Tsukuba raja omapära, enda masinal puudub näiteks tippkiirus ja tuules sõidu võimekus, mida sellel rajal vaja pole. Siin maksab stabiilsus ja oskus end rajal hoidasoulbleed kirjutas:nagu tänane test näitas siis +/- 10 pp väga suurt rolli ei mängind. pigem head seadet vaja sellel rajal
NFSTimukas kirjutas:Mul tuleb selleks etapiks vist alajuhitavusega midagi ette võtta või loota jälle jõulibisemistele, mis selliel tasasel rajal pole kerge tulema kui Red Bull Ringil oli. Õnneks minu auto stabiilne enamasti, mägine profiil oligi vist Austrias jõulibisemise tekkimise põhjuseks aga eks saab näha seadet parandades või sõidus.
Noel kirjutas:NFSTimukas kirjutas:Mul tuleb selleks etapiks vist alajuhitavusega midagi ette võtta või loota jälle jõulibisemistele, mis selliel tasasel rajal pole kerge tulema kui Red Bull Ringil oli. Õnneks minu auto stabiilne enamasti, mägine profiil oligi vist Austrias jõulibisemise tekkimise põhjuseks aga eks saab näha seadet parandades või sõidus.
Kõik sarjad sõitnud yhe ja sama seadega(kui lubatud) algusest lõpuni va. käimakast niietjah.
karacer kirjutas:SPC kui mõtled seda esimese ringi jama, siis olid ise süüdi selles, mina sain esimese kurve hästi läbitud ja olin sinust autojagu juba ees, sina pead ise jälgima, et mulle tagant sisse ei sõida või küljepealt. Sul endal oli hoog liiga suur ja ei jõudnud maha enam piduradad ja mulle nii sisse sõitsidki.
karacer kirjutas:SPC vaata kordust ma olin sinust juba ees kui sa mulle sisse pidurdasid mina selles olukorras endas süüd ei näe.
Las nikson vaatab üle ja otsustab kumb siis süüdi.
Nikson kirjutas:karacer kirjutas:SPC vaata kordust ma olin sinust juba ees kui sa mulle sisse pidurdasid mina selles olukorras endas süüd ei näe.
Las nikson vaatab üle ja otsustab kumb siis süüdi.
Ma juba olen korra visanud pilgu peale. Kui jutt on teise sõidu esimesest ringist, siis arvatavasti äärekivilt lendad väikese jõnksu vasakule Svenile ette just.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist