkis, et roostes mees ja viimane, tegelt paugutas Timukaga samu aegu

Heavy Damage'ga mul esimene sari, muljed ikka väga positiivsed - sõit palju ettevaatlikum ja puhtam

Sõit kulges mul üsna rahulikult, Niksoniga koos enamus aja. Nikson sõitis nagu robot, ootasin millal eksib, aga hoopis vaikselt lähenes mulle. Õnneks lõpus mahajääjad segasid kaarte ja sain väikse edu sisse. Lõpus jäi veel linnuke tühja akuga ette, aga kahjuks mõnisada meetrit jäi puudu 3ndast kohast

Äge sõit, ootan järgmist

PS: Timukas, pidurite tundlikkus 60 peale mõtled diffrit? See vb ongi su üks edu alus, ma kasutasin diffrit 5, 8, 5... ehk siis peaaegu täitsa lahti.