lamp kirjutas:eile korralik disco aga asjast. Kui ikkagi on tegu tänava rajaga jne... siis vöiks need jooned natuke ära unustada (sellel rajal vöiks 5-6aastaga juba selge olla.) Ehk et kui kurvi ääre kivi ja joone vahele mahub 1,5 auto laiust siis noh sry ei ole väga normaalne. Enne igast joonte vahtimist jms. vöiks vaadata mis on raja flow ja kus jookseb nö reaalne racing line.
konka kirjutas:lamp kirjutas:eile korralik disco aga asjast. Kui ikkagi on tegu tänava rajaga jne... siis vöiks need jooned natuke ära unustada (sellel rajal vöiks 5-6aastaga juba selge olla.) Ehk et kui kurvi ääre kivi ja joone vahele mahub 1,5 auto laiust siis noh sry ei ole väga normaalne. Enne igast joonte vahtimist jms. vöiks vaadata mis on raja flow ja kus jookseb nö reaalne racing line.
Ära nüüd väga vihasta. Austa natuke korraldajat ning vaata tema kohtuniku tööd tema vaatenurgast. Nii kuidas peakorraldaja ütleb siis nii on ka.
Ise püsisin enam-vähem joonte vahel aga kordust üle vaadates siis nii palju kui aru olen aru saanud siis kahe rattaga tohib üle ollaa Ühe korra pidin üle joone tõmbama et kokkupõrget vältida. Ei tea kas selle eest karistada saab. Souliga oli vist see olokord kui ma ei eksi, aga võin eksida kah. Kui teisest boksist välja tulin siis sai souli taga sõidetus ja peale stardisirget ma hakkasin temast mööda minema aganii kahtlane olukord oli et ma lihtsalt pidin kurvi lõikama ja ei tahtnud pilla palla muru peale lennata.
Rulxi olukorra vastu mul pole siiamaani midagi öelda. KUi kaebas minu peale siis juu siis oli kaa, aga minu arust ta ise tõmbas mulle külje pealt siise ja ma j'tsin tlle parasjagu ruumi ka kurvi
Est_RuLx kirjutas:konka kirjutas:lamp kirjutas:eile korralik disco aga asjast. Kui ikkagi on tegu tänava rajaga jne... siis vöiks need jooned natuke ära unustada (sellel rajal vöiks 5-6aastaga juba selge olla.) Ehk et kui kurvi ääre kivi ja joone vahele mahub 1,5 auto laiust siis noh sry ei ole väga normaalne. Enne igast joonte vahtimist jms. vöiks vaadata mis on raja flow ja kus jookseb nö reaalne racing line.
Ära nüüd väga vihasta. Austa natuke korraldajat ning vaata tema kohtuniku tööd tema vaatenurgast. Nii kuidas peakorraldaja ütleb siis nii on ka.
Ise püsisin enam-vähem joonte vahel aga kordust üle vaadates siis nii palju kui aru olen aru saanud siis kahe rattaga tohib üle ollaa Ühe korra pidin üle joone tõmbama et kokkupõrget vältida. Ei tea kas selle eest karistada saab. Souliga oli vist see olokord kui ma ei eksi, aga võin eksida kah. Kui teisest boksist välja tulin siis sai souli taga sõidetus ja peale stardisirget ma hakkasin temast mööda minema aganii kahtlane olukord oli et ma lihtsalt pidin kurvi lõikama ja ei tahtnud pilla palla muru peale lennata.
Rulxi olukorra vastu mul pole siiamaani midagi öelda. KUi kaebas minu peale siis juu siis oli kaa, aga minu arust ta ise tõmbas mulle külje pealt siise ja ma j'tsin tlle parasjagu ruumi ka kurvi
Vaatasin täna selgema silmaga kordust ja kokkupõrget polnud. Ju siis refleksidest ise tõmbasin kõrvale ja peale seda juhitavus kadus.
Minu teada loetakse lõikamiseks, kui auto neli ratast on piirjoontest väljas. Või olen valesti aru saanud?
Noel kirjutas:Ei saanud mina ka aru sellest mis uued reeglid olemas on. Kõigepealt ootasime taas minuteid, kuigi Reeglistikus(mida Peaks ausatama) on kirjas, et ei oota. Kui oli numbri ytlemis aeg, siis ytlesin mina 30sec liiga vara ja kas see ei läinud arvesse vist? no camoon...
Noel kirjutas:Palun võtta see mitteootamise reegel maha ja kirjutada, et ootame ära kõik, kes ei viitsi varem asjaga tegelema hakata ja kes viimasel minutil sisse ei saa!!!
lamp kirjutas:siis vöiks need jooned natuke ära unustada (sellel rajal vöiks 5-6aastaga juba selge olla.) Ehk et kui kurvi ääre kivi ja joone vahele mahub 1,5 auto laiust siis noh sry ei ole väga normaalne. Enne igast joonte vahtimist jms. vöiks vaadata mis on raja flow ja kus jookseb nö reaalne racing line.
Est_RuLx kirjutas:Minu teada loetakse lõikamiseks, kui auto neli ratast on piirjoontest väljas. Või olen valesti aru saanud?
Nikson kirjutas:Nii see on. Kui on nelja rattaga ületus, loen lõikamiseks. Samuti ka kurvidest välja vajumine üle joone nelja rattaga.
konka kirjutas:Nikson kirjutas:Nii see on. Kui on nelja rattaga ületus, loen lõikamiseks. Samuti ka kurvidest välja vajumine üle joone nelja rattaga.
Aga kui kolme rattaga mis siis saab??
Nikson kirjutas:konka kirjutas:Nikson kirjutas:Nii see on. Kui on nelja rattaga ületus, loen lõikamiseks. Samuti ka kurvidest välja vajumine üle joone nelja rattaga.
Aga kui kolme rattaga mis siis saab??
Siis ei ole see neljaga, järelikult.....
lamp kirjutas:ei pidanud neid kollaseid alasi üldse silmas, vaid viimast shikaani. Aga see joone teema ok köigile vördne jne aga minu meelest see pillikeele löhki ajamine Takes the fun out.
PS kolme rattaga on väga keeruline jooni ületada
lamp kirjutas:Sel juhul minu meelest vöib ka köigi 4 rattaga üle minna sest noh kui enivei juba külg ees vms siis erilist vöitu sealt ei tule. Selle konkreetse rajapeal 2 esimest kurvi löikad liiga palju ongi juba karistus käes.
konka kirjutas:No kui näiteks vasakule kurv on ja tõmbab kergelt külje ette ja parem esimene, parem tagumine ja vasak tagumine ületavad joone ning vasak esimene ratas jääb joone taha siis ma ei tea mis saab?
lamp kirjutas:PS kolme rattaga on väga keeruline jooni ületada
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist