Mõtlesin, et teeks mängu reklaamiks arvustuse selle kohta, kuis nüüd ma selle mängu täielikult läbi nüüd mänginud olen ning et motiveerida inimesi seda head mängu ostma, kes seda arvustust lugedes soovida tahaksid Minu jaoks see igatahes arkaad stiilis mängude kuningas suure eduga, xboxi uus Forza Horizon 4 tundub suurt sammu tegemas edasi aga nii suurelt ei tee ta seda. Need for Speed on hea mäng, aga sel pole mitte mingit jätku, kui mäng on läbi mängitud, jällegi. Seega konkurendid pole just kõige tugevamad ka.
Plussid:
- Lihtsus mängu mängida oma suure sisu juures, eriti võrreldes The Crew esimesega.
- Vana hea hiiglaslik kaart jäeti ja see on tegelikult pluss punkt kui tavaliselt oleks miinuseks kui kaart ei oleks nii suur.
- Pikaajaline tasuta tugi uuenduste ja uue kontendiga peale mängu väljalaskmist.
- Autode sügavapõhjaline seadistamine, nagu vedrustus, käigukast, aero tasakaal jne.
- Lennukid ja paadid lisaks autodele, suurim muutus võrreldes esimese mänguga ja nad tegid seda suurepäraselt.
- Autode tuunimisel on nüüd selget vahet tunda, mitte ainult tippkiiruse tõstmist ja kerget muutust juhitavuses nagu esimeses mängus. Lisab oluliselt kestvust mängus juurde.
- Parim kaartidega tuunimise süsteem, mis hetkel välja mõeldud koos igast juppide boonustega jne
- Mängul pole tasulist kontenti hetkel ega ka pole avalikult plaanitud.
- Tuunimine põhimõtteliselt sama, mis vanas, piduri klotsi saab eraldi värvida nüüd aga suurema muutusena on livery editior lisatud mängu (Mitte nii hea kui GT Sport aga on olemas siiski).
- Oskus punktide panek lisab mõnusat RPG hõngu mängule ja seda vägagi pikaks ajaks ka, palju leveleid läheb vaja kuni enamus lõpuni arendatud. 4 kategooriat üldse saab lõpmatult.
- Leveldamisel on muu mõte ka taga, saab sellega avada uusi kodusid kaardi peal ja olemasolevaid muuta, ning erilised autod on ka välja pandud kuni 600 levelini. (Iga level nõuab circa 10000xp, iga keskmine sõit 2000xp)
- Sõitudel ja missioonidel on 2 raskusasted, kui masin liiga kiire missiooni jaoks, saad valida kõrgema raskusastme ja küll see väljakutset samas sõidus edasi hoiab.
- Trofee meestele on see mäng ülimalt lihtne.
- Autode list on kohati üsna huvitav, Porsche ja Ruf, Red Bull 2017 F1 masin, Kris Meeke Citroen 2017 WRC masin, Lancia ralliautod jne.
- Hulganisti tegevust ja sõite vähemalt 2 päeva sessiooni jagu, tunnid kombineeritult oli mul mängu läbides.
- Masinate visuaalne tuunimine on kohati üsna valikurohke ja väga hullumeelsete valikutega.
- Mängu preemium raha ei oma mingit mängu muutvat elementi, mis on tasuline päris rahas on ka tasuline mängurahas.
Miinused: (Põhimõtteliselt ainult see, mis vanas mängus oli ja uues puudu)
- Politsei täielikult puudub mängust kuigi esimeses mängus oli
- Väravatest läbi sõitmise skilli pole enam, autodele igatahes. (Lennukitele on aga veidi teisel kujul)
- Mängul puudub suur lugu, on 5 väiksemat lugu, mis ise koostad aga pole nii huvitav ja kaasahaarav jälgida.
- Roolitugi on lihtsalt kui võimalusena juurde lisatud, tüüpiline sellises stiilis mängule niikuinii, vähemalt paadiga on roolitugi isegi arvestatav. Põhiline viga on force feedback ütleb ainult üht asja, mis pole just ideaalne, kindlalt puldi mäng.
Isikupõhine arvamus:
- Juhitavus on teinud sammu paremuse suunal võrreldes eelmise mänguga ning lisaks seda saab mitut moodi veel muuta ka.
- Lennukite juhtimine algugl väga teistsugune ja keeruline aga sellega harjub kiirelt ära ja on tegelikult vägagi lihtne.
- Crew's mängimise osa pole enam individuaalne missioonides/sõitudes, kui üks teeb hästi, saab sama auhinna ka see, kes halvasti tegi. Meeldib isegi rohkem nii, annab rohkem koos mängimisele juurde aga teeb paarilised laisaks kui ise hea olla Aga sellise mängu puhul kunagi ei tea, millal aed, puu ja sein ette juhtuvad. Et pigem mitte usaldada teise inimese edu.
Hetkel nii palju suutsin välja nimetada, loodetavasti paneb nii mõnegi selle mängu peale mõtlema ja mind isegi huvitaks teha Niksoni Driveclub challenge stiilis võistlusi siin mängus, tahaks teada kui hästi välja kukub see algul